Jij vind een smart een leuke wagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Stephan1237 het volgende:
jitzzzze waarom post je een foto van jezelf??
Komen die bij de makro?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef kurk_droog het volgende:
over uur sta ik me weer te vergapen aan mooie jonge meisjes die over de vloer komen bij makro
het is vindtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij vind een smart een leuke wagen [ afbeelding ]
Ik weet niet wie dat isquote:
quote:
Die concerten uitstelt omdat hij de dag erna 's ochtends vroeg zijn zoontjes honkbalteam moet coachen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die weet hoe het hoort en hoe men zich dient te gedragen.
Ik vind je zielig. Geef geld !!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen vinden mij zielig, krijg ik meer geld
Jezus, wat ben jij origineel zegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat doet die foto van Jitze in het topic?
NOU DAN KOM IK ZO EVEN KIJKEN.quote:
Mietjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOU DAN KOM IK ZO EVEN KIJKEN.
Blegh, misselijk, kater.
GA FIETSEN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik met de bus moet
Whut, de auto of de fiets?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GA FIETSEN.
Niet met de auto.
Of je moet hem bij mij neerzetten.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whut, de auto of de fiets?
Die parkeergarage bij het plein is wel relaxed, alleen duur.
Gaat alweer richting de 3 euro/ uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al terug?quote:
Ik heb net gedouched en zit nog in mn badjasje..quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched en zit nog in mn badjasje..
Dus ik denk niet dat ik ga vandaag.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
Twee mannen zitten aan de bar en verhalen uit te wisselen. Zegt de een: als ik ben wezen stappen doe ik de koplampen van de auto al uit voor ik de straat inrijd, de motor zet ik 3 huizen eerder af, laat me rustig de oprit uitrollen. Doe voorzichtig de deur open, ga zonder schoenen de trap op, plassen doe ik niet, kleed me in de badkamer uit en kruip heel zachtjes in bed. En toch wordt ze elke keer wakker. Zegt de ander: dat doe je helemaal verkeerd. Ik kom elke keer met piepende banden thuis, gooi de deur met een harde knal dicht, stamp de trap op, trek het toilet drie keer door, kleed me in de slaapkamer uit, spring in bed en roep keihard: IK BEN GEIL. Dan moet je eens kijken wie er doorslaapt.
Zag je weer spoken?quote:
Nee.quote:
Ik was het iig niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik was wel dronken.
Ben nu ook alweer in bed, met een thee naast me.
quote:
Groene thee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het iig niet.
Wat voor thee?
Het leven van een student.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Groene thee.
Ondertussen al m'n 4e kop de 3 uur dat ik wakker ben.
Machtig mooi.quote:
Niet omdat ik gezopen heb. Gewoon, omdat ik heerlijk in bed kan liggen en thee lekker is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef BigKahuna het volgende:
In bed liggen met groene thee omdat je gezopen hebt![]()
![]()
![]()
. Faler.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Machtig mooi.
[..]
Niet omdat ik gezopen heb. Gewoon, omdat ik heerlijk in bed kan liggen en thee lekker is.
Als ik niet gedronken had gisteren lag ik er waarschijnlijk ook zo bij.
Het is een lelijk duur schilderij.quote:
Natuurlijk. Omdat ik thee drink ben ik gelijk homo.quote:
Ik drink ook thee. Maar ik vind je gewoon een homo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Omdat ik thee drink ben ik gelijk homo.
Pauper.
Ik vind gasten homo als ze andere mannen pijpen en shit. Ik ben er nog niet over uit of ZH dat ook doet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik drink ook thee. Maar ik vind je gewoon een homo.
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef Galvani het volgende:
[..]
Ik vind gasten homo als ze andere mannen pijpen en shit. Ik ben er nog niet over uit of ZH dat ook doet.
Daar krijg je zo'n koffie -adem van.quote:
Hoe kan je iemand nou een geaardheid vinden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik drink ook thee. Maar ik vind je gewoon een homo.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef Galvani het volgende:
[..]
Ik vind gasten homo als ze andere mannen pijpen en shit. Ik ben er nog niet over uit of ZH dat ook doet.
M'n espressoapparaat is kapot.quote:
Devvie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Zou het?quote:
Ik vind je niet een geaardheid. Ik vind je iemand met een homoseksuele geaardheid.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand nou een geaardheid vinden?
Zal ik even gaan kijken?quote:
Doe maar eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik even gaan kijken?
Je snapt mijn punt.
Je snapt mijn punt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind je niet een geaardheid. Ik vind je iemand met een homoseksuele geaardheid.
Laat ik het zo zeggen. Als over enige tijd blijkt dat je op jongetjes valt, zou ik de laatste persoon zijn die daar verbaasd over is.quote:
Een pedofiel bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Als over enige tijd blijkt dat je op jongetjes valt, zou ik de laatste persoon zijn die daar verbaasd over is.
Nou, wat fijn. Knap dat je het aan de hand van mijn gedrag hier denkt te weten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Als over enige tijd blijkt dat je op jongetjes valt, zou ik de laatste persoon zijn die daar verbaasd over is.
Tja, soms zijn er gewoon mensen waarvan je zegt; "ja, díe is gewoon homo." Iemand als Albert Verlinden is gewoon in alles gay. Zo kom jij ook op me over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, wat fijn. Knap dat je het aan de hand van mijn gedrag hier denkt te weten.
quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging net sigaretten halen op t station en toen miste ik mijn aansluiting
dat was mijn drama van de dag .
Ik durf nooit wat te gaan halen, omdat ... dat... zeg maarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging net sigaretten halen op t station en toen miste ik mijn aansluiting
dat was mijn drama van de dag .
Ik rook nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arme jijmaar gelukkig heb je in de wachttijd er wel even lekker eentje op kunnen steken.
![]()
Mijn drama van de dag is dat ik zo mayo en ketchup en een stokbrood moet kopen maar geen zin heb!
Ik ben dapper genoeg om me niet te laten weerhouden door een treinmiskansquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf nooit wat te gaan halen, omdat ... dat... zeg maar
Voor op m'n broodjes hotdog of het brood voor bij m'n soep, ik ben er nog niet uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik rook niet
waar heb je het voor nodig?
ham kun je ook best zonder brood eten, net als krabsalade.
Drie kwartier wachten op dit soort pulp.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor op m'n broodjes hotdog of het brood voor bij m'n soep, ik ben er nog niet uit.
Ik ben een angsthaasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben dapper genoeg om me niet te laten weerhouden door een treinmiskans
De wereld haat je, zo iets?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een angsthaas![]()
Stiekem denk ik dat de NS een complot heeft gesmeed om de treinen eerder te laten vertrekken.
Nee dat niet.quote:
Die countryneger.quote:
Ik was vergeten op invoeren te klikkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Drie kwartier wachten op dit soort pulp.
Oh nee, het is geen neger.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was vergeten op invoeren te klikken!
Euh.. Hoi?quote:
Wie is het dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, het is geen neger.
Verkeerd gezien.
My bad.
Niemand weet dat.quote:
haal je frietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nog steeds niets gegetenwel heel boos geworden op m'n moeder aan de telefoon omdat er geen eten te vinden is hier in huis
!
Hoe is je vakantie?quote:
Ik vermaak me prima achter de computer, op het moment lach ik kankerhard en iedereen kijkt me aanquote:
Waarom zou je in godsnaam willen computeren tijdens je vakantie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima achter de computer, op het moment lach ik kankerhard en iedereen kijkt me aan
Dan ben je nog niet op deze camping geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam willen computeren tijdens je vakantie?
Ik ben thuis ook nogal internetverslaafd hoor, maar op vakantie denk ik er geen seconde aan! Dan heb je toch wel wat beters te doen?
Je was toch in een andere stad nu.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet op deze camping geweest.
Dan trek je er toch zelf op uit ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet op deze camping geweest.
Ewa chicaaaaaaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
Allluuuuuuuuuuuuuuurreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is vast niet too much.
Whehe dat is zo'n fout nummer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa chicaaaaaa.
Dans met mij op dit nummer, nakend!
Nee, hij is zo leukquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe dat is zo'n fout nummer.Maar oké.
![]()
![]()
Whehe een kennis van m'n ouders was zaterdag aan m'n kassa geweest en zei dat ik zo bozig en kortaf deed.En ik denken dat ik nog wel aardig deed.
Ik was ook in een enorme kutstemming.
Maar hoe ga jij dan met klanten om, vertel eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hij is zo leuk.
Vanaf het moment dat je een supermarkt betreedt ben je automatisch in een kutstemming. Logisch.
Gewoon aardig blijven, en bij je collega's daarna lekker zeiken. Dat werkt het beste. Ik geef mezelf altijd een schouderklopje als het me lukt om nep aardig te doen tegen mensen. Of om stiekem een sarcastische sneer te geven, wat de desbetreffende klant zelf niet door heeft maar mensen er om heen wel. En die gaan dan ook gniffelenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar hoe ga jij dan met klanten om, vertel eens.Ik zelf reageer haast nooit meer op de flauwe grapjes van klanten, retards.
Ook vandaag weer, klant: vroeger moesten de caissieres alle prijzen uit het hoofd weten. Ik: nou dat is fijn. Klant: nee, dat was helemaal niet fijn.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze is ook zo lekker fout.
Whehehe, dat is ook de manier inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon aardig blijven, en bij je collega's daarna lekker zeiken. Dat werkt het beste. Ik geef mezelf altijd een schouderklopje als het me lukt om nep aardig te doen tegen mensen. Of om stiekem een sarcastische sneer te geven, wat de desbetreffende klant zelf niet door heeft maar mensen er om heen wel. En die gaan dan ook gniffelen [ afbeelding ].
Wat een psycho nummer.
Nee, valt niet meequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe, dat is ook de manier inderdaad.![]()
Valt toch best mee.
Me too, ik heb nog zoveel dingen nodig. Ik wil mooie slippers, maar ik kan nergens wat leuks vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, valt niet mee.
Ik heb zin om te shoppen.
Ik kan niet pokerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:16 schreef Fascination het volgende:
Oeh zullen we gaan pokeren op msn Allure?
Het is heel makkelijk. Je moet kijken of je dezelfde soort kaarten kunt krijgen (harten, schoppen etc.), hetzelfde getal of oplopend in nummering. Zelfs ik kan het.quote:
Leuke film dus? Ik wil er ook nog heen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef iszinloos het volgende:
Foto's aan het eind van Hangover zijn geniaal.
Als ik het ga leren word ik zo'n pokerverslaafde, dat weet ik nu al. En daar heb ik geen zin anquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Je moet kijken of je dezelfde soort kaarten kunt krijgen (harten, schoppen etc.), hetzelfde getal of oplopend in nummering. Zelfs ik kan het.
Oké.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik het ga leren word ik zo'n pokerverslaafde, dat weet ik nu al. En daar heb ik geen zin an.
Ik had hem gedownload want al mijn vrienden waren al geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuke film dus? Ik wil er ook nog heen.
Nou... dvd screener bijna het zelfde dus.quote:
Ik heb hem ook maar even aangezet, binnen 10 minuten binnen, prima kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:02 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nou... dvd screaner bijna het zelfde dus.
Kwaliteit is prima
Ik wacht wel op de dvdrip.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:02 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nou... dvd screener bijna het zelfde dus.
Kwaliteit is prima
Screener is gewoon de promotie dvd die naar winkels e.d. word gestuurd dus dvd kwaliteit.Mits goed gedaan.quote:
Die rip heb ik ook.quote:
Ah zo, ik dacht opgenomen in de bios met cameraatje, vandaar. Dit kan ik wss wel trekken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Screener is gewoon de promotie dvd die naar winkels e.d. word gestuurd dus dvd kwaliteit.Mits goed gedaan.
Alleen wel zonder menu en al die dingen.
Prima kijk baar hoor!
AMELIE IK KAAANKER VETquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben nu officieel aangenomen bij Mise en Place.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
AMELIE IK KAAANKER VET
ik heb officieel gefaald voor het goede doel, had 0 donateurs
Wanneer is je housewarming?quote:
Wil je nu spelen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:31 schreef Devvie het volgende:
Zotheid, ik heb geoefend voor COD
ben weer vet goed op dat schip enzulks
Wat een baggerbedrijf menquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
HOE WAS HET WERKEN DEVVIE?
Ik had van de week een date met Maartje en toen ik Comptine D'un Autre Ete op mijn piano speelde smolt ze meteen.
Bwhehequote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat een baggerbedrijf menKNEITERS
Die gast die me moest inwerken was te laat en lui, hij heeft me niets uitgelegd.. stond ik daar voor een deur te bedelen voor "het goede doel"
En toen ging hij zeiken dat ik mensen te snel de deur dicht liet doen, ik moest ze proberen over te halen..
Dus een man zegt zo: nee sorry, geen interesse in je aanbod
Ik zeg zo: oh, ok... dus.. het maakt u niet uit dat er kindjes in Afrika sterven aan de diarree?
Die inwerkgast helemaal flippen boi
Ook zoiets leuks, inwerken kreeg je niet betaald, dus ik heb geen ene cent verdiend vandaag, MAAR ik moest wel "overwerken"![]()
![]()
![]()
En je moet 1donateur per uur halen, anders krijg je dat uur niet uitbetaald
dus als je 5uur werkt maar maar 3donateurtjes binnenhaalt betalen ze maar 3uur uit
WTF heeft een BASISLOON dan voor zin?!?!?!
Toen we terugwaren in den haag heb ik daar nog even snel een biertje weggetikt en ben naar huis gegaan
Dan krijg je dus 3uur betaald, mits dat je ook minimaal 3uur werktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe
Dat is wel heul naaierig. En als je nou het eerste uur er 3 haalt en verder niks? Krijg je dan maar 1 uur?
Wat, m'n ps3 geeft geen beeld...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dalijk, eerst even mijn beentjes bij laten komen
Nja, we liepen met z'n zessenquote:
Dus als je het eerste uur 5 haalt, kun je de overige 4 uur op een terrasje gaan zitten!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan krijg je dus 3uur betaald, mits dat je ook minimaal 3uur werkt
Je hebt vandaag dus voor niks in de regen gestaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan krijg je dus 3uur betaald, mits dat je ook minimaal 3uur werkt
Dat heb ik ook.quote:
Nee, want je hebt een teamnsberquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus als je het eerste uur 5 haalt, kun je de overige 4 uur op een terrasje gaan zitten!
Oh.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, want je hebt een teamnsber
En hoi Kb.
Maar 5halen is onmogelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus als je het eerste uur 5 haalt, kun je de overige 4 uur op een terrasje gaan zitten!
Het was zonnig in voorschotenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt vandaag dus voor niks in de regen gestaan?
Wel erg lullig, toen ik nog beljosti was kreeg ik een bedrag per uur plus een euro per target.
Maar dat was zo kut werk, heb ik ook maar 4 uur gedaan.
Kom je mee naar Hotel Des Indes.quote:
Ik ging nog kijken of ik je in Den Haag tegenkwam.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar 5halen is onmogelijkde gasten die er al een jaar werkten hadden er zelfs maar 3
[..]
Het was zonnig in voorschoten
Lekker dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar 5halen is onmogelijkde gasten die er al een jaar werkten hadden er zelfs maar 3
Wat doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je mee naar Hotel Des Indes.
Ik betaal de High Tea.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat een baggerbedrijf menKNEITERS
Die gast die me moest inwerken was te laat en lui, hij heeft me niets uitgelegd.. stond ik daar voor een deur te bedelen voor "het goede doel"
En toen ging hij zeiken dat ik mensen te snel de deur dicht liet doen, ik moest ze proberen over te halen..
Dus een man zegt zo: nee sorry, geen interesse in je aanbod
Ik zeg zo: oh, ok... dus.. het maakt u niet uit dat er kindjes in Afrika sterven aan de diarree?
Die inwerkgast helemaal flippen boi
Ook zoiets leuks, inwerken kreeg je niet betaald, dus ik heb geen ene cent verdiend vandaag, MAAR ik moest wel "overwerken"![]()
![]()
![]()
En je moet 1donateur per uur halen, anders krijg je dat uur niet uitbetaald
dus als je 5uur werkt maar maar 3donateurtjes binnenhaalt betalen ze maar 3uur uit
WTF heeft een BASISLOON dan voor zin?!?!?!
Toen we terugwaren in den haag heb ik daar nog even snel een biertje weggetikt en ben naar huis gegaan
moelukquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1273906/last
En daarom haat ik tweakers.
Vind ik met google dit topic, heb ik er alsnog niks aan.
Ja nadat ik het je 30 keer had uitgelegd wist je inderdaad dat je niet zomaar 2 willekeurige kaarten neer kon leggenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Je moet kijken of je dezelfde soort kaarten kunt krijgen (harten, schoppen etc.), hetzelfde getal of oplopend in nummering. Zelfs ik kan het.
Dan moet ik daar weer in gaan zoeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
moeluk
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1182688
''quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
ik ook
alleen lukt dat niet echt door niet te werken
Hihi ja hoiquote:
Ik wil wel met jou en Kb, Fas, S_A en Allure een high tea doenquote:
doorzetten jij!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik daar weer in gaan zoeken.
En het restoren wat ze overal zeggen werkt niet.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nadat ik het je 30 keer had uitgelegd wist je inderdaad dat je niet zomaar 2 willekeurige kaarten neer kon leggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Oke.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ja hoiheb je me gemist?
[..]
Ik wil wel met jou en Kb, Fas, S_A en Allure een high tea doenmaar niet in Den Haag
IK BEN BEZIG JA.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
doorzetten jij!
voor het vaderland
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]Goed hoor, ik ben vet goed in poker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groningenquote:!
Echt heel erg leukquote:heb me goed vermaakt, heel veel feestjes gevierd en ben lekker bruin geworden
![]()
Ik leef met je mee. Ik moest eergister gewoon om 8 uur al op. Ik heb er nog trauma's van.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:04 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme ik moet morgen om 10 uur ergens zijn.![]()
Voor 14:00 mijn bed uit...kansloos
Met huisgenotes.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben vet goed in poker.
[..]
Groningen!
Ik niet echt moet altijd het boekje er bij houden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben vet goed in poker.
[..]
Groningen!
[..]
Echt heel erg leukheb me goed vermaakt, heel veel feestjes gevierd en ben lekker bruin geworden
fifa, fifa, lbpquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
welke spel spelen jullie op ps3 eigelijk?
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt heel erg leukheb me goed vermaakt, heel veel feestjes gevierd en ben lekker bruin geworden
Arme jonge ... ochtenden zouden verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik moest eergister gewoon om 8 uur al op. Ik heb er nog trauma's van.
Neujquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik niet echt moet altijd het boekje er bij houden.![]()
mja
![]()
Gokje wagen?
Nu doet hij het wel op m'n beeldscherm, even kijken of ik hem op m'n tv kan gooien.quote:
LBP en COD.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:09 schreef Siniti het volgende:
welke spel spelen jullie op ps3 eigelijk?
Zotheid heeft een hdmi beeldschermquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu doet hij het wel op m'n beeldscherm, even kijken of ik hem op m'n tv kan gooien.
[..]
LBP en COD.
Stoer he.quote:
Probeer je andere HDMI ingang eens op je tvquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stoer he.
Maar als ik op dat scherm speel heb ik geen geluid.
En m'n tv doet het nog steeds niet.
Alsof ik dat nog niet 10 keer gedaan heb.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Probeer je andere HDMI ingang eens op je tv
Of het goede kanaal
MAAKT VOORT DANquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog niet 10 keer gedaan heb.
SORRY HOOR...quote:
Arm k'nijntjequote:
Oeh nicequote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Over een week of 2 ga ik 2 weken naar Zweden!![]()
Jajajaja, dat werkt bij m'n beeldscherm wel maar op m'n tv niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
zet ps3 uit en dan knop ingedrukt houden tot je een piep hoort. Dan reset je ps3..
Doe hem eens via de componentkabel ipv de HDMI kabel, hij staat na een reset namelijk niet meer std op HDMI volgens mij..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
SORRY HOOR...
Het rare is dat m'n tv de ps3 wel ziet, hij geeft netjes een beeld aan van [Even wachten aub] en daarna schakelt hij over naar wat het beeld van de ps3 zou moeten zijn. Als ik de ps3 uitzet krijg ik de melding dat er geen signaal is.
De ps3 stuurt dus wel signalen door naar mijn tv, waarschijnlijk alleen niet de juiste resolutie oid. Wat raar is is dat hij bij een reset overgaat op een standaardresolutie die ik normaal op de tv ook zie, alleen nu niet.
Lekker zomerweer zoals we in Nederland ook hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh nicehoe is het weer daar eigenlijk in deze tijd van het jaar?
KUNNEN WE?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:29 schreef Zotheid het volgende:
Nee, klopt maar dat beeld hoor je wel te zien. Die componentkabel heb ik hier ook niet liggen...
Ahh, even de tv uit en aan zetten werkt ook.![]()
hij kiest dan degene die aangesloten isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Doe hem eens via de componentkabel ipv de HDMI kabel, hij staat na een reset namelijk niet meer std op HDMI volgens mij..
JA MANG.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hij kiest dan degene die aangesloten isAnders kan je nooit via hdmi beeld krijgen
Ah oke nice! Hoe doe je trouwens bij de Mac een streepje op de e?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lekker zomerweer zoals we in Nederland ook hebben.![]()
Alt+e en daarna een klinker. Of de streepje de andere kant op is alt+` (links naast de Z) en daarna een klinker.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah oke nice! Hoe doe je trouwens bij de Mac een streepje op de e?
Ja, maar dat is niet erg lekker.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah oke nice! Hoe doe je trouwens bij de Mac een streepje op de e?
éåó Ah oké thanksquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alt+e en daarna een klinker. Of de streepje de andere kant op is alt+` (links naast de Z) en daarna een klinker.
´Ø∫˚∆∫˚∑∆¬∫½¬∑¨ƒ˜¬ß笈¨´½ƒ¬∫¬˚∫½¬¨©¬˚√¬ˆ¥ƒ˚¨ƒ¥ƒ¬¥ƒ©˚¨©˚ƒ¨†Á¨ÏÒˆ¨Á„˝Ò¨ÎÅÍÓıÇÒ≈ç√∫˜µ≈≤Ω√√∂©Ô˜ı◊˜Â¯¯ı◊Dz˛¸˝ÓÔÓ˚˚∆∆quote:
Hihihihi allemaal appolsssss.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
´Ø∫˚∆∫˚∑∆¬∫½¬∑¨ƒ˜¬ß笈¨´½ƒ¬∫¬˚∫½¬¨©¬˚√¬ˆ¥ƒ˚¨ƒ¥ƒ¬¥ƒ©˚¨©˚ƒ¨†Á¨ÏÒˆ¨Á„˝Ò¨ÎÅÍÓıÇÒ≈ç√∫˜µ≈≤Ω√√∂©Ô˜ı◊˜Â¯¯ı◊Dz˛¸˝ÓÔÓ˚˚∆∆
nee, fg , fappen en slapenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA MANG.
[..]
Klopt.
Maar goed, schijnbaar lag het aan mijn tv...
Kom je ook?
Hangover is net binnen zie ik, maar die heb ik al gezien. Wel geniale film! Iemand die hier Mad Men volgt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
Dilemma: Lady Snowblood, The Hangover, Panic In The Needle Park of Woyzeck kijken
quote:Motivationals class="spoiler">
hetro.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:57 schreef iszinloos het volgende:
godsamme wat zijn er toch veel stoere ''hetro'' mannen op fok.
Hi.quote:
Zit je weer lekker te rellen schat? Dit mocht niet meer van remlof, dat weet je hequote:
Ik heb nog wel een gaatje vannacht.quote:
Dan kun je je beter een vent zoeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje vannacht.
GODVERDOMME!!! DIE HAD IK HELEMAAL NIET AAN ZIEN KOMEN!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan kun je je beter een vent zoeken.
Ik ga slapen.
Tot zo dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje vannacht.
Whehequote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan kun je je beter een vent zoeken.
Ik ga slapen.
Maar ik ben een rebelquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hi.Neuken?
[..]
Zit je weer lekker te rellen schat? Dit mocht niet meer van remlof, dat weet je he
Dan post je er niet mee hè?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:11 schreef iszinloos het volgende:
zucht oke ik ben dat Mannen die niet durven ... topic echt zat
ze zoeken het maar uit.![]()
A.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik sta voor een moeilijke keuze, graag jullie mening..
Zal ik:
a) M'n tanden poetsen en gaan slapen
of:
b) Een zak Bugles en een bakje smeerkaas pakken en mezelf helemaal volstoppen
bquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik sta voor een moeilijke keuze, graag jullie mening..
Zal ik:
a) M'n tanden poetsen en gaan slapen
of:
b) Een zak Bugles en een bakje smeerkaas pakken en mezelf helemaal volstoppen
Ja dat is wel een beter plan he? Dan heb ik morgenavond tenminste wat lekkers te eten.quote:
Helaas, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!quote:
Ik ga ook maar slapen over 6,5 uur moet ik er uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beter plan he? Dan heb ik morgenavond tenminste wat lekkers te eten.
[..]
Helaas, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ja, plus dat er verder toch ook niets meer te doen is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beter plan he? Dan heb ik morgenavond tenminste wat lekkers te eten.
[..]
Helaas, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!
True.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, plus dat er verder toch ook niets meer te doen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |