Heb mn vleugels bij mequote:
Ah, is het weer die periode van de maand.quote:
......lol ik zeg nietsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm directeur is er wel vandaag
Hoop dat hij niets van me moet
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, is het weer die periode van de maand.
en daar zeg je al genoeg meequote:
Vuile jankstumperdsquote:Mensen die de aanslag van Karst T. online of op televisie zagen, hebben schadeclaims ingediend bij verzekeringsmaatschappij Reaal. Zij menen door het zien van de beelden schade te hebben opgelopen.
Ik zei zoiets ook al tegen _A_ vanmorgen. Dat we echt zo Amerikaans worden als de pest. Om een scheet al gaan claimenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-koninginnedag.html
[..]
Vuile jankstumperds
Onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zei zoiets ook al tegen _A_ vanmorgen. Dat we echt zo Amerikaans worden als de pest. Om een scheet al gaan claimen
Bel Spong eens, die doet alles voor publiciteitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik loop schade op door die jankerds, waar kan ik geld claimen?
Ik moet posts van JortK lezenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik loop schade op door die jankerds, waar kan ik geld claimen?
Met die horkkoppenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet posts van JortK lezenIk loop daardoor schade op
Ja, het bushokje.quote:
Je doet je ava en kleurtje echt eer aanquote:
zag jou zitten .... dus ben toen maar door gelopenquote:
Maar verse regen op een droge ondergrond... het ruikt nu zo lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet je ava en kleurtje echt eer aan
Hier op Via Gladiola ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |