Bagger, ook weer zo'n mode woord.quote:
Dat is idd helemaal triest.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Rosbief het volgende:
En waarom wordt er altijd kanker gebruikt en niet gewoon griep ofzo,.
Eén keer heeft iemand me homo genoemd. Was in 1986 in een dorpsdiscotheek door een boer uit het dorp.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat is niet alleen op FOK! hoor, ook in 'de echte wereld' kom je dat wel eens tegen.
Terwijl ik de meest hetero Foknaam heb.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
TS is homo, de FOK! homoklapploeg komt bij je langs tong!
griep is tegenwoordig dodelijker dan kankerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Rosbief het volgende:
Vuile grieplijerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Rosbief het volgende:
Alsof dat de lay out verandert.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:57 schreef Aestivate het volgende:
Als iedereen een semi-grappige, hoofdpijnopwekkende opmerking als weerwoord gebruikt zou FOK! er inderdaad veel beter uitzien.
Homo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Adelante het volgende:
Homo is geen scheldwoord an sich, alleen in combinatie met een negatief bijvoeglijk naamwoord.
Expert op homogebied, Adelante. Hij maakt er zelfs een maandblad over.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Adelante het volgende:
Homo is geen scheldwoord an sich, alleen in combinatie met een negatief bijvoeglijk naamwoord.
True.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:58 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
Maar de meeste homo's zijn dan ook kankermongolen.
En dan tóch m'n post deleten. Valt me tegen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Adelante het volgende:
Inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |