Kortom een van de dertien-in-een-dozijn internetatheïstjes die ik hier regelmatig tegenkom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef Coatmine het volgende:
[..]
in de 10 geboden, vervelende scheitgristen. google het maar eens op.
[..]
Mwah, dan moet je je wel verdiepen in zaken. Zeker als je serieus discussie wilt voeren. De rol van gristenbasher is makkelijk, gewoon wat popi-jopi leuzen schreeuwen en je bent er.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef Frollo het volgende:
Overigens is het net zo makkelijk om een gristen na te doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef Frollo het volgende:
En zelf ben je eigenlijk Richard Dawkins?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef Coatmine het volgende:
Wat een zielige poging om zo atheisten mee te krijgen. Je mocht willen dat je me kendde. Worden zulk soort onzintopics vaker gemaakt?
Welnee. Gewoon op alles zeggen: 'Dat maakt deel uit van Gods plan.'quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je je wel verdiepen in zaken.
Ja, OK, dan kan het lastiger worden.quote:Zeker als je serieus discussie wilt voeren.
Wat een mindfuckquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef Coatmine het volgende:
Wat een zielige poging om zo atheisten mee te krijgen. Je mocht willen dat je me kendde. Worden zulk soort onzintopics vaker gemaakt?
En het blijft geloofwaardig gewoon.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:13 schreef Coatmine het volgende:
KD gelooft duidelijk in fabeltjes. Weer een bewijs voor hoe makkelijk je kunt geloven. Maargoed
net als je geloof zekerquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En het blijft geloofwaardig gewoon.
Alle gristenbashers zitten nuquote:
Kloon van coatmine?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef isogram het volgende:
En waarom dit topic? Haal je hier een soort rechtvaardiging uit om toch in 2000 jaar oude sprookjes te geloven?
Nee. Ik zit "quote:
hihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. de waarheid vertellen is nou eenmaal makkelijker dan een leugen, omdat een leugen tot een volgende leugen leidt, en zo verder. Dan kom je in de knoop te zitten.
een anti theïst moet bewijzen dat God niet bestaat. Als je dan zonder argumenten komt is niet bijster overtuigendquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef Frollo het volgende:
Een atheïst hoeft geen argumenten te hebben, want hij hoeft niets te bewijzen.
Je kan ook argumenten geven voor wat je gelooft of aannemelijk vindt. Dat geldt ook voor het atheisme.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef Frollo het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb de OP niet gelezen maar ik moest lachen om dat plaatje.
en de gristenen kunnen ook niet argumenteren want ze hebben nix te bewijzenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:33 schreef Frollo het volgende:
Uit het feit dat jij hier het woord gristenen gebruikt, meen ik op te kunnen maken dat jij bij een Christen denkt aan een streng-gereformeerde persoon. Daarmee doe je honderden miljoenen Christenen al te kort nog voor je aan een discussie begint.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en de gristenen kunnen ook niet argumenteren want ze hebben nix te bewijzen![]()
Bewijs eens dat hij wel bestaat. Je kan veel meer argumenten aanbrengen waarom het redelijk is dat het christelijk (of islam etc) geloof op onzin is gebaseerd dan andersom.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:38 schreef Coatmine het volgende:
[..]
een anti theïst moet bewijzen dat God niet bestaat. Als je dan zonder argumenten komt is niet bijster overtuigend
Omdat "het christendom de enige echte waarheid is, en de islam niet".quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
Wat ik me afvraag is wat Christenen aangeeft dat het Christendom "beter" is dan bijvoorbeeld de Islam .
Bewijs jij dan ff dat God+aanhang niet bestaan dan... Overtuig me!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en de gristenen kunnen ook niet argumenteren want ze hebben nix te bewijzen![]()
Satanheeft de andere godsdiensten geschapen om zo twijfel te zaaienquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat "het christendom de enige echte waarheid is, en de islam niet".
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en de gristenen kunnen ook niet argumenteren want ze hebben kunnen nix te bewijzen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |