zag jou zitten .... dus ben toen maar door gelopenquote:
Maar verse regen op een droge ondergrond... het ruikt nu zo lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet je ava en kleurtje echt eer aan
Hier op Via Gladiola ookquote:
quote:
quote:
*proest* je hebt wel een punt..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik loop schade op door die jankerds, waar kan ik geld claimen?
Hier ook 2 donders, ik ben bangquote:
Ben jij op via gladiola? *jaloers is* vorig jaar voor het eerst geweest en wou dit jaar weer maar ging even nietquote:
Bang ben ik niet, maar als het onweer doorzet, dan is het verstandiger om de deuren dicht te doen, terwijl er nu zo'n heerlijk koele bries door het huis waait.quote:
Nee hoorquote:
Whehehequote:
quote:Top 100 van woensdag 22 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 273 Pheno
61. 076 JortK
68. 072 Ladylike
88. 064 goldfinger1963
95. 061 Pien85
quote:Top 100 van donderdag 23 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 176 Pheno
88. 061 Fha
92. 059 Godtje
Ik ben ook niet bang hoor, maar krijg wel altijd een kriebeltje in mijn buik. Dat wat je ook hebt als je klein bent en verstoppertje speelt..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang ben ik niet, maar als het onweer doorzet, dan is het verstandiger om de deuren dicht te doen, terwijl er nu zo'n heerlijk koele bries door het huis waait.
wast maar .....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor
Hier schijnt weer de zon, maar zometeen zal het wel regenen
kutweer
Het is voo rmij een half uurtje lopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben jij op via gladiola? *jaloers is* vorig jaar voor het eerst geweest en wou dit jaar weer maar ging even niet
Krijg je dan ook een lintje, kruisje, kroontje, stempeltje, zegeltje, airmiles of wat je ook krijgt bij de vierdaagse?quote:
Tis warm en nat.. kutweerquote:
Airmiles krijg ik als ik benzine tank.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een lintje, kruisje, kroontje, stempeltje, zegeltje, airmiles of wat je ook krijgt bij de vierdaagse?
Airmiles? *proest* een kruisje volgens mij..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een lintje, kruisje, kroontje, stempeltje, zegeltje, airmiles of wat je ook krijgt bij de vierdaagse?
dan moet je iemand vinden die meelooptquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Airmiles krijg ik als ik benzine tank.
Misschien dat ik het ooit ga lopen, maar het trekt me aan de ene kant niet zo. In je eentje lopen met een koptelefoon op is niet mijn idee van fun
Mijn hond is al jaren dood.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet je iemand vinden die meeloopt
Indahquote:
Steek er ook eentje voor mij opquote:
Wil je de mijne lenen?quote:
ik wil al zeggen, daar wil je toch niet bij horen?quote:
Je geeft een foutje aan, kan gebeuren, het is ook niets schokkend, maar staat gewoon slordig. Maar nee, gaan zeuren over het verkeerde topic. Alsof ik elk topic uit mijn hoofd ken. De J2EE API, die ken ik uit mijn hoofd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wil al zeggen, daar wil je toch niet bij horen?
wat een triestigheid zeg
beken! met wie heb je net geneukt?quote:
Nerdjes zijn leukquote:
quote:
Je mag bij mij ook een paar wasjes draaienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
En de zoveelste was maar draaien. Onder de baas zijn tijd.
Niemand, ik deed even heel veel liefde naar julliequote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beken! met wie heb je net geneukt?
Pheno
JortK!
Zie je wat Nijns krijgt van haar baas?
Jij negeert zelfs mn mails
waar is die gozer eigenlijk?
De mijne negeert me...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niemand, ik deed even heel veel liefde naar jullie
Verder ben ik wel te spreken over mijn baas ja
ach jaquote:
Dat verdien jij nietquote:
quote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach jaEr zitten ook wel goeie tussen hoor, een paar
quote:
Ik mag dan ook niet. Er staat iets in mijn notes. Die over 2 paginas gesmeerd zijn, als je er 1 per pagina zou zienquote:
Wat staat erin dan? Ik ben nu toch wel nieuwsgierig.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag dan ook niet. Er staat iets in mijn notes. Die over 2 paginas gesmeerd zijn, als je er 1 per pagina zou zien
Verzakerquote:
Ik niet. 101 posts pp ftw!quote:
Nutteloos F5'en terwijl ze op een volgende pagina zijn FTL.quote:
Verzaker? Ik zaak zo veel als ik kan, al twee weken lang!quote:
Welnee, je moet gewoon opletten wanneer er een nieuwe pagina is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nutteloos F5'en terwijl ze op een volgende pagina zijn FTL.
Ik heb breedband en een oude layout, dus 305 (Muckproof) gaat primaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, je moet gewoon opletten wanneer er een nieuwe pagina is.
Ik pak thee. En heb zin in een pannenkoek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ doet rondje koffie
... koekje er bij ?
Koffie graag!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
... koekje er bij ?
bij gebrek aan iets anders...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
... koekje er bij ?
het wordt weer werken dus daar ben ik nooit klaar voorquote:
Mag ik thee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
... koekje er bij ?
Ja, lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |