Ik vind jullie babykamer zo mooi sereen.quote:
Ik vind het wel een beetje jammer dat we geen meisje krijgen, want dan had ik me helemaal uit kunnen leven met roze.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Triforce_Courage het volgende:
Kamer is bijna klaar! en ben helemaal vergeten voor en na foto's te maken. Maarjah, nog een ombouw bij de verwarming en de lampenkappen (die nergens meer te verkrijgen zijn) ophangen. Dan is het kamertje klaar voor ons prinsesje..
Wat lief!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
(Als je goed kijkt zie je op de laatste foto nog de contouren van de familie-scheepskoffer op het balkon. Ik vind het zo leuk dat die toch nog een beetje deel uitmaakt van de kamer.)
We hebben van de fokker als tip gekregen om onze pup vooral te betrekken bij het voorbereiden op de komst van de baby. Hij is enorm betrokken, met name bij het opeten van het kleedje.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben van de fokker als tip gekregen om onze pup vooral te betrekken bij het voorbereiden op de komst van de baby. Hij is enorm betrokken, met name bij het opeten van het kleedje.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef Ssserpente het volgende:
Mooi TC! Vooral dat wit icm die donkere vloer. Zo ziet bij ons de huiskamer eruit.En dat felle roze staat er ook mooi bij!
We krijgen dan ook een jongetje... geintje natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer dat we geen meisje krijgen, want dan had ik me helemaal uit kunnen leven met roze.Nu krijg ik die kleur er nergens in. Nou ja, onze slaapkamer is paars, dat heb ik er wel doorheen weten te drukken.
Nog 11 weken tot de uitgerekende datum? Dan heb je het kamertje op tijd af! Zijn er nog dingen die je moet doen/regelen m.b.t. de kamer? Ik moet bijna al het kleine spul nog kopen (zelfs kleding). -Edit- Je had al geschreven dat je nog een ombouw voor de verwarming en lampenkappen moest regelen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef Triforce_Courage het volgende:
Nog zo'n 11 weken en dan zit de dikke buiken parade er op.
Bij ons werd de kinderwagen pas afgeleverd toen we net uit het ziekenhuis kwamen, Suus was toen dus 2 dagen oudquote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe andere ouders dat doen met de kinderwagen. Wij hebben hem bij gebrek aan ruimte ook in de babykamer staan, maar ik ben een muts en vind dat te rommelig ogen. Ik wil geen huis dat overgenomen is door de baby. Een box en wipstoeltje in de woonkamer vind ik meer dan genoeg.
Het blijft behelpen, wonen in Amsterdam.
Nog wat kleine dingen inderdaad en inderdaad 11 weken tot de uitgerekende datum. Ach ik had in juli 2 weken vakantie staan en heb die tijd besteed om alles te verbouwen. De elektra moest omgelegd worden, daarnaast alles gegipst en een stukadoor laten komen. Dus tsjah, 2 weken flink klussen en je komt al een heel eind.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nog 11 weken tot de uitgerekende datum? Dan heb je het kamertje op tijd af! Zijn er nog dingen die je moet doen/regelen m.b.t. de kamer? Ik moet bijna al het kleine spul nog kopen (zelfs kleding). -Edit- Je had al geschreven dat je nog een ombouw voor de verwarming en lampenkappen moest regelen.
Ik vraag me trouwens af hoe andere ouders dat doen met de kinderwagen. Wij hebben hem bij gebrek aan ruimte ook in de babykamer staan, maar ik ben een muts en vind dat te rommelig ogen. Ik wil geen huis dat overgenomen is door de baby. Een box en wipstoeltje in de woonkamer vind ik meer dan genoeg.
Het blijft behelpen, wonen in Amsterdam.
Dank dankquote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef Stiemie het volgende:
Sorbootje wat een mooi en warm kamertje!En waar heb je die geweldige rood met witte stipjes romper gekocht?
Ik know, die worden nog afgedektquote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een lief kamertje Sorbo
Leuke kleurtjes! Ziet er helemaal af uit
![]()
Alleen die stopcontacten bij die commode zien er een beetje eng uit![]()
Oke, ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik know, die worden nog afgedekt
Hier staan veel verschillende muurdeco'squote:Op zondag 13 september 2009 14:32 schreef mikoxx het volgende:
Ah, da's een leuk idee Linda! Thanx, ga eens even rondneuzen daar!
Photos or it didn't happenquote:
Watership Down?quote:Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef Ssserpente het volgende:
Wow Sorbo, wat een knallend kamertje zeg! Heel gaaf!![]()
Weer heel anders dan dat van Rocka, maar da's ook weer errug! Waar ken ik dat konijn van, Rocka? Helemaal zelf bedacht of ergens door geinspireerd? Komt me zo bekend voor! Wel erg lief hoor, je schilderijtje!
Juustem!quote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Watership Down?
Prachtig Rocka, heel mooi
ik woon niet in amsterdam maar wel in de omstrekenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, de hond steelt altijd de show. Als er toevallig nog mensen uit Amsterdam zijn die een oppashondje zoeken...
De kast en commode had je beter kunnen omdraaien, maar daar kom je straks wel achter als de kleine wat ouder is. Die stopcontacten net boven de commode (wassen / luier verschonen en er wordt geplast)quote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren kwamen mijn zwager en schoonzus de meubeltjes brengen en vandaag zijn we aan het inruimen. Het is nog niet klaar, maar 't wordt zo lief! Ik ga er elk uur wel even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |