Blijkbaar, het komt allemaal maar langzaam op gang hier!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:12 schreef Misanthroopia het volgende:
Waarom is dit nog niet ontploft naar topic #13?!?
Iedereen op vakantie zeker
Dj_Day-V?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Venomsnake?
Madoxxx ofzoietsquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er zijn de afgelopem tijd wel meer fokkers in het nieuws geweest.
yildiz, driek, de ID-kaart clown, enz.
Zie ONZ voor #2quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:12 schreef Misanthroopia het volgende:
Waarom is dit nog niet ontploft naar topic #13?!?
Iedereen op vakantie zeker
Het is dan ook een ICT'er... Oh snap.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:29 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik ben geen dokter ofzo, maar als je dag in dat uit dit soort dingen filmt en fotografeert ben je toch wel een vunzigaard
En wat was het voor een jongen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:46 schreef 2dope het volgende:
Bouwe... Ik zat gewoon bij die droeftoeter op school
Zit jij nou een vrouwenhater te verdedigen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hmmmm, eerst vond ik het wel grappig.
Maar toen ze die kerel z'n hele hebben en houwen op internet gooiden, vond ik het toch minder. Wat die vent gedaan heeft is niet netjes, maar om zo aan de schandpaal genageld te worden is ook weer zoiets.
Zoiets heb ik ook. Hij zat zeker niet goed maar GS maakt er wel echt een heksenjacht van. Iedereen die er schande van spreekt zit wel zelf verlekkerd naar die upskirtfoto's van hem te kijken waarschijnlijk (onder het mom van even kijken hoe erg het wel niet is).quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hmmmm, eerst vond ik het wel grappig.
Maar toen ze die kerel z'n hele hebben en houwen op internet gooiden, vond ik het toch minder. Wat die vent gedaan heeft is niet netjes, maar om zo aan de schandpaal genageld te worden is ook weer zoiets.
Hij heeft een vwcaddy@fok.nl mailadres dus is lid van de crew (geweest of nog steeds, dat maakt toch niets uitquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In het bericht op gs staat nog steeds
[..]
waarbij moderator gelinkt wordt naar de postgeschiedenis op FP van die user. Postgeschiedenis.Terwijl het er zó staat alsof de link bewijs zou moeten zijn dat die user moderator is.
Wat foto's van achterwerken gemaakt geloof ik .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:28 schreef HiZ het volgende:
Eh wat heeft ie eigenlijk gedaan?
Oh, zielig figuur, zeker teveel manga gelezen/gekeken. Maarre, afgezien van dat het niet zo leuk is, welke schade hebben de slachtoffers precies geleden? Ik wil mijn billen ook niet op het internet terugvinden, maar ik denk toch dat als iemand een foto zou maken en ze er op zou plaatsen zelfs ikzelf niet precies mijn billen terug zou kunnen vinden. Laat staan dat anderen die kunnen terugleiden naar mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat foto's van achterwerken gemaakt geloof ik .
Hij heeft ook gewoon foto's en filmpjes van hun gezicht gemaakt hoor. Als 'extraatje'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh, zielig figuur, zeker teveel manga gelezen/gekeken. Maarre, afgezien van dat het niet zo leuk is, welke schade hebben de slachtoffers precies geleden? Ik wil mijn billen ook niet op het internet terugvinden, maar ik denk toch dat als iemand een foto zou maken en ze er op zou plaatsen zelfs ikzelf niet precies mijn billen terug zou kunnen vinden. Laat staan dat anderen die kunnen terugleiden naar mij.
Ik vind hier echt wel dat GS tever gaat om iemand die een tik op zijn vingers verdient met een knuppel knock out te slaan.
Moeilijk te zeggen. Wat ie doet was wel illegaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Valt GeenStijl hier niet op aan te pakken? Ik vind het echt NIET KUNNEN, van deze persoon al zijn persoonlijke gegevens publiceren.
Waar de Politie dikke ellende krijgt als zij teveel informatie over verdachten vrijgeven, mag zo'n GeenStijl zonder problemen maar hun gang gaan? Onder het mom van ja de informatie was op internet te vinden dus mogen wij het publiceren, ofzo.
Weet niet of er een klacht nodig is eigenlijk. Zo ja, dan wordt het nog moeilijk om aan te tonen dat de billen van de klager zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
In hoeverre is dit eigenlijk strafbaar?
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Wat ie doet was wel illegaal.
Maar ik vind ook absoluut dat GS tever is gegaan. Iemand's leven kapot maken omdat ie een beetje debiele hobby heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |