Netjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
sweet goodbyes?
boeken over criminaliteit en films zijn dingen waar ik me graag mee vermaak. En sporten doe ik omdat ik niet zonder kan....quote:
Cali Cartel is naast het Medellin Cartel in Colombia de grootste cocaïne cartel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef Neleos het volgende:
Inderdaad. Ik heb nog nooit van het Cali-Cartel gehoord. Is dat een Amerikaanse gang?
was me al opgevallen..soms weet ik er eentje naar misdaad-specifieke zaken onthoud ik zeldenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Criminaliteit en films zijn dingen waar ik me graag mee vermaak. En sporten doe ik omdat ik niet zonder kan....
FARC?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heette de Nederlandse dame die bij het Cali Cartel betrokken was?
Deze heeft een bekend boek opgeleverd en een verfilming met Thekla Reuten en Kim van Kooten!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
was me al opgevallen..soms weet ik er eentje naar misdaad-specifieke zaken onthoud ik zelden
(is ook niet mijn interesse gebied)
Aha. Ik heb wel gehoord van een Nederlandse die zich bij de FARC heeft aangesloten. Maar haar naam ben ik ook vergeten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cali Cartel is naast het Medellin Cartel in Colombia de grootste cocaïne cartel.
Tanja Neijmeijer is dat. Niet onze Tanjaa hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aha. Ik heb wel gehoord van een Nederlandse die zich bij de FARC heeft aangesloten. Maar haar naam ben ik ook vergeten.
De Tweeling??quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze heeft een bekend boek opgeleverd en een verfilming met Thekla Reuten en Kim van Kooten!
Ze stond bekend omdat ze mooi was...... Die film heet ook mooie voornaam maar in een andere taal.....quote:
Achternaam was Martensquote:
Bella eigenlijk..... Bella .......quote:
Oud - Hollandse naam. Lijkt op de naam van de vrouw van Ronald Koeman....quote:
Nee ze stond bekend onder de naam Bella en dan haar voornaam..... Niemand die film met Thekla Reuten en Kim van Kooten gezien?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:02 schreef De_Hertog het volgende:
Bedoel je nou Bella Martens? Dan heb je wel de hele vraag weggegeven hoor..
Bella Bettien idd. De enige vrouw die zo hoog in de top van internationale criminaliteit heeft mee kunnen draaien. Nu is ze pentito en zit ze verborgen voor het cartel omdat er een fikse prijs op haar hoofd staat wegens hoogverraad. KIjk de film eens 3,99 bij mediamarkt geloof ik.quote:
Geen van van Thekla en Kim?quote:
Voor 3,99 koop ik hem wel. Film heet ook Bella Bettien?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
ik sla de film wel over ...
Yep. Aanbod verschilt wel vaak per vestiging bij mediamarkt... anders kost ie 6,99quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voor 3,99 koop ik hem wel. Film heet ook Bella Bettien?
Yep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |