Hier staan veel verschillende muurdeco'squote:Op zondag 13 september 2009 14:32 schreef mikoxx het volgende:
Ah, da's een leuk idee Linda! Thanx, ga eens even rondneuzen daar!
Photos or it didn't happenquote:
Watership Down?quote:Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef Ssserpente het volgende:
Wow Sorbo, wat een knallend kamertje zeg! Heel gaaf!![]()
Weer heel anders dan dat van Rocka, maar da's ook weer errug! Waar ken ik dat konijn van, Rocka? Helemaal zelf bedacht of ergens door geinspireerd? Komt me zo bekend voor! Wel erg lief hoor, je schilderijtje!
Juustem!quote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Watership Down?
Prachtig Rocka, heel mooi
ik woon niet in amsterdam maar wel in de omstrekenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, de hond steelt altijd de show. Als er toevallig nog mensen uit Amsterdam zijn die een oppashondje zoeken...
De kast en commode had je beter kunnen omdraaien, maar daar kom je straks wel achter als de kleine wat ouder is. Die stopcontacten net boven de commode (wassen / luier verschonen en er wordt geplast)quote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren kwamen mijn zwager en schoonzus de meubeltjes brengen en vandaag zijn we aan het inruimen. Het is nog niet klaar, maar 't wordt zo lief! Ik ga er elk uur wel even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |