abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72346069
Kamer is bijna klaar! en ben helemaal vergeten voor en na foto's te maken. Maarjah, nog een ombouw bij de verwarming en de lampenkappen (die nergens meer te verkrijgen zijn) ophangen. Dan is het kamertje klaar voor ons prinsesje..

Without me, it's just aweso
pi_72346982
Mooi TC! Vooral dat wit icm die donkere vloer. Zo ziet bij ons de huiskamer eruit. En dat felle roze staat er ook mooi bij!
pi_72347118
Mooi Jaheur en TC!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72363624
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef Ssserpente het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind jullie babykamer zo mooi sereen.

Hier begint het kamertje dan eindelijk vorm te krijgen:

(Als je goed kijkt zie je op de laatste foto nog de contouren van de familie-scheepskoffer op het balkon. Ik vind het zo leuk dat die toch nog een beetje deel uitmaakt van de kamer.)

We hebben van de fokker als tip gekregen om onze pup vooral te betrekken bij het voorbereiden op de komst van de baby. Hij is enorm betrokken, met name bij het opeten van het kleedje.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_72363646
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Triforce_Courage het volgende:
Kamer is bijna klaar! en ben helemaal vergeten voor en na foto's te maken. Maarjah, nog een ombouw bij de verwarming en de lampenkappen (die nergens meer te verkrijgen zijn) ophangen. Dan is het kamertje klaar voor ons prinsesje..
Ik vind het wel een beetje jammer dat we geen meisje krijgen, want dan had ik me helemaal uit kunnen leven met roze. Nu krijg ik die kleur er nergens in. Nou ja, onze slaapkamer is paars, dat heb ik er wel doorheen weten te drukken.
pi_72363716
Mooi Claudia!!
Enwat een prachtige hond!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:15:16 #257
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72364194
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

(Als je goed kijkt zie je op de laatste foto nog de contouren van de familie-scheepskoffer op het balkon. Ik vind het zo leuk dat die toch nog een beetje deel uitmaakt van de kamer.)

We hebben van de fokker als tip gekregen om onze pup vooral te betrekken bij het voorbereiden op de komst van de baby. Hij is enorm betrokken, met name bij het opeten van het kleedje.

Wat lief!
Leuke kamer ook, maar die hond hhmm, leuk ding!
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 2 september 2009 @ 10:20:14 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72364302
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
.
KuikenGuppy
  woensdag 2 september 2009 @ 10:27:42 #259
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72364449
TC, prachtige kleuren!!

Claudia, die stoel is mooi met dat kleedje zo! En die hond hebbe hebbe
pi_72364697
Haha, de hond steelt altijd de show. Als er toevallig nog mensen uit Amsterdam zijn die een oppashondje zoeken...
pi_72365265
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef Ssserpente het volgende:
Mooi TC! Vooral dat wit icm die donkere vloer. Zo ziet bij ons de huiskamer eruit. En dat felle roze staat er ook mooi bij!
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje jammer dat we geen meisje krijgen, want dan had ik me helemaal uit kunnen leven met roze. Nu krijg ik die kleur er nergens in. Nou ja, onze slaapkamer is paars, dat heb ik er wel doorheen weten te drukken.
We krijgen dan ook een jongetje... geintje natuurlijk

Nog zo'n 11 weken en dan zit de dikke buiken parade er op.
pi_72365471
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef Triforce_Courage het volgende:

Nog zo'n 11 weken en dan zit de dikke buiken parade er op.
Nog 11 weken tot de uitgerekende datum? Dan heb je het kamertje op tijd af! Zijn er nog dingen die je moet doen/regelen m.b.t. de kamer? Ik moet bijna al het kleine spul nog kopen (zelfs kleding). -Edit- Je had al geschreven dat je nog een ombouw voor de verwarming en lampenkappen moest regelen.

Ik vraag me trouwens af hoe andere ouders dat doen met de kinderwagen. Wij hebben hem bij gebrek aan ruimte ook in de babykamer staan, maar ik ben een muts en vind dat te rommelig ogen. Ik wil geen huis dat overgenomen is door de baby. Een box en wipstoeltje in de woonkamer vind ik meer dan genoeg.

Het blijft behelpen, wonen in Amsterdam.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:15:25 #263
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72365514
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe andere ouders dat doen met de kinderwagen. Wij hebben hem bij gebrek aan ruimte ook in de babykamer staan, maar ik ben een muts en vind dat te rommelig ogen. Ik wil geen huis dat overgenomen is door de baby. Een box en wipstoeltje in de woonkamer vind ik meer dan genoeg.

Bij ons werd de kinderwagen pas afgeleverd toen we net uit het ziekenhuis kwamen, Suus was toen dus 2 dagen oud Sta je daar als nieuwbakken ouders een kinderwagen te monteren

Overigens stond ie bij ons beneden in het (afgesloten) portaal.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_72365552
Claudia, wij wonen ook niet zo groot en ook nog eens boven.
Ik heb een maxicosi boven en een Quinnyzapp onderstel beneden staan. Als ik een rondje in de buurt doe neem ik die mee.
De wagen met bak ligt in de auto.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72365707
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nog 11 weken tot de uitgerekende datum? Dan heb je het kamertje op tijd af! Zijn er nog dingen die je moet doen/regelen m.b.t. de kamer? Ik moet bijna al het kleine spul nog kopen (zelfs kleding). -Edit- Je had al geschreven dat je nog een ombouw voor de verwarming en lampenkappen moest regelen.

Nog wat kleine dingen inderdaad en inderdaad 11 weken tot de uitgerekende datum. Ach ik had in juli 2 weken vakantie staan en heb die tijd besteed om alles te verbouwen. De elektra moest omgelegd worden, daarnaast alles gegipst en een stukadoor laten komen. Dus tsjah, 2 weken flink klussen en je komt al een heel eind.

De kinderwagen staat nu ook nog op de kamer, maar gelukkig hebben we nog een zolder/schuur en andere plekker waar hij eventueel kan staan. Dat wordt nog uitgezocht haha.

En over wonen in Amsterdam, ik woon zelf in Koog aan de Zaan (lekker dichtbij) Heerlijk ruim wonen voor een redelijke prijs en met 10 minuten in centrum Amsterdam staan... Kan het je aanraden hoor.
pi_72697919
Gisteren kwamen mijn zwager en schoonzus de meubeltjes brengen en vandaag zijn we aan het inruimen. Het is nog niet klaar, maar 't wordt zo lief! Ik ga er elk uur wel even kijken

pi_72697975
Ik krijg de kleuren overigens niet helemaal goed op de foto. De klamboe is grotendeels oranje met een beetje rood. De gordijnen zijn oranje. De muren zijn veel zachter roze dan 't op de foto's lijkt...
pi_72698144
Oh, Sorbo! Wat is het mooi geworden En ik zie het Berenpak hangen
Lotte!
Noah!
pi_72698199
Sorbootje wat een mooi en warm kamertje! En waar heb je die geweldige rood met witte stipjes romper gekocht?
pi_72698241
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef Stiemie het volgende:
Sorbootje wat een mooi en warm kamertje! En waar heb je die geweldige rood met witte stipjes romper gekocht?
Dank dank

Het rompertje is van de v&d, maar het zijn kleine hartjes ipv stipjes.
pi_72698370
Ah ga ik daar ook nog eens kijken. Het is echt zo'n lief commode-hoekje ook met die bakjes enzo
pi_72698571
Wat een lief kamertje Sorbootje
Leuke kleurtjes ! Ziet er helemaal af uit

Alleen die stopcontacten bij die commode zien er een beetje eng uit
  zondag 13 september 2009 @ 14:18:03 #273
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72698598
Oh wat lief zo sorbootje Leuk is dat hè, steeds gaan kijken

Ik heb zojuist mijn behang binnen, die vrouw die het levrde moest toevallig vandaag in mijn woonplaats zijn. Kan niet wacht tot ik kan beginnen
pi_72698638
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een lief kamertje Sorbo
Leuke kleurtjes ! Ziet er helemaal af uit

Alleen die stopcontacten bij die commode zien er een beetje eng uit
Ik know, die worden nog afgedekt
pi_72698748
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik know, die worden nog afgedekt