ik heb ronja die 10 dagen wel aangelijnd gehouden, ben op dag 8 wel naar cursus geweest daar heeft ze ook gespeeld met andere honden dat ging goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik dus gewoon stront eigenwijs ben. 10 dagen aan de lijn it is then.
En binnen qua ballen gooien doen we ook maar niet. 10 dagen algehele rust
doe ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb ronja die 10 dagen wel aangelijnd gehouden, ben op dag 8 wel naar cursus geweest daar heeft ze ook gespeeld met andere honden dat ging goed
ik zou baloe en de wond gewoon even goed in de gaten houden
Nee ik weet niet hoe lang maar het duurd wel een tijdje hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
Zo'n castratie he... dat werkt qua gedrag (als het al werkt) niet meteen nadat zn ballen er af zijn, toch?
ik heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
Zo'n castratie he... dat werkt qua gedrag (als het al werkt) niet meteen nadat zn ballen er af zijn, toch?
Ik ook niet.quote:
Ja, die site sucksquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:12 schreef Guess. het volgende:
Ik lees hier http://www.dierenkliniekhof.nl/cr.html dat het 3mnd kan duren voordat je wat merkt.
Maar daar staat ook in dat een gecastreerde reu eerder kans op prostaat kanker heeft-> -Bij gecastreerde reuen komt iets vaker kanker van de prostaat voor. Er zijn aanwijzingen dat de kanker niet ontstaat door het castreren, maar dat aanwezige kankercellen makkelijker tot ontwikkeling komen.
Da's toch ook raar want daarvoor deden jullie het!
baloe heeft denk ik na 10 jaar zijn karakter wel zo ontwikkeld dat de afwezigheid van hormonen niet veel verschil meer zal maken .(gewoontegedrag)quote:
Ik googelde alleen ff hoe lang het zou duren vanaf wanneer een casteratie werkt en toen zag ik dit toevallig staan.Maar bij verder googlen zie ik het idd alleen bij hun staan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die site sucksdie site is dikke bullshit
tis de enige site die dat meldt. Alle andere site's zeggen dat je bij prostaathypertrofie gewoon moet castreren.
Alleen het uiterlijk van die site al... ik neem zulke DA's niet eens serieus
Mja dat denk ik idd ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef waterkip het volgende:
[..]
baloe heeft denk ik na 10 jaar zijn karakter wel zo ontwikkeld dat de afwezigheid van hormonen niet veel verschil meer zal maken .(gewoontegedrag)
Afgezien van het uiterlijk: het taalgebruik! 'de ballen' van de reu? Mag dat íetsjes proffesioneler, alsjeblieft?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:14 schreef Qwea het volgende:
Alleen het uiterlijk van die site al... ik neem zulke DA's niet eens serieus
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef Qwea het volgende:
Ja, hij gaat goed. Hij is eigenlijk weer helemaal de oude.
Ga nog ff kijken of ik die wond controle bij een andere vestiging die wat dichterbij zit kan laten doen. Maar met dikkiedik gaat het gelukkig weer helemaal goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |