Dat zie je redelijk. Grote jongens zijn op vakantie, dus er is weinig selling pressure. Vergeet overigens niet: waar gekocht wordt, wordt tegelijkertijd verkocht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef Prutzenberg het volgende:
Is dit niet een zogenaamde campingrally?
Particuliere beleggers zijn cash aan het overdragen aan de grote jongens die de boel dan in september weer laten crashen.
Of ben ik aan het zwartkijken?
Dat bedoel ik dus: de particulier koopt tegen een hoge koers van de institionele belegger. Aangezien van de laatste groep een hoop op vakantie zijn is het aanbod niet heel groot.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zie je redelijk. Grote jongens zijn op vakantie, dus er is weinig selling pressure. Vergeet overigens niet: waar gekocht wordt, wordt tegelijkertijd verkocht.
Cijfers zijn ruis, sentiment is belangrijker. Is het sentiment nu al goed? Dan zou ik overwegen om het te verkopen. Maarja, misschien vallen de cijfers wel erg mee. Of zit dat door het goede sentiment al in de koers verwerkt? It's your choice.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb begin juli AALB gekocht op 5,45, staat nu bijna op 6,45. Ik zit te twijfelen, zal ik de paar honder euro winst pakken, of 13 aug komen voorbeurs half jaar cijfers, doen die het aandeel goed of juist slecht denken jullie?
Denk dat dat tegenwoordig minder speelt dan vroeger. De internets enzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:38 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus: de particulier koopt tegen een hoge koers van de institionele belegger. Aangezien van de laatste groep een hoop op vakantie zijn is het aanbod niet heel groot.
Cijfers zijn gepimpt , kostenbesparen kan niet altijd door gaan. Q3 en zeker Q4 wordt dramatisch, alleen dat willen de beleggers niet zienquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Cijfers zijn ruis, sentiment is belangrijker. Is het sentiment nu al goed? Dan zou ik overwegen om het te verkopen. Maarja, misschien vallen de cijfers wel erg mee. Of zit dat door het goede sentiment al in de koers verwerkt? It's your choice.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef M.Melandri het volgende:
Waar is dat grafiekje van PB? SnP 1,000 eind juli toch
Doorzoek jij mijn oude postsquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:42 schreef dvr het volgende:
Geinig grafiekje. Hoort er een verhaaltje bij dat ergens te lezen is?
Tja, wat heb je nu eigenlijk nodig als consument? Beetje voedsel, tandpasta, en dan heb je het wel gehad. 50% van de uitgaven is overhead bij de gemiddelde consument.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:24 schreef dramatiek het volgende:
Vandaag eens door Breda gelopen. Beginnen daar toch al heel wat panden leeg te staan in de binnenstad. In Tilburg en Maastricht viel me dit ook al op.....verpaupering....anekdotisch natuurlijk, maar je ziet wel zaken snel veranderen.
Hehehe, maar echt korte termijn voorspellen is extreem moeilijk. Grotere waves zijn ietsjes makkelijker te voorspellen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Liever niet, die shortmoments doen nog zeer aan m'n ogen
Als je gelijk krijgt doe ik voortaan alleen nog maar wat jij zegt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mhaow... could be worse deze voorspelling. Alleen de tussentijdse correctie kwam weinig op gang.
ik heb het idee dat het alleen maar op korte termijn gaat, het gaat zo hectisch op en neer. Ik zou geloof ik juist voor de langere termijn niet zoveel te voorspellen hebben, anders dan dat het in ene bandbreedte beweegt, op de golven van het sentiment. Als de afgelopen drie weken daar geen bewijs van zijn....quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Hehehe, maar echt korte termijn voorspellen is extreem moeilijk. Grotere waves zijn ietsjes makkelijker te voorspellen.
Ik zit ook vaak genoeg schreef hoor. Maar wel minder dan Tostrams.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:45 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Als je gelijk krijgt doe ik voortaan alleen nog maar wat jij zegt.
Umicore + 6%quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:28 schreef edwinh het volgende:
http://www.forexfactory.com/
eerste 10 cijfers uit het oosten alweer binnen, iets slechter dan verwacht > KOPEN KOPEN KOPEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |