quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef Mirjam het volgende:
wat was het voor brief?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
Ga bij diegene op de stoep staan en zodra de postbode eraan komt roep je "Ah, de post!".
Zo'n beetje de eerste realistische reactie in het topicquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
Ga bij diegene op de stoep staan en zodra de postbode eraan komt roep je "Ah, de post!".
14.gifquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo'n beetje de eerste realistische reactie in het topic
Dat wil ik ook wel weten!quote:
dat weet ik wel zeker, een postbode jeukt het aan zijn ballen wat ie in de gleuven stopt, de zak moet leegquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Je kunt misschien het beste op de hoek van de betreffende straat de postbode opwachten... alhoewel ik vrees dat die ook niet veel voor je kan betekenen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, een postbode jeukt het aan zijn ballen wat ie in de gleuven stopt, de zak moet leeg
Een zin vol grappen! Dude! Onbewust of aangeboren?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, een postbode jeukt het aan zijn ballen wat ie in de gleuven stopt, de zak moet leeg
en dat is dan diefstalquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat je ook kan doen, is bij de geadresseerde de brievenbus enigszins blokkeren, zodat de post er nog maar voor de helft in kan. Dan kun je jouw brief eruit vissen.
Dat zal niemand doorhebben! goed plan!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat je ook kan doen, is bij de geadresseerde de brievenbus enigszins blokkeren, zodat de post er nog maar voor de helft in kan. Dan kun je jouw brief eruit vissen.
Heel erg realistischquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
diep over nagedachtquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een zin vol grappen! Dude! Onbewust of aangeboren?
illegaal, maar realistisch.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
Ja maar goed, zonder getuigen zou ik dat gokje misschien wagen... in zo'n geval zou mijn geweten niet echt gaan knagenquote:
Zo flauw zijn de reacties niet. Wat verwacht je dan voor oplossing? Dat iemand zegt, joh, ik ga het voor je uitzoeken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef tbenschop het volgende:
Jezus wat een flauwe reacties allemaal zeg!
Maarreh even serieus, het doet er niet toe wat er in de brief staat, het is een algemene vraag. Iemand stelde voor het postkantoor te bellen, maar het gaat dus om het heden (22:01), denk niet dat ze daar opnemen. Het nummer van een postsorteerunit zou wel moeten worden beantwoordt, maar dat zijn vaak alleen interne nummers. Misschien dat iemand daar toegang toe heeft>?
Denk je nou werkelijk dat ze speciaal voor jouw spijtgevoel een van de duizenden brieven uit het sorteerproces gaan lepelen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef tbenschop het volgende:
Maarreh even serieus, het doet er niet toe wat er in de brief staat, het is een algemene vraag. Iemand stelde voor het postkantoor te bellen, maar het gaat dus om het heden (22:01), denk niet dat ze daar opnemen. Het nummer van een postsorteerunit zou wel moeten worden beantwoordt, maar dat zijn vaak alleen interne nummers. Misschien dat iemand daar toegang toe heeft>?
Sure, je belt even en ze trekken die brief uit de sorteermachine. Je bent zeker als kind uit een boom geflikkerd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef tbenschop het volgende:
meestal? ALTIJD!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef Flurry het volgende:
Heb ooit eens in een Donald Duck gelezen dat na het posten de brief de verantwoordelijkheid (en het eigendom) is van TNT en dat er geen enkele manier is om die nog terug te krijgen. En de Donald Duck heeft meestal gelijk
En hoe zit dat met bombrieven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:08 schreef Flurry het volgende:
Heb ooit eens in een Donald Duck gelezen dat na het posten de brief de verantwoordelijkheid (en het eigendom) is van TNT en dat er geen enkele manier is om die nog terug te krijgen. En de Donald Duck heeft meestal gelijk
ook... Al wordt de verantwoordelijkheid van het exploderen van de brief meestal niet bij TNT neergelegd, gelukkig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |