quote:
De stemmen waren misschien nog wel het gaafste van beide series... Cow en Chicken, Red Guy èn I. R. Baboon werden alle vier door dezelfde persoon ingesproken (Charlie Adler)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Remake het volgende:
Cow van cow & chicken was zo kanker irritant
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:19 schreef mividaloca het volgende:
cow and chicken
altijd afgevraagd hoe die 'ouders' er van boven uit zouden zien..
Superrrcoooowquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Remake het volgende:
Cow van cow & chicken was zo kanker irritant
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:19 schreef mividaloca het volgende:
cow and chicken
altijd afgevraagd hoe die 'ouders' er van boven uit zouden zien..
die aflevering heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:08 schreef wwwever het volgende:
[..]
Die lagen in de kast van Cow toch? (iets van een scienceproject)
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef wwwever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier mama's schaduw:
[ afbeelding ]
Aflevering: Cow and Chicken Reclining.
hier te bekijken: http://fliiby.com/file/118162/o5e33o43bx.html
Nu terug naar I.M. Weasel?
Seizoen 2.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef wwwever het volgende:
Aflevering: Cow and Chicken Reclining.
Idd, ik kan me nog 1 aflevering herrineren waarbij ze uitzoomden op de benen van mom and dad. En het enige wat je zag waren, jawel: benenquote:
Dat is mijn ringtonequote:
Elke dag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:58 schreef Mr_DG het volgende:
Nog meer mensen die met weemoed terugdenken aan deze gave tv-serie van vroeger??![]()
Ik heb het gekeken net.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:03 schreef msnk het volgende:
Het (I Am Weasel) is nu te zien op Veronica, 18:00 - 18:05. Voor zover ik kan zien alleen vandaag en morgen... Wie weet daarna nog ook
Omelette du Fromage!quote:
Mr. Pantoffskiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef Ireyon het volgende:
De grootste held op CN is nog altijd
[ afbeelding ]
quote:
Terecht. Geweldige tv. Jeugdsentiment, samen met Cow and chicken (Supercow on the rescette!) en Courage! (Cousin Fred ftw)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
18:00 I am Weasel
![]()
Helden. I AM WEEEZLELELE![]()
I ARE BABOON
Ja! Courage! Geweldige humor. Zit je daar als volwassen vent naar te kijken en je nog rot te lachen en te genieten ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Terecht. Geweldige tv. Jeugdsentiment, samen met Cow and chicken (Supercow on the rescette!) en Courage! (Cousin Fred ftw)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Quir het volgende:
You don't need pants for the victory dance!
komt ie nu pas mee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:09 schreef reetveter het volgende:
Dit is al een aantal dagen zo hoor.
gweldig keek ik altijd vroeger naquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
18:00 I am Weasel
![]()
Helden. I AM WEEEZLELELE![]()
I ARE BABOON
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
OMG CARTOON NETWORK MOET TERUG!
Net zoals Courage!
volgens mij hebben ze alleen nog ed ed en eddy van vroegahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
als je digitale tv heb heb je cartoon network er ook op zitten
True. Maar Boomerang heeft Flinstones, Wacky races, Jetsons, Tom & Jerry en nog wat gouwe ouwe'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze alleen nog ed ed en eddy van vroegah
Iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
True. Maar Boomerang heeft Flinstones, Wacky races, Jetsons, Tom & Jerry en nog wat gouwe ouwe's.
Wat hangt er onder zijn buik?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:10 schreef Gizmo112 het volgende:
En daar heb je Stomafoor
[ afbeelding ]
En zijn vriendje Dommelsch
z'n stoma dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat hangt er onder zijn buik?
http://i229.photobucket.com/albums/ee286/murpNL/courage.pngquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
OMG CARTOON NETWORK MOET TERUG!
Net zoals Courage!
Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne nietquote:
Ziggo digitalepakket compleet. 9,95 pmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne niet
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:19 schreef murp het volgende:
[..]
http://i229.photobucket.com/albums/ee286/murpNL/courage.png
Maar daar hebben we bijster weinig aan, aangezien bijna alle tekenfilms nagesynchroniseerd zijn.quote:
Ja in het NL en maar tot 9 uur en geen cow and chicken, I am weasel of courage. Alleen ed, edd n'eddyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
als je digitale tv heb heb je cartoon network er ook op zitten
Ik heb 't gezien!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:22 schreef amata het volgende:
i am weasel op veronica!!
[ afbeelding ]
Het is al twee weken op TV.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:07 schreef Teezie het volgende:
KICKHET IS NU OP TV!
Edit: VERDORIE NET AFGELOPEN! Sorryx901
Ja maar ik wou de E(thernet)-hustlers eraan herinneren dat het nu(lees: toen ik mijn post postte) op tv was!quote:
mr Hiney!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:12 schreef Mirel het volgende:
Met die gekke duivel die altijd in rare lichaamsposities om hun heen hing. En z'n glimmende kont![]()
Wel, op digitenne zit het op kanaal 24, samen met AT5quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben gewone kabel en KPN digitenne, maar volgens mij zit het op digitenne niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |