quote:
De stemmen waren misschien nog wel het gaafste van beide series... Cow en Chicken, Red Guy èn I. R. Baboon werden alle vier door dezelfde persoon ingesproken (Charlie Adler)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Remake het volgende:
Cow van cow & chicken was zo kanker irritant
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:19 schreef mividaloca het volgende:
cow and chicken
altijd afgevraagd hoe die 'ouders' er van boven uit zouden zien..
Superrrcoooowquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Remake het volgende:
Cow van cow & chicken was zo kanker irritant
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:19 schreef mividaloca het volgende:
cow and chicken
altijd afgevraagd hoe die 'ouders' er van boven uit zouden zien..
die aflevering heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:08 schreef wwwever het volgende:
[..]
Die lagen in de kast van Cow toch? (iets van een scienceproject)
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef wwwever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier mama's schaduw:
[ afbeelding ]
Aflevering: Cow and Chicken Reclining.
hier te bekijken: http://fliiby.com/file/118162/o5e33o43bx.html
Nu terug naar I.M. Weasel?
Seizoen 2.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef wwwever het volgende:
Aflevering: Cow and Chicken Reclining.
Idd, ik kan me nog 1 aflevering herrineren waarbij ze uitzoomden op de benen van mom and dad. En het enige wat je zag waren, jawel: benenquote:
Dat is mijn ringtonequote:
Elke dag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Mr_DG het volgende:
Nog meer mensen die met weemoed terugdenken aan deze gave tv-serie van vroeger??![]()
Ik heb het gekeken net.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:03 schreef msnk het volgende:
Het (I Am Weasel) is nu te zien op Veronica, 18:00 - 18:05. Voor zover ik kan zien alleen vandaag en morgen... Wie weet daarna nog ook
Omelette du Fromage!quote:
Mr. Pantoffskiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef Ireyon het volgende:
De grootste held op CN is nog altijd
[ afbeelding ]
quote:
Terecht. Geweldige tv. Jeugdsentiment, samen met Cow and chicken (Supercow on the rescette!) en Courage! (Cousin Fred ftw)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
18:00 I am Weasel
![]()
Helden. I AM WEEEZLELELE![]()
I ARE BABOON
Ja! Courage! Geweldige humor. Zit je daar als volwassen vent naar te kijken en je nog rot te lachen en te genieten ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Terecht. Geweldige tv. Jeugdsentiment, samen met Cow and chicken (Supercow on the rescette!) en Courage! (Cousin Fred ftw)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Quir het volgende:
You don't need pants for the victory dance!
komt ie nu pas mee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:09 schreef reetveter het volgende:
Dit is al een aantal dagen zo hoor.
gweldig keek ik altijd vroeger naquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
18:00 I am Weasel
![]()
Helden. I AM WEEEZLELELE![]()
I ARE BABOON
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
OMG CARTOON NETWORK MOET TERUG!
Net zoals Courage!
volgens mij hebben ze alleen nog ed ed en eddy van vroegahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
als je digitale tv heb heb je cartoon network er ook op zitten
True. Maar Boomerang heeft Flinstones, Wacky races, Jetsons, Tom & Jerry en nog wat gouwe ouwe'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze alleen nog ed ed en eddy van vroegah
Iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
True. Maar Boomerang heeft Flinstones, Wacky races, Jetsons, Tom & Jerry en nog wat gouwe ouwe's.
Wat hangt er onder zijn buik?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:10 schreef Gizmo112 het volgende:
En daar heb je Stomafoor
[ afbeelding ]
En zijn vriendje Dommelsch
z'n stoma dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat hangt er onder zijn buik?
http://i229.photobucket.com/albums/ee286/murpNL/courage.pngquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
Net zoals Courage!
Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne nietquote:
Ziggo digitalepakket compleet. 9,95 pmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne niet
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef murp het volgende:
[..]
http://i229.photobucket.com/albums/ee286/murpNL/courage.png
Maar daar hebben we bijster weinig aan, aangezien bijna alle tekenfilms nagesynchroniseerd zijn.quote:
Ja in het NL en maar tot 9 uur en geen cow and chicken, I am weasel of courage. Alleen ed, edd n'eddyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
als je digitale tv heb heb je cartoon network er ook op zitten
Ik heb 't gezien!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:22 schreef amata het volgende:
i am weasel op veronica!!
[ afbeelding ]
Het is al twee weken op TV.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:07 schreef Teezie het volgende:
KICKHET IS NU OP TV!
Edit: VERDORIE NET AFGELOPEN! Sorryx901
Ja maar ik wou de E(thernet)-hustlers eraan herinneren dat het nu(lees: toen ik mijn post postte) op tv was!quote:
mr Hiney!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:12 schreef Mirel het volgende:
Met die gekke duivel die altijd in rare lichaamsposities om hun heen hing. En z'n glimmende kont![]()
Wel, op digitenne zit het op kanaal 24, samen met AT5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne niet
Cartoon network is er al...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
Net zoals Courage!
Powerpuff girlsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:30 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Cartoon network is er al...
Maar niet de oude programmas, Ja..Ed Edd and Eddy komt daar nog op
Zo hebben ze op Boomerang ofzo...Teminste bij die digitale televisie een zender onder cartoon network
ook altijd Johhny bravo..Maar Courage en Cow and chicken..komt dat nog op veronica??
Of was dat gewoon 1 avond?
Anders heb ik het gemist,...
Maar ze moeten dan nog 2 programmas er bij doen, Powerpuff girls en Dragonball z...dan is het weer helemaal zoals ouds..
Dragonball Zquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:30 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Zo hebben ze op Boomerang ofzo...Teminste bij die digitale televisie een zender onder cartoon network
ook altijd Johhny bravo..Maar Courage en Cow and chicken..komt dat nog op veronica??
Maar ze moeten dan nog 2 programmas er bij doen, Powerpuff girls en Dragonball z...dan is het weer helemaal zoals ouds..
http://www.livevideo.com/(...)owardly-dog-kin.aspx
Deze aflevering vond ik altijd freaky
De Freaky Fred aflevering, die was pas tof, en freaky! +100 kudo's voor degene die hem compleet op internet vindt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:30 schreef Snaavel het volgende:
[..]
http://www.livevideo.com/(...)owardly-dog-kin.aspx
Deze aflevering vond ik altijd freaky
http://www.trilulilu.ro/YingYang/3e0ec67c1fa36bquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De Freaky Fred aflevering, die was pas tof, en freaky! +100 kudo's voor degene die hem compleet op internet vindt.
die zwarte balkjesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:44 schreef amata het volgende:
[ afbeelding ]
ahaha supercow al rescate!!
+200 kudo's voor jou!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef Snaavel het volgende:
[..]
http://www.trilulilu.ro/YingYang/3e0ec67c1fa36b
Lever die 100 Kudos maar in...:P
dit is hem compleet..:)
''And thats when i got....NAUGHTY!!!!''
Whahah echt een vette aflevering
'cause I.R.'s better than Weaselquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef amata het volgende:
you dont need pants for the victory dance
Dat is goed nieuws!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:29 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
volgens mij elke (doordeweekse) dag om 6u op Veronica.
en zo niet geschikt voor kleine kinderen, hehequote:
Zeker, ik zit alweer klaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef rakotto het volgende:
Gisteren ben ik achtergekomen dat er inderdaad elke dag op Veronica I am Weasel wordt uitgezonden.
Ja, voor mij ook. 10 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef rakotto het volgende:
I AM Weasel was goed. Oeh, wat was het toch lang geleden dat ik het voor het laatst op tv zag.
Ik zag het laatst op Veronicaquote:
Dat is TE lang geleden, omg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |