Maar leg mij dan uit waarom een DA dit soort dingen zegt. Moet ik nu echt alle DA's wantrouwen? En had je precies hetzelfde? Zelfde pijnstilling, zelfde gedrag, ect?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef waterkip het volgende:
[..]
Echt niet.
Aleen het is een deja vu wat ik zelf in april heb meegemaakt .
daarom dat ik zo tegen extra pijnstiller ben .
zet ze anders op een lijstje dat je het ziet wat welk middel doet
Ik zou waken in jou geval
nee turlijk niet ,maar dat is ook heel mijn bedoeling niet .quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed, ik dien iig die valium niet toe. Dat lijkt mij ook teveel van het goede.
Maar snap je mijn opmerking nou? Ik kan toch niet alle da's gaan wantrouwen?
Nou, ik heb hem die pijnstiller van caprodyl gegeven. Hij heeft dus over de hele dag (vanaf 7u vanmorgen) 3 x 50 mg gehad. Dat is overigens niet de eerste keer, dat heeft ie vaker gehad icm zn artrose en HD.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:51 schreef waterkip het volgende:
[..]
nee turlijk niet ,maar dat is ook heel mijn bedoeling niet .
Ik heb hetzelfde meegemaakt met een herder en ik ben ervaringsdeskundige wat betreft farmadrugs ,door schade en schande .
na dat soort cocktailtjes werd ik ook in de IC wakker met een bloeddrukmeter om mijn arm .
je kan dan licht slapen maar als hij in camateuze toestand zou raken ,merk je dat niet .
Ik wil niemand beledigen of bang maken ,maar persoonlijk lijkt mij het beste om hem de rit uit telaten zitten (tot morgenochtend bv) zonder extra verdovins/narcosemiddel.
Aangenomen dat ze ziuijn bloeddruk voor de operatie hebben vastgesteld k,kan je dan morgen bijvoorbeeld een controle uitvoeren ,is zijn bloeddruk geklijk of niet te laag kan je pijnstillersd geven .
Narcose injectie (was ik niet blij mee ,maar daar hebben we het in het begin al over gehad ,en dezelfde pijnstillers mee ,symmptomen ouwe honden boerelulle ogen ,je keek zo naar binnen onderin ,veel hijgen onrustig ,en na die pil flat out .quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar leg mij dan uit waarom een DA dit soort dingen zegt. Moet ik nu echt alle DA's wantrouwen? En had je precies hetzelfde? Zelfde pijnstilling, zelfde gedrag, ect?
Dus, wat zeg je nu concreet? Gaan lopen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:59 schreef waterkip het volgende:
[..]
Narcose injectie (was ik niet blij mee ,maar daar hebben we het in het begin al over gehad ,en dezelfde pijnstillers mee ,symmptomen ouwe honden boerelulle ogen ,je keek zo naar binnen onderin ,veel hijgen onrustig ,en na die pil flat out .
gewoon dat ik dacht :Moet ik nu de dierenambulance bellen,denk kijk of ik hem wakker krijg ,dan ga ik naar buiten
zuurstof opnemen en kou (april ) we hebben een half uur gedaan over tweehonderd meter ,maar hij leefde wel op.
dat heb ik tot de volgende ochtend volgehouden om de drie kwartier ,50 minuten naar buiten .
Volgende dag naar de DA , om acht uur bloedruk erg laag.
had ik hem bijgevoerd stond hij nu waarschijnlijk in een poje naast zijn voorgangers in de kast .
Dierenarts gaat uit van standaard procedure ,geen enkele hond is standaard .
Ik heb er drie ,de ene kan ik voldouwen met antibiotica ,doet niks .
de ander zit met 1 pil al op constipatie ,weet die dierenarts niet ,ik wel
ik trek dag en nacht op met ze .
net als jij met balou .
Jij kent hem ,onrustig o.kquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem die pijnstiller van caprodyl gegeven. Hij heeft dus over de hele dag (vanaf 7u vanmorgen) 3 x 50 mg gehad. Dat is overigens niet de eerste keer, dat heeft ie vaker gehad icm zn artrose en HD.
Anyway, ik ga hem hoe dan ook die valium niet geven.
En je maakt me ontzettend bang
Kan ik verder nog dingen doen? met hem lopen, weet ik veel?
quote:
Tsja zieke honden.....,zijn toch net je kinderenquote:
Noh ja, aan het eind, en dan echt aan het eind bij Max liep ie buiten ook nog te dartelen als een lammetje, maar die hond was toch echt helemaal opquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef MikeyMo het volgende:
eh, ik zie bijster weinig aan hem eigenlijk. Het is Q die elke fronsje onder een vergrootglas houdt, maar ik denk dat het allemaal wel goed komt. Zij had gister dus ook paniek-paniek met dat hangende hoofd e.d. maar toen ik thuis kwam om te kijken wat er aan scheelde doet hij niets vreemds als ik er ben
En toen ik gisteraaf een bal de slaapkamer in gooide kwam meneer in ene vlot de kamer inrennen.
Had allang en breed een update van haar verwacht inderdaadquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
MM toch!
Naja, hij heeft de nacht overleefd, daar gaat t om he, leeft Q. ook nog?
Die valium ligt dr nog he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
Voor zover ik weet heeft Q weer de hele nacht lopen spoken, dus die verwacht ik pas rond het middaguur op haar vroegst
Nou, ik heb de wekker elke 45 min gezet zodat ik niet weg zou vallen en op hem kon letten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Hoest met Baloe nu???
Wat een gedonder ook zeg. Ik ben het wel met waterkip eens, stoppen met rommel in de hond proppen en het een dag aankijken, zijn lichaam moet echt van al die troep af en tot rust kunnen komen.
Ik ben blij dat je m die valium niet gegeven hebt
Ja hallo, hoe kun jij nou ook wat zien. Je bent er 95% v/d dag niet. En als je er bent ga je naar de buren. Nofi, maar ga niet zeggen dat ik dingen zie die er niet zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef MikeyMo het volgende:
eh, ik zie bijster weinig aan hem eigenlijk. Het is Q die elke fronsje onder een vergrootglas houdt, maar ik denk dat het allemaal wel goed komt. Zij had gister dus ook paniek-paniek met dat hangende hoofd e.d. maar toen ik thuis kwam om te kijken wat er aan scheelde doet hij niets vreemds als ik er ben
En toen ik gisteraaf een bal de slaapkamer in gooide kwam meneer in ene vlot de kamer inrennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |