Bagger, ook weer zo'n mode woord.quote:
Dat is idd helemaal triest.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Rosbief het volgende:
En waarom wordt er altijd kanker gebruikt en niet gewoon griep ofzo,.
Eén keer heeft iemand me homo genoemd. Was in 1986 in een dorpsdiscotheek door een boer uit het dorp.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat is niet alleen op FOK! hoor, ook in 'de echte wereld' kom je dat wel eens tegen.
Terwijl ik de meest hetero Foknaam heb.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
TS is homo, de FOK! homoklapploeg komt bij je langs tong!
griep is tegenwoordig dodelijker dan kankerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Rosbief het volgende:
Vuile grieplijerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Rosbief het volgende:
Alsof dat de lay out verandert.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:57 schreef Aestivate het volgende:
Als iedereen een semi-grappige, hoofdpijnopwekkende opmerking als weerwoord gebruikt zou FOK! er inderdaad veel beter uitzien.
Homo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Adelante het volgende:
Homo is geen scheldwoord an sich, alleen in combinatie met een negatief bijvoeglijk naamwoord.
Expert op homogebied, Adelante. Hij maakt er zelfs een maandblad over.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Adelante het volgende:
Homo is geen scheldwoord an sich, alleen in combinatie met een negatief bijvoeglijk naamwoord.
True.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:58 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
Maar de meeste homo's zijn dan ook kankermongolen.
En dan tóch m'n post deleten. Valt me tegen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:00 schreef Adelante het volgende:
Inderdaad.quote:
Jij denkt dat hij vrienden heeft? Zijn postcount wel eens gezien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:09 schreef Bonzai. het volgende:
En jij bent de mongool in je vriendenkring?
Ik geloof hem op z'n woord.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij vrienden heeft? Zijn postcount wel eens gezien?
Dan heb ik nog wel een brug voor je te koop.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:09 schreef Bonzai. het volgende:
En jij bent de mongool in je vriendenkring?zonder vrienden
.
Wil je op de cover van augustus dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Expert op homogebied, Adelante. Hij maakt er zelfs een maandblad over.
Zie je mij op zondagochtend posten ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zo die zitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je mij op zondagochtend posten ?
Dan ga ik altijd jeu de boulen met mijn vrienden uit bejaarde tehuis Zorgvlied.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:47 schreef tong80 het volgende:
Als iemand geen goed weerwoord heeft op Fok noemen ze je een homo of een mongool.
Niks mis met die mensen lijkt mij.
Beide bevolkingsgroepen heb ik onder mijn vrienden.
Waarom noemen ze me in zo'n discussie niet hersenchirurg of stratenmaker ?
Zeg tong, heb jij eigenlijk wel een vriendin / vrouw?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ik klaag niet. Ik constateer dat het niet naar onzin is verwezen.
Even aankijken wat de klaagbaak modjes er mee doen.
Moet Zondag niet naar de kerk danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je mij op zondagochtend posten ?
Dan ga ik altijd jeu de boulen met mijn vrienden uit bejaarde tehuis Zorgvlied.
check eens wanneer die wel en wanneer hij niet post, daar zit tijd genoeg tussen om een normaal leven te hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin is de mooiste vrouw van Fok.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zeg tong, heb jij eigenlijk wel een vriendin / vrouw?
Precies ik ben gewoon om half vier thuis 's nachts thuis. Anders zou ik niet posten dat ik moet plassenop dat tijdstip.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:42 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
check eens wanneer die wel en wanneer hij niet post, daar zit tijd genoeg tussen om een normaal leven te hebben
Misschien is de TS wel bevriend met deze jongen:quote:
Jij bent vanaf nu mijn favoriete user.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:47 schreef tong80 het volgende:
Waarom noemen ze me in zo'n discussie niet hersenchirurg of stratenmaker ?
Oh ja?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn laatste vriendin is de mooiste vrouw van Fok.
Bestaat ie echt?!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
TS is homo, de FOK! homoklapploeg komt bij je langs tong!
Mongoolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |