quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:56 schreef MissHobje het volgende:
Wat doen ze eigenlijk met die iphones ( zoals mijn oude dan) die voor reparatie terug gaan ?? die je dus zelf niet terug krijgt.. 2e hands iphone winkel ?
quote:I can assure you it will be offered to someone whom you don't know.
Hmm ziet er als nieuw uit werkt ook als nieuwquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:19 schreef nelisb het volgende:
Worden nieuwe covers opgezet en de meeste uitgegeven aan mensen zoals jij, waarvan hun oude iPhone stuk is.
Refurbished modellen.
Misschien terug naar Apple een deel, want die verkopen nog weleens refurbished toestellen voor een lagere prijs.
bij een goede refurbished merk je ook nietsquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm ziet er als nieuw uit werkt ook als nieuw
Ik ben allang blij.
Mogen ze je dan ook zeggen dat je een complete nieuwe hebt gekregen omdat de oude niet te repareren was, (oftewel dan standaard de klant belazeren? nee toch? )quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij een goede refurbished merk je ook niets
de winkel zelf weet het niet ,alleen het reparatiebedrijf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mogen ze je dan ook zeggen dat je een complete nieuwe hebt gekregen omdat de oude niet te repareren was, (oftewel dan standaard de klant belazeren? nee toch? )
Onzin, ik vermaak met prima met dat ding.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:47 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
De iPhone is echt 3 keer niks voor jou!
HA, die heb ik..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:56 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ga zelf waarschijnlijk deze halen (dan heb je echt goed geluid): http://shop.iphoneclub.nl(...)-voor-iphone-en-ipod
Right... LG is een kut merk en het beginscherm hebben ze gejat van de iPhonequote:
Bij mij op de uni ook. Gebruikersnaam en wachtwoord invoeren was voldoende. Even certificaat accepteren geloof ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:09 schreef Kremers het volgende:
In de Openbare Bibliotheek Amsterdam is gratis draadloos internet beschikbaar. Er wordt echter gebruik gemaakt van 802.1x i.c.m. WEP. Vanaf OS2.0 wordt 802.1x ondrsteunt maar ik krijg het niet werkend... Ik kan alleen voor WEP kiezen en dan wordt er gevraagd om een wachtwoord, terwijl ik ook een gebruikersnaam moet invullen...
Iemand een idee hoe ik het werkend kan krijgen? In het gebouw van de OBA heb ik geen 3G ontvangst namelijk.
Maar hoe ben je bij het kunnen invoeren van het WW en gebruikersnaam gekomen dan? Als ik het netwerk aantik vraagt de iPhone alleen om een wachtwoord... Zelfde wanneer ik Other kies en dan de naam van het netwerk zelf opgeef, ook dan kan ik alleen een wachtwoord opgeven nadat ik kies voor WEP. 802.1x kan ik niet eens kiezen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bij mij op de uni ook. Gebruikersnaam en wachtwoord invoeren was voldoende. Even certificaat accepteren geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |