abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 19:18:47 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_71497451
quote:
Raikkonen calm on Schumacher return

By Matt Beer and Diego Mejia Friday, July 31st 2009, 16:45 GMT

Kimi Raikkonen says he has no qualms about being joined in the Ferrari line-up if Michael Schumacher goes ahead with his plan to substitute for the injured Felipe Massa.

Schumacher has begun testing a 2007 Formula 1 Ferrari in a bid to see if he is fit enough for his intended comeback at the European Grand Prix.

Raikkonen insisted the identity of his team-mate was largely irrelevant to him, but welcomed news of Schumacher's return.

"For me it makes no difference who drives the second car," he said. "I don't think it is 100 per cent sure that he will drive as he is still checking things out.

"But it will be nice to have him as a team-mate. It nearly happened before."

Schumacher's comeback also received support from his former rival Juan Pablo Montoya.

The Colombian NASCAR racer, who had some memorable wheel to wheel battles with Schumacher before leaving F1 for stock cars, expects Schumacher to cope well, although he doubts the seven-time champion will improve on Raikkonen and Massa's recent results.

"I heard he was testing today already," said Montoya. "Physically he'll be fine with all the testing he'll do before that I think.

"Will he do a lot more than the current Ferrari drivers are doing? I'll be surprised but you know... you never know.

"I'm sure they're going to make sure that they come up with something new for his arrival to make sure he looks good."
autosport.com
pi_71499905
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:14 schreef TommyGun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het lijkt me heel sterk dat Williams (die al aangegeven hebben terug in de FOTA te willen) en Force India (die echt geen concurrent voor Ferrari zijn op dit moment) dit gaan tegenhouden.

Dat doen ze echt niet. Ik geloof dat niet.

Schumi gaat gewoon lekker een dagje testen in de 2009spec, ik ben daar heilig van overtuigd

Overigens was dat wel wat geweest voor Schumacher hoor, die verstelbare vleugels.
Nu hoor je er geen enkele coureur over behalve zo nu en dan eens alonso die roept dat het onzin is en niet werkt.

Schumacher was er zo eentje (net als Senna) om zoiets OPTIMAAL te benutten, al scheelde het maar 1 tiende van een seconde per ronde.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71499950
Ik heb iig al zin in Valencia en zal zeer zeker een biertje extra drinken voor Schumacher en ik hoop dat hij Kimi compleet zoek rijdt! (en dat zeg ik als fan van Kimi )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 20:48:57 #279
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_71500045
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:46 schreef vosss het volgende:
Ik heb iig al zin in Valencia en zal zeer zeker een biertje extra drinken voor Schumacher en ik hoop dat hij Kimi compleet zoek rijdt! (en dat zeg ik als fan van Kimi )
Ik hoop dat ze elkaar van de baan afrijden

M.a.w. heb net zo'n zin in Valencia als jij


P.S.: Een extra biertje drinken voor Kimi hoeft niet ... dat heb jij al goed ingeschat!
Calm down, please!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:45:23 #280
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_71501626
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Het lijkt me heel sterk dat Williams (die al aangegeven hebben terug in de FOTA te willen) en Force India (die echt geen concurrent voor Ferrari zijn op dit moment) dit gaan tegenhouden.

Dat doen ze echt niet. Ik geloof dat niet.

Schumi gaat gewoon lekker een dagje testen in de 2009spec, ik ben daar heilig van overtuigd

Overigens was dat wel wat geweest voor Schumacher hoor, die verstelbare vleugels.
Nu hoor je er geen enkele coureur over behalve zo nu en dan eens alonso die roept dat het onzin is en niet werkt.

Schumacher was er zo eentje (net als Senna) om zoiets OPTIMAAL te benutten, al scheelde het maar 1 tiende van een seconde per ronde.
ja Schumi zat vroeger zo ongeveer net zo vaak met z'n handen van het stuur als op het stuur
Please, make yourself uncomfortable.
pi_71507221
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 20:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze elkaar van de baan afrijden
dat zou echt meesterlijk zijn
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:10:36 #282
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71508169
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:29 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat zou echt meesterlijk zijn
Ik zie het al helemaal gebeuren Ferrari zal dan niet zo blij zijn
The line is a dot to you!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 05:53:12 #283
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_71508645
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:41 schreef FriescheHengst het volgende:
Dan zie ik die foto's hierboven en schrik bijna hoe mooi die wagen is, of hoe lelijk de huidige wagens zijn. Een deel van het plezier van F1-kijken is omdat het de mooiste auto's waren die er rondreden. Met de huidige voor- en achtervleugels valt gewoon geen mooie auto te bouwen. Ik vraag me af of ze, toen ze de reglementen samenstelden, wel een 3D-modelletje hebben laten maken. Want dan zouden ze toch moeten zien dat dit eigenlijk niet kan, zo lelijk.
ja inderdaad. en hebben de nieuwe regels nou echt veel geholpen?
Please, make yourself uncomfortable.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 08:15:40 #284
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71508965
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 05:53 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ja inderdaad. en hebben de nieuwe regels nou echt veel geholpen?
Ik vind het wel een van de leukere seizoenen van de afgelopen jaren Maar of dat door de nieuwe regels komt weet ik niet. Wel zijn er volgens mij meer inhaalacties??
The line is a dot to you!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:22:29 #285
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_71509372
Hopen dat Schumi en/of Ferrari wint, dan ga ik er flink op vooruit bij Unibet
pi_71515527
Zijn de wagens van dit jaar nou veel langzamer dan voorgaande jaren? Of scheelt het niet zo veel? Schumacher was in de auto van vorig jaar in ieder geval sneller op Mugello dan het record van Massa in de auto van dit jaar.
quote:
"Het was geweldig om weer in een Formule 1-auto op het circuit te rijden, ook al was het een auto uit 2007 met slicks die normaal in de GP2 worden gebruikt. Er is dan ook geen goed vergelijkingsmateriaal", zei de Duitser, die na 67 ronden tot een tijd van 1.23.736 kwam. De snelste tijd die in een F60 op het Italiaanse circuit werd verreden was een 1.23.981 door Felipe Massa.
pi_71515588
Schumi FTW
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:36:39 #288
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_71517191
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 08:15 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik vind het wel een van de leukere seizoenen van de afgelopen jaren Maar of dat door de nieuwe regels komt weet ik niet. Wel zijn er volgens mij meer inhaalacties??
het is een leuker seizoen omdat de hele rangorde veranderd is, omdat de teams qua ontwerp helemaal opnieuw moesten beginnen.

het veld ligt - met name in de kwalificatie - behoorlijk dicht bij elkaar, maar of inhalen nu makkelijker is geworden?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_71518331
Voor McLaren of Ferrari tegen een niet-KERS auto in halen makkelijker geworden. Voor de rest tegen een McLaren of Ferrari juist moeilijker. In de andere gevallen maakt het denk ik niet zoveel uit.

Maar toch ben ik helemaal voor grote regelveranderingen, omdat je kleine teams de kans geeft om met slimme ideeen naar voren te komen. Zonder regelveranderingen zou je Red Bull nooit vooraan hebben gezien, maar nu zie je wat Newey waard is. Komende jaren gaan de andere teams de ideeen kopieren en verfijnen, en is het weer een kwestie van optimaliseren, wat rijke en stabiele teams nou eenmaal beter kunnen.

Wat mij betreft ieder jaar een grote verandering: wel/geen KERS, wel/geen tankstop, wel/geen bandenwissels, wel/geen verstelbare vleugels, wel/geen slicks, wel/geen traction control... ieder jaar een nieuwe combinatie om te zorgen dat teams moeten blijven nadenken.
  zondag 2 augustus 2009 @ 08:55:22 #290
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71531035
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:36 schreef bodylotion het volgende:

[..]

het is een leuker seizoen omdat de hele rangorde veranderd is, omdat de teams qua ontwerp helemaal opnieuw moesten beginnen.

het veld ligt - met name in de kwalificatie - behoorlijk dicht bij elkaar, maar of inhalen nu makkelijker is geworden?
Dat zeker, maar de rangorde is veranderd door de invoering van alle regels. En iedereen zit allemaal wat dichter bij elkaar. Coureurs worden nu nog maar op 1 ronde gezet

Ik heb zelf het idee dat ik meer inhaal-acties zie, maar dat is geheel persoonlijk
The line is a dot to you!
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:15:56 #291
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71531650
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:55 schreef kepler het volgende:

[..]

Dat zeker, maar de rangorde is veranderd door de invoering van alle regels. En iedereen zit allemaal wat dichter bij elkaar. Coureurs worden nu nog maar op 1 ronde gezet

Ik heb zelf het idee dat ik meer inhaal-acties zie, maar dat is geheel persoonlijk
Ik heb dat idee ook, dus misschien hebben wij een leukere stream dan anderen?
Here we are now, entertain us.
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:27:29 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_71531763
PIQUET OUT
quote:
Nelson Piquet Jnr's tenure at Renault is at an end

The Hungarian Grand Prix was Nelson Piquet Jnr’s last start for Renault, according to sources at the team.

His replacement has not been officially confirmed but is expected to be Renault Development driver Romain Grosjean. Piquet’s replacement will either race at Valencia or Spa-Francorchamps, depending on whether the team’s appeal against its ban is successful.

Grosjean, currently second in GP2, drove for the team in one of their allocated straight-line tests this week (Pics on BritsonPole).

As discussed here earlier today, Piquet’s future at the team has been in doubt for some time. Indeed many were surprised when he was given a second season with the team.

He is the second of the rookies of 2008 to be dropped by his team within the space of a month. Fellow 2008 debutante Sebastien Bourdais had his Toro Rosso contract terminated after the German Grand Prix.

Promoting Grosjean would continue Renault’s practice of elevating young drivers to their squad via GP2.

Heikki Kovalainen was the first, being placed in the squad in 2007. After a shaky start he soon began out-performing Giancarlo Fisichella and brilliantly held off Kimi Raikkonen for second in the pouring rain at Fuji. But nonetheless he was dropped to make way for Piquet along with Fernando Alonso.

Piquet who, like Kovalainen, was a GP2 championship runner-up, scored one podium finish last year in somewhat fortuitous circumstances at the Hockenheimring. He insists the gap between himself and Alonso is at least partly explained by his team mate getting better equipment.

Grosjean’s GP2 form has been a little patchy. He won the inaugural GP2 Asia championship with ease but could only manage fourth in the main series last year.

He began this year’s campaign brightly with two wins from the first three races - but he hasn’t been back to the top of the podium since. His heavy crash at Monaco was won of a series of unnecessary incidents which have cost him valuable points.

As Piquet knows well, any such failings are brutally exposed in the cut-throat world of Formula 1.
f1fanatic.co.uk
pi_71533587
Wat een bullshit argumenten over het betere materiaal van Alonso.. Ik zie hem toch telkens door een bestuurdersfout de grindban in gaan
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:44:45 #294
102466 cappp
Ondertitel
pi_71534167
Naja terecht, die gozer heeft niets laten zien.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_71534289
quote:
Secret Schumacher Photos Lead To FIA Investigation

The FIA is to investigate Michael Schumacher's test at the Mugello circuit on Friday.

Observers of secret photos of the nearly 70 lap session were alarmed to see the 40-year-old German's 2007 single seater equipped with slick Bridgestone tyres.

Schumacher said afterwards that the slicks in use were from the GP2 series, but it may be that other teams strictly observing the in-season test ban are concerned about having that information verified.

A spokeswoman for F1's governing body told the German news agency DPA that, according to the report, "the FIA is concerned about the slicks used on the F2007".
quote:
With in-season testing banned, Schumacher is not allowed to drive the current Ferrari, but has been practising in an older car.

He added: "I have to say I'm feeling muscles I was not even aware existed any more - but you cannot test for a day after such a lot of time without feeling anything.

"I'm curious to see what will happen in the coming days."
Calm down, please!
pi_71534379
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:16 schreef ufopiloot het volgende:
Wat een bullshit argumenten over het betere materiaal van Alonso.. Ik zie hem toch telkens door een bestuurdersfout de grindban in gaan
Alonso staat anders ook vaak in de grindbak de laatste tijd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71534575
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:44 schreef cappp het volgende:
Naja terecht, die gozer heeft niets laten zien.
Ik denk dat hij in de leer is bij Kovalainen
pi_71534675
quote:
Schumacher seemingly within rules during Ferrari test

Mugello/Hamburg - Michael Schumacher seemingly did not infringe Formula One's ban on in-season testing when the seven-time world champion drove practice laps Friday at Mugello in Ferrari's 2007 car. The Bild newspaper reported Saturday that there were concerns about the slicks used on the F2007 by Schumacher. The 40-year stated after the test day involving 67 laps at Ferrari's circuit that the slicks were those used in the GP2 Series as teams are banned from testing with tyres in use for the 2009 F1 season.

A spokesperson for the FIA would merely confirm that motorsport's ruling body was checking the details of the test.
Calm down, please!
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:23:17 #299
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_71535180
Mooizo, hij is nog geen 5 minuten terug of er hangt al een luchtje rond
pi_71535281
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:23 schreef Ciolekfan het volgende:
Mooizo, hij is nog geen 5 minuten terug of er hangt al een luchtje rond
Het is ook raar dat een rookie maar moet testen tijdens de trainingen van een race-weekend, maar dat een terugkerend 7-voudig wereldkampioen wel even wat racerondjes mag gaan maken. Maarja, als je hier weer wat van zegt dan loop je weer te bashen en ben je een zeikerd. Je hebt het immers over Michael Schumacher hé!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')