abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71301633
Ik heb die trui ook van een oudere collectie, in het grijs
Heb er mijn eigen H&M maat gekocht (xs) en die was prima..kan hem alleen niet als jurkje aan omdat xs ook meteen inhoud dat het kort is... dus ik krijg hem net over de kont.
pi_71301991
Die veterschoenen met die hak, hoe stabiel zijn die hakken? Ik vind ze geweldig maar ik kan niet lopen op smalle hakjes.
pi_71302398
Ik vind deze zo heerlijk.

pi_71302560
Dat lukt niet bij mijn voeten, ik heb voeten die breed zijn aan de voorkant en smal bij de hiel, dus zulke schoenen vallen van mn voeten af als ik loop. Het moet echt vastgesnoerd aan mn voeten zitten.
pi_71303408
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:05 schreef Dipkip het volgende:
Dat lukt niet bij mijn voeten, ik heb voeten die breed zijn aan de voorkant en smal bij de hiel, dus zulke schoenen vallen van mn voeten af als ik loop. Het moet echt vastgesnoerd aan mn voeten zitten.
Ik denk dat dat bij mij ook gaat gebeuren, en ik vind peeptoes mij niet zo staan. Maar toch maar besteld. Misschien zijn ze wel leuk.
pi_71303673
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:
Die veterschoenen met die hak, hoe stabiel zijn die hakken? Ik vind ze geweldig maar ik kan niet lopen op smalle hakjes.
Ik ook niet Maar de hakken vallen best wel mee, ze eindigen niet echt in een heel smal puntje
pi_71304022
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef L0t.. het volgende:
Ik ook niet Maar de hakken vallen best wel mee, ze eindigen niet echt in een heel smal puntje
Hoe smal denk je? 20 cent muntje? 50 cent?
pi_71304351
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hoe smal denk je? 20 cent muntje? 50 cent?
Sorry, ik heb nog eens gekeken en het is toch best een smal puntje Ik denk tussen 10 en 20 cent...
pi_71304840
Oh jammer, dat is echt te smal voor me. Dankjewel voor het kijken
pi_71304863
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:12 schreef Dipkip het volgende:
Oh jammer, dat is echt te smal voor me. Dankjewel voor het kijken
Geen probleem, ik ga ze ook alleen aantrekken als ik weet dat ik amper hoef te lopen
pi_71305057
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:13 schreef L0t.. het volgende:
Geen probleem, ik ga ze ook alleen aantrekken als ik weet dat ik amper hoef te lopen
Ik heb al genoeg van zulke schoenen
pi_71305966
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg van zulke schoenen
pi_71307813
Zwaar heftige sarongkunst zit ik hier te bekijken om 4:49....beetje down v/h uitgaan. Vind een gozer mij leuk, voel ik niks, geen sparkle, geen butterfly, niks, nada voor hem. Vind ik een gozer leuk, ziet hij me niet staan....*zucht* En dan nog e.a. gozer die afhaakte nadat ik blijkbaar toch iets te kort voor hem was....vrouwen van 1,55 kunnen OOK leuk zijn. Niet dat ik hem wilde maar toch da's geen reden om af te haken! Volgensmij moet ik gaan slapen.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71308328
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 04:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Zwaar heftige sarongkunst zit ik hier te bekijken om 4:49....beetje down v/h uitgaan. Vind een gozer mij leuk, voel ik niks, geen sparkle, geen butterfly, niks, nada voor hem. Vind ik een gozer leuk, ziet hij me niet staan....*zucht* En dan nog e.a. gozer die afhaakte nadat ik blijkbaar toch iets te kort voor hem was....vrouwen van 1,55 kunnen OOK leuk zijn. Niet dat ik hem wilde maar toch da's geen reden om af te haken! Volgensmij moet ik gaan slapen.
Dat heb ik ook heel vaak: jongens die mij leuk vinden vind ik oninteressant, terwijl ik jaren achter een ongeïnteresseerde gozer aan kan blijven huppelen omdat 'ie zo aantrekkelijk is . Gelukkig zijn er ook uitzonderingen op die regel en heb ik nu een aantrekkelijke vriend die mij ook leuk vindt én ik ben ook 1,55 dus ik weet uit ervaring dat vrouwen zonder lange stelten ook leuk kunnen zijn .
pi_71308552
Gisteren in de winkel gekocht:

Maar dan in dezelfde kleur als het jurkje Het zit alleen een beetje raar aan de zijkant van mijn borsten, het sluit niet zo mooi aan dus je kunt een randje van mijn beha zien... Maar verder is het heeeel mooi dus ik moest het hebben
Klussen deel 1 en 2
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:03:06 #116
123170 alors
zlata1234
pi_71310734
Whut, gister mn bestelling nog niet eens manco, nu is de chauffeur al onderweg
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:09:36 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_71310866
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:03 schreef alors het volgende:
Whut, gister mn bestelling nog niet eens manco, nu is de chauffeur al onderweg
Mazzelaar!
Mijne staat nog steeds blauw sinds gister Ik wil 'm ook manco!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_71310945
Wie had het toch over een verdeeldinges in belgie?
Misschien is ie er nu?
Of ze hebben eindelijk meer/competentere mensen ingehuurt of zo?

Het is wel maf
En vooral ook: waarom moesten we hier zo lang op wachten?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71310950
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:01 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat heb ik ook heel vaak: jongens die mij leuk vinden vind ik oninteressant, terwijl ik jaren achter een ongeïnteresseerde gozer aan kan blijven huppelen omdat 'ie zo aantrekkelijk is . Gelukkig zijn er ook uitzonderingen op die regel en heb ik nu een aantrekkelijke vriend die mij ook leuk vindt én ik ben ook 1,55 dus ik weet uit ervaring dat vrouwen zonder lange stelten ook leuk kunnen zijn .
En ik val niet eens op heeeeel knap want dan voel ik me alleen maar onzeker.
Maar thanx voor de opppepper!
pi_71310973
owja en nog belangrijker: Waarom word die van mij maar niet in behandeling genomen dan?!?!
De H&M haat me
pi_71311208
Whooooooooooo chauffeur onderweg!!! Wil weten hoe laat hij komt, moet ook nog boodschapjes doen....oh well de sup.markt is tot 20:00 uur open.
pi_71311323
Mijn bestelling is al een hele tijd in behandeling.
pi_71311946
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Whooooooooooo chauffeur onderweg!!! Wil weten hoe laat hij komt, moet ook nog boodschapjes doen....oh well de sup.markt is tot 20:00 uur open.
Wanneer heb je besteld?
pi_71312475
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Gisteren in de winkel gekocht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Maar dan in dezelfde kleur als het jurkje Het zit alleen een beetje raar aan de zijkant van mijn borsten, het sluit niet zo mooi aan dus je kunt een randje van mijn beha zien... Maar verder is het heeeel mooi dus ik moest het hebben
Die bovenste lijkt me zoo heerlijk zitten, maar ik heb brede heupen
Weet niet of zo'n trui daar geschikt voor is
Noot noot.
pi_71312837
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:02 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Wanneer heb je besteld?
Hmm begin mei had ik alleen een jas, daarna nog een jas, een rok, en 1,5 week geleden nog een jurk toegevoegd. Het orderbedrag is wel verlaagd dus ik denk dat ze er wat uit hebben gekicked, weet alleen niet wat. Want het bedrag is 20 euro lager en ik heb niks van 20 euro bestelf of dingen die samen 20 euro zouden kunnen zijn. Dusse ik kom er zometeen 8er en dan mail ik ze voor een GRATIS nalevering!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')