Kortom een van de dertien-in-een-dozijn internetatheïstjes die ik hier regelmatig tegenkom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef Coatmine het volgende:
[..]
in de 10 geboden, vervelende scheitgristen. google het maar eens op.
[..]
Mwah, dan moet je je wel verdiepen in zaken. Zeker als je serieus discussie wilt voeren. De rol van gristenbasher is makkelijk, gewoon wat popi-jopi leuzen schreeuwen en je bent er.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef Frollo het volgende:
Overigens is het net zo makkelijk om een gristen na te doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef Frollo het volgende:
En zelf ben je eigenlijk Richard Dawkins?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef Coatmine het volgende:
Wat een zielige poging om zo atheisten mee te krijgen. Je mocht willen dat je me kendde. Worden zulk soort onzintopics vaker gemaakt?
Welnee. Gewoon op alles zeggen: 'Dat maakt deel uit van Gods plan.'quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je je wel verdiepen in zaken.
Ja, OK, dan kan het lastiger worden.quote:Zeker als je serieus discussie wilt voeren.
Wat een mindfuckquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef Coatmine het volgende:
Wat een zielige poging om zo atheisten mee te krijgen. Je mocht willen dat je me kendde. Worden zulk soort onzintopics vaker gemaakt?
En het blijft geloofwaardig gewoon.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:13 schreef Coatmine het volgende:
KD gelooft duidelijk in fabeltjes. Weer een bewijs voor hoe makkelijk je kunt geloven. Maargoed
net als je geloof zekerquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En het blijft geloofwaardig gewoon.
Alle gristenbashers zitten nuquote:
Kloon van coatmine?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef isogram het volgende:
En waarom dit topic? Haal je hier een soort rechtvaardiging uit om toch in 2000 jaar oude sprookjes te geloven?
Nee. Ik zit "quote:
hihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. de waarheid vertellen is nou eenmaal makkelijker dan een leugen, omdat een leugen tot een volgende leugen leidt, en zo verder. Dan kom je in de knoop te zitten.
een anti theïst moet bewijzen dat God niet bestaat. Als je dan zonder argumenten komt is niet bijster overtuigendquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef Frollo het volgende:
Een atheïst hoeft geen argumenten te hebben, want hij hoeft niets te bewijzen.
Je kan ook argumenten geven voor wat je gelooft of aannemelijk vindt. Dat geldt ook voor het atheisme.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef Frollo het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb de OP niet gelezen maar ik moest lachen om dat plaatje.
en de gristenen kunnen ook niet argumenteren want ze hebben nix te bewijzenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef Frollo het volgende:
Uit het feit dat jij hier het woord gristenen gebruikt, meen ik op te kunnen maken dat jij bij een Christen denkt aan een streng-gereformeerde persoon. Daarmee doe je honderden miljoenen Christenen al te kort nog voor je aan een discussie begint.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en de gristenen kunnen ook niet argumenteren want ze hebben nix te bewijzen![]()
Bewijs eens dat hij wel bestaat. Je kan veel meer argumenten aanbrengen waarom het redelijk is dat het christelijk (of islam etc) geloof op onzin is gebaseerd dan andersom.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef Coatmine het volgende:
[..]
een anti theïst moet bewijzen dat God niet bestaat. Als je dan zonder argumenten komt is niet bijster overtuigend
Omdat "het christendom de enige echte waarheid is, en de islam niet".quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
Wat ik me afvraag is wat Christenen aangeeft dat het Christendom "beter" is dan bijvoorbeeld de Islam .
Bewijs jij dan ff dat God+aanhang niet bestaan dan... Overtuig me!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en de gristenen kunnen ook niet argumenteren want ze hebben nix te bewijzen![]()
Satanheeft de andere godsdiensten geschapen om zo twijfel te zaaienquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat "het christendom de enige echte waarheid is, en de islam niet".
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en de gristenen kunnen ook niet argumenteren want ze hebben kunnen nix te bewijzen![]()
Je werd gewoon hard ingemaakt. Zo hard dat je 2x uit frustatie de PS uitzet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef Coatmine het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 dagen hem ingemaakt. Dus ik gun het hem dat hij weer een keertje wint.
Zo ben ik dan ook weer
niet tegen je verlies kunnenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je werd gewoon hard ingemaakt. Zo hard dat je 2x uit frustatie de PS uitzet.
Jammer, dat je dat niet kan inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben van mening dat God niet bestaat, maar dat betekend niet christenen dood moeten. Ik vind het prima dat iemand Christen is, zolang ze het geloof maar niet al te veel opdringen. Sja het is jammer dat we op zondag geen winkels hebben, maar zo erg zijn de Christelijke normen en waarden niet. De meeste Christelijke ouders die ik ken hebben hun kinderen erg goed opgevoed.
KD met pesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jammer, dat je dat niet kan inderdaad.
wint met 13-0 van Coatmine met PES.quote:
als ik een kwartier wakker benquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
wint met 13-0 van Coatmine met PES.
0-13 is wel heel erg hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:34 schreef Coatmine het volgende:
[..]
als ik een kwartier wakker ben
en 's avonds op je top werd het 8 - 4 voor mij
Vandaag op je top won ik 3 keer in a row.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:34 schreef Coatmine het volgende:
[..]
als ik een kwartier wakker ben
en 's avonds op je top werd het 8 - 4 voor mij
Siniti weet what's up.quote:
KD is onzeker en zoekt waarderingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vandaag op je top won ik 3 keer in a row.
Je faalt vandaag. Ook met voetballen won ik vandaag.
Zeker genoeg om een keer toe te geven dat ik verloren heb, ALS ik verloren heb.quote:
Maar discussiëren met een trol die een vriend van je blijkt te zijn is nog ergerquote:
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar discussiëren met een trol die een vriend van je blijkt te zijn is nog erger
Daar nog bij opgeteld de spellingsfouten van de laatste dagen...
ik heb toegegeven dat je hebt gewonnen, maar je bent niet mijn meerdere. Ik ben al 2 maanden je meerdere met dit account.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker genoeg om een keer toe te geven dat ik verloren heb, ALS ik verloren heb.
Jij blijft maar excuses aandragen van "ja, controller dit en dat"... of met voetballen vanmiddag "ik had geen korte broek aan."
[ afbeelding ]
En zelfs met de christenbash discussies was ik je meerdere.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:42 schreef Coatmine het volgende:
[..]
ik heb toegegeven dat je hebt gewonnen, maar je bent niet mijn meerdere. Ik ben al 2 maanden je meerdere met dit account.
Met je alu-christen-hoedje
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En zelfs met de christenbash discussies was ik je meerdere.
Dat komt omdat het een geboren verliezer is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:44 schreef Coatmine het volgende:
[..]christebash topics
KD kan niet tegen zijn verlies
Je kan niks nieuws meer bedenken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:44 schreef Coatmine het volgende:
[..]christebash topics
KD kan niet tegen zijn verlies
heb je met die christenen, hè. Hebben het alleen zelf niet door. Maar ik accepteer 'm welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een geboren verliezer is.
Gelukkig ben je zelf niet christen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Coatmine het volgende:
[..]
heb je met die christenen, hè. Hebben het alleen zelf niet door. Maar ik accepteer 'm wel
Wat hebben christenen ermee te maken? Hij is gewoon een verliezer door zijn gedrag. Jij moet sowieso niet zo interessant doen want je eigen geloof belachelijk maken is nog triester dan het verdedigen, jullie komen overduidelijk aandacht te kort.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Coatmine het volgende:
[..]
heb je met die christenen, hè. Hebben het alleen zelf niet door. Maar ik accepteer 'm wel
Ik ben een kloon, maar niet van coatmine. Ik ken coatmine niet eens, maar afgaande op jouw reactie, is dat een intelligente user die voor zichzelf kan denken.quote:
hihi, sterke replyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:42 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Wat hebben christenen ermee te maken? Hij is gewoon een verliezer door zijn gedrag. Jij moet sowieso niet zo interessant doen want je eigen geloof belachelijk maken is nog triester dan het verdedigen, jullie komen overduidelijk aandacht te kort.
Ik adviseer jullie beiden om permanent uit te loggen.
Dit was dus Coatmine onder mijn account. Die faler.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef koningdavid het volgende:
nou moet ik wel toegeven dat ik vaak op meerdere vlakken overklast word door Coatmine. het waren de laatste paar potjes vooral geluk dat ik gewonnen had.
zo eerlijk ben ik dan ook weer.
Mijn waerde Koningdavid,quote:
uiteraard. Ik zeg inventariseren wie mee willen doen en een datum afspreken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:25 schreef Biels het volgende:
Wel op de PS2, uiteraard.
En je denkt meteen, dit post ik op Fok!?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:23 schreef koningdavid het volgende:
ik maak coatmine nu in met poolen :p
En op Twitterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
En je denkt meteen, dit post ik op Fok!?
Je haat op mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |