Jij vind een smart een leuke wagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:12 schreef Stephan1237 het volgende:
jitzzzze waarom post je een foto van jezelf??
Komen die bij de makro?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef kurk_droog het volgende:
over uur sta ik me weer te vergapen aan mooie jonge meisjes die over de vloer komen bij makro
het is vindtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij vind een smart een leuke wagen [ afbeelding ]
Ik weet niet wie dat isquote:
quote:
Die concerten uitstelt omdat hij de dag erna 's ochtends vroeg zijn zoontjes honkbalteam moet coachen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die weet hoe het hoort en hoe men zich dient te gedragen.
Ik vind je zielig. Geef geld !!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen vinden mij zielig, krijg ik meer geld
Jezus, wat ben jij origineel zegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat doet die foto van Jitze in het topic?
NOU DAN KOM IK ZO EVEN KIJKEN.quote:
Mietjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOU DAN KOM IK ZO EVEN KIJKEN.
Blegh, misselijk, kater.
GA FIETSEN.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit me af te vragen of ik met de bus moet
Whut, de auto of de fiets?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GA FIETSEN.
Niet met de auto.
Of je moet hem bij mij neerzetten.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whut, de auto of de fiets?
Die parkeergarage bij het plein is wel relaxed, alleen duur.
Gaat alweer richting de 3 euro/ uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al terug?quote:
Ik heb net gedouched en zit nog in mn badjasje..quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched en zit nog in mn badjasje..
Dus ik denk niet dat ik ga vandaag.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
Twee mannen zitten aan de bar en verhalen uit te wisselen. Zegt de een: als ik ben wezen stappen doe ik de koplampen van de auto al uit voor ik de straat inrijd, de motor zet ik 3 huizen eerder af, laat me rustig de oprit uitrollen. Doe voorzichtig de deur open, ga zonder schoenen de trap op, plassen doe ik niet, kleed me in de badkamer uit en kruip heel zachtjes in bed. En toch wordt ze elke keer wakker. Zegt de ander: dat doe je helemaal verkeerd. Ik kom elke keer met piepende banden thuis, gooi de deur met een harde knal dicht, stamp de trap op, trek het toilet drie keer door, kleed me in de slaapkamer uit, spring in bed en roep keihard: IK BEN GEIL. Dan moet je eens kijken wie er doorslaapt.
Zag je weer spoken?quote:
Nee.quote:
Ik was het iig niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik was wel dronken.
Ben nu ook alweer in bed, met een thee naast me.
quote:
Groene thee.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het iig niet.
Wat voor thee?
Het leven van een student.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Groene thee.
Ondertussen al m'n 4e kop de 3 uur dat ik wakker ben.
Machtig mooi.quote:
Niet omdat ik gezopen heb. Gewoon, omdat ik heerlijk in bed kan liggen en thee lekker is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef BigKahuna het volgende:
In bed liggen met groene thee omdat je gezopen hebt![]()
![]()
![]()
. Faler.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Machtig mooi.
[..]
Niet omdat ik gezopen heb. Gewoon, omdat ik heerlijk in bed kan liggen en thee lekker is.
Als ik niet gedronken had gisteren lag ik er waarschijnlijk ook zo bij.
Het is een lelijk duur schilderij.quote:
Natuurlijk. Omdat ik thee drink ben ik gelijk homo.quote:
Ik drink ook thee. Maar ik vind je gewoon een homo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Omdat ik thee drink ben ik gelijk homo.
Pauper.
Ik vind gasten homo als ze andere mannen pijpen en shit. Ik ben er nog niet over uit of ZH dat ook doet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik drink ook thee. Maar ik vind je gewoon een homo.
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef Galvani het volgende:
[..]
Ik vind gasten homo als ze andere mannen pijpen en shit. Ik ben er nog niet over uit of ZH dat ook doet.
Daar krijg je zo'n koffie -adem van.quote:
Hoe kan je iemand nou een geaardheid vinden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik drink ook thee. Maar ik vind je gewoon een homo.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef Galvani het volgende:
[..]
Ik vind gasten homo als ze andere mannen pijpen en shit. Ik ben er nog niet over uit of ZH dat ook doet.
M'n espressoapparaat is kapot.quote:
Devvie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Zou het?quote:
Ik vind je niet een geaardheid. Ik vind je iemand met een homoseksuele geaardheid.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand nou een geaardheid vinden?
Zal ik even gaan kijken?quote:
Doe maar eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zal ik even gaan kijken?
Je snapt mijn punt.
Je snapt mijn punt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind je niet een geaardheid. Ik vind je iemand met een homoseksuele geaardheid.
Laat ik het zo zeggen. Als over enige tijd blijkt dat je op jongetjes valt, zou ik de laatste persoon zijn die daar verbaasd over is.quote:
Een pedofiel bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Als over enige tijd blijkt dat je op jongetjes valt, zou ik de laatste persoon zijn die daar verbaasd over is.
Nou, wat fijn. Knap dat je het aan de hand van mijn gedrag hier denkt te weten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Als over enige tijd blijkt dat je op jongetjes valt, zou ik de laatste persoon zijn die daar verbaasd over is.
Tja, soms zijn er gewoon mensen waarvan je zegt; "ja, díe is gewoon homo." Iemand als Albert Verlinden is gewoon in alles gay. Zo kom jij ook op me over.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou, wat fijn. Knap dat je het aan de hand van mijn gedrag hier denkt te weten.
quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging net sigaretten halen op t station en toen miste ik mijn aansluiting
dat was mijn drama van de dag .
Ik durf nooit wat te gaan halen, omdat ... dat... zeg maarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ging net sigaretten halen op t station en toen miste ik mijn aansluiting
dat was mijn drama van de dag .
Ik rook nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arme jijmaar gelukkig heb je in de wachttijd er wel even lekker eentje op kunnen steken.
![]()
Mijn drama van de dag is dat ik zo mayo en ketchup en een stokbrood moet kopen maar geen zin heb!
Ik ben dapper genoeg om me niet te laten weerhouden door een treinmiskansquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf nooit wat te gaan halen, omdat ... dat... zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |