Een rat met grote ballen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Schumi de sjoemelaar... het blijft een rat, onsportief, arrogant, een leugenaar en bedrieger. Een ontzettend onsympathieke eikel. Maar het maakt het seizoen er wel weer wat interessanter op dan het toch al was.
Ja die andere rat mag niet mee doen in Valencia.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Schumi de sjoemelaar... het blijft een rat, onsportief, arrogant, een leugenaar en bedrieger. Een ontzettend onsympathieke eikel. Maar het maakt het seizoen er wel weer wat interessanter op dan het toch al was.
Weet je nog die kerel in die renautl.. starten en rechtdoor en zo haaks de muur inquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Atreidez het volgende:
Rechte lijn tests zijn toch voornl. om seat positie en overall besturing (waar zit welk pedaal en waar dient welk knopje voor enzo) door te krijgen, het heeft volgens mij weinig te maken met het verkennen van de grenzen van de auto... Hoewel, de grens van de topsnelheid, maar ik geloof niet dat het heel erg moeilijk is om rechtuit te rijden
Als je op Alonso doelt, die is niet geschorst, alleen Renault, tenminste als ze het beroep verliezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 06:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja die andere rat mag niet mee doen in Valencia.![]()
Maat ik denk dat het behoorlijk gaat tegenvallen.
Ik bedoel dat alle wereldkampioenen streken hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je op Alonso doelt, die is niet geschorst, alleen Renault, tenminste als ze het beroep verliezen
Vind ik niet. Ik vond juist op momenten dat hij het risico kon nemen voor iets extra's, het vaak niet deed. Maar deze behoudenheid en conservatieve manier van rijden (en natuurlijk het talent om gewoon snel te zijn en een goede strategie uit te /werkenvoeren) heeft hem wel veel succes gebracht. Saai, maar het werkte. Getalenteerd en gewoonweg de beste in het spelletje, zeker. Maar interessant en grote ballen? No way.quote:
Huilliequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef k_man het volgende:
FIA staat toch voor Ferrari's International Assistance?
nogmaals ... da's helemaal nog niet zeker.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:21 schreef Xaobotnik het volgende:
Zo vind ik het belachelijk dat er geen sancties worden uitgevoerd tegen Brawn GP.
Er gaan geruchten dat nog een autofabrikant zich terug gaat trekken uit F1, zo te lezen heeft Renault ook een goede reden........quote:Renault lijdt miljardenverlies
Uitgegeven: 30 juli 2009 10:32
Laatst gewijzigd: 30 juli 2009 10:32
PARIJS - De Franse autoproducent Renault is door de economische recessie diep in de rode cijfers terechtgekomen.
© Autoweek
Het concern leed een nettoverlies over de eerste helft van het jaar van 2,71 miljard euro vergeleken met een winst van 1,58 miljard in dezelfde periode een jaar eerder. Dat heeft de op een na grootste autoproducent in Frankrijk donderdag bekendgemaakt.
De omzet van de producent van modellen als de Clio, Laguna en de Megane, kelderde met bijna een kwart tot 15,99 miljard euro, conform de verwachting van analisten.
Het verlies is echter een stuk groter dan verwacht. Renault heeft, net zoals andere automakers, dit jaar fabrieken tijdelijk gesloten in een poging de overtollige voorraden onverkochte auto's weg te werken.
quote:BMW will NOT supply engines next season
By BMWF1Talk - July 30 2009
Effectively, BMW will depart totally from F1, with the option of engine supply discarded too, surprisingly.
Klaus Draeger said, regading the engine supply: "No. We will not be available in the forthcoming season as an engine supplier"
Sad news for every BMW fan, as well as F1's.
quote:Germany celebrates return of idol
Eurosport - Thu, 30 Jul 10:53:00 2009
The return of seven times Formula One champion Michael Schumacher to competitive racing dominated headlines across all types of media in Germany on Thursday.
In a country that has learned to love Formula One mainly because of the success of Schumacher, his comeback generated headlines sprinkled with superlatives.
"The God of racing has come back. The legend will drive again," read Bild newspaper's headline, welcoming Schumacher back into Ferrari in the place of injured driver Felipe Massa.
The German, now 40 years old, retired from Formula One at the end of 2006 but is expected to make his comeback in Valencia, Spain, next month because Brazilian Massa sustained a fractured skull during last weekend's Hungarian Grand Prix.
Schumacher is adored by millions in Germany, his popularity at least on par with the likes of retired tennis player Steffi Graf and football great Franz Beckenbauer.
"Schumacher steps on the gas again," said the Frankfurter Allgemeine newspaper.
His brother Ralf, also a former Formula One driver said, his comeback could not have come at a better time, especially given the negative headlines surrounding Formula One in the past months.
"He was itching to come back. But no one expected that," Ralf Schumacher told German television station N-24. "After all the bad headlines on the sport recently this is absolutely great. Nothing better could have happened for Formula One than my brother coming back."
Schumacher's return will certainly boost the Formula One's popularity in Germany from his very first race in Spain.
"After Schumacher retired I stopped watching F1. Now I will start again," said Beckenbauer, expressing the sentiment of many of his compatriots.
People in his hometown of Kerpen were equally excited.
"I think this is great," said local resident Marie Nimts. "I hope he shows them again what he's got. I also do not think he's too old for it."
Ferrari-mad Italian newspapers were thrilled by the news but Schumacher was knocked off top billing by Federica Pellegrini's heroics at the world swimming championships where she set a world record to win the 200 metres freestyle title.
"It's Schumacher's turn!," raved Gazzetta dello Sport adding that his comeback was "amazing".
Reuters
Het McLaren-proces vind ik niet vergelijkbaar. Immers moest uit het onderzoek blijken wat er daadwerkelijk was gebeurd. De feiten en de gevolgen waren niet duidelijk. Op grond van die twee zaken zou een sanctie bepaald worden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nogmaals ... da's helemaal nog niet zeker.
McLaren kreeg ook pas de 100M$ boete + uitsluiting kampioenschap NA een onderzoek.
Als blijkt dat het fabricage-proces van Brawn niet deugt heb je kans dat zoiets dergelijks ook met hun gebeurt.
Sabotagequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Noem eens een omstandigheid waaruit zou volgen dat Brawn GP volgens jou ničt verantwoordelijk is voor die losvliegende veer?
Sabotage van een ander teamquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Het McLaren-proces vind ik niet vergelijkbaar. Immers moest uit het onderzoek blijken wat er daadwerkelijk was gebeurd. De feiten en de gevolgen waren niet duidelijk. Op grond van die twee zaken zou een sanctie bepaald worden.
In het BrawnGP-incident, is het een feit dat er een veer losgekomen is van die auto, en ook nog eens iemand verwond heeft. Noem eens een omstandigheid waaruit zou volgen dat Brawn GP volgens jou ničt verantwoordelijk is voor die losvliegende veer. Ik kan er namelijk niet zo 1, 2, 3 op komen.
Onderdeel kan een fabricage-fout hebben en kan van een leverancier zijn die aan meerdere teams levert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:14 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het McLaren-proces vind ik niet vergelijkbaar. Immers moest uit het onderzoek blijken wat er daadwerkelijk was gebeurd. De feiten en de gevolgen waren niet duidelijk. Op grond van die twee zaken zou een sanctie bepaald worden.
In het BrawnGP-incident, is het een feit dat er een veer losgekomen is van die auto, en ook nog eens iemand verwond heeft. Noem eens een omstandigheid waaruit zou volgen dat Brawn GP volgens jou ničt verantwoordelijk is voor die losvliegende veer? Ik kan er namelijk niet zo 1, 2, 3 op komen.
Renault de volgende die de F1 gaat verlaten dit jaar ?quote:PARIJS - De Franse autoproducent Renault is door de economische recessie diep in de rode cijfers terechtgekomen.
© Autoweek
Het concern leed een nettoverlies over de eerste helft van het jaar van 2,71 miljard euro vergeleken met een winst van 1,58 miljard in dezelfde periode een jaar eerder. Dat heeft de op een na grootste autoproducent in Frankrijk donderdag bekendgemaakt.
De omzet van de producent van modellen als de Clio, Laguna en de Megane, kelderde met bijna een kwart tot 15,99 miljard euro, conform de verwachting van analisten.
Het verlies is echter een stuk groter dan verwacht. Renault heeft, net zoals andere automakers, dit jaar fabrieken tijdelijk gesloten in een poging de overtollige voorraden onverkochte auto's weg te werken.
Peugeot
Woensdag werd al bekend dat aartsrivaal PSA Peugeot Citroën over het afgelopen halfjaar ook diep in het rood was beland. Het verlies van 962 miljoen euro was wel minder heftig dan bij Renault. De omzetdaling van bijna 22 procent was ongeveer gelijk als bij de concurrent. Door de economische crisis stellen bedrijven en consumenten de aankoop van nieuwe auto's uit.
Mitsubishi
Dat het slecht gaat in de auto-industrie, werd donderdag nog eens onderstreept door Mitsubishi.
De op drie na grootste producent van Japan zag de omzet over het eerste kwartaal van zijn gebroken boekjaar 2009/2010 meer dan halveren tot 259,1 miljard yen (1,78 miljard euro). Onderaan de streep bleef een verlies over van 26,4 miljard yen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |