Mwah,het is nou wel zo'n je-weet-wel-retrieverquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan kan hij idd morgen weer met zn bal, op het balkon. Tjekken of er nog hondjes over het gras lopen, en zo ja grommen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:53 schreef Qwea het volgende:
Tis wat overbelicht, maar gaat om het idee
[ afbeelding ]
balletje! I missed you!!!!!!! echwaar!
Je weet wel retriever?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:24 schreef waterkip het volgende:
[..]
Mwah,het is nou wel zo'n je-weet-wel-retriever
Yups, daar zal ons Qtje te jong voor zijn of zowquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van een je-weet-wel kater
(oftewel ik dacht jan, jans en de kinderen)
nu voel ik me ouhoudquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, daar zal ons Qtje te jong voor zijn of zow
Nja, ik wist t ook meteen heurquote:
Nee samen zijn we hoogbejaardquote:
Datquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, daar zal ons Qtje te jong voor zijn of zow
hihi hoe het ontstaan was wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:04 schreef Qwea het volgende:
Hij kan het woord gesneden kater bijna niet uit zijn mond krijgen en heeft het daarom over je-weet-wel-katers.
goegel
dat zou wel nog niet mogen ivm de wond?quote:
Inderdaad,graag de eerste 10 dagen niet met uw hond gaan zwemmenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:27 schreef draculettetje het volgende:
moest met ronja 10 dagen geduld hebben
Kijk, goed om te weten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef waterkip het volgende:
[..]
Inderdaad,graag de eerste 10 dagen niet met uw hond gaan zwemmen
dat vind ik ook erg kort! voor aan de lijn gold voor ronja diezelfde 10 dagen, ook al wou ze na 4 dagen al spelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, goed om te weten.
En ik moest hem 2 dagen aangelijnd houden, ben ik raar als ik dat kort vind? vooral met zo'n druktemaker als Baloe.
Tis maar goed dat ik dus gewoon stront eigenwijs ben. 10 dagen aan de lijn it is then.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vind ik ook erg kort! voor aan de lijn gold voor ronja diezelfde 10 dagen, ook al wou ze na 4 dagen al spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |