Je geeft een foutje aan, kan gebeuren, het is ook niets schokkend, maar staat gewoon slordig. Maar nee, gaan zeuren over het verkeerde topic. Alsof ik elk topic uit mijn hoofd ken. De J2EE API, die ken ik uit mijn hoofd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wil al zeggen, daar wil je toch niet bij horen?
wat een triestigheid zeg
beken! met wie heb je net geneukt?quote:
Nerdjes zijn leukquote:
quote:
Je mag bij mij ook een paar wasjes draaienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
En de zoveelste was maar draaien. Onder de baas zijn tijd.
Niemand, ik deed even heel veel liefde naar julliequote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beken! met wie heb je net geneukt?
Pheno
JortK!
Zie je wat Nijns krijgt van haar baas?
Jij negeert zelfs mn mails
waar is die gozer eigenlijk?
De mijne negeert me...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Niemand, ik deed even heel veel liefde naar jullie
Verder ben ik wel te spreken over mijn baas ja
ach jaquote:
Dat verdien jij nietquote:
quote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach jaEr zitten ook wel goeie tussen hoor, een paar
quote:
Ik mag dan ook niet. Er staat iets in mijn notes. Die over 2 paginas gesmeerd zijn, als je er 1 per pagina zou zienquote:
Wat staat erin dan? Ik ben nu toch wel nieuwsgierig.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag dan ook niet. Er staat iets in mijn notes. Die over 2 paginas gesmeerd zijn, als je er 1 per pagina zou zien
Verzakerquote:
Ik niet. 101 posts pp ftw!quote:
Nutteloos F5'en terwijl ze op een volgende pagina zijn FTL.quote:
Verzaker? Ik zaak zo veel als ik kan, al twee weken lang!quote:
Welnee, je moet gewoon opletten wanneer er een nieuwe pagina is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nutteloos F5'en terwijl ze op een volgende pagina zijn FTL.
Ik heb breedband en een oude layout, dus 305 (Muckproof) gaat primaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, je moet gewoon opletten wanneer er een nieuwe pagina is.
Ik pak thee. En heb zin in een pannenkoek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ doet rondje koffie
... koekje er bij ?
Koffie graag!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
... koekje er bij ?
bij gebrek aan iets anders...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
... koekje er bij ?
het wordt weer werken dus daar ben ik nooit klaar voorquote:
Mag ik thee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
... koekje er bij ?
Ja, lekkerquote:
Doneer 4,50. Of zo. Al hadden ze eerst een bug waardoor ik ze gewoon kon inzien, maar ik ben het weer vergeten. Het zal vast de postopkriknote van oldschool singles nog zijn. Vroegah, toen ik nog dagelijks 400+ deedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat staat erin dan? Ik ben nu toch wel nieuwsgierig.....
je bent een pannenkoekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pak thee. En heb zin in een pannenkoek.
* _F.U.B.A.R_ geeft kopje thee .. met zuiker en / of melk ?quote:
alstu een panneflap met kaneel.quote:
Jij hebt een goede smaakquote:
fubje ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt een goede smaak
Doe mij er ook eentje Fubje
Nee, gewoon alleen thee graagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ geeft kopje thee .. met zuiker en / of melk ?
Wat?quote:
heul nie !quote:
Ja, jij postopkrikker!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doneer 4,50. Of zo. Al hadden ze eerst een bug waardoor ik ze gewoon kon inzien, maar ik ben het weer vergeten. Het zal vast de postopkriknote van oldschool singles nog zijn. Vroegah, toen ik nog dagelijks 400+ deed
o.Oquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
Heul wel, niet zeiken anders ga ik je meppen...
denk eraan..mn korset is nog aan...
Die goeie ouwe tijd van het MP-enquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doneer 4,50. Of zo. Al hadden ze eerst een bug waardoor ik ze gewoon kon inzien, maar ik ben het weer vergeten. Het zal vast de postopkriknote van oldschool singles nog zijn. Vroegah, toen ik nog dagelijks 400+ deed
Wat mis ik?quote:
Eigenlijk best weinig. De SHE rel kan bijna nog leuker worden genoemd. Of de verkiezing van de boswachter als mod.quote:
Lamon is wel een beetje..vaag eerlijk gezegd.. Is dat wat vanmorgen op het nieuws was?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
een gebruiker van fok is opgepakt omdat ie stiekum upskirt pics en filmpjes had...
via geenstijl aan het licht gekomen.
Lamon wordt daar genoemd, maar heeft er niets mee te maken en relt nu tegen geenstijl
jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lamon is wel een beetje..vaag eerlijk gezegd.. Is dat wat vanmorgen op het nieuws was?
Die jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
Upskirtman #3 - Lamon trekt ten strijde tegen Geenstijl
Hij heeft iig legale upskirt picsquote:
Ik wil dat maar hij loopt steeds vast als ik dat topic openquote:
Nee, een van de laatste hoofdstukken van een pdf van 2000+ paginasquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
Iedereen dat topic aant doorspitten?
sukkelsquote:Koppel steelt jacht en sterft van honger na storm
Een Brits koppel is op een beschadigd jacht van de honger om het leven gekomen. Ze hadden het jacht gestolen, maar voor de Afrikaanse kust kwamen ze in een storm terecht. Ze beschreven hun trage dood in een dagboek aan boord. Dat meldt de Daily Mail.
Op de vlucht
Sharon Arthurs-Chegini en haar echtgenoot Peter Clarke werden in 2005 in Cornwall gearresteerd voor het stelen van een jacht. Ze slaagden erin naar Europa te vluchten en in Portugal gingen ze opnieuw met een jacht aan de haal. Pas maanden later, in september 2006, werden hun lichamen aan boord van het jacht voor de kust van Senegal gevonden. Hun laatste berichtje in het dagboek was toen al twee maanden oud.
Urine en zeewater
"Het licht gaat uit in mijn hart", schreef de 46-jarige Chegini. "We hebben al vier weken niets meer gegeten. Ik droom van de steak van mijn mama." Ze probeerden te overleven op een combinatie van hun urine en zeewater. "Peter is in bed ingestort en ik kan hem niet meer bereiken. Alles eist zoveel energie en ik heb gisteren geen water gedronken. Mijn gedachten gaan uit naar mijn dochters en familie."
Decadent
Volgens getuigen leidde het koppel een decadente levensstijl. Ze leefden op drugs en champagne. Haar dochters werden in 1997 onder toezicht geplaatst. Haar echtgenoot leerde ze later kennen. Clarke had toen al twee celstraffen uitgezeten. (gb)
Bijna niet te geloven, goed verhaal voor een filmquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven, goed verhaal voor een film
je moet ook gewoon ie7 gebruikenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wil dat maar hij loopt steeds vast als ik dat topic openheb firefox al 5 keer opnieuw opgestart..
Ik maak wel andere filmsquote:
quote:
Haal die komkommer maar weer tevoorschijn, het was leukquote:
Veel mis mee als websitemaker. Kutsupport voor CSS o.a.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niets mis mee zolang je het gewoon normaal gebruikt
gebruik het al sinds het begin en ja firefox is met een hoop dingen sneller maar uit eindelijk komt het vanzelf ook in IE
en vind het gewoon lekker werken.
iedereen zijn eigen voorkeur toch ?
huub huub Barbatruucquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haal die komkommer maar weer tevoorschijn, het was leuk
zit nu aan de skippyballenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
Ben je al aan het oefenen met die watermeloen?
Die bal met die 15 kilo eraan moet eerst nogquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
Ben je al aan het oefenen met die watermeloen?
Topquote:
Dat heb ik al lang onder de kniequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bal met die 15 kilo eraan moet eerst nog
gewoon binnen rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TopZodalek geen carport meer nodig voor je Alfa
Hangen die lippen daar al ja?quote:
Ik wist het...quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel mis mee als websitemaker. Kutsupport voor CSS o.a.
Ik zit al een maand te wachten op EEN DNS-recordquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om er maar nu weekend van te maken. Krijg wat, nog steeds niet die logging ontvangen. Dat duurt pas een week
Whehehehe.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit al een maand te wachten op EEN DNS-record
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |