quote:
Terecht. Geweldige tv. Jeugdsentiment, samen met Cow and chicken (Supercow on the rescette!) en Courage! (Cousin Fred ftw)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
18:00 I am Weasel
![]()
Helden. I AM WEEEZLELELE![]()
I ARE BABOON
Ja! Courage! Geweldige humor. Zit je daar als volwassen vent naar te kijken en je nog rot te lachen en te genieten ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Terecht. Geweldige tv. Jeugdsentiment, samen met Cow and chicken (Supercow on the rescette!) en Courage! (Cousin Fred ftw)
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Quir het volgende:
You don't need pants for the victory dance!
komt ie nu pas mee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:09 schreef reetveter het volgende:
Dit is al een aantal dagen zo hoor.
gweldig keek ik altijd vroeger naquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
18:00 I am Weasel
![]()
Helden. I AM WEEEZLELELE![]()
I ARE BABOON
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
OMG CARTOON NETWORK MOET TERUG!
Net zoals Courage!
volgens mij hebben ze alleen nog ed ed en eddy van vroegahquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
als je digitale tv heb heb je cartoon network er ook op zitten
True. Maar Boomerang heeft Flinstones, Wacky races, Jetsons, Tom & Jerry en nog wat gouwe ouwe'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze alleen nog ed ed en eddy van vroegah
Iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
True. Maar Boomerang heeft Flinstones, Wacky races, Jetsons, Tom & Jerry en nog wat gouwe ouwe's.
Wat hangt er onder zijn buik?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:10 schreef Gizmo112 het volgende:
En daar heb je Stomafoor
[ afbeelding ]
En zijn vriendje Dommelsch
z'n stoma dusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat hangt er onder zijn buik?
http://i229.photobucket.com/albums/ee286/murpNL/courage.pngquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
OMG CARTOON NETWORK MOET TERUG!
Net zoals Courage!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |