Als Massa niet start dan wordt het niemand lijkt me, Badoer is niet gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:40 schreef Dos37 het volgende:
Luca Badoer morgen of start er dan niemand?
Inderdaad. Volgens mij mag er na de kwalificatie geen vervanger meer worden ingezet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als Massa niet start dan wordt het niemand lijkt me, Badoer is niet gekwalificeerd.
Niemand. Je moet je als coureur wel gekwalificeerd hebben om te kunnen starten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:40 schreef Dos37 het volgende:
Luca Badoer morgen of start er dan niemand?
Dat ookquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Belangrijk is dat Button ver achter ligt
Hoe kan dat nou..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ook.
En ik hoor net dat Massa gewoon start.
In Amerika is er de regel dat een coureur niet start als hij even buiten bewustzijn is geweest. Geen idee of dat in de F1 ook zo is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou..
het zou mijn niet echt logisch lijken de de doktoren hem groen licht voor morgen.
maja wie ben ik.
Ja inderdaad ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:40 schreef dronkeykong het volgende:
Zou wel eens de helm van Massa willen zien.
Jaa iddquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ook.
Op het filmpje lijkt het of de veer van z'n helm afketst en dus gelukkig niet het vizier ingevlogen is.
Holyshitttttquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Da.Rock het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat echt niet rijden morgen...
Sodemieter, wat heeft hij een geluk gehad, als je die helm zo ziet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Da.Rock het volgende:
[ afbeelding ]
Linkerhelft lijkt strak te staan van de dope, rechts lijkt ie te slapen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Da.Rock het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt toch wel of die een wond bij zijn oog heeft ofniet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Da.Rock het volgende:
[ afbeelding ]
u zei?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef vosss het volgende:
Het lijkt niet of die veer afketst, dat is gewoon zo. Dat zie je toch gebeuren?
Die veer is NIET zijn vizier in gevlogen en als dat wel zo was dan was ie ECHT niet bij geweest.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lijkt toch wel of die een wond bij zijn oog heeft ofniet?
Ik zei dat die veer NIET zijn vizier in gevlogen is en dat is ook niet zo.quote:
Hebben ze tegenwoordig niet allemaal een kogelwerend vizier (sinds Schumi dat eerst deed)?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zei dat die veer NIET zijn vizier in gevlogen is en dat is ook niet zo.
Als dat wel zo was, dan had het plaatje hierboven er heeeeel anders uitgezien, denk liveleak/ogrish etc en ja, dan was Massa gewoon dood geweest.
Hij heeft geluk gehad en niet zo een beetje ook!
Het enige wat mis met 'm schijnt te zijn is een snee boven z'n ook, lichte zwelling aldaar en een lichte hersenschudding.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:12 schreef cappp het volgende:
Nee, die rijdt niet morgen. Duidelijk een blauw oog/wond.
Nou zo heel duidelijk is dat niet. Kan net zo goed een stuk helm zijn wat daar op het eind nog meer rondvliegt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:02 schreef vosss het volgende:
Het lijkt niet of die veer afketst, dat is gewoon zo. Dat zie je toch gebeuren?
Die veer is NIET zijn vizier in gevlogen en als dat wel zo was dan was ie ECHT niet bij geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |