abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:27:48 #276
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_71462139
Is een mogelijkheid.

Het kan ook zijn dat de beurs inderdaad 6, 9 of 12 maanden voorloopt op de economie. In dit geval dan 12 maanden...
pi_71462250
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef Prutzenberg het volgende:
Is dit niet een zogenaamde campingrally?
Particuliere beleggers zijn cash aan het overdragen aan de grote jongens die de boel dan in september weer laten crashen.
Of ben ik aan het zwartkijken?
Dat zie je redelijk. Grote jongens zijn op vakantie, dus er is weinig selling pressure. Vergeet overigens niet: waar gekocht wordt, wordt tegelijkertijd verkocht.
pi_71462425
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat zie je redelijk. Grote jongens zijn op vakantie, dus er is weinig selling pressure. Vergeet overigens niet: waar gekocht wordt, wordt tegelijkertijd verkocht.
Dat bedoel ik dus: de particulier koopt tegen een hoge koers van de institionele belegger. Aangezien van de laatste groep een hoop op vakantie zijn is het aanbod niet heel groot.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_71462453
Ik heb begin juli AALB gekocht op 5,45, staat nu bijna op 6,45. Ik zit te twijfelen, zal ik de paar honder euro winst pakken, of 13 aug komen voorbeurs half jaar cijfers, doen die het aandeel goed of juist slecht denken jullie?
pi_71463174
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb begin juli AALB gekocht op 5,45, staat nu bijna op 6,45. Ik zit te twijfelen, zal ik de paar honder euro winst pakken, of 13 aug komen voorbeurs half jaar cijfers, doen die het aandeel goed of juist slecht denken jullie?
Cijfers zijn ruis, sentiment is belangrijker. Is het sentiment nu al goed? Dan zou ik overwegen om het te verkopen. Maarja, misschien vallen de cijfers wel erg mee. Of zit dat door het goede sentiment al in de koers verwerkt? It's your choice.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:20:41 #281
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71463786
Fucking 284. Net als ik geen tijd heb om op te letten.

Van waar de stijging de afgelopen 2 3 weken ?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71465294
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:38 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus: de particulier koopt tegen een hoge koers van de institionele belegger. Aangezien van de laatste groep een hoop op vakantie zijn is het aanbod niet heel groot.
Denk dat dat tegenwoordig minder speelt dan vroeger. De internets enzo.
pi_71466070
KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN WE ZIJN DE CRISIS TE BOVEN

Today, several companies (i.e. Ford, eBay and AT&T) reported better than expected earnings and as a result the stock market rallied on the news. While some companies have reported better than expected earnings for Q2 2009, others have struggled. Today's chart provides some perspective on the current earnings environment by focusing on 12-month, as reported S&P 500 earnings. Today's chart illustrates how earnings are expected (38% of S&P 500 companies have reported for Q2 2009) to have declined over 98% since peaking in Q3 2007, making this by far the largest decline on record (the data goes back to 1936). In fact, real earnings have dropped to a record low and if current estimates hold, Q3 2009 will see the first 12-month period during which S&P 500 earnings are negative.

National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_71466112
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Cijfers zijn ruis, sentiment is belangrijker. Is het sentiment nu al goed? Dan zou ik overwegen om het te verkopen. Maarja, misschien vallen de cijfers wel erg mee. Of zit dat door het goede sentiment al in de koers verwerkt? It's your choice.
Cijfers zijn gepimpt , kostenbesparen kan niet altijd door gaan. Q3 en zeker Q4 wordt dramatisch, alleen dat willen de beleggers niet zien
pi_71466381
Waar is dat grafiekje van PB? SnP 1,000 eind juli toch
pi_71466683
Q3 2009 will see the first 12-month period during which S&P 500 earnings are negative.

pi_71467614
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef M.Melandri het volgende:
Waar is dat grafiekje van PB? SnP 1,000 eind juli toch

Mhaow... could be worse deze voorspelling. Alleen de tussentijdse correctie kwam weinig op gang.
pi_71467739
ach ik vind dat ie goed is dat geneuzel van aflopen dagen mag je geen correctie noemen, de correctie komt stx als "Real Estate's Second Tsunami" naar binnen komt stormen!
pi_71467795
Geinig grafiekje. Hoort er een verhaaltje bij dat ergens te lezen is?
pi_71467842
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:42 schreef dvr het volgende:
Geinig grafiekje. Hoort er een verhaaltje bij dat ergens te lezen is?
Doorzoek jij mijn oude posts .
pi_71467975
Liever niet, die shortmoments doen nog zeer aan m'n ogen
pi_71468062
Je moet er toch niet aan denken dat bedrijven op dit lage kostenniveau blijven, maar de omzet ook maar gradueel aantrekt.

Ik vind eerlijk gezegd de winstcijfers nog goed meevallen, het grootste gevaar zit in corporate annorexia, en in pensioentekorten. Alhoewel ik het wel hard vind gaan. Maar ik krijg hier niet echt het crisisgevoel van. Komt vast weer iemand met een staatje van de jaren 30 aanzeten..... (oud)
pi_71469383
Vandaag eens door Breda gelopen. Beginnen daar toch al heel wat panden leeg te staan in de binnenstad. In Tilburg en Maastricht viel me dit ook al op.....verpaupering....anekdotisch natuurlijk, maar je ziet wel zaken snel veranderen.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_71469448
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:24 schreef dramatiek het volgende:
Vandaag eens door Breda gelopen. Beginnen daar toch al heel wat panden leeg te staan in de binnenstad. In Tilburg en Maastricht viel me dit ook al op.....verpaupering....anekdotisch natuurlijk, maar je ziet wel zaken snel veranderen.
Tja, wat heb je nu eigenlijk nodig als consument? Beetje voedsel, tandpasta, en dan heb je het wel gehad. 50% van de uitgaven is overhead bij de gemiddelde consument.
pi_71469475
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Liever niet, die shortmoments doen nog zeer aan m'n ogen
Hehehe, maar echt korte termijn voorspellen is extreem moeilijk. Grotere waves zijn ietsjes makkelijker te voorspellen.
pi_71470113
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef pberends het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mhaow... could be worse deze voorspelling. Alleen de tussentijdse correctie kwam weinig op gang.
Als je gelijk krijgt doe ik voortaan alleen nog maar wat jij zegt.
pi_71470251
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Hehehe, maar echt korte termijn voorspellen is extreem moeilijk. Grotere waves zijn ietsjes makkelijker te voorspellen.
ik heb het idee dat het alleen maar op korte termijn gaat, het gaat zo hectisch op en neer. Ik zou geloof ik juist voor de langere termijn niet zoveel te voorspellen hebben, anders dan dat het in ene bandbreedte beweegt, op de golven van het sentiment. Als de afgelopen drie weken daar geen bewijs van zijn....
pi_71470595
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:45 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Als je gelijk krijgt doe ik voortaan alleen nog maar wat jij zegt.
Ik zit ook vaak genoeg schreef hoor. Maar wel minder dan Tostrams.
pi_71480207
http://www.forexfactory.com/

eerste 10 cijfers uit het oosten alweer binnen, iets slechter dan verwacht > KOPEN KOPEN KOPEN!!!
pi_71482161
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 07:28 schreef edwinh het volgende:
http://www.forexfactory.com/

eerste 10 cijfers uit het oosten alweer binnen, iets slechter dan verwacht > KOPEN KOPEN KOPEN!!!
Umicore + 6%

Don't get it... materialen zouden dan zakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')