quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef timbob het volgende:
Er staat geen Image Capture tussen de programma's
Oh wacht, fotolader..
zal dat het zijn?
Woot!
het werkt.
jeuj.![]()
net zoals Adobe die in fotosjop smudge vertaalt met "natte vinger"quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Apple vertaald de namen van de apps altijd. Als je dus een andere taal dan Engels geselecteerd hebt moet je maar gokken hoe de app in het Nederlands heet
Bedankt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:24 schreef nelisb het volgende:
Geluid testen.
Bellen
headset aansluiting
simvrij
Ja, als je niet bereikbaar wilt zijn is dat de beste optie of coursequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Kremers het volgende:
Zo te zien kan ik het beste de vliegtuigmodus inchakelen als ik ga slapen? Aangezien ik hem dan toch niet gebruik en de wekker wel gewoon blijft werken als ik het goed begrepen heb?
Oké, mooiquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:56 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, als je niet bereikbaar wilt zijn is dat de beste optie of course
Dan doe je echt wat fout denk ik? Weet je zeker dat er geen applicatie openstaat of iets dergelijks?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oké, mooiIk wil 's nachts ook niet bereikbaar zijn. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat ik 's nachts wakker wordt gebeld
Gebeurt ook bijna nooit gelukkig. Als de nood hoog is bellen ze wel via de vaste telefoon, die hoor ik wel. Het gaat mij ook eigenlijk meer om batterijbesparing. Afgelopen nacht stond hij aan en 's ochtends kreeg ik de melding dat er nog maar 20% stroom aanwezig was.
Wat mij wel opvalt is dat de batterij relatief snel oplaadtRelatief aan mijn iPod Nano, die er echt lang over doet....
Hij was niet vol toen ik ging slapenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dan doe je echt wat fout denk ik? Weet je zeker dat er geen applicatie openstaat of iets dergelijks?
Als mijn iPhone s'nachts aanstaat verliest hij hoogstens 3% accu..
Helaas had ik dit al geprobeerd, maar het heeft niet geholpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:23 schreef Phoef het volgende:
[..]
Je moet ff inloggen op dezelfde PC als "Administrator", iTunes starten, aanmelden en dan iPhone syncen.
Waarna je weer naar je eigen PC account kan gaan en waarna de melding als het goed is weg is.
hopelijk werkt dit.
Ja heb ik idd gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef nelisb het volgende:
Ja opnieuw registeren! Je merkt het wel in iTunes.
Mag hopen dat je een reservekopie van je vorige iPhone hebt gemaakt voordat je hem inleverde?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:49 schreef Ash het volgende:
[..]
Helaas had ik dit al geprobeerd, maar het heeft niet geholpen.
Bij Apple zelf kwamen ze ook met die oplossing.
[ afbeelding ]
Dit is de error die ik krijg als ik m'n comp wil machtigen.
En kan nu dus niks op m'n iphone synchen.
Als iemand nog een oplossing weet GRAAG!
Als ik uninstall doe, verwijdert hij dan nog niet alles? bepaalde registry's die ik moet verwijderen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Phoef het volgende:
[..]
Heb even gezocht voor je maar ik zou eerst gronding alles van Itunes deinstaleren, zodat je clean start hebt ( dit geeft de error ook aan), dan even inloggen met je accountje en dan:
Ja er is nog wel plaats voor verbetering jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Repeat het volgende:
Ik vind worms voor de iPhone niet zo goed. Bediening is onhandig en je zit met je beeld veel te ver van de worms zelf af. Vond de worms die ik een jaar of 3 (?) terug op Windows mobile had veel leuker, dat werkte echt perfect...
Kijk gewoon even op marktplaatsquote:
MP is vol oplichtersquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kijk gewoon even op marktplaatsMaar niemand zal zomaar zijn 3G verkopen voor een zachte prijs vermoed ik
Die dingen zijn veel geld waard en zeer gewild.
*Zucht*quote:
Interesse in een 2G 16gb met wat littekens?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
MP is vol oplichtershad een gast gemailt, wou geld van te voren en op het CS afspreken
toen ik zei dat ik best naar het CS wou komen maar alleen tegelijk of erna wou betalen kon ik maar letterlijk 'de kanker' krijgen![]()
zie ook een topic in KLB er over
Jaaaaa daar wordt ik ook heel gelukkig van.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Soms heb ik echt van die "iPhone" momenten. Zoals vanmorgen, wakker worden en even NOS journaal kijken, gelijk twitter updaten en een krabbel sturen op hyves. Soepel, zonder problemen
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Soms heb ik echt van die "iPhone" momenten. Zoals vanmorgen, wakker worden en even NOS journaal kijken, gelijk twitter updaten en een krabbel sturen op hyves. Soepel, zonder problemen
Met je vinger op de tekst staan en ingedrukt houden. Dan komt er een ballon en kan je "scrollen" zeg maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nog een vraagje. Als ik een smsje tik of een krabbel whatever, hoe kan ik dan door de tekst heen scrollen? Wat je dus op je laptop met de pijltjestoetsen doet. Ik kan dat nog steeds niet ontdekken. Beetje onhandig als je een tikfoutje maakt. Iemand?
Die Capsule neo had ik eerst ook, maar snel vervangen door een Rebel Serpent, die is echt ideaal. De Capsule verzamelde erg veel viezigheid, kan ook komen doordat ik de witte versie had.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaaaaa daar wordt ik ook heel gelukkig van.
Bellen daar moet ik nog 2 weekjes op wachten. Gister een mooie hoes gekocht, die capsule. Wel een hell of a job om het folietje zonder bubbeltjes op het schermpje te krijgen.heb niet zo veel geduld
Nog een vraagje. Als ik een smsje tik of een krabbel whatever, hoe kan ik dan door de tekst heen scrollen? Wat je dus op je laptop met de pijltjestoetsen doet. Ik kan dat nog steeds niet ontdekken. Beetje onhandig als je een tikfoutje maakt. Iemand?
Dat, en in een tekstveld op een webpagina (met meer tekst dan er in het veld past) scroll je met 2 vingers.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
Met je vinger op de tekst staan en ingedrukt houden. Dan komt er een ballon en kan je "scrollen" zeg maar.
Heb er 1tje 1,5 week lang te koop gehad op Fok. Niet te slijten. Uiteindelijk toch verkocht en nu ben jij al de zoveelste die erom vraagtquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:06 schreef yeahmen het volgende:
Iemand nog een 2g, 8gb of 16gb te koop?
De iPhone is echt 3 keer niks voor jou!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:51 schreef Skv het volgende:
Hoera! Na één week geleden een nieuwe te hebben gekregen heb ik 'm zojuist weer even goed op het asfalt laten kletteren, de vertrouwde diepe krassen zijn weer terug!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:56 schreef MissHobje het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met die iphones ( zoals mijn oude dan) die voor reparatie terug gaan ?? die je dus zelf niet terug krijgt.. 2e hands iphone winkel ?
quote:I can assure you it will be offered to someone whom you don't know.
Hmm ziet er als nieuw uit werkt ook als nieuwquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:19 schreef nelisb het volgende:
Worden nieuwe covers opgezet en de meeste uitgegeven aan mensen zoals jij, waarvan hun oude iPhone stuk is.
Refurbished modellen.
Misschien terug naar Apple een deel, want die verkopen nog weleens refurbished toestellen voor een lagere prijs.
bij een goede refurbished merk je ook nietsquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm ziet er als nieuw uit werkt ook als nieuw
Ik ben allang blij.
Mogen ze je dan ook zeggen dat je een complete nieuwe hebt gekregen omdat de oude niet te repareren was, (oftewel dan standaard de klant belazeren? nee toch? )quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij een goede refurbished merk je ook niets
de winkel zelf weet het niet ,alleen het reparatiebedrijf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mogen ze je dan ook zeggen dat je een complete nieuwe hebt gekregen omdat de oude niet te repareren was, (oftewel dan standaard de klant belazeren? nee toch? )
Onzin, ik vermaak met prima met dat ding.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:47 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
De iPhone is echt 3 keer niks voor jou!
HA, die heb ik..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:56 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ga zelf waarschijnlijk deze halen (dan heb je echt goed geluid): http://shop.iphoneclub.nl(...)-voor-iphone-en-ipod
Right... LG is een kut merk en het beginscherm hebben ze gejat van de iPhonequote:
Bij mij op de uni ook. Gebruikersnaam en wachtwoord invoeren was voldoende. Even certificaat accepteren geloof ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:09 schreef Kremers het volgende:
In de Openbare Bibliotheek Amsterdam is gratis draadloos internet beschikbaar. Er wordt echter gebruik gemaakt van 802.1x i.c.m. WEP. Vanaf OS2.0 wordt 802.1x ondrsteunt maar ik krijg het niet werkend... Ik kan alleen voor WEP kiezen en dan wordt er gevraagd om een wachtwoord, terwijl ik ook een gebruikersnaam moet invullen...
Iemand een idee hoe ik het werkend kan krijgen? In het gebouw van de OBA heb ik geen 3G ontvangst namelijk.
Maar hoe ben je bij het kunnen invoeren van het WW en gebruikersnaam gekomen dan? Als ik het netwerk aantik vraagt de iPhone alleen om een wachtwoord... Zelfde wanneer ik Other kies en dan de naam van het netwerk zelf opgeef, ook dan kan ik alleen een wachtwoord opgeven nadat ik kies voor WEP. 802.1x kan ik niet eens kiezen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bij mij op de uni ook. Gebruikersnaam en wachtwoord invoeren was voldoende. Even certificaat accepteren geloof ik?
Die heb je al gemaakt. En anders is het rechterklik op de 'iphone' in iTunes en dan "reservekopie maken"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:49 schreef KudFokker het volgende:
Hij is nu aan het herstellen!
Ik was al bang dat hij helemaal niet meer aan zou gaan
Maar hoe maak je zo'n reserve kopie ?
En nog een vraagje, hoe kan ik mijn simcontacten van mij VodaFone simkaart het best op mijn Iphone krijgen ?
Kwam via een popup als het goed is. Ik kan het nu niet voor je controleren omdat ik thuis zit en dus niet in die instellingen kan, maar ik zal maandag even kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Maar hoe ben je bij het kunnen invoeren van het WW en gebruikersnaam gekomen dan? Als ik het netwerk aantik vraagt de iPhone alleen om een wachtwoord... Zelfde wanneer ik Other kies en dan de naam van het netwerk zelf opgeef, ook dan kan ik alleen een wachtwoord opgeven nadat ik kies voor WEP. 802.1x kan ik niet eens kiezen....
Via mijn MacBook werkt het wel.
Heb je wel 3G aanstaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:50 schreef Anju-Kafei het volgende:
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een iPhone 3GS. Nu werkt alles naar behoren, met uitzondering van het internet. Het is zo tergend traag dat ik niet het gevoel heb dat het zo hoort. Ik heb ook een speedtest (speedtest.net) gedaan, met een resultaat van zo'n 9 kilobits per seconde downloaden en 4kbps uploaden. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik heb er voor de zekerheid nog even naar gekeken, maar dat heb ik aanstaan ja. Verder heb ik Data Roaming uitstaan en VPN 'not connected'.quote:
Krijg de update hier al via iTunes aangeboden. Ff afwachten of die wat met de unlock doet....quote:IPhone 3.0.1 Update Patches SMS Flaw
Just in case you thought Saturday was too long to wait for an iPhone security patch, no reason to worry: Apple on Friday released iPhone Software Update 3.0.1, which fixes the SMS vulnerability demonstrated at the Black Hat security conference on Thursday. Earlier on Friday, U.K. wireless operator O2 said Apple would release the fix on Saturday.
The flaw, disclosed by security researchers Charlie Miller and Collin Mulliner, could have allowed a vulnerable phone, such as an iPhone, to be taken over remotely. Apple attributes the flaw in the CoreTelephony framework to a memory corruption issue in the decoding of SMS messages, and credits the find to Miller and Mulliner.
The hefty software update--yes, even an update with just one fix means downloading the entire OS again--is available via iTunes; the exact size varies depending on which version of iPhone is being updated. iPhone users can get the update by connecting their phones to their computers and clicking the "Check for Update" button in iTunes.
Once again, the world is safe for text messaging--well, unless you're texting while driving; Apple has still issued no patch for stupidity. Now we can move on to other pressing issues, like when exactly AT&T will deign to roll out the multimedia messaging we've all been waiting for since June.
Is dit dan de 3.1 firmware? Of een kleine fix en komt de aangekondigde 3.1 later?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.pcworld.com/ar(...)atches_sms_flaw.html
[..]
Krijg de update hier al via iTunes aangeboden. Ff afwachten of die wat met de unlock doet....
Die komt ergens oktober, dit is alleen om de sms lek te reparerenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is dit dan de 3.1 firmware? Of een kleine fix en komt de aangekondigde 3.1 later?
Dat laatste. Dit is alleen om het beveiligingslek in sms te dichten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Is dit dan de 3.1 firmware? Of een kleine fix en komt de aangekondigde 3.1 later?
Volgens macforum hebben de geunlockte nu weer een lock en kleine bandbase aanpassingquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.pcworld.com/ar(...)atches_sms_flaw.html
[..]
Krijg de update hier al via iTunes aangeboden. Ff afwachten of die wat met de unlock doet....
Dan wacht ik nog ffquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens macforum hebben de geunlockte nu weer een lock en kleine bandbase aanpassing
even historie napluizen welke van de links het isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog ff. Heb je een linkje?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die komt ergens oktober, dit is alleen om de sms lek te repareren
Zo'n fix kan me niet boeien. Dat is het me niet waard als ik em dan weer helemaal opnieuw moet jailbreaken etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Dit is alleen om het beveiligingslek in sms te dichten.
Gewoon in iTunes naar updates laten zoeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:40 schreef Kremers het volgende:
Nou, kom maar op met de eerste updateIk heb geen jailbreak o.i.d. toegepast dus ik kan gewoon updaten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:50 schreef venomsnake het volgende:
Ik wacht wel even met updaten..
Jailbreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |