Kohl inderdaad, die van 2008quote:
Red Adair?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:48 schreef qonmann het volgende:
lastig(Houston (Texas), 8 juni 1915 – aldaar, 7 augustus 2004) was een beroemd Amerikaans bestrijder van aardolie- en aardgasvuren.
Hij werd wereldberoemd door de door hem ontwikkelde methoden in het uiterst gevaarlijke beroep van het bestrijden van branden, zowel op land als op de zee
Wie is![]()
Standquote:
Yep! Gokje of ken je het?quote:
Spinnen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk ongedierte wordt bestreden met acaricide?
Ik wantrouw alles wat meer ledematen heeft dan ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik geen ongedierte.
Spinnen komt in de buurt.
vliegen/muggen alles wat steekt eigenlijlk sowieso:)quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik wantrouw alles wat meer ledematen heeft dan ik.
Maar ik kom hier niet verder,
Ja, valt allemaal onder de categorie "meer ledematen dan ik".quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
vliegen/muggen alles wat steekt eigenlijlk sowieso:)
Het zijn ook huishoudelijke ongemakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, valt allemaal onder de categorie "meer ledematen dan ik".
Mja, maar ik zie liever een muis dan een kakkerlak.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:13 schreef qonmann het volgende:
muizen zou ook nog kunnen,zij het dat die evenveel ledematen hebben
de kat ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:15 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, maar ik zie liever een muis dan een kakkerlak.
Tja, daaronder valt veel. Spinnen, kakkerlakken, mieren, noem maar op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn ook huishoudelijke ongemakken.
Martine Bijl? Over die Friezin in Limburg?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
Schijnt was resistentie op te treden bij de bedwant oid
Limburgs klaaglied (1977)
Van wie ?
quote:Op donderd
ag 23 juli 2009 22:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Martine Bijl? Over die Friezin in Limburg?
Goed geconserveerd in Loenen. moet ik ook maar gaan wonenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet zeggen dat ze er nu ook niet slecht uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |