Tegen wie praat je nu?quote:
Dan moet je eens in België wonen of een Belgische internetverbinding gebruiken. Skype bijvoorbeeld geeft in hun mails aan dat je van een Belgisch IP-adres gebruik maakt en dus enkel mails in het Frans kunnen sturen. Hoezeer je ook vraagt om die zooi in het Engels te sturen, lukt dat blijkbaar niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Saaaaab het volgende:
Zulke mensen heb ik nou nog nooit ontmoet!
Gente que piensa que la gente belga habla solamente francésquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
Daar gaat het niet over, eerder over de ignorant fucks die denken dat Belgen enkel Frans praten. Zou jij het leuk vinden als je men gaat denken dat Nederlanders enkel Fries praten?quote:
En de Duitstalige Belgen vergeten we gemakshalve maar even?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:22 schreef Gamesua het volgende:
Frans of Vlaams, ze zijn toch allebei even onverstaanbaar.
- M'n vriendje heet Frans.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:21 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik ben belg en ik spreek naast frans ook vaak met theo en hans.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Saaaaab het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:21 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik ben belg en ik spreek naast frans ook vaak met theo en hans.
Een Belgische internetverbindingquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan moet je eens in België wonen of een Belgische internetverbinding gebruiken. Skype bijvoorbeeld geeft in hun mails aan dat je van een Belgisch IP-adres gebruik maakt en dus enkel mails in het Frans kunnen sturen. Hoezeer je ook vraagt om die zooi in het Engels te sturen, lukt dat blijkbaar niet.
Fok!kers ontmoeten toch helemaal geen mensenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Saaaaab het volgende:
't Is helaas niet anders hier. Hoewel er fysiek een Nederlandse telefoonkabel bij mij voor de deur loopt, verrekt de PTT om die aan te sluiten. Gelukkig heb ik bij m'n ouders (in Nederland) een extra PC neergezet en die PC staat dag en nacht te slurpen. Gewoon overnemen met LogMeIn doet wonderen. Af en toe een verse schijf erin en hoppa.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een Belgische internetverbinding![]()
Met mijn dataverbruik zou er dan een pittige rekening komen.
Daarentegen zijn er wel een hoop mensen die denken dat Belgen Belgisch spreken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ken niemand die denkt dat Belgen alleen maar Frans spreken
Fok.be was niet zo'n denderend succes, hoorde ik. Vooral "het Keldertje" was de oorzaak, want daar kwamen alleen pedo's op af...quote:
Is dat niet dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over, eerder over de ignorant fucks die denken dat Belgen enkel Frans praten. Zou jij het leuk vinden als je men gaat denken dat Nederlanders enkel Fries praten?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Saaaaab het volgende:
PTT is al sinds vorige eeuw geen PTT mee, misschien dat het daaraan ligt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't Is helaas niet anders hier. Hoewel er fysiek een Nederlandse telefoonkabel bij mij voor de deur loopt, verrekt de PTT om die aan te sluiten. Gelukkig heb ik bij m'n ouders (in Nederland) een extra PC neergezet en die PC staat dag en nacht te slurpen. Gewoon overnemen met LogMeIn doet wonderen. Af en toe een verse schijf erin en hoppa.
Ik verwacht ook dat ze dat geouwehoer tussen de Vlaams- en Waals-nationalisten zo onderhand kotsbeu zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En de Duitstalige Belgen vergeten we gemakshalve maar even?
in je broekje zit patat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:12 schreef Florian_ het volgende:
Ze hebben wel lekkere patat.
Ik had een lmao moment.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
"Frans, zei Frans in het Frans tegen Frans: 'Is Frans in het Frans ook Frans?' 'Nee,' zei Frans in het Frans tegen Frans, 'Frans is in het Frans François!'"
hier is over na gedacht!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
"Frans, zei Frans in het Frans tegen Frans: 'Is Frans in het Frans ook Frans?' 'Nee,' zei Frans in het Frans tegen Frans, 'Frans is in het Frans François!'"
Tsja, en het bestaat natuurlijk ook niet echtquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:53 schreef Dikke_Man het volgende:
VlaamsDat staat gelijk aan spraakgebrek.
precies. in nederland is nog wat discussie over de naam. in belgië & frankrijk is het allang beslist. friet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |