Nou, ik ben hier naar de DA geweest. Blijkbaar heeft ze ontzettende kut assistentes, want zelf was ze wel aardig. Alleen ze praat wat snel, dus ik moest goed luisteren.
Anyway, geen koorts. Maar dat had ik zelf ook al geconcludeerd. Ze heeft naar zn hart geluisterd, dat was prima. Ook heeft ze zn slijmvliezen en zn ogen bekeken, ook prima. Maar ook zij vond dat hij druk en onrustig was. Nu is baloe altijd wel druk, maar druk is anders dan dattie nu is en doet.
Bij mijn verhaal over de ogen dacht ze eerst aan een soort van epileptische aanval, maar aangezien daar totaal geen history van is, en het nog nooit vaker is voorgekomen, en na een x schreeuwen meneer ook weer alert was... leek dat het haar niet.
Het enige wat ze tot nu toe zo snel kon bedenken was dat het door de ketamine komt (teveel?).
Zij was het iig met me eens ( Ik ben dus écht niet gek ) dat dit geen normaal beeld is. Zij vindt hem net als ik, ook gedesoriënteerd. En dat smakken, komt waarschijnlijk van de pijn.
Ik heb nog extra nagevraagd of het klopt dat een pijnstillende injectie 4 dagen werkt, en zij zegt, net als mijn eigen DA van niet. 24 uur werken pijnstillers. Kortom, die andere assistente van de DA die hem gecastreerd heeft, stond uit dr nek te lullen. En beide DA's (mijne en deze) waren het eens dat na een castratie pijnstilling wordt meegegeven.
Plan van aanpak ; Ik mag hem 3 caprodyl gaan geven. Das de max dosering. Hij had er al 2 gehad, dus zo net nog 1. Als hij rond 00:00 nog steeds onrustig is, moet ik hem valium gaan geven (stesolid). Ik heb 2 stuks meegehad, en het moet op effect. De carprodyl moet ik gedurende 3 dagen op deze dosering (3 stuks) houden, en de 3 stuks in 1x (

? ) geven.
Als hij morgen nog zo onrustig is, moet ik bellen en terug komen. Die stesolid moet rectaal, en werkt dus snel.
Als het de ketamine idd is, zou dat morgen allemaal weg moeten zijn. Maar zij zei ook, dat het nu straks 36u geleden is, en Baloe al weer normaal had moeten lopen/doen.
Hij slaapt iig naast ons vannacht ( dag nachtrust

) zodat ik hem in de gaten kan houden