Je bent ook niet de eerste die me voor een kerel aanziet hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
haha, oké dan! ik ben zelf een beetje vreemd hoor! ik zie wel meer vrouwelijke fokkers voor mannen aan ha
haha, echt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent ook niet de eerste die me voor een kerel aanziet hoor
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
haha, echt?![]()
ik heb het gewoon al die tijd gedacht. Ik dacht je bent een blanke hiphopper die van breakdancen houd
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
blank wel, hou op zich wel van hiphop, maar mijn ondertitel en sig zijn bepaald niet serieus.
ze zijn in het echt minder flets, net zoals die roze hakken (die dunne hak) met die veters, (ook in het zwart) irl zijn ze gewoon vies vaal zalmkleurigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij mij ook gaat gebeuren, en ik vind peeptoes mij niet zo staan. Maar toch maar besteld. Misschien zijn ze wel leuk.
Hmmm dat is minder! Ik heb vrij lange tenen ( letterlijk dan he, figuurlijk valt het wel meequote:Op zondag 26 juli 2009 11:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh ja, nog vergeten: in de winkel ook de nieuwe ballerina's (die in het zwart, paars en blauw) gepast maar ze bedekken alleen de helft van mijn tenenDus zonder panty is het echt lelijk
Ik heb geen idee of ik lange tenen heb of niet, ze zien er vrij normaal uit... Maar dit heb ik best vaak bij ballerina's, heel jammerquote:Op zondag 26 juli 2009 11:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hmmm dat is minder! Ik heb vrij lange tenen ( letterlijk dan he, figuurlijk valt het wel mee) dus dat zou dan niet mooi staan.
Kan niet wachten tot de winkels vol liggen met DICHTE enkellaarsjes met normale haklengte! Vind die open gevallen maar ordinair.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze zijn in het echt minder flets, net zoals die roze hakken (die dunne hak) met die veters, (ook in het zwart) irl zijn ze gewoon vies vaal zalmkleurig
het is de laatste tijd ook mode om een teen decolleté te hebbenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik lange tenen heb of niet, ze zien er vrij normaal uit... Maar dit heb ik best vaak bij ballerina's, heel jammer![]()
Mode of niet, ik vind het helaas geen gezicht...quote:Op zondag 26 juli 2009 13:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is de laatste tijd ook mode om een teen decolleté te hebben
Vorig jaar had iets soortgelijks in het oranje met lange mouw. Pluiste als een gek!!!! Mijn hele jeans was oranjig gepluisd. Heb 'm toen teruggebracht na 1 dag dragen. Hoop dat ze dit jaar betere kwaliteit hebben qua wollen dingen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Niara het volgende:
Om antwoord te geven op mijn vraag
Het jurkje/truiding dat ik zocht [ afbeelding ]
Prijs
29,95
Poederbeige, 28-1642
Ik was een beetje blind
Nu nog bedenken met wat ik zoiets aan kan doen![]()
Ik heb ze vanmiddag ook aan gehad en inderdaad, mijn god zeg. Kon net zo goed gelijk slippers aantrekken.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh ja, nog vergeten: in de winkel ook de nieuwe ballerina's (die in het zwart, paars en blauw) gepast maar ze bedekken alleen de helft van mijn tenenDus zonder panty is het echt lelijk
Mja, ik denk dat ik weet welke je bedoelt.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:55 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Vorig jaar had iets soortgelijks in het oranje met lange mouw. Pluiste als een gek!!!! Mijn hele jeans was oranjig gepluisd. Heb 'm toen teruggebracht na 1 dag dragen. Hoop dat ze dit jaar betere kwaliteit hebben qua wollen dingen.
Je hele saldo afbetalen en zorgen dat je niks meer in bestelling hebt staanquote:Op zondag 26 juli 2009 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
MaLo, hoe kom je van die verrekte maandfactuur af? Wil hem ook niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |