Kortom een van de dertien-in-een-dozijn internetatheïstjes die ik hier regelmatig tegenkom.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef Coatmine het volgende:
[..]
in de 10 geboden, vervelende scheitgristen. google het maar eens op.
[..]
Mwah, dan moet je je wel verdiepen in zaken. Zeker als je serieus discussie wilt voeren. De rol van gristenbasher is makkelijk, gewoon wat popi-jopi leuzen schreeuwen en je bent er.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef Frollo het volgende:
Overigens is het net zo makkelijk om een gristen na te doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef Frollo het volgende:
En zelf ben je eigenlijk Richard Dawkins?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef Coatmine het volgende:
Wat een zielige poging om zo atheisten mee te krijgen. Je mocht willen dat je me kendde. Worden zulk soort onzintopics vaker gemaakt?
Welnee. Gewoon op alles zeggen: 'Dat maakt deel uit van Gods plan.'quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je je wel verdiepen in zaken.
Ja, OK, dan kan het lastiger worden.quote:Zeker als je serieus discussie wilt voeren.
Wat een mindfuckquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:05 schreef Coatmine het volgende:
Wat een zielige poging om zo atheisten mee te krijgen. Je mocht willen dat je me kendde. Worden zulk soort onzintopics vaker gemaakt?
En het blijft geloofwaardig gewoon.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:13 schreef Coatmine het volgende:
KD gelooft duidelijk in fabeltjes. Weer een bewijs voor hoe makkelijk je kunt geloven. Maargoed
net als je geloof zekerquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En het blijft geloofwaardig gewoon.
Alle gristenbashers zitten nuquote:
Kloon van coatmine?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef isogram het volgende:
En waarom dit topic? Haal je hier een soort rechtvaardiging uit om toch in 2000 jaar oude sprookjes te geloven?
Nee. Ik zit "quote:
hihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. de waarheid vertellen is nou eenmaal makkelijker dan een leugen, omdat een leugen tot een volgende leugen leidt, en zo verder. Dan kom je in de knoop te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |