abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71252404
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Nee? Dan zal ik je even op de hoogte brengen hoe mannen denken. Als zijn vriend kon scoren bij een vrouw daar maar die was niet alleen werkt het als volgt:

- vriend van echtgenoot scoort leuk vrouwtje
- vrouwtje zegt tegen vriendin dat ze een poosje "een strandwandeling gaan maken"
- vriendin verdomt het om alleen in disco oid te blijven en begint te mekkeren
- vrouwtje bedenkt zich dat ze met vriendin op vakantie is en zegt met tegenzin nee tegen vriend
- vriend baalt als een stekker.

En nu jouw geval:

- vriend van echtgenoot scoort leuk vrouwtje
- vrouwtje zegt tegen vriendin dat ze een poosje "een strandwandeling gaan maken"
- vriendin verdomt het om alleen in disco oid te blijven en begint te mekkeren
- echtgenoot biedt aan om nog wat te drinken voor haar te halen
- toch al aangeschoten vriendin vindt het best zolang ze maar niet alleen is (en gratis kan zuipen)
- vriend kan mooi vrouwtje uitgebreid verwennen op HOTELKAMER VAN VROUWTJE
- vriendin wordt ziek van teveel alcohol
- echtgenoot neemt vriendin mee naar eigen kamer omdat hij weet

dat zijn vriend ligt te neuken in de kamer waar vriendin eigenlijk hoort.

Vriend is uitgewipt, vriendin vertrekt weer naar haar eigen kamer, vriend doet heldhaftig verslag van zijn neukpartij.
Dat vind ik eigenlijk ook het meest logisch. Wat hij eerder ook heeft uitgevreten, je hebt hem blijkbaar vergeven aangezien jullie getrouwd zijn en een kindje verwachten. Dan heb je imo niet het recht om in zijn telefoon (of mail of wat ook) te neuzen. Als je trouwt word je niet elkaars lijfeigene ofzo
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:24:49 #52
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71252455
Ja sorry, ik kan heel slecht tegen die vrouwen die gelijk het vertrouwen kwijt zijn.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:26:02 #53
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71252503
@Sadkingbilly

- Echtgenoot is zich van geen kwaad bewust en vergeet de smsjes
- Echtgenoot komt thuis, heeft zijn vrouw gemist en is blij weer thuis te zijn.
- Zwangere echtgenote leent telefoon en vanwege een verneukte hormoonspiegel en 'dingetjes uit het verleden (wat wat wat?) 'all hell breaks loose'.
- Echtgenoot: WTF!?!

Of hij heeft het grietje zo hard geneukt dat ze moest kotsen.
Of hij was van plan het te doen, maar ze moest kotsen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:31:16 #54
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_71252687
-edit-

[ Bericht 89% gewijzigd door Mordreth op 23-07-2009 15:38:48 (post hier dan niet) ]
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_71252928
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:21 schreef Sabah het volgende:
Nou ja, plofkop waarom schelden, hou dan je reactie voor je please!

anyway, ik vind niet dat ik fout zat door zijn smsjes ff te lezen. Volgens mij doen meer mensen dat dan ze willen toegeven.
Ik denk het eigenlijk ook. Moet kunnen binnen een relatie vind ik.
pi_71253036
Als jullie in het verleden problemen hebben gehad met liegen van zijn kant, zou hij beter moeten weten dan op vakantie een dronken meid op zijn kamer te hebben. Als jullie nou 20 waren en student enzo vind ik het nog wat anders, maar jullie zijn getrouwd en verwachten een kind. Dan vind ik dat hij onnodig risico's neemt en daar mag je best kwaad om zijn. Ik denk alleen niet dat ik de relatie er om zou verbreken, want je weet niet precies wat er gebeurde onder welke omstandigheden.
pi_71253147
Als ik jou was zou ik heel erg gaan twijfelen aan mijn relatie, niet omdat hij mogelijk is vreemd gegaan, maar omdat jij hem niet vertrouwd. Wat hij in het verleden ook heeft gedaan, jij hebt er blijkbaar voor gekozen de relatie voort te zetten, dan moet je hem ook vertrouwen, en dus niet met het verleden in je hoofd zijn sms'jes gaan bekijken (wat, laten we eerlijk zijn, toch wel een heel andere insteek is dan 'gewoon nieuwsgierig' kijken). Dat je trouwt met een man die je niet vertrouwt vind ik niet slim, maar dat je in die situatie een kind verwekt gaat laten worden vind ik wel vrij kwalijk.
Arseen (As), atoomnummer 33
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 15:52:07 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_71253368
Het ging er in ieder geval gezellig aan toe in Bodrun, dat is iets wat je door die sms-jes wel kunt concluderen.

Tja, soms kun je beter niet alles lezen, en wordt je nieuwsgierigheid en achterdocht bestraft.
pi_71253442
Opgeschoond. Gewoon normaal posten of anders niet .
pi_71253469
neem nu maar van mij aan dat je man die sms'jes écht wel verwijderd had als hij vreemdgegaan was (of dat van plan was geweest). Mijn ex deed dat namelijk ook, ik betrapte haar alleen omdat ik exact dezelfde telefoon had als zij (betaalde haar rekening ook, twee contracten afgesloten) en dacht dat ík een sms kreeg en haar telefoon pakte.. Terwijl ze net op de wc zat. Lucky me zeg maar

Verder ben ik het niet eens met de stelling dat je zomaar in prive gegevens van je vriend/echtgenoot/whatever mag neuzen. "Niks te verbergen hebben" is niet hetzelfde als "je mag alles van me weten".

Ik regel erg veel dingen via de mail, zo ook bijvoorbeeld het etentje op onze trouwdag dat een verrassing was (ik haalde haar van haar werk op). Stel nu dat zij de avond ervoor mijn mail had zitten doorneuzen, weg verrassing. Niet schokkend maar je snapt wat ik bedoel.

overigens staat mijn mailbox altijd open via gmail notifier en gebruiken mijn vrouw en ik hetzelfde wachtwoord voor onze accounts maar het gaat om het idee
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71253506
pff ik voel hem ook al aankomen:

- tijdens zwangerschap vriendin/vrouw met maat op vakantie gaan
- vakantie ook nog eens naar pauper Bodrum

ik heb wel een type in mijn hoofd.

Verklaart hem nog niet meteen schuldig natuurlijk want de sms-jes zijn tamelijk niets zeggend!
it's better to burn out than to fade away...
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:56:54 #62
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71253520
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef SadKingBilly het volgende:
neem nu maar van mij aan dat je man die sms'jes écht wel verwijderd had als hij vreemdgegaan was (of dat van plan was geweest).
Niet elke vreemdganger is even snugger he
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:57:26 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71253532
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:54 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Gewoon normaal posten of anders niet .
hallo. ik zei gewoon dat ze niet zo'n heisa moet maken dat haar man is vreemdgegaan. niks te trollen. haar man en alle mannen gaan wel een keer vreemd. no big deal. gewoon door blijven ademen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71253592
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef SadKingBilly het volgende:
neem nu maar van mij aan dat je man die sms'jes écht wel verwijderd had als hij vreemdgegaan was (of dat van plan was geweest). Mijn ex deed dat namelijk ook, ik betrapte haar alleen omdat ik exact dezelfde telefoon had als zij (betaalde haar rekening ook, twee contracten afgesloten) en dacht dat ík een sms kreeg en haar telefoon pakte.. Terwijl ze net op de wc zat. Lucky me zeg maar

Verder ben ik het niet eens met de stelling dat je zomaar in prive gegevens van je vriend/echtgenoot/whatever mag neuzen. "Niks te verbergen hebben" is niet hetzelfde als "je mag alles van me weten".

Ik regel erg veel dingen via de mail, zo ook bijvoorbeeld het etentje op onze trouwdag dat een verrassing was (ik haalde haar van haar werk op). Stel nu dat zij de avond ervoor mijn mail had zitten doorneuzen, weg verrassing. Niet schokkend maar je snapt wat ik bedoel.

overigens staat mijn mailbox altijd open via gmail notifier en gebruiken mijn vrouw en ik hetzelfde wachtwoord voor onze accounts maar het gaat om het idee
Tja, of een goeie vriend of vriendin stuurt iets dat naar hij/zij denkt in volledig vertrouwen is en de partner leest dat vrolijk mee.
pi_71253808
Aha, hij is in het verleden al niet eerlijk tegen je geweest (ik gok dus vreemdgegaan). Jij vertrouwt hem blijkbaar voor geen meter, want 1, je controleert zijn smsjes, en 2, je gelooft zijn verklaring niet. Dus je trouwt met iemand waarmee je ook nog eens een kindje maakt, maar hij heeft al eerder tegen je gelogen en je vertrouwt heb niet. Goede basis, slimme stappen
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:08:17 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_71253871
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:44 schreef As_33 het volgende:
Als ik jou was zou ik heel erg gaan twijfelen aan mijn relatie, niet omdat hij mogelijk is vreemd gegaan, maar omdat jij hem niet vertrouwd. Wat hij in het verleden ook heeft gedaan, jij hebt er blijkbaar voor gekozen de relatie voort te zetten, dan moet je hem ook vertrouwen, en dus niet met het verleden in je hoofd zijn sms'jes gaan bekijken (wat, laten we eerlijk zijn, toch wel een heel andere insteek is dan 'gewoon nieuwsgierig' kijken).
Godskolere, je kan ook overal drama achter gaan zoeken en tot gigantische ethische kwesties op gaan zitten blazen. D'r man is in z'n eentje naar een drank en jonge sletjes oord op vakantie gegaan terwijl zij zwanger thuiszat, natuurlijk is ze benieuwd wat hij daar uitgespookt heeft! Als je het geen reet kan schelen wat je man allemaal wel niet uitspookt, dan houd je pas niet van je partner. Daarmee praat ik natuurlijk het lezen van andermans prive smsjes niet goed, maar de kanker wat een hypocrisie weer in dit topic (sorry, niet per se jij). Wat mij betreft heeft TS gewoon gelijk dat ze zich daar niet voor schaamt.

Maar haar vriend had een goed verhaal, en daar moet ze het natuurlijk mee doen. Elke partner kan altijd wel vreemdgaan als ze dat echt willen, en de meeste mensen zullen er nooit achterkomen... En dat is waarschijnlijk maar for the best ook.

En troost je: als ze werkelijk liep te kotsen, is er die avond in ieder geval waarschijnlijk niets gebeurd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71253915
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef Mirjam het volgende:
waarom valt iedereen over het feit dat TS de smsjes van haar man heeft gelezen?
wij lezen ook wel eens elkaars sms-jes of mails, lekker boeiend.
niet om te controleren, we vertrouwen elkaar, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.

waarom zou dat niet kunnen binnen een relatie?
Dat dus. Ik doe dat ook wel eens, maar wel als ze er gewoon bij is.
pi_71253976
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Godskolere, je kan ook overal drama achter gaan zoeken en tot gigantische ethische kwesties op gaan zitten blazen. D'r man is in z'n eentje naar een drank en jonge sletjes oord op vakantie gegaan terwijl zij zwanger thuiszat, natuurlijk is ze benieuwd wat hij daar uitgespookt heeft! Als je het geen reet kan schelen wat je man allemaal wel niet uitspookt, dan houd je pas niet van je partner. Daarmee praat ik natuurlijk het lezen van andermans prive smsjes niet goed, maar de kanker wat een hypocrisie weer in dit topic (sorry, niet per se jij). Wat mij betreft heeft TS gewoon gelijk dat ze zich daar niet voor schaamt.

Maar haar vriend had een goed verhaal, en daar moet ze het natuurlijk mee doen. Elke partner kan altijd wel vreemdgaan als ze dat echt willen, en de meeste mensen zullen er nooit achterkomen... En dat is waarschijnlijk maar for the best ook.

En troost je: als ze werkelijk liep te kotsen, is er die avond in ieder geval waarschijnlijk niets gebeurd.
Ow, ik snap ook best dat je zwanger en dus lekker hormonerig een onzeker moment hebt hoor, maar dit is niet alleen een onzeker moment geweest, ze is nog steeds achterdochtig én haalt het verleden erbij. Dat geeft voor mij aan dat er echt vrij weinig vertrouwen binnen die relatie is en als je blijkbaar nog zo veel met dat verleden in je hoofd zit, dan moet je je afvragen of die relatie jou en de ander wel gelukkig maakt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:12:32 #69
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71254004
Zijn smsjes zijn niet eens zo heel raar of reden tot achterdocht, maar:
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:08 schreef controlaltdelete het volgende:
ik zou een vreemde niet zomaar meenemen naar mijn kamer als ik niks van die persoon zou willen. Ook als die persoon ziek is dan informeer je toch bij het hotel naar een dokter ofzo?
Ik begrijp haar achterdocht wel maar of ze erachter komt wat de waarheid is?
Dat vind ik dan weer wel zo.. Wat voor reden heb je om iemand mee te nemen naar je kamer die je 'bezig moet houden' zeker als ze ziek is: laat haar dan lekker naar haar eigen kamer gaan ipv in jouw bed kotsen
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:16:48 #70
30252 Soempie
Procreating
pi_71254135
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:44 schreef As_33 het volgende:
Als ik jou was zou ik heel erg gaan twijfelen aan mijn relatie, niet omdat hij mogelijk is vreemd gegaan, maar omdat jij hem niet vertrouwd. Wat hij in het verleden ook heeft gedaan, jij hebt er blijkbaar voor gekozen de relatie voort te zetten, dan moet je hem ook vertrouwen, en dus niet met het verleden in je hoofd zijn sms'jes gaan bekijken (wat, laten we eerlijk zijn, toch wel een heel andere insteek is dan 'gewoon nieuwsgierig' kijken). Dat je trouwt met een man die je niet vertrouwt vind ik niet slim, maar dat je in die situatie een kind verwekt gaat laten worden vind ik wel vrij kwalijk.
Ik zie het vermandende vingertje zo voor me. !

Wat speknek zegt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_71254142
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:12 schreef Nijns het volgende:
Dat vind ik dan weer wel zo.. Wat voor reden heb je om iemand mee te nemen naar je kamer die je 'bezig moet houden' zeker als ze ziek is: laat haar dan lekker naar haar eigen kamer gaan ipv in jouw bed kotsen
Ja of gewoon naar de plee. Stel dat die griet met dr broer was geweest, ga je dan ook omdat je maat wat met die griet doet die vent meenemen naar je slaapkamer?
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:19:05 #72
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71254218
waar the fuck is mijn reply
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:21:08 #73
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71254290
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja of gewoon naar de plee. Stel dat die griet met dr broer was geweest, ga je dan ook omdat je maat wat met die griet doet die vent meenemen naar je slaapkamer?
Op zich wel een punt maar niet echt een goede vergelijking omdat of:
a die broer had die gast helemaal afgeranselt als die zijn zus wou neuken
b die broer waarschijnlijk zichzelf wel kon vermaken
c die broer echt niet mee ging naar een hotelkamertje met een vreemde vent omdat diens vriend zijn zus wilde neuken..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71254342
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:12 schreef Nijns het volgende:
Zijn smsjes zijn niet eens zo heel raar of reden tot achterdocht, maar:
[..]

Uhm.. gokje.. Vriend van man van TS vind vriendin van dat meisje leuk. Die meisjes delen een kamer, en die mannen ook. Meisje is een beetje ziek van de drank, dus daar ga je niet mee nog een drankje doen. Vriend van man van TS zit met dat meisje op de kamer van die meisjes, dat andere meisje voelt zich niet zo lekker dus man van TS laat die even op hun bed liggen, zodat zijn vriend alleen is met dat andere meisje. Zo gek is dat nou ook weer niet.
pi_71254379
De dame in kwestie was aan het kotsen, denk jij dan dat er nog veel gebeurd is? Ik niet. Dit had je zelf ook kunnen bedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')