abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:46:02 #241
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72111835
Wat een mooie kamertjes!
Wat lijkt me dat leuk Tan, de kamer opknappen SAMEN met je grote dochter!
Leuk is het geworden.

Kijk wat ik vond! Een kartonnen wieg. Ik vind 'm wit prachtig, maar stel je voor; broetjes en zusjes die 'm versieren. Of beplakken met behang. Mooie tekening erop. Hm. Ikwoudatik'mgehadhad.
http://www.katieco.nl/?menu=article&categoryID=164334&articleID=7753936
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72113411
Zo, ook ik kan eindelijk iets laten zien.

Via een bepaalde websites waar ze 2e hands kamers verkopen hebben wij zondag deze gekocht

We zijn er erg blij mee!

De klamboe en aankleedkussen horen er niet bij, het gaat puur om de meubels
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72113554
leuke meubeltjes vlindur
pi_72133021
Dit is onze babykamer van mijn vrouwtje en mij met een pronkstukje :d

We hebben meer vlinders geplakt op de muur en vanavond gaan we nog wat "echt" vlinders plakken van de action. Er hangen inmiddels ook al paarse gordijnen en niet geheel lamellen. Dus we hebben lamellen en gordijnen.

pi_72133944
Oh wat een mooi kamertje jaheur!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72134499
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:08 schreef Jaheur het volgende:
hebben meer vlinders geplakt op de muur en vanavond gaan we nog wat "echt" vlinders plakken van de action.
Leuk, hebben wij ook gedaan op onze nieuwe babykamer.

Bij de action heb je ook een paar kleine vlinders in 1 pakketje, die zijn erg leuk om in de klambo boven het bedje vast te maken, zit al een soort knijpertje op.

Wij hebben alle vlinders vastgezet met een beetje bisonkit, gewoon onderop de vlinder dikke klodder, 10 seconden aandrukken op de muur en klaar.
pi_72135206
Jaheur wat een mooi kamertje
pi_72140641
Tan, wat superleuk geworden zeg!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72151382
Dank jullie wel, maar ik zie hier ook nog veel leukere ideetjes in dit topic
pi_72151973
Mooi Jaheur, doet me aan Droomvlucht in de Efteling denken!
pi_72346069
Kamer is bijna klaar! en ben helemaal vergeten voor en na foto's te maken. Maarjah, nog een ombouw bij de verwarming en de lampenkappen (die nergens meer te verkrijgen zijn) ophangen. Dan is het kamertje klaar voor ons prinsesje..

Without me, it's just aweso
pi_72346982
Mooi TC! Vooral dat wit icm die donkere vloer. Zo ziet bij ons de huiskamer eruit. En dat felle roze staat er ook mooi bij!
pi_72347118
Mooi Jaheur en TC!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72363624
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef Ssserpente het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind jullie babykamer zo mooi sereen.

Hier begint het kamertje dan eindelijk vorm te krijgen:

(Als je goed kijkt zie je op de laatste foto nog de contouren van de familie-scheepskoffer op het balkon. Ik vind het zo leuk dat die toch nog een beetje deel uitmaakt van de kamer.)

We hebben van de fokker als tip gekregen om onze pup vooral te betrekken bij het voorbereiden op de komst van de baby. Hij is enorm betrokken, met name bij het opeten van het kleedje.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_72363646
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Triforce_Courage het volgende:
Kamer is bijna klaar! en ben helemaal vergeten voor en na foto's te maken. Maarjah, nog een ombouw bij de verwarming en de lampenkappen (die nergens meer te verkrijgen zijn) ophangen. Dan is het kamertje klaar voor ons prinsesje..
Ik vind het wel een beetje jammer dat we geen meisje krijgen, want dan had ik me helemaal uit kunnen leven met roze. Nu krijg ik die kleur er nergens in. Nou ja, onze slaapkamer is paars, dat heb ik er wel doorheen weten te drukken.
pi_72363716
Mooi Claudia!!
Enwat een prachtige hond!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:15:16 #257
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72364194
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

(Als je goed kijkt zie je op de laatste foto nog de contouren van de familie-scheepskoffer op het balkon. Ik vind het zo leuk dat die toch nog een beetje deel uitmaakt van de kamer.)

We hebben van de fokker als tip gekregen om onze pup vooral te betrekken bij het voorbereiden op de komst van de baby. Hij is enorm betrokken, met name bij het opeten van het kleedje.

Wat lief!
Leuke kamer ook, maar die hond hhmm, leuk ding!
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 2 september 2009 @ 10:20:14 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72364302
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
.
KuikenGuppy
  woensdag 2 september 2009 @ 10:27:42 #259
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72364449
TC, prachtige kleuren!!

Claudia, die stoel is mooi met dat kleedje zo! En die hond hebbe hebbe
pi_72364697
Haha, de hond steelt altijd de show. Als er toevallig nog mensen uit Amsterdam zijn die een oppashondje zoeken...
pi_72365265
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef Ssserpente het volgende:
Mooi TC! Vooral dat wit icm die donkere vloer. Zo ziet bij ons de huiskamer eruit. En dat felle roze staat er ook mooi bij!
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje jammer dat we geen meisje krijgen, want dan had ik me helemaal uit kunnen leven met roze. Nu krijg ik die kleur er nergens in. Nou ja, onze slaapkamer is paars, dat heb ik er wel doorheen weten te drukken.
We krijgen dan ook een jongetje... geintje natuurlijk

Nog zo'n 11 weken en dan zit de dikke buiken parade er op.
pi_72365471
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef Triforce_Courage het volgende:

Nog zo'n 11 weken en dan zit de dikke buiken parade er op.
Nog 11 weken tot de uitgerekende datum? Dan heb je het kamertje op tijd af! Zijn er nog dingen die je moet doen/regelen m.b.t. de kamer? Ik moet bijna al het kleine spul nog kopen (zelfs kleding). -Edit- Je had al geschreven dat je nog een ombouw voor de verwarming en lampenkappen moest regelen.

Ik vraag me trouwens af hoe andere ouders dat doen met de kinderwagen. Wij hebben hem bij gebrek aan ruimte ook in de babykamer staan, maar ik ben een muts en vind dat te rommelig ogen. Ik wil geen huis dat overgenomen is door de baby. Een box en wipstoeltje in de woonkamer vind ik meer dan genoeg.

Het blijft behelpen, wonen in Amsterdam.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:15:25 #263
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72365514
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe andere ouders dat doen met de kinderwagen. Wij hebben hem bij gebrek aan ruimte ook in de babykamer staan, maar ik ben een muts en vind dat te rommelig ogen. Ik wil geen huis dat overgenomen is door de baby. Een box en wipstoeltje in de woonkamer vind ik meer dan genoeg.

Bij ons werd de kinderwagen pas afgeleverd toen we net uit het ziekenhuis kwamen, Suus was toen dus 2 dagen oud Sta je daar als nieuwbakken ouders een kinderwagen te monteren

Overigens stond ie bij ons beneden in het (afgesloten) portaal.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72365552
Claudia, wij wonen ook niet zo groot en ook nog eens boven.
Ik heb een maxicosi boven en een Quinnyzapp onderstel beneden staan. Als ik een rondje in de buurt doe neem ik die mee.
De wagen met bak ligt in de auto.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72365707
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nog 11 weken tot de uitgerekende datum? Dan heb je het kamertje op tijd af! Zijn er nog dingen die je moet doen/regelen m.b.t. de kamer? Ik moet bijna al het kleine spul nog kopen (zelfs kleding). -Edit- Je had al geschreven dat je nog een ombouw voor de verwarming en lampenkappen moest regelen.

Nog wat kleine dingen inderdaad en inderdaad 11 weken tot de uitgerekende datum. Ach ik had in juli 2 weken vakantie staan en heb die tijd besteed om alles te verbouwen. De elektra moest omgelegd worden, daarnaast alles gegipst en een stukadoor laten komen. Dus tsjah, 2 weken flink klussen en je komt al een heel eind.

De kinderwagen staat nu ook nog op de kamer, maar gelukkig hebben we nog een zolder/schuur en andere plekker waar hij eventueel kan staan. Dat wordt nog uitgezocht haha.

En over wonen in Amsterdam, ik woon zelf in Koog aan de Zaan (lekker dichtbij) Heerlijk ruim wonen voor een redelijke prijs en met 10 minuten in centrum Amsterdam staan... Kan het je aanraden hoor.
pi_72697919
Gisteren kwamen mijn zwager en schoonzus de meubeltjes brengen en vandaag zijn we aan het inruimen. Het is nog niet klaar, maar 't wordt zo lief! Ik ga er elk uur wel even kijken

pi_72697975
Ik krijg de kleuren overigens niet helemaal goed op de foto. De klamboe is grotendeels oranje met een beetje rood. De gordijnen zijn oranje. De muren zijn veel zachter roze dan 't op de foto's lijkt...
pi_72698144
Oh, Sorbo! Wat is het mooi geworden En ik zie het Berenpak hangen
Lotte!
Noah!
pi_72698199
Sorbootje wat een mooi en warm kamertje! En waar heb je die geweldige rood met witte stipjes romper gekocht?
pi_72698241
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef Stiemie het volgende:
Sorbootje wat een mooi en warm kamertje! En waar heb je die geweldige rood met witte stipjes romper gekocht?
Dank dank

Het rompertje is van de v&d, maar het zijn kleine hartjes ipv stipjes.
pi_72698370
Ah ga ik daar ook nog eens kijken. Het is echt zo'n lief commode-hoekje ook met die bakjes enzo
pi_72698571
Wat een lief kamertje Sorbootje
Leuke kleurtjes ! Ziet er helemaal af uit

Alleen die stopcontacten bij die commode zien er een beetje eng uit
  zondag 13 september 2009 @ 14:18:03 #273
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72698598
Oh wat lief zo sorbootje Leuk is dat hè, steeds gaan kijken

Ik heb zojuist mijn behang binnen, die vrouw die het levrde moest toevallig vandaag in mijn woonplaats zijn. Kan niet wacht tot ik kan beginnen
pi_72698638
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een lief kamertje Sorbo
Leuke kleurtjes ! Ziet er helemaal af uit

Alleen die stopcontacten bij die commode zien er een beetje eng uit
Ik know, die worden nog afgedekt
pi_72698748
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik know, die worden nog afgedekt
Oke, ik had al zo'n vermoeden

Ik zou zelf ook zo voor die meubeltjes, accesoires en kleuren gekozen hebben
  zondag 13 september 2009 @ 14:23:35 #276
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72698849
Sorbootjes, superzoet lief kamertje zeg!
Wij willen nog steeds 'iets' op de muur, maar wat? Behang is geen optie, de muur is gesausd met structuursaus. We willen dat ook graag zo houden, maar zo is het wel een beetje saai. Heb al zitten denken aan een gedichtje ofzo. Of misschien een kleurplaat en dat naschilderen. Ben niet zo heel creabea met dat soort dingen. Ik ga hier maar eens rondneuzen, voor inspiratie!
pi_72699176
Mikoxx, ik heb van die foam-figuurtjes in de babykamer. DIe kan je met dubbelzijdig tape opplakken. Misschien dat zoiets leuk is? Ik heb een Woezel en Pip, maar volgens mij heb je bij de bouwmarkt nog veel meer soorten!
Lotte!
Noah!
  zondag 13 september 2009 @ 14:32:52 #278
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72699263
Ah, da's een leuk idee Linda! Thanx, ga eens even rondneuzen daar!
pi_72699444
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:32 schreef mikoxx het volgende:
Ah, da's een leuk idee Linda! Thanx, ga eens even rondneuzen daar!
Hier staan veel verschillende muurdeco's
Lotte!
Noah!
  zondag 13 september 2009 @ 15:58:16 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72700305
De onze is klaar!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72700386
quote:
Op zondag 13 september 2009 15:58 schreef RockabeIIa het volgende:
De onze is klaar!!!
Photos or it didn't happen

Trouwens super gave kamertjes allemaal. Kan niet wachten om met het kamertje beginnen. Hopenlijk gaat volgende week offertes voor een aannemer regelen, want er moet eerst het een en ander verbouwd worden hier. 22 september komt grofvuil, dus dan wordt de laatste troep uit de huidige kamertjes verwijderd en dan kan er begonnen worden
pi_72700393
quote:
Op zondag 13 september 2009 15:58 schreef RockabeIIa het volgende:
De onze is klaar!!!

en foto's!!
  zondag 13 september 2009 @ 16:12:22 #283
190853 RockabeIIa
pi_72700674
Zo kijk je er in:

het is echt klein, achter de deur komt de stoel om te voeden en er staat een open kastje met bakjes kleding

Het klokje met de thermometer op de achterkant

De commode met knijnelampje <3

Mijn zelfgemaakte schilderijtje hangt naast zijn bedje

Het bedje incl. bitemarks van B & lakentje gemaakt door oma.

Van mij maggie komme maar hij mag ook nog wel effe meeliften tot ik wat meer uitgerust ben...
pi_72700776
Oh Rocka wat is het mooi geworden zeg! Mooie rustige kleuren zo

Leuk hoor al die hele verschillende kamertjes die allemaal met zoveel liefde gemaakt worden
pi_72701303
ah heel mooi geworden Rocka!!
het past echt heel goed bij elkaar allemaal, mooi rustig geheel.
Het knijnen-schilderijtje is een stuk groter dan ik dacht gek is dat hoe je dat totaal verkeerd in kunt schatten haha. Hij staat echt keimooi zo aan de muur, pronkstuk.

Sorbo wat een lief kamertje zo.
ik vind die pakjes die klaarhangen te wachten op de verse beebjes altijd zo lief

Claudia wauw! Wat een mooi kamertje! Die stoel ziet er echt uit alsof ie heel lekker zit; vast heel fijn voor de nachtvoedingen straks <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72701352
Claudia, leuke kamer hoor. En de hond die het kleedje op eet is volgens mij vrij normaal. Onze hond, die van mijn ouders dan, vond kleedjes ook altijd reuze interessant en ging er dan soort van met zijn snoet en buik over heen schuiven.

Sorbo, leuke meidenkamer met al dat roze en rood.

Rocka, erg leuk geworden zo dat kamertje. Had het zelf iets donkerder verwacht nog maar dit is zo lekker fris en jongensachtig. En je schilderij is top geworden! Ook leuk dat je nog een konijn op de commode hebt staan. En heel speciaal een lakentje door oma gemaakt.
pi_72701738
Heel erg mooi geworden Rocka! Rustig en stijlvol
Lotte!
Noah!
pi_72701772
Mooi geworden Rocka!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72701826
Wow Sorbo, wat een knallend kamertje zeg! Heel gaaf!

Weer heel anders dan dat van Rocka, maar da's ook weer errug ! Waar ken ik dat konijn van, Rocka? Helemaal zelf bedacht of ergens door geinspireerd? Komt me zo bekend voor! Wel erg lief hoor, je schilderijtje!
pi_72702096
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef Ssserpente het volgende:
Wow Sorbo, wat een knallend kamertje zeg! Heel gaaf!

Weer heel anders dan dat van Rocka, maar da's ook weer errug ! Waar ken ik dat konijn van, Rocka? Helemaal zelf bedacht of ergens door geinspireerd? Komt me zo bekend voor! Wel erg lief hoor, je schilderijtje!
Watership Down?

Prachtig Rocka, heel mooi

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2009 16:58:22 ]
  zondag 13 september 2009 @ 16:58:33 #291
190853 RockabeIIa
pi_72702125
Tnx <3
Ik heb gewoon een konijn nagetekend maar kan me wel voorstellen dat mensen gauw een relatie trekken met een ander knijnie
pi_72703073
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Watership Down?

Prachtig Rocka, heel mooi
Juustem!
  † In Memoriam † zondag 13 september 2009 @ 17:25:10 #293
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72703124
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, de hond steelt altijd de show. Als er toevallig nog mensen uit Amsterdam zijn die een oppashondje zoeken...
ik woon niet in amsterdam maar wel in de omstreken
enne oppas? op welke manier?
  zondag 13 september 2009 @ 17:35:48 #294
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72703523
Mooi Rocka! Ik had het ook heel anders verwacht, veel strakker, maar dit is ook leuk zo, heel warm, ondanks het zwart.
pi_72703528
Mooi Aoraki (toch? )

Ik vind de lamp zo tof Rocka
pi_72706538
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren kwamen mijn zwager en schoonzus de meubeltjes brengen en vandaag zijn we aan het inruimen. Het is nog niet klaar, maar 't wordt zo lief! Ik ga er elk uur wel even kijken
De kast en commode had je beter kunnen omdraaien, maar daar kom je straks wel achter als de kleine wat ouder is. Die stopcontacten net boven de commode (wassen / luier verschonen en er wordt geplast)
pi_72706786
Wauw, wat een mooie kleuren hebben jullie op het kamertje gebruikt Sorbootje! Heeeel erg leuk en lief! En ik zie het berenpak hangen! (die hangt hier ook al hihi)

Rocka, heel mooi, echt een rustig kamertje! Nog nooit bij iemand een bruin/zwart kamertje gezien, echt heel leuk! (ik hou erg van bruin) Die konijnenlamp is erg leuk zeg! En ik zie de teckelpyama, die ligt hier in de commode klaar.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 13 september 2009 @ 20:35:47 #298
190853 RockabeIIa
pi_72709883
Thanks voor de complies!
Ik had geen zin een nieuw dekentje in het zwart te kopen eerlijk gezegd. Vond dit mooi genoeg zo. Maar met het dekentje ook nog zwart wordt het wel gelijk stukken donkerder.
De hanglamp gaat weg, die geeft te weinig licht dus daar komt een plafonniere in het zwart/wit. En het konijntje geeft gewoon echt te schattig licht als het donker is <3 Mijn vriend die het eerst echt helemaal niks vond, die lamp en dat zwart e.d. vind het zelfs heel leuk geworden
pi_72711564
Sorbootje zo leuk vrolijk! Echt een blij kamertje!
Rocka wat stoer! Dat konijn is daar helemaal op zijn plek! En die lamp past juist goed omdat de rest rustig en stoer is.
Willemwever dan moet het kindje wel in een maffe richting plassen toch, gelukkig krijgt Sorbo een meisje. Bij ons zit er ook een stopcontact boven de commode, kan bij ons ook niet anders, de kamer is te klein voor een andere oplossing.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 13 september 2009 @ 21:35:43 #300
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72712502
Oh Rocka , ik houd van die eenvoud . Heel mooi.

En hoewel ik zelf juist wel voor kleur kies ipv ecru- en zwart/grijstinten doet het me toch aan S haar kamertje denken zelfs. Kwa sfeer en eenvoud en ook kwa grootte .

[ Bericht 0% gewijzigd door Guuzewuus op 13-09-2009 21:45:14 ]
  zondag 13 september 2009 @ 22:01:05 #301
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72713625
Rocka wat een geweldig mooi kamertje! Die prachtige tekening, die konijnenlamp, dat teckelpakje. Fijn dat het nu helemaal klaar is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')