Nee ze stond bekend onder de naam Bella en dan haar voornaam..... Niemand die film met Thekla Reuten en Kim van Kooten gezien?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef De_Hertog het volgende:
Bedoel je nou Bella Martens? Dan heb je wel de hele vraag weggegeven hoor..
Bella Bettien idd. De enige vrouw die zo hoog in de top van internationale criminaliteit heeft mee kunnen draaien. Nu is ze pentito en zit ze verborgen voor het cartel omdat er een fikse prijs op haar hoofd staat wegens hoogverraad. KIjk de film eens 3,99 bij mediamarkt geloof ik.quote:
Geen van van Thekla en Kim?quote:
Voor 3,99 koop ik hem wel. Film heet ook Bella Bettien?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
ik sla de film wel over ...
Yep. Aanbod verschilt wel vaak per vestiging bij mediamarkt... anders kost ie 6,99quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voor 3,99 koop ik hem wel. Film heet ook Bella Bettien?
Yep.quote:
Kohl inderdaad, die van 2008quote:
Red Adair?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:48 schreef qonmann het volgende:
lastig(Houston (Texas), 8 juni 1915 – aldaar, 7 augustus 2004) was een beroemd Amerikaans bestrijder van aardolie- en aardgasvuren.
Hij werd wereldberoemd door de door hem ontwikkelde methoden in het uiterst gevaarlijke beroep van het bestrijden van branden, zowel op land als op de zee
Wie is![]()
Standquote:
Yep! Gokje of ken je het?quote:
Spinnen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk ongedierte wordt bestreden met acaricide?
Ik wantrouw alles wat meer ledematen heeft dan ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen ongedierte.
Spinnen komt in de buurt.
vliegen/muggen alles wat steekt eigenlijlk sowieso:)quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik wantrouw alles wat meer ledematen heeft dan ik.
Maar ik kom hier niet verder,
Ja, valt allemaal onder de categorie "meer ledematen dan ik".quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
vliegen/muggen alles wat steekt eigenlijlk sowieso:)
Het zijn ook huishoudelijke ongemakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, valt allemaal onder de categorie "meer ledematen dan ik".
Mja, maar ik zie liever een muis dan een kakkerlak.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef qonmann het volgende:
muizen zou ook nog kunnen,zij het dat die evenveel ledematen hebben
de kat ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:15 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, maar ik zie liever een muis dan een kakkerlak.
Tja, daaronder valt veel. Spinnen, kakkerlakken, mieren, noem maar op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn ook huishoudelijke ongemakken.
Martine Bijl? Over die Friezin in Limburg?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
Schijnt was resistentie op te treden bij de bedwant oid
Limburgs klaaglied (1977)
Van wie ?
quote:Op donderd
ag 23 juli 2009 22:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Martine Bijl? Over die Friezin in Limburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |