Dus ik bel een DA in schagen, waarom ik in godsnaam naar schagen belde, als er DA"s in DH zaten. Of ik daar niet heen konquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in dat geval toch maar bellen ondanks wat je net op noemde....
nu da;s ook niet aardigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus ik bel een DA in schagen, waarom ik in godsnaam naar schagen belde, als er DA"s in DH zaten. Of ik daar niet heen kon
De DA zegt van wel. En ik neem toch aan dat zij het weet. Zij is DA, ikke nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
En hij kan al die pijnstillers er nu wel bij hebben
Ik ook niet. Zie dat het in de 1ste instantie voor epilepsie wordt gebruikt. Maar volgens haar zwakt valium de ketamine af.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed dat je heen bent geweest Q![]()
Hopen dat ie niet aan de diazepam hoeft...
Volgens mij zitten we op een ander kanaalquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
En hij kan al die pijnstillers er nu wel bij hebben
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
De DA zegt van wel. En ik neem toch aan dat zij het weet. Zij is DA, ikke niet
Doe eens even normaal ofzo, kutkneusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef waterkip het volgende:
[..]
...en anders krijg je een nieuw hondje ?
Whut?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:27 schreef waterkip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we op een ander kanaal
ketamine familie van GHB is een soort zoutoplossing ,dus uitdrogingsverschijnselen .
Droge bek!
quote:
Wat dat betreft heeft ie wel gelijk. Ketamine is en drug.quote:
Ik wilde gewoon een ja of nee, ik heb er toch geen verstand vanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft ie wel gelijk. Ketamine is en drug.
maar die andere opmerking sloeg weer nergens op!
serieuze vraag : Blijf je vannacht wakker ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft ie wel gelijk. Ketamine is en drug.
maar die andere opmerking sloeg weer nergens op!
http://www.trimbos.nl/default549.htmlquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een ja of nee, ik heb er toch geen verstand van
quote:Effecten korte termijn: Bewustzijnsveranderend; Omgeving wordt anders waargenomen ofwel men gaat 'trippen'. Ervaring van scheiding van lichaam en geest. Verminderd coördinatievermogen, duizeligheid, misselijkheid.
Ik slaap vet licht. Maar wat wil je nou met deze provocaties bereiken dan? Ik heb serieus het idee dat je enkel bezig bent om een kut reactie van mijn kant uit te lokken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef waterkip het volgende:
[..]
serieuze vraag : Blijf je vanacht wakker ?
Zoek op valium bloeddruk >ook valium is bloedrukverlagendquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.trimbos.nl/default549.html
[..]
(thanks senes!)
Het kan dus idd zoals zij zei heel goed van de ketamine komen. Maar dat valium = stesolid, ketamine opheft kan ik dan weer nergens vinden
Echt niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik slaap vet licht. Maar wat wil je nou met deze provocaties bereiken dan? Ik heb serieus het idee dat je enkel bezig bent om een kut reactie van mijn kant uit te lokken.
Tuurlijk wil ik niet dat Baloe dood gaat. Doe even je verstand laten werken als je dat hebt. Maar ik mag toch bij god aannemen dat zo'n DA weet waar ze het over heeft?
Goed, ik dien iig die valium niet toe. Dat lijkt mij ook teveel van het goede.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef waterkip het volgende:
[..]
Zoek op valium bloeddruk >ook valium is bloedrukverlagend
Dus kougevoel onrust ,die heffen elkaar echt niet op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |