Dat is spijtig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup. Heb een hele stapel projecten liggen om te doen.
Stilzitten zit niet zo in mijn bloed.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Reya het volgende:
Een mens zou zo min mogelijk moeten werken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Reya het volgende:
Werk is des duivels oor kussen.
Ghehehequote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Reya het volgende:
Dan zal er wel een aureool rond je hoofd zweven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Reya het volgende:
Voorwaar, ik verkeerde in de gedachte dat je op atheïstisch zomerkamp zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan zal er wel een aureool rond je hoofd zweven.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:13 schreef Autodidact het volgende:
Zonder zinloos de spot drijven met de Jodenvervolging kan het weekend niet beginnen hè.
Iets dat het weekend laat beginnen kan niet zinloos zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:13 schreef Autodidact het volgende:
Zonder zinloos de spot drijven met de Jodenvervolging kan het weekend niet beginnen hè.
Je moeder dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:15 schreef Picchia het volgende:
Niet onder mij in ieder geval.
Een mens zou met zo min mogelijk moeite zoveel mogelijk moeten produceren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Reya het volgende:
Een mens zou zo min mogelijk moeten werken.
Truste sigmequote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:37 schreef sigme het volgende:
Mogge Henri.
Ik voel geen behoefte tot ze veel mogelijk produceren. Zo min mogelijk moeite, dat wel graag.
Maar je wilt er nooit een zijn. Of misschien zelfs wel, maar je zult er ten enenmale voor passen anderen onder dreiging van geweld die klaploperij te financieren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:46 schreef sigme het volgende:
Nooit op de zak van anderen? Hmm.
Eigenlijk hou ik wel van een maatschappij met een verzameling klaplopers.
Shame on you. Het is dat ik het jou zeer gun, dus van dwang was in dit geval geen sprakequote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:56 schreef sigme het volgende:
He laiverd, ik ontken niks, maar reken maar dat ik me uitstekend vermaakt heb met gratis bier in een gesubsidieerd jongerencentrum, mijn restje studiefinianciering verzuipend ondanks dat ik niet studeerde, en later mijn "baan" bij het CWI (jeugdwerkloosheid, zelden zo'n lol gehad) en nog iets later zelfs nog een echte bijstandsuitkering.
Het punt van HenriO ontgaat me echter niet; bovendien leidt klaploperij ook tot een verwerpelijke vorm van collectivisme, waar iedereen hoegenaamd afhankelijk is van de maatschappij, en als zodanig ook geacht wordt maatschappelijke doelen (zoals economische groei) na te streven die ik in ieder geval niet in het minst onderschrijf.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:46 schreef sigme het volgende:
Nooit op de zak van anderen? Hmm.
Eigenlijk hou ik wel van een maatschappij met een verzameling klaplopers.
net zoiets als de Europese Unie zelf dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:44 schreef Monidique het volgende:
'Microsoft biedt keuze browser bij Windows 7'
Leuk, dus in plaats van een monopolie, ik ga even mee met het argument, van Internet Explorer, krijg je nu een kartel van een aantal geselecteerde browsers, niet waar?
Ah, ik voorzie dat dit de basis zal vormen voor gouden eeuwen zonder korte termijn winstbejag.quote:Kabinet: minder macht aandeelhouder
Het kabinet wil dat aandeelhouders zich sneller bij beursvennootschappen identificeren en hun bedoelingen duidelijk maken. Ook is het kabinet er voorstander van een bonus- of loyaliteitsdividend toe te kennen aan aandeelhouders die hun stukken langere tijd in bezit houden.
Zolang het CDA in het kabinet zit vertrouw ik het voor geen meter. Net zoals dat hele idee van de 'maatschappelijke onderneming'. Bah, wat een kotswoord is dat zeg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ah, ik voorzie dat dit de basis zal vormen voor gouden eeuwen zonder korte termijn winstbejag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |