quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:00 schreef timbob het volgende:
Er staat geen Image Capture tussen de programma's
Oh wacht, fotolader..
zal dat het zijn?
Woot!
het werkt.
jeuj.![]()
net zoals Adobe die in fotosjop smudge vertaalt met "natte vinger"quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Apple vertaald de namen van de apps altijd. Als je dus een andere taal dan Engels geselecteerd hebt moet je maar gokken hoe de app in het Nederlands heet
Bedankt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:24 schreef nelisb het volgende:
Geluid testen.
Bellen
headset aansluiting
simvrij
Ja, als je niet bereikbaar wilt zijn is dat de beste optie of coursequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Kremers het volgende:
Zo te zien kan ik het beste de vliegtuigmodus inchakelen als ik ga slapen? Aangezien ik hem dan toch niet gebruik en de wekker wel gewoon blijft werken als ik het goed begrepen heb?
Oké, mooiquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:56 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, als je niet bereikbaar wilt zijn is dat de beste optie of course
Dan doe je echt wat fout denk ik? Weet je zeker dat er geen applicatie openstaat of iets dergelijks?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
Oké, mooiIk wil 's nachts ook niet bereikbaar zijn. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat ik 's nachts wakker wordt gebeld
Gebeurt ook bijna nooit gelukkig. Als de nood hoog is bellen ze wel via de vaste telefoon, die hoor ik wel. Het gaat mij ook eigenlijk meer om batterijbesparing. Afgelopen nacht stond hij aan en 's ochtends kreeg ik de melding dat er nog maar 20% stroom aanwezig was.
Wat mij wel opvalt is dat de batterij relatief snel oplaadtRelatief aan mijn iPod Nano, die er echt lang over doet....
Hij was niet vol toen ik ging slapenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dan doe je echt wat fout denk ik? Weet je zeker dat er geen applicatie openstaat of iets dergelijks?
Als mijn iPhone s'nachts aanstaat verliest hij hoogstens 3% accu..
Helaas had ik dit al geprobeerd, maar het heeft niet geholpen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:23 schreef Phoef het volgende:
[..]
Je moet ff inloggen op dezelfde PC als "Administrator", iTunes starten, aanmelden en dan iPhone syncen.
Waarna je weer naar je eigen PC account kan gaan en waarna de melding als het goed is weg is.
hopelijk werkt dit.
Ja heb ik idd gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef nelisb het volgende:
Ja opnieuw registeren! Je merkt het wel in iTunes.
Mag hopen dat je een reservekopie van je vorige iPhone hebt gemaakt voordat je hem inleverde?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:49 schreef Ash het volgende:
[..]
Helaas had ik dit al geprobeerd, maar het heeft niet geholpen.
Bij Apple zelf kwamen ze ook met die oplossing.
[ afbeelding ]
Dit is de error die ik krijg als ik m'n comp wil machtigen.
En kan nu dus niks op m'n iphone synchen.
Als iemand nog een oplossing weet GRAAG!
Als ik uninstall doe, verwijdert hij dan nog niet alles? bepaalde registry's die ik moet verwijderen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Phoef het volgende:
[..]
Heb even gezocht voor je maar ik zou eerst gronding alles van Itunes deinstaleren, zodat je clean start hebt ( dit geeft de error ook aan), dan even inloggen met je accountje en dan:
Ja er is nog wel plaats voor verbetering jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Repeat het volgende:
Ik vind worms voor de iPhone niet zo goed. Bediening is onhandig en je zit met je beeld veel te ver van de worms zelf af. Vond de worms die ik een jaar of 3 (?) terug op Windows mobile had veel leuker, dat werkte echt perfect...
Kijk gewoon even op marktplaatsquote:
MP is vol oplichtersquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kijk gewoon even op marktplaatsMaar niemand zal zomaar zijn 3G verkopen voor een zachte prijs vermoed ik
Die dingen zijn veel geld waard en zeer gewild.
*Zucht*quote:
Interesse in een 2G 16gb met wat littekens?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
MP is vol oplichtershad een gast gemailt, wou geld van te voren en op het CS afspreken
toen ik zei dat ik best naar het CS wou komen maar alleen tegelijk of erna wou betalen kon ik maar letterlijk 'de kanker' krijgen![]()
zie ook een topic in KLB er over
Jaaaaa daar wordt ik ook heel gelukkig van.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Soms heb ik echt van die "iPhone" momenten. Zoals vanmorgen, wakker worden en even NOS journaal kijken, gelijk twitter updaten en een krabbel sturen op hyves. Soepel, zonder problemen
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Soms heb ik echt van die "iPhone" momenten. Zoals vanmorgen, wakker worden en even NOS journaal kijken, gelijk twitter updaten en een krabbel sturen op hyves. Soepel, zonder problemen
Met je vinger op de tekst staan en ingedrukt houden. Dan komt er een ballon en kan je "scrollen" zeg maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nog een vraagje. Als ik een smsje tik of een krabbel whatever, hoe kan ik dan door de tekst heen scrollen? Wat je dus op je laptop met de pijltjestoetsen doet. Ik kan dat nog steeds niet ontdekken. Beetje onhandig als je een tikfoutje maakt. Iemand?
Die Capsule neo had ik eerst ook, maar snel vervangen door een Rebel Serpent, die is echt ideaal. De Capsule verzamelde erg veel viezigheid, kan ook komen doordat ik de witte versie had.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaaaaa daar wordt ik ook heel gelukkig van.
Bellen daar moet ik nog 2 weekjes op wachten. Gister een mooie hoes gekocht, die capsule. Wel een hell of a job om het folietje zonder bubbeltjes op het schermpje te krijgen.heb niet zo veel geduld
Nog een vraagje. Als ik een smsje tik of een krabbel whatever, hoe kan ik dan door de tekst heen scrollen? Wat je dus op je laptop met de pijltjestoetsen doet. Ik kan dat nog steeds niet ontdekken. Beetje onhandig als je een tikfoutje maakt. Iemand?
Dat, en in een tekstveld op een webpagina (met meer tekst dan er in het veld past) scroll je met 2 vingers.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
Met je vinger op de tekst staan en ingedrukt houden. Dan komt er een ballon en kan je "scrollen" zeg maar.
Heb er 1tje 1,5 week lang te koop gehad op Fok. Niet te slijten. Uiteindelijk toch verkocht en nu ben jij al de zoveelste die erom vraagtquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:06 schreef yeahmen het volgende:
Iemand nog een 2g, 8gb of 16gb te koop?
De iPhone is echt 3 keer niks voor jou!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:51 schreef Skv het volgende:
Hoera! Na één week geleden een nieuwe te hebben gekregen heb ik 'm zojuist weer even goed op het asfalt laten kletteren, de vertrouwde diepe krassen zijn weer terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |