Ik wilde ze aan DTH mee doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Q. bewaar jij die valium nou maar lekker voor jezelf !
( kheb hier nog een hele doos liggen, stuurde een bezorgde vriendin me op toen ik stopte met roken en moordneigingen had)
gezien ik 73 euro kwijt was gisteren, en ik aan neem dat het weekend consult rond de 40 euro ligt, moeten die krengen 17,50 euro hebben gekostquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bied 5 euro!
Schuren de hechtingen niet toevallig in zijn lies?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef Qwea het volgende:
valt me wel op dattie nog steeds met zn poten trekt
Geen rijst hoor , gewoon alleen sperciebonen, eventueel zijn wel toegestane portie voer erdoor prakken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:01 schreef Nies het volgende:
[..]
Schuren de hechtingen niet toevallig in zijn lies?
Die lelijke hangzak trekt overigens heel mooi weer bij hoor (ervaring)
En wat betreft het eten; hij mag toch wel rijst met bonen? Ideale vulling die smaakt en niet dikmaakt
Dat van die hechtingen zou kunnen natuurlijk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:01 schreef Nies het volgende:
[..]
Schuren de hechtingen niet toevallig in zijn lies?
Die lelijke hangzak trekt overigens heel mooi weer bij hoor (ervaring)
En wat betreft het eten; hij mag toch wel rijst met bonen? Ideale vulling die smaakt en niet dikmaakt
Beer mag geen bonen ivm zijn voedselallergie. En rijst ga ik hem niet geven.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen rijst hoor , gewoon alleen sperciebonen, eventueel zijn wel toegestane portie voer erdoor prakken.
Ik heb sinds zondag ook een geholpen teef aan mn roedel toegevoegd, ze stond bij de mensen waar ze vandaan komt op streng dieet. Ik heb altijd een bak brokken staan en 's avonds krijgen de hondjes allemaal hun eigen portie duck of carnibest. Ik hou dr gewicht streng in de gaten!
Als ik jou was zou ik ze bewaren!quote:
Ja, of bij jou. Ik heb meegelezen in de SC hoor, met je inbrekers en je voordeur openquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ze bewaren!![]()
En er twee bij Hara in d'r zak stoppen op 12 september, voor als ze weer eens alleen thuis is!![]()
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:16 schreef draculettetje het volgende:
wat een fijne update!
Heel wat beterquote:
z'n ogen zijn ook gewoon weer goed zichtbaar!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
Tis wat overbelicht, maar gaat om het idee
[ afbeelding ]
balletje! I missed you!!!!!!! echwaar!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
z'n ogen zijn ook gewoon weer goed zichtbaar!
ben helemaal blij voor jullie!
kan me voorstellen dat je hem zat te knijpen
Daar word je dan weer heel blij van tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel wat beterhij heeft besloten nu om zn speelgoed bak leeg te halen, en elk speeltje door de kamer te smijten
Ik ben echt opgelucht
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
Daar word je dan weer heel blij van toch![]()
Ik wil hem voor de zekerheid nog vannacht naast me hebben te slapen. Maar idd, ik hoef niet heel de nacht wakker te blijvenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:10 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
![]()
Hoera nu kun je rustig gaan slapen straks. Dan kun je er morgen weer tegenaan met het balletje (en het balkon toch??)
Mwah,het is nou wel zo'n je-weet-wel-retrieverquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan kan hij idd morgen weer met zn bal, op het balkon. Tjekken of er nog hondjes over het gras lopen, en zo ja grommen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
Tis wat overbelicht, maar gaat om het idee
[ afbeelding ]
balletje! I missed you!!!!!!! echwaar!
Je weet wel retriever?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef waterkip het volgende:
[..]
Mwah,het is nou wel zo'n je-weet-wel-retriever
Yups, daar zal ons Qtje te jong voor zijn of zowquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van een je-weet-wel kater
(oftewel ik dacht jan, jans en de kinderen)
nu voel ik me ouhoudquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, daar zal ons Qtje te jong voor zijn of zow
Nja, ik wist t ook meteen heurquote:
Nee samen zijn we hoogbejaardquote:
Datquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, daar zal ons Qtje te jong voor zijn of zow
hihi hoe het ontstaan was wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:04 schreef Qwea het volgende:
Hij kan het woord gesneden kater bijna niet uit zijn mond krijgen en heeft het daarom over je-weet-wel-katers.
goegel
dat zou wel nog niet mogen ivm de wond?quote:
Inderdaad,graag de eerste 10 dagen niet met uw hond gaan zwemmenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:27 schreef draculettetje het volgende:
moest met ronja 10 dagen geduld hebben
Kijk, goed om te weten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef waterkip het volgende:
[..]
Inderdaad,graag de eerste 10 dagen niet met uw hond gaan zwemmen
dat vind ik ook erg kort! voor aan de lijn gold voor ronja diezelfde 10 dagen, ook al wou ze na 4 dagen al spelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, goed om te weten.
En ik moest hem 2 dagen aangelijnd houden, ben ik raar als ik dat kort vind? vooral met zo'n druktemaker als Baloe.
Tis maar goed dat ik dus gewoon stront eigenwijs ben. 10 dagen aan de lijn it is then.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik ook erg kort! voor aan de lijn gold voor ronja diezelfde 10 dagen, ook al wou ze na 4 dagen al spelen
ik heb ronja die 10 dagen wel aangelijnd gehouden, ben op dag 8 wel naar cursus geweest daar heeft ze ook gespeeld met andere honden dat ging goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik dus gewoon stront eigenwijs ben. 10 dagen aan de lijn it is then.
En binnen qua ballen gooien doen we ook maar niet. 10 dagen algehele rust
doe ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb ronja die 10 dagen wel aangelijnd gehouden, ben op dag 8 wel naar cursus geweest daar heeft ze ook gespeeld met andere honden dat ging goed
ik zou baloe en de wond gewoon even goed in de gaten houden
Nee ik weet niet hoe lang maar het duurd wel een tijdje hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
Zo'n castratie he... dat werkt qua gedrag (als het al werkt) niet meteen nadat zn ballen er af zijn, toch?
ik heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
Zo'n castratie he... dat werkt qua gedrag (als het al werkt) niet meteen nadat zn ballen er af zijn, toch?
Ik ook niet.quote:
Ja, die site sucksquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:12 schreef Guess. het volgende:
Ik lees hier http://www.dierenkliniekhof.nl/cr.html dat het 3mnd kan duren voordat je wat merkt.
Maar daar staat ook in dat een gecastreerde reu eerder kans op prostaat kanker heeft-> -Bij gecastreerde reuen komt iets vaker kanker van de prostaat voor. Er zijn aanwijzingen dat de kanker niet ontstaat door het castreren, maar dat aanwezige kankercellen makkelijker tot ontwikkeling komen.
Da's toch ook raar want daarvoor deden jullie het!
baloe heeft denk ik na 10 jaar zijn karakter wel zo ontwikkeld dat de afwezigheid van hormonen niet veel verschil meer zal maken .(gewoontegedrag)quote:
Ik googelde alleen ff hoe lang het zou duren vanaf wanneer een casteratie werkt en toen zag ik dit toevallig staan.Maar bij verder googlen zie ik het idd alleen bij hun staan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die site sucksdie site is dikke bullshit
tis de enige site die dat meldt. Alle andere site's zeggen dat je bij prostaathypertrofie gewoon moet castreren.
Alleen het uiterlijk van die site al... ik neem zulke DA's niet eens serieus
Mja dat denk ik idd ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef waterkip het volgende:
[..]
baloe heeft denk ik na 10 jaar zijn karakter wel zo ontwikkeld dat de afwezigheid van hormonen niet veel verschil meer zal maken .(gewoontegedrag)
Afgezien van het uiterlijk: het taalgebruik! 'de ballen' van de reu? Mag dat íetsjes proffesioneler, alsjeblieft?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
Alleen het uiterlijk van die site al... ik neem zulke DA's niet eens serieus
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef Qwea het volgende:
Ja, hij gaat goed. Hij is eigenlijk weer helemaal de oude.
Ga nog ff kijken of ik die wond controle bij een andere vestiging die wat dichterbij zit kan laten doen. Maar met dikkiedik gaat het gelukkig weer helemaal goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |