Ik kreeg bijna een hartaanval.quote:
Ik zag dat jij hem centraal had gezet, maar hij bleef bovenin VBL staan. Totdat ik postte "hij gaat niet centraal"quote:
Zijn je blauwe superkrachten weg?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef golfer het volgende:
Ongeremde projectielen zijn het, die blauwen.
Leuk gehad?quote:
Nee thuis. Bedankt voor de koffie.quote:
Jij spoort toch niet ?quote:
Zeer wisselvallig, alleen dinsdag is het heel mooi weer geweest. De buien en de droge periodes wisselden af om de paar uur.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Was het nattig daaro Boris?
Ik voor Greta Smitquote:
Okeequote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef borisz het volgende:
Ja die komt eraan, als de loting is geweest van de vierde ronde CL. Dan zijn alle '32' deelnemers bekend. Dat scheelt een hoop gezeur als Henkie FC Kazachstan wil maar Pietje FC Palestina wil en die toevallig tegen elkaar spelen in de voorrondes terwijl die loting nog niet was geweest.
Plus ik wilde het nieuwe topic voordat ik wegging al aanmaken maar om wat voor een reden dan ook heb ik dat niet gedaan.. Beetje lui geweest.
Ja. Je staat iig genoteerd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okeekan ik nu al mijn deelname vasstellen?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Als Bos ooit besluit met Hools te stoppen hou ik er ook mee op.
Dat is onze wegbereider en baken in de Hools-rust.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:16 schreef Bos81 het volgende:
Of hopen nu stiekem users dat ik er de brui aan geef in Hools?
Bossiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:52 schreef Bos81 het volgende:
Ja precies je hoort nog in de kroeg te zitten
Onder je hurken toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:22 schreef Ole het volgende:
Hmmmm.... grijp ik mezelf eens bij de kladden (die zitten naast de lurven! )
denk ik...
FTW doe ik zo vroeg al thuis
Hier in EIndhoven heeft het net nog even gerommeld met wat druppels er bij volgens mij. Of dat weer vanuit Limburg moet nog komenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
Er komt geloof ik wat slecht weer vanuit Limburg deze kant op.
Ja hoor.quote:
Groningen heeft ooit legendarische wedstrijden gespeeld tegen Atletico.quote:
Net niet nog.quote:
Rommedahl.quote:
Hij was niet dood, tongquote:
aan m'n bijbal ?quote:
errug ver gezocht inderdaad !quote:
De tour begint nu echt.quote:
Bankier jij daar dat je blij bent met een overwinning van een Spanjaard?quote:
En een citruspers.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd dat er een biljarttafel komt in Hools.
Wat is hij toch camerageil hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef golfer het volgende:
Ik zet vast een glaasje azijn voor SCH neer.
Ja, he?quote:
Met een rietje Golfert.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:57 schreef golfer het volgende:
Ik zet vast een glaasje azijn voor SCH neer.
Na uquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:54 schreef tong80 het volgende:
Wordt tijd dat er een biljarttafel komt in Hools.
Die peuk? Ik rook al 22 jaar niet meer, dus neequote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:52 schreef tong80 het volgende:
Mooi met een peuk.
Mis je die niet Bluezz ?
golfer deed je hier naquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie een screenshotje van me gemaakt?
Die van de huilende suporter ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Was volgens mij direct na de 3-1, toen was het even een kwartiertje leuk en kwamen we in beeld.quote:
Ik was te laat, anders had ik het gedaan. Wat een saai grijs bloesje had je trouwens aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Zag ik ik wil het nu terug zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Was volgens mij direct na de 3-1, toen was het even een kwartiertje leuk en kwamen we in beeld.
Zwart/wit geblokt hoor, niks grijs. En jij begint over overhemden tegen mijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was te laat, anders had ik het gedaan. Wat een saai grijs bloesje had je trouwens aan.
Niet eens een Heerenveen-shirt.
Ik heb een styliste.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:37 schreef SCH het volgende:
Zwart/wit geblokt hoor, niks grijs. En jij begint over overhemden tegen mij![]()
Alsnog: van harte!quote:
Je had niet eens een verjaardagtopicquote:
Helaas.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Ole, we hebben de taart met bier gemist van diekie
Meen je niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:10 schreef Ole het volgende:
Op mijn verjaardag krijgen jullie taart en champagne hoor!
Waar naar toe?quote:
Oktober? Hebbie al poezenoppas?quote:Op zondag 26 juli 2009 16:35 schreef Ole het volgende:
As usual naar dat nichtendorp in Spanje(Sitges dus weer)
nog niks definitief.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oktober? Hebbie al poezenoppas?
* Bluezz heeft weer een uurtje gefietst. En wéér een onbekend tussendoorpad langs het water gevonden
(wel link altijd want ik ben al eens behoorlijk verdwaald waardoor mijn uurtje fietsen veranderde in 3 1/2 uur![]()
En met overmacht.quote:
love-parade ?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef SCH het volgende:
Hallo, spulletjes inpakken voor weekje berlijn.
Dan kan je Steer ook tegenkomen, die is ook net die richting uit vertrokken.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef SCH het volgende:
Hallo, spulletjes inpakken voor weekje berlijn.
Steer?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je Steer ook tegenkomen, die is ook net die richting uit vertrokken.
geen idee...ik gooi toch ook maar ff wat opquote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
Ik ga wel met mijn vriend, is het dan een love parade?
Love van je. De Love Parade wordt volgens mij al jaren niet meer in Berlijn gehoudenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen idee...ik gooi toch ook maar ff wat op
You rang?quote:
Je stuurt die nieuwsbrieven van die evenementen ook nooit meer door !quote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef SCH het volgende:
Love van je. De Love Parade wordt volgens mij al jaren niet meer in Berlijn gehouden
Je ging toch nooit meer meequote:Op maandag 27 juli 2009 14:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je stuurt die nieuwsbrieven van die evenementen ook nooit meer door !
wil toch niet zeggen dat ik de uitnodigingen niet meer hoefquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Yeah contract zojuist getekend tot 1-9-2010![]()
Pfoe dat geeft lucht zeg!
Hoer A!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Was je inquote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Bluezz het volgende:
*burb* *hik*quote:Op maandag 27 juli 2009 17:30 schreef Bluezz het volgende:
Breathtaking, eg waor. Heb net bij thuiskomst de bubbels gewoon lekker opengetrokken
Ik had ze vorige week al uitgeprobeerd (toen nog 9 euro per 2kg) maar inderdaad erg smakelijk weer dit jaar.quote:
Gewoon bij Aldi, hartstikke groot zijn zequote:Op maandag 27 juli 2009 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had ze vorige week al uitgeprobeerd (toen nog 9 euro per 2kg) maar inderdaad erg smakelijk weer dit jaar.
Kan de zon dan wel door de modder heen komen?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef pascalheister het volgende:
Heuj
Zwarte Cross was super gister, lekker verbrand ook
ja joh je verbrand 2x zo snel als normaalquote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan de zon dan wel door de modder heen komen?
Opeth gezien?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef pascalheister het volgende:
Heuj
Zwarte Cross was super gister, lekker verbrand ook
nope weinig muziek gezien eigenlijk, mothers finest nog wel meegekregen. En naar het einde toe stonden we bij Jovinkquote:
Okeequote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nope weinig muziek gezien eigenlijk, mothers finest nog wel meegekregen. En naar het einde toe stonden we bij Jovink
met die chinezen/japanners/koreanen/azeaten erbij ?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nope weinig muziek gezien eigenlijk, mothers finest nog wel meegekregen. En naar het einde toe stonden we bij Jovink
Mothers finest. Die spelen al 20 jaar voor een kratje bier.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het zag er allemaal weer erg leuk uit op tvquote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Sterkte met je pa, rubbertje !quote:Op maandag 27 juli 2009 23:10 schreef rubbereend het volgende:oi
hoe is het hier?
Mijn vader is inmiddels weer thuis en revalideert 3 dagen in de week op de Sint Maartenskliniek. Hij maakt het prima, het enige grote probleem wat hij lijkt te hebben over gehouden is dat hij de helft van zijn zicht kwijt is. Dat levert tal van problemen op maar is redelijk trainbaar en daardoor goed mee te leven. Het is echter wel weer een flink revalidatietraject........ hij was net klaar met de vorige
Verder Againzender gefeliciteerd
ben ook eigenlijk maar 2 dagen geweestquote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sterkte met je pa, rubbertje !
Heb je gemist tijdens de 4-daagse feesten !
donderdag va een uurtje of 6 bij molenstraat/plein bij "de Tempelier" en tussendoor nog even bij het koningsplein geweest.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:25 schreef rubbereend het volgende:
ben ook eigenlijk maar 2 dagen geweest
Maar hoe ben jij dan op de zomerfeesten terecht gekomenen waar ben je allemaal geweest?
slaap lekker tongquote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens Hoolers.
Die er nog bestaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
donderdag va een uurtje of 6 bij molenstraat/plein bij "de Tempelier" en tussendoor nog even bij het koningsplein geweest.
Vrijdag va een uurtje of 2 tot een uurtje of 8 weer voornamelijk bij de molenstraat.
En ja...je hebt vrij, je zoekt een feestje
Denk dat ik volgend weer van de partij ben !
lijkit me gezellig !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]leuk, dan hebben we vrijdag niet zo ver van elkaar af gestaan, ik stond in de Betouwestraat. Volgend jaar dan maar een biertje samen doen
Zal wel Van Buren geweest zijn. De Betouwestraat was in iedergeval vlakbij de molenstraatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkit me gezellig !
stond vrijdag bij "de buren", heet dat zo ? En Betouwestraat zegt mij niet veel !
denk hetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zal wel Van Buren geweest zijn. De Betouwestraat was in iedergeval vlakbij de molenstraat
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk het... zal ff op google maps kijken !
Was echt gezellig trouwens.
Dat biertje houd je tegoed!quote:
dus mooie reden om er weer bij te zijn dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]het is eigenlijk elk jaar weer een gezellig feest
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus mooie reden om er weer bij te zijn dus
komt wel goedquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Rub![]()
Goed van je vader, al heeft ie nog veel therapie te gaan dus. Maar als je in de st Maartenskliniek zit dobber je er meestal wel goed doorheen lijkt me
* dndiek zwaait terug naar Spanjequote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:11 schreef borisz het volgende:
* Borisz ziet Ole door de kroeg stuiteren doordat tong zo vroeg is.
De werkster is erquote:
Bij mij ook! Wat een genot he, zo'n werkster.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef Suijk het volgende:
En ik zit allemaal lampen in het plafond te schroeven, te boren, gordijnen ophangen en al dat soort nuttige dingen. Maak alleen maar meer rotzooi hier.
Wil tong dat niet doen? Als bijbaantje. Voor een kop soep en 5 euro per uur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:55 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Bij mij gaat over een tijdje ook geklust worden![]()
Moet echt nodig een laag verf op de muren..
Heb ooit een plafond gewit als vakantiekracht. Er zat meer verf in mijn haar dan op het plafond.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wil tong dat niet doen? Als bijbaantje. Voor een kop soep en 5 euro per uur.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit een plafond gewit als vakantiekracht. Er zat meer verf in mijn haar dan op het plafond.
aangezien je nu een stuk minder haar hebt, zou het toch goed moeten komen !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef tong80 het volgende:
Heb ooit een plafond gewit als vakantiekracht. Er zat meer verf in mijn haar dan op het plafond.
Ja, maar ze wilt hulp in de huishouding genoemd worden.quote:
*Hapquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
Ja, maar ze wilt hulp in de huishouding genoemd worden.
Net zoals Golfert jou noemt.
Wast ze ook je onderbroeken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, maar ze wilt hulp in de huishouding genoemd worden.
Net zoals Golfert jou noemt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef Bjoro het volgende:
zo maar eens kijken of de oven aan wil, voor een heerlijke zelfgekochte pizza
hee...pizza zit er alweer in !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:55 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]hij staat waarschijnlijk nog steeds te vechten met de over
was ook op het koningsplein donderdagavond,, volgende keer ff bellen bjoorquote:Op maandag 27 juli 2009 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
donderdag va een uurtje of 6 bij molenstraat/plein bij "de Tempelier" en tussendoor nog even bij het koningsplein geweest.
Vrijdag va een uurtje of 2 tot een uurtje of 8 weer voornamelijk bij de molenstraat.
En ja...je hebt vrij, je zoekt een feestje
Denk dat ik volgend weer van de partij ben !
kom je nog een keer deze kant op met de ZC?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zag er allemaal weer erg leuk uit op tv
Die koop ik nieuw als ik ze uitgedragen heb na 2 dagen.quote:
zal best, kijk maar op zwartecross.nlquote:Op maandag 27 juli 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mothers finest. Die spelen al 20 jaar voor een kratje bier.
Welke goedkope bands stonden er nog meer ?
yep...ben er ff mijn gedachten over laten gaan !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, heb je mijn PM gelezen?
in Nijmegen ? Ben er niet zo heel lang geweest hoor...hooguit een half uurtje ofzo op het plein danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was ook op het koningsplein donderdagavond,, volgende keer ff bellen bjoor
Ik heb het gevolgd Pascal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zal best, kijk maar op zwartecross.nl
quote:
PM gatequote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:46 schreef Bjoro het volgende:
yep...ben er ff mijn gedachten over laten gaan !
Ik ga ook liggen Bossiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Nog even wat lezen/sudoku maken en naar bed
tot morgen
quote:
Als tong zo vroeg gaat liggen dan weet je dat hij deze nacht in ieder geval komt pissen.quote:
We zijn geweest bij de sjineesj Boris, in je dorpie/stadje. De ossenhaas was lekker, maar die liftmuzak kwam me de keel uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:34 schreef borisz het volgende:
Als tong zo vroeg gaat liggen dan weet je dat hij deze nacht in ieder geval komt pissen.
Het is nog dagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Als tong zo vroeg gaat liggen dan weet je dat hij deze nacht in ieder geval komt pissen.
ja Nijmegen, met collega's daar geweest. Geweldig ook, 3 uur 's nachts bij de start terwijl de eerste wandelaars al klaar staanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in Nijmegen ? Ben er niet zo heel lang geweest hoor...hooguit een half uurtje ofzo op het plein dan
Goede investeringquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:47 schreef borisz het volgende:
Mogge1620 euro. Maar ik kan weer een jaartje studeren
.
Nu alweer terug?? Oh ja je ging niet zo lang.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:45 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
weer terug van vakantie.. zie dat het hier ook lekker weer is
Pfoe, maar heb je een studiefinanciering?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:47 schreef borisz het volgende:
Mogge1620 euro. Maar ik kan weer een jaartje studeren
.
Ik hoef mijn studiegeld niet zelf te betalenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfoe, maar heb je een studiefinanciering?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:19 schreef Ole het volgende:
Studiefinanciering is nog niet eens genoeg om je collegegeld te betalen
En we moesten eerder terug... Appeldinnetje heeft last van haar rug.. en slapen op een luchtbed (zo'n dikke) hielp ook niet echt, we zijn dus iets eerder terug dan gepland.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu alweer terug?? Oh ja je ging niet zo lang.
Foto's
Hè jakkes, nou ja jammer, lekker weer in jullie eigen huisje!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef appelsientje het volgende:
En we moesten eerder terug... Appeldinnetje heeft last van haar rug.. en slapen op een luchtbed (zo'n dikke) hielp ook niet echt, we zijn dus iets eerder terug dan gepland.
Leukquote:
Ja geen ruk te doen in Hoolsquote:
zoek je een rukwindje dan?quote:
Hier is het prima weerquote:
Hier ook de hele dag lekker zonnig geweest.quote:
ik had hem al open staanquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Rubber doe je mee ?
Het Lowlands dilemma topic.
De Turken in Kreuzberg nog gegroet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:13 schreef SCH het volgende:
Hallo
De hele dag van oost naar west en dan weer naast en weer naast west en weer naast oost gefietst
Omdat er brood ligt soms bij de Gedachtniskirche, soms op het Alexanderplein
Nog niet in Kreuzberg geweest. In de rest van de stad zijn opvallend weinig allochtonen, Marokkanen kennen ze hier niet en Turken zitten allemaal in Kreuzberg idd.quote:
Berlijn = goedquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Nog niet in Kreuzberg geweest. In de rest van de stad zijn opvallend weinig allochtonen, Marokkanen kennen ze hier niet en Turken zitten allemaal in Kreuzberg idd.
Het is zo'n heerlijke ruime stad, lekker op het fietsje overal doorheen crossen. We hebben een stuk van de Muur gereden en dat blijft toch fascinerend.
Berlijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:13 schreef SCH het volgende:
Hallo
De hele dag van oost naar west en dan weer naast en weer naast west en weer naast oost gefietst
Omdat er brood ligt soms bij de Gedachtniskirche, soms op het Alexanderplein
Eendquote:
ben maar 2 dagen geweestquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eend![]()
dat is een tijd geleden
was de 4-daagse leuk?
Maar daarvoor heb ik je een tijd niet gezienquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben maar 2 dagen geweestmaar die waren erg leuk. Voor het eerst in mijn leven de intocht van de lopers van dichtbij gezien
held? de gek lijkt me een betere benamingquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar daarvoor heb ik je een tijd niet gezien
Vriend van me deed ook mee... 4x 50 km... de held..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |