quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
Sinds wanneer begint de verkoop op donderdag om 10 uur?!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij nooit stappen dan voordat je naar ajax gaat?
Mwah, komend weekend zou leuk zijn. Wil gewoon tegen grunn beginnen met 0-3!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:31 schreef Nashje het volgende:
Eens met TT. Komend weekend laten zien wat we waard zijn.
Bijna nooit. En ik blijf het een loze kreet vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij nooit stappen dan voordat je naar ajax gaat?
Als kiespijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Het plaatje van Shrek mist in de OP Fortitudo.
ja en dalijk verliezen we 3 wedstrijden en dan mag ie van iedereen weer oprottenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef NatteBever het volgende:
Haha die foto van Jol met zijn truuk, wat een baas
Slechts 3 wedstrijden van de 34 verliezen in de competitie tegen ik wel voor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
ja en dalijk verliezen we 3 wedstrijden en dan mag ie van iedereen weer oprotten
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)id-over-De-Zeeuw.htmquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:53 schreef getl0st het volgende:
Al meer bekend over de Zeeuw?
Tevens tvp
Ja ik teken daar zelfs voorquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Slechts 3 wedstrijden van de 34 verliezen in de competitie tegen ik wel voor.
Sla dat toernooi over en maak er gewoon 2 losse oefenwedstrijden van met normale prijzen. En dan spreekt het me tegen Atletico en Benfica echt wel aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat het Amsterdam Tournament mij sowieso al nooit aansprak, blijf ik het trouwens belachelijk vinden dat een club als Sunderland dit jaar mee doet. Het wordt echt een beetje treurig.
Goed voor de bookies.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat het Amsterdam Tournament mij sowieso al nooit aansprak, blijf ik het trouwens belachelijk vinden dat een club als Sunderland dit jaar mee doet. Het wordt echt een beetje treurig.
Doelpunten tellen ook mee als punten. Benfica en Atletico kunnen helemaal los terwijl wij het moeilijk gaan krijgen tegen hun.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:13 schreef Rumille het volgende:
Scheelt wel dat we niet tégen Sunderland spelen.
Je onderschat Sunderland.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doelpunten tellen ook mee als punten. Benfica en Atletico kunnen helemaal los terwijl wij het moeilijk gaan krijgen tegen hun.
Boeit mij wat of we het toernooi winnen, ik wil spelen tegen grote tegenstanders en ik schat Benfica en Atletico hoger in dan Sunderland. Valt ook meer van te leren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doelpunten tellen ook mee als punten. Benfica en Atletico kunnen helemaal los terwijl wij het moeilijk gaan krijgen tegen hun.
quote:Update 13:28 uur - De Zeeuw heeft legitieme reden voor absentie
De reden voor de afwezigheid van Demy de Zeeuw op de donderdagtraining is legitiem. De middenvelder heeft een dikke knie, zo meldt Voetbal International donderdagmiddag. Tijdens een trainingssessie liep De Zeeuw woensdag een lichte knieblessure op. Daardoor was hij gedwongen donderdag binnen te blijven.
Dat Engels ook van de interviewster: "And what kind of spectacle you can give us?"quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanaf 1:25, wat een sublieme beeldkwaliteit.
Godskolere.
dan mag je er toch van uitgaat dat ze alle 3 in de "basis elf" spelen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
Stekelenburg, Suarez, Wielaert.
Stop de tijd, alles goed, 1 joker voor de zekerheid
Ik denk dat we na 5 wedstrijden al flink hebben kunnen genieten van 'Circus Atouba'. Hij heeft in ieder geval zelf al in zijn hoofd dat hij zo nu en dan een showtje op gaat voeren in het veld. Heerlijk weer zo'n nieuwe held. Gewoon die beelden van Witschge laten zien en voor de wedstrijd in de kuip zeggen: Doe maar na! Een nieuwe held is geborenquote:
Dat was om twaalf voor twee, niet andersom.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
Stekelenburg, Suarez, Wielaert.
Stop de tijd, alles goed, 1 joker voor de zekerheid
Jezus Christus, het wordt met de week ergerquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Godskolere.
De medische staf van Ajax weet vast raad met een kleine blessure.....quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Godskolere.
Uit tegen Feyenoord als we met 0-3 voorstaan en Atouba gaat van die acties maken als tegen Kluivertquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Ik denk dat we na 5 wedstrijden al flink hebben kunnen genieten van 'Circus Atouba'. Hij heeft in ieder geval zelf al in zijn hoofd dat hij zo nu en dan een showtje op gaat voeren in het veld. Heerlijk weer zo'n nieuwe held. Gewoon die beelden van Witschge laten zien en voor de wedstrijd in de kuip zeggen: Doe maar na! Een nieuwe held is geboren.
En anders gewoon Vertonghen ipv Atouba. Jammer dan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:55 schreef MaxC het volgende:
Zolang die acties van Atouba maar meer punten opleveren dan kosten ben ik tevreden
Waarom krijg jij die?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:12 schreef Frankz0rz het volgende:
Mooi, de deal rond Ibrahimovic lijkt ook rond nu Eto'o naar Inter gaat, kom maar op met die 4-6 ton
Het zal me aan me reet roesten wat er komend weekend gebeurt, als er de eerste thuiswedstrijd maar een goede mat ligt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef NoizEkick het volgende:
In 25 uur van niks naar een bespeelbare grasmat?
"De concerten in de ArenA zijn afgelopen. O.a. U2 gaf acte de presence, maar nu moet er weer gevoetbald gaan worden. De tijd dringt voor de aanlegger van de grasplaggen. Vanmiddag om 15:00uur lag er nog geen grasspriet in. Vanaf morgenavond 19.00 uur moet hier worden gevoetbald. Vanaf 18:00uur vanavond worden de plaggen gras naar binnen gereden. Dat betekent dat er binnen 25 uur een grasmat moet liggen die vijf wedstrijden in drie dagen aankan. Wordt het Amsterdam Tournament weer een glijpartij waarbij de plaggen in het rond vliegen? Wij vrezen het ergste. U2?"
Dat gaat nog wat worden, ja.Vijf wedstrijden in drie dagen...
We hebben nog wel ff gelukkig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten wat er komend weekend gebeurt, als er de eerste thuiswedstrijd maar een goede mat ligt.
Ik zie het wel gebeuren dat we door dat veld op dat toernooi vlak voor de competitie een zware blessure erbij krijgen. Zal je zien dat het Suarez is of Aissati weer, dan is er gelijk weer paniek en komt er weer een te dure spelerquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten wat er komend weekend gebeurt, als er de eerste thuiswedstrijd maar een goede mat ligt.
quote:Transfer De Zeeuw is rond
donderdag 23 juli, door 343, Hulst, 18:09u, Forum Ajaxfans.net
"De Zeeuw is rond tekent voor 4 jaar wordt waarschijnlijk morgenmiddag gepresenteerd. Transfersom van 6,2 Miljoen"
Aldus een forumposter van Ajaxfans.net die veel contacten heeft in de voetbalwereld.
quote:Pushkin schreef:
Dit kreeg ik zonet gsmst "De Zeeuw is rond tekent voor 4 jaar wordt waarschijnlijk morgenmiddag gepresenteerd. Transfersom van 6,2 Miljoen"
Nou hou ik zelf nog even een slag om de arm, maar de persoon van wie ik dit heb heeft wel vaker primeurs gehad.
Die gozer leeft in de toekomst?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
donderdag 23 juli, door 343, Hulst, 18:09u, Forum Ajaxfans.net
[..]
Toch twee ton meer! Pffff Jol tochquote:
Afwachten maar ff.quote:De Zeeuw volgende week bij Ajax
donderdag 23 juli, door bojansuarez, Hoofddorp, 18:26u, voetbalprimeur.nl
Ajax-trainer Martin Jol hoopt volgende week de transfer van Demy de Zeeuw af te ronden. De middenvelder van AZ heeft zijn zinnen gezet op een overstap naar Amsterdam.
Jelmer van der Dussen
AMSTERDAM
In een gesprek met trainer Ronald Koeman liet De Zeeuw eerder deze week blijken met zijn hoofd niet bij AZ te zijn. De oefenmeester liet hem daarop buiten de selectie voor het oefenduel met Hamburger SV (0-1). \"Demy gaf aan niet gefocust te zijn op AZ. Ik kan alleen spelers gebruiken die dat wel zijn\", aldus Koeman.
Ook donderdag was De Zeeuw niet aanwezig op de training van AZ. Jol wilde op de persconferentie voorafgaand aan het Amsterdam Tournament weinig kwijt over de situatie van de international. \"We hopen het volgende week af te ronden\", aldus Jol.
\"We hebben een behoorlijk bedrag voor hem over. Maar De Zeeuw komt volgende week wel, eerst moeten we ons focussen op dit toernooi\", zei Jol. Ajax trapt vrijdagavond om 21.15 uur af tegen Atlético Madrid. Twee dagen later volgt de confrontatie met Benfica.
Selectie voor morgen.quote:Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Vurnon Anita
Evander Sno
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Kennedy
daarna kan er gewoon weer een nieuwe mat inquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef NoizEkick het volgende:
In 25 uur van niks naar een bespeelbare grasmat?
"De concerten in de ArenA zijn afgelopen. O.a. U2 gaf acte de presence, maar nu moet er weer gevoetbald gaan worden. De tijd dringt voor de aanlegger van de grasplaggen. Vanmiddag om 15:00uur lag er nog geen grasspriet in. Vanaf morgenavond 19.00 uur moet hier worden gevoetbald. Vanaf 18:00uur vanavond worden de plaggen gras naar binnen gereden. Dat betekent dat er binnen 25 uur een grasmat moet liggen die vijf wedstrijden in drie dagen aankan. Wordt het Amsterdam Tournament weer een glijpartij waarbij de plaggen in het rond vliegen? Wij vrezen het ergste. U2?"
Dat gaat nog wat worden, ja.Vijf wedstrijden in drie dagen...
Was om 17u in het Apollo Hotel. Benfica was te laat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanavond is er weer de gebruikelijke persconferentie toch?
Faalhazen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was om 17u in het Apollo Hotel. Benfica was te laat.
Hij is ook niet geblesseerd?quote:
Sno is al helemaal geaccepteerd in de selectie na die Zidane actie van hem?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is ook niet geblesseerd?
Kennedy en Rommedahl zitten er wederom bij.Alsjeblieft Jol, dump ze toch for god sake.
Ik kan hier echt zo kwaad om worden he. Wat heeft die jongen misdaan? Hoe vaak heeft Jol hem aan het werk gezien? Lijkt mij toch te weinig om een goed beeld van hem te hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is ook niet geblesseerd?
Kennedy en Rommedahl zitten er wederom bij.Alsjeblieft Jol, dump ze toch for god sake.
Ik begrijp het ook niet. Rasmus staat bij mij in ieder geval hoger in de pikorde dan jongens als Anita en Donald.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kan hier echt zo kwaad om worden he. Wat heeft die jongen misdaan? Hoe vaak heeft Jol hem aan het werk gezien? Lijkt mij toch te weinig om een goed beeld van hem te hebben.
Lekkere kapitaalvernietiging weer.
Jol heeft al laten weten dat hij erg gecharmeerd was van Donald, Anita speelt op LB zolang Atouba er nog niet is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Rasmus staat bij mij in ieder geval hoger in de pikorde dan jongens als Anita en Donald.
rustig nou maar, er komt toch geen hond;)quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Philip10 het volgende:
Godverdomme, heeft die kutsnol van de Primera me twee kaarten voor A'dam Tournament verkocht die niet naast elkaar zitten. Dom, dom, dom om zelf niet te controleren, maar zoals altijd geven ze dat aan bij de verkoop....
En met dit soort wedstrijden gaan mensen echt niet aan de kant, onder het mom van, dit nummer staat op mijn kaartje dus ik ga niet opschuivenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Philip10 het volgende:
Godverdomme, heeft die kutsnol van de Primera me twee kaarten voor A'dam Tournament verkocht die niet naast elkaar zitten. Dom, dom, dom om zelf niet te controleren, maar zoals altijd geven ze dat aan bij de verkoop....
Weet je dat zeker? je kan net op de rand van een vak zitten waardoor je buurman een heel ander nummer heeft. Heb ik ook wel eens gehadquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Philip10 het volgende:
Ach niet zo treuren. De zeeuw komt toch voor een schijntjequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Rasmus staat bij mij in ieder geval hoger in de pikorde dan jongens als Anita en Donald.
quote:´Ajax trekt Charizardo Blastoisi aan´
PALLET TOWN- Ajax en Fc Rocket zijn het eens geworden over een transfer van het 19-jarige talent Charizardo Blastoisi.
De jonge centrale verdediger staat bekend om z´n tackle aanvallen en waterkanon. Ajax trainer Jol is in z´n nopjes met de transfer. ´Het is een echte killer die voor meer stootkracht moet zorgen´
Blastoisi tekend een contract voor 2 seizoenen.
Ik ging het proberen uit te spreken toen iemand vroeg wat z'n naam wasquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:28 schreef Jasza het volgende:
En toch trappen er genoeg mensen in die je het laat zien
Rocket, Pallet Town, Charizardo... ff doordenken mensen.quote:
ik moest het googlen. alsof iedereen bekend is met namen uit Pokemonquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rocket, Pallet Town, Charizardo... ff doordenken mensen.
quote:Jol: 'De Zeeuw komt volgende week wel!'
23-07-09
Martin Jol hoopt volgende week de transfer van Demy de Zeeuw af te ronden. De middenvelder van AZ heeft zijn zinnen gezet op een overstap naar Amsterdam. Vandaag was De Zeeuw niet aanwezig op de training van AZ, volgens een verklaring was dat wegens een blessure. Martin Jol wilde op de persconferentie voorafgaand aan het Amsterdam Tournament weinig kwijt over de situatie van de international. "We hopen het volgende week af te ronden", aldus Jol. "We hebben een behoorlijk bedrag voor hem over. Maar De Zeeuw komt volgende week wel, eerst moeten we ons focussen op dit toernooi", aldus Jol. Ajax trapt vrijdagavond om 21.15 uur af tegen Atlético Madrid. Twee dagen later volgt de confrontatie met Benfica. Sunderland is de vierde deelnemer aan het Amsterdam Tournament.
In een gesprek met trainer Ronald Koeman liet De Zeeuw eerder deze week blijken met zijn hoofd niet bij AZ te zijn. De oefenmeester liet hem daarop buiten de selectie voor het oefenduel met Hamburger SV (0-1). "Demy gaf aan niet gefocust te zijn op AZ. Ik kan alleen spelers gebruiken die dat wel zijn", aldus Koeman toen.
Rij 15, stoel 72 en 77. Gewoon even vragen of de buurmannen kunnen opschuivenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? je kan net op de rand van een vak zitten waardoor je buurman een heel ander nummer heeft. Heb ik ook wel eens gehad
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:
Zullen we het bericht dat geschreven is door Rumille maar met rust laten?
quote:'Ajax informeert naar vraagprijs Sebastián Coates'
23 juli 2009 RvN
De Uruguayaanse krant Diario Noticias (zie voorpagina) meldt dat Ajax zich officieel bij de club Nacional heeft gemeld. Ajax zou gevraagd hebben naar de transfervoorwaarden voor de 18-jarige verdediger Sebastián Coates. Volgens de krant heeft Nacional nog niet gereageerd op het verzoek van Ajax. De club zou eigenlijk willen wachten met verkoop tot na het WK onder 20 in september in de hoop dat hij dan de aandacht trekt en meer waard wordt.
Ajax Netwerk
De verdediger debuteerde op 18 april in het eerste elftal van Nacional. De centrale verdediger is 1m96 lang en is fysiek sterk. Hij heeft een contract tot 2011 bij Nacional. De club bezit 70% van de transferrechten. 30% is in handen van een Braziliaanse investeringsgroep.
Niet iedereen speelt nog steeds pokemonquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:28 schreef Jasza het volgende:
En toch trappen er genoeg mensen in die je het laat zien
Blastoise en Charizard horen bij de algemene ontwikkeling uit de jaren 90quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:11 schreef OreO het volgende:
[..]
Niet iedereen speelt nog steeds pokemon
Ik ook niet, maar heb het 10 jaar geleden wel gespeeldquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:11 schreef OreO het volgende:
[..]
Niet iedereen speelt nog steeds pokemon
Als je het bericht WEL had gelezen, had je kunnen lezen dat Jol dat vertelde tijdens de persconferentie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:16 schreef Prosac het volgende:
Die bron over De Zeeuw, is dat dezelfde die versteegrob vertelde dat De Zeeuw twee weken geleden op zaterdag een feest gaf omdat zijn transfer dan rond was?
Grrrrrrrrrr.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:23 schreef BigKahuna het volgende:
"De Zeeuw komt volgende week wel". Heerlijk![]()
Whehe, 1.96 toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef Egamer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel teringlang zeg.
Anita zal wel reserve links back worden. Dan hou je Lindgren, Enoh, Gabri, De Zeeuw en eventueel Verthongen achter de hand. Gewoon dubbel bezet dusquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrr.
Maar idd, die komt zeker, denk 6,5 en dan komt ie voor de knaken naar Amsterdam.
Zo is het... Maar feit is dat je een erg goede middenvelder hebt.
Ben benieuwd ten koste van wie. Anita, lindgren, Enoh etc.
de concurrent verzwakken, klinkt als een Barca, Man City etc.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als je de Zeeuw voor 6 miljoen kan halen, moet je dat zeker doen! Geweldige speler. Alleen ligt er wat mij betreft op die positie niet de prioriteit als je Gabri, Enoh, Lindgren, Jari, Donald en Anita al hebt. En daarbij komt dat Vertonghen daar ook nog eens prima kan spelen. Maar goed, een concurrent verzwakken en er zelf beter op worden is natuurlijk altijd lekker!
quote:
Vergeet die naam dus maar. Dit soort kloteconstructies zouden ze wereldwijd moeten verbieden.quote:Hij heeft een contract tot 2011 bij Nacional. De club bezit 70% van de transferrechten. 30% is in handen van een Braziliaanse investeringsgroep.
Hehe zie mijn editquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Whehe, 1.96 toch?Wordt hij daarmee niet de langste speler in de selectie?
Het is eerder Gabriquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:55 schreef Rumille het volgende:
Aangezien de Zeeuw een basisplek lijkt te krijgen heb ik liever Lindgren als back-up dan Gabri. Gabri kan je niet op vertrouwen met al die blessures. Gabri
mister ex barca werd wel als een winnaar binnen gehaald toch?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is eerder GabriHeb nooit begrepen dat mensen hem een goede speler vinden, heeft ook al vaak genoeg kansen gemist en is 8 van de 10 wedstrijden geblesseerd. Gabri
Gabri heeft wel een goede instelling, kan goed voetballen maar is alleen veels te blessuregevoelig. Snap niet hoe je een voorbeeldige prof als Gabri kan afvallen, heeft alleen zoveel pech gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is eerder GabriHeb nooit begrepen dat mensen hem een goede speler vinden, heeft ook al vaak genoeg kansen gemist en is 8 van de 10 wedstrijden geblesseerd. Gabri
Sorry, maar wat is daar zo ongelooflijk grappig aanquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Whehe, 1.96 toch?Wordt hij daarmee niet de langste speler in de selectie?
Een voorbeeldig prof had al lang Nederlands gesproken neem als voorbeeld Suarez of Silva. Gabri kan nog geen woord nederlands. In zijn eerste seizoen was hij volgens mij helemaal niet zo blessure gevoelig en speelde hij een redelijk seizoen. In de jaren erna is het totaal niets geweest. En daar verdiend hij veel te veel voor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Gabri heeft wel een goede instelling, kan goed voetballen maar is alleen veels te blessuregevoelig. Snap niet hoe je een voorbeeldige prof als Gabri kan afvallen, heeft alleen zoveel pech gehad.
Scoren is dan ook nooit zijn specialiteit geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die foto zag er grappig uit en het feit dat zo'n lange speler in onze dwergenselectie komt vind ik ook redelijk humoristischquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is daar zo ongelooflijk grappig aan.
Met alle respect voor Gabri, maar dat is nou juist het probleem van Ajax. Als Gabri een van je beste spelers is heb je gewoon te weinig kwaliteit in je selectie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef El_Bassie het volgende:
Gabri was de afgelopen jaren een van onze beste spelers.
Ik ben het ook absoluut niet met hem eens. Gewoon een goede speler als hij fit is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
mister ex barca werd wel als een winnaar binnen gehaald toch?!
En nu is het weer de basterd van mokum.
Das wel erg hypocriet denk ik dan.
Nee maar als je in een seizoen 5 of 6 keer één op één met de keeper komt mag ik toch hopen dat je er tenminste 2 maakt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Scoren is dan ook nooit zijn specialiteit geweest.
Ben het voor de rest wel met je eens. Mits fit kan hij absoluut veel betekenen voor het elftal, maar als je om de haverklap er weer weken uit ligt hoef je niet meer op hem te rekenen. En dat doe ik vanaf nu dus ook niet meer.
terwijl er 16 is betaald voor een gehypte Miralem...quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:24 schreef thewishmaster het volgende:
Martin Jol weet duidelijk hoe je het strategisch moet aanpakken na de opmerking over die 8 miljoen.
Heb het vooral over zijn instelling op het veld. Tuurlijk, dat geen Nederlands leren is wat jammer, maar meer een pré dan een vereiste. Met Engels en Spaans kan hij zich fatsoenlijk duidelijk maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een voorbeeldig prof had al lang Nederlands gesproken neem als voorbeeld Suarez of Silva. Gabri kan nog geen woord nederlands. In zijn eerste seizoen was hij volgens mij helemaal niet zo blessure gevoelig en speelde hij een redelijk seizoen. In de jaren erna is het totaal niets geweest. En daar verdiend hij veel te veel voor.
Als je skaffa bent is heel veel grappig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is daar zo ongelooflijk grappig aan.
Gabri is gewoon een goede verdedigende middenvelder. Dat zegt niks over de kwaliteiten van Suarez, Huntelaar en al die andere goede spelers die er waren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met alle respect voor Gabri, maar dat is nou juist het probleem van Ajax. Als Gabri een van je beste spelers is heb je gewoon te weinig kwaliteit in je selectie.
Ok. Kom maar terug als je ABN kan typen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Toivonen het volgende:
Jol is echt gek in zijn hoofd.
niemand uit de eredivisie is meer dan 6 miljoen waard![]()
Behalve suarez ,aldus jol
Afellay,Dembele,El hamdiuo,??
zeker allemaal 15 mil waard, Afellay met stip 25 miljoen.
Binnenlandse transfer Pipo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Toivonen het volgende:
Niet iedereen kan zo goed verkopen als Ajax.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Toivonen het volgende:
Die 10 wedstrijden per seizoen dat hij eens fit is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:14 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die Gabri afrekenen op zijn ontbrekende scorend vermogen. Gabri is een held die zich elke wedstrijd volledig geeft door ballen af te pakken en ervoor te zorgen dat hij zowel voorin als achterin aanspeelbaar is. Jammer dat hij niet zovaak scoor maar daar hebben we andere spelers voor. Dit seizoen zal hij gewoon de vaste rechtshalf zijn mits hij fit is.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Toivonen het volgende:
Sowieso.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je skaffa bent is heel veel grappig.
2006/07 Ajax 31 5 Eredivisiequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die 10 wedstrijden per seizoen dat hij eens fit is.![]()
Verder gun ik hem het beste hoor en heeft hij zich altijd goed ingezet voor Ajax. Maar hij gaat Ajax echt niet naar een hoger niveau tillen. Iets wat de Zeeuw wel kan.
Wat heeft Van Basten gedaan dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En dan werd hij vorig jaar ook nog verneukt door Marco.
Hij werd totaal niet verneukt door Marco. Die had het gewoon in de gaten dat hij het net niet is. Kun je beter een jonge als Anita opstellen die heeft tenminste nog potentieel. En van die 16 wedstrijden hoeveel waren er dat in de basis? Of tel je dat gewoon niet mee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
2006/07 Ajax 31 5 Eredivisie
2007/08 Ajax 26 1 Eredivisie
2008/09 Ajax 16 1 Eredivisie
Tien wedstrijden? Lul niet zo stom. En dan werd hij vorig jaar ook nog verneukt door Marco.
Verneukt door Marco?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:22 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
2006/07 Ajax 31 5 Eredivisie
2007/08 Ajax 26 1 Eredivisie
2008/09 Ajax 16 1 Eredivisie
Tien wedstrijden? Lul niet zo stom. En dan werd hij vorig jaar ook nog verneukt door Marco.
12.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En van die 16 wedstrijden hoeveel waren er dat in de basis?
Het laatste seizoen jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zat ik d'r niet ver vanaf met 10 wedstrijden per seizoen.
En hoeveel is deze barbiepop waard? 1,5 miljoen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Toivonen het volgende:
25 miljoenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef Toivonen het volgende:
Zn nickname spreekt boekdelen, moet je niet te veel waarde aan hechten manquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
25 miljoen![]()
Me ice tea vloog uit me mond
Kijk eens naar dat verval dat zegt natuurlijk heel veel. Als hij blijft dit seizoen wat ik wel denk zal hij ook wel rond de 10/15 wedstrijden spelen maar in plaats van hem kun je beter een Anita of Donald als back up hebben. Scheelt je meer dan de helft aan salaris.quote:
Die jongen heeft er heel veel verstand van heaur. Afellay gaat ze volgend jaar zelfs voor de 30ste keer kampioen makenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
25 miljoen![]()
Me ice tea vloog uit me mond
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Toivonen het volgende:
[..]
echt, ze zijn zo jaloers op onze Afellay.
Ze hebben zelf niet z'n creatieve speler die beslissend is voor hun.
Hij wordt dit jaar dé speler van psv en leidt ons naar onze 30e titel.
Contract loopt tot 2011.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef Catch22- het volgende:
affelay loopt volgend jaar transfervrij de deur uit volgens mij
En meer dan de helft aan kwaliteit. Nog ff over Gabri vs Marco. Oké, van Basten heeft Gabri niet echt verneukt, dat is wat te sterk uitgedrukt, maar het was in ieder geval duidelijk dat hij het niet in Gabri zag zitten en hem dus ook fit wel eens niet opstelde.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat verval dat zegt natuurlijk heel veel. Als hij blijft dit seizoen wat ik wel denk zal hij ook wel rond de 10/15 wedstrijden spelen maar in plaats van hem kun je beter een Anita of Donald als back up hebben. Scheelt je meer dan de helft aan salaris.
DIe zich weer moeten aanpassen aan het systeem bla bla bla. Vindt de geringe mutaties wel prima zo. Ieder jaar een nieuw team bij elkaar kopen moet ook eens ophouden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:46 schreef Enchanter het volgende:
Heb zin in het nieuwe seizoen , heeft weer veel te lang geduurd.
Hoop nog wel op een aankoop (of 2)
Ik doel dan ook niet op de uitspraken van Jol om even wat druk op AZ te zetten, maar op de persoon die zeker wist dat het rond zou komen deze week voor 6,2 miljoen euro.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je het bericht WEL had gelezen, had je kunnen lezen dat Jol dat vertelde tijdens de persconferentie.
Anita is niet veel slechter dan Gabri. Maarja dat zien sommige mensen hier gewoon niet. Eigen jeugd moet altijd de voorrang hebben. Alleen op die manier word je weer een Europese subtopper.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En meer dan de helft aan kwaliteit. Nog ff over Gabri vs Marco. Oké, van Basten heeft Gabri niet echt verneukt, dat is wat te sterk uitgedrukt, maar het was in ieder geval duidelijk dat hij het niet in Gabri zag zitten en hem dus ook fit wel eens niet opstelde.
nou, dan heeft hij dus volgende zomer nog maar 1 jaar een contract, dat gaat psv geld schelen. Als ze slim zijn tekenen ze een langer contract waardoor ze een hogere transfersom kunnen vragen, met voordeel voor Ibi natuurlijkquote:
Ik had nog wel graag een verdediger en een aanvallende middenvelder (als back up voor Aisatti) willen zienquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DIe zich weer moeten aanpassen aan het systeem bla bla bla. Vindt de geringe mutaties wel prima zo. Ieder jaar een nieuw team bij elkaar kopen moet ook eens ophouden.
Gabri kreeg extra vakantie van Van Basten (omdat z'n vrouw net bevallen was?) en hij zou z'n conditie op peil houden door mee te trainen bij Barcelona B. Kwam 'ie terug met een conditieachterstand en kleine pijntjes.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En meer dan de helft aan kwaliteit. Nog ff over Gabri vs Marco. Oké, van Basten heeft Gabri niet echt verneukt, dat is wat te sterk uitgedrukt, maar het was in ieder geval duidelijk dat hij het niet in Gabri zag zitten en hem dus ook fit wel eens niet opstelde.
Nee sorry, ik ben totaal geen fan van Gabri, maar Anita komt echt niet aan dat niveau. Eigen jeugd moet natuurlijk wel voorrang krijgen, mits ze de kwaliteit hebben om in de basis te komen. Neemt natuurlijk niet weg dat Anita gewoon MVV materiaal is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anita is niet veel slechter dan Gabri. Maarja dat zien sommige mensen hier gewoon niet. Eigen jeugd moet altijd de voorrang hebben. Alleen op die manier word je weer een Europese subtopper.
Is het niet moeilijk om Ajax te volgen met je hoofd zo diep in je reet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben totaal geen fan van Gabri, maar Anita komt echt niet aan dat niveau. Eigen jeugd moet natuurlijk wel voorrang krijgen, mits ze de kwaliteit hebben om in de basis te komen. Neemt natuurlijk niet weg dat Anita gewoon MVV materiaal is.
Anita MVV materiaal vindenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:00 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben totaal geen fan van Gabri, maar Anita komt echt niet aan dat niveau. Eigen jeugd moet natuurlijk wel voorrang krijgen, mits ze de kwaliteit hebben om in de basis te komen. Neemt natuurlijk niet weg dat Anita gewoon MVV materiaal is.
Tel voor de grap eens hoeveel ballen Gabri in een wedstrijd afpakt t.o.v. Anita. Anita kan aardig tikken maar zit bij lange na niet op het niveau van Gabri.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anita is niet veel slechter dan Gabri. Maarja dat zien sommige mensen hier gewoon niet. Eigen jeugd moet altijd de voorrang hebben. Alleen op die manier word je weer een Europese subtopper.
Die ballen moet Gabri ook afpakken omdat 'ie zo vaak met z'n blinde gedraaf diezelfde bal net daarvoor had verloren. Gabri gaat niet meer verbeteren, Anita wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:08 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tel voor de grap eens hoeveel ballen Gabri in een wedstrijd afpakt t.o.v. Anita. Anita kan aardig tikken maar zit bij lange na niet op het niveau van Gabri.
Het was inderdaad een beetje overdreven van Anita, maar het is geen Ajax materiaal, kom op. Het is toch lachwekkend dat een middenvelder van de grootste club van Nederland er zomaar uitgelopen wordt op snelheid en op kracht?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anita MVV materiaal vindenDan heb je hem niet gezien afgelopen UEFA cup seizoen. Die jongen heeft echt wel talent en kan een prima stand in zijn voor De Zeeuw aankomend seizoen.
Ga je nu ook nog beweren dat Anita langzaam isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:12 schreef Angelob het volgende:
[..]
Het was inderdaad een beetje overdreven van Anita, maar het is geen Ajax materiaal, kom op. Het is toch lachwekkend dat een middenvelder van de grootste club van Nederland er zomaar uitgelopen wordt op snelheid en op kracht?
En Amen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die ballen moet Gabri ook afpakken omdat 'ie zo vaak met z'n blinde gedraaf diezelfde bal net daarvoor had verloren. Gabri gaat niet meer verbeteren, Anita wel.
En op kracht weg werd gezetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog beweren dat Anita langzaam is.
Een middenveld met Verthongen - Aisatti- de Zeeuw en Enoh is natuurlijk gewoon top. Dan heb je nog Anita, Lindgren en Donald achter de hand.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En op kracht weg werd gezetWat een gelul, Anita is voor zijn lengte gewoon een beest.
Het is misschien geen basisspeler maar een prima back-up is het gewoon.
Klinkt weer als een briljant idee Barcaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Barca het volgende:
Hm ... als Lindgren geen toekomst heeft bij ons, kunnen we dan een dealtje sluiten met Feyenoord? Lindgren, Kennedy en Rommedahl ruilen voor Wijnaldum, De Guzman of Landzaat? Of Lindgren met Groningen ruilen voor Granqvist?
Femi.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:32 schreef Prosac het volgende:
Wij hebben Lindgren helemaal niet nodig met Holla en Femi voor die positie.
Kom op, niet na 1 jaar afschrijven he. Speelt bovendien dit jaar wel de voorbereiding mee en doet het hardstikke goed.quote:
Het zijn geen pokemonkaarten die zomaar even 'geruild' kunnen worden hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Barca het volgende:
Hm ... als Lindgren geen toekomst heeft bij ons, kunnen we dan een dealtje sluiten met Feyenoord? Lindgren, Kennedy en Rommedahl ruilen voor Wijnaldum, De Guzman of Landzaat? Of Lindgren met Groningen ruilen voor Granqvist?
Landzaat, mijn God.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Barca het volgende:
Op basis van vorig seizoen zie ik in Femi nou niet echt een bruikbare optie voor een basisplaats. Dat is alles. De samenvatting daarvan was:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kom op, niet na 1 jaar afschrijven he. Speelt bovendien dit jaar wel de voorbereiding mee en doet het hardstikke goed.
of moet ik gewoon reageren met eenachter spelers die het bij jullie vorig jaar niet zoals verwacht deden.
Precies, laat Danny Buijs ook maar gelijk komen dan.quote:
De Lindgren van afgelopen seizoen is dan ook absoluut geen verbetering ten opzichte van de Femi van vorig seizoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Op basis van vorig seizoen zie ik in Femi nou niet echt een bruikbare optie voor een basisplaats. Dat is alles. De samenvatting daarvan was:Maar misschien gaat hij inderdaad verrassen.
quote:‘Deal Demy de Zeeuw snel beklinken’
vrijdag 24 juli 2009
Martin Jol hoopt dat de transfer van Demy de Zeeuw naar Ajax volgende week rondkomt. Ajax’ nieuwe oefenmeester zei dat gisteren op de persconferentie van het Amsterdam Tournament, dat vanavond begint.
,,Wij hebben interesse geuit in De Zeeuw, we hebben er behoorlijk wat voor over en ik hoop dat het volgende week rondkomt.’’
AZ vindt dat Ajax aan zet is in de transferzaak en het lijkt er op dat Ajax zal toewerken naar een bedrag van rond de zeven miljoen euro.
Ondertussen verscheen De Zeeuw gisteren niet op de ochtendtraining van de Alkmaarse club. Vanwege een dikke knie, zo was de officiële verklaring. Woensdag werd De Zeeuw al buiten de selectie gelaten voor het oefenduel van AZ tegen Hamburger SV.
Voor alle partijen is het zaak om de transfer zo snel mogelijk te beklinken. Hoe langer er gewacht wordt, hoe minder tijd Jol heeft om De Zeeuw in zijn elftal te integreren.
Jol wil tijdens het Amsterdam Tournament spelen met een elftal dat volgende week zondag in de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen FC Groningen ook wel eens in het veld kan staan. ,,En daar kunnen best wat verrassingen tussen zitten,’’ zei Jol gisteren.
Ajax’ nieuwe coach probeerde in de voorbereiding zowel verschillende spelers als verschillende systemen uit. Opvallend was dat hij in de laatste twee oefenwedstrijden in Engeland uitging van het 4-4-2 systeem met een ruit op het middenveld. ,,Ik ga op het toernooi niet met twee verschillende elftallen spelen, de opstellingen zullen voor het grootste gedeelte hetzelfde zijn.’’
Tijdens het toernooi komt Ajax voor het eerst in aanraking met tegenstanders van hoog niveau. Na wedstrijden in de provincie tegen amateurelftallen speelde Ajax in Engeland tegen clubs uit lagere divisies. De tegenstanders op het Tournament, Atlético Madrid en Benfica, zijn van een andere orde.
Aankoop Timothée Atouba zal het vriendschappelijke toernooi aan zich voorbij moeten laten gaan. De Kameroener arriveerde dinsdag pas in Amsterdam en heeft een conditionele achterstand.
,,Atouba is wel fit,’’ zei Jol, ,,maar nog niet fit genoeg om aan een wedstrijd mee te doen. Hij zal tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen waarschijnlijk een gedeelte kunnen spelen.’’
Bij Ajax ontbreken ook Eyong Enoh en Gabri. Het is de grote vraag of de Spanjaard op tijd speelklaar is voor de seizoensouverture.
Het mag overigens een wonder heten als er vanavond fatsoenlijk een bal kan rollen in de Amsterdam Arena. Gisteren lag er aan het eind van de middag nog geen grasspriet in het stadion. Maandag en dinsdag was de Arena decor voor de concerten van U2. ,,Maar ik neem aan dat het gaat lukken om er een mat neer te leggen,’’ zei Jol gisteren.
Lindgren moet gewoon blijven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:32 schreef Prosac het volgende:
Wij hebben Lindgren helemaal niet nodig met Holla en Femi voor die positie.
Sportweekquote:'Ajax heeft interesse in Uruguayaanse verdediger Coates'
Ajax vindt in Zuid-Amerika wellicht een nieuwe aanwinst. Volgens de Uruguayaanse krant Diario Noticias heeft de Amsterdams club interesse in Sebastián Coates. De Amsterdamse club zou zich zelfs al officieel hebben gemeld voor de 18-jarige centrumverdediger, maar zijn club National Montevideo heeft daat nog niet op gereageerd.
Coates speelde in mei zijn eerste wedstrijd in het eerste elftal van National. De Uruguayaanse verdediger, liefst 1 meter 96 lang, staat tot medio 2011 onder contract.
Ik ben ook niet zo'n grote fan van Gabri eigenlijk. Heeft een goede instelling, maar raakt echt heel vaak die bal op het middenveld kwijt naar mijn gevoel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet, 1 jaartje en dan weer weg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:12 schreef EvanderSno het volgende:
Ajax wil de nieuwe aankoop van Barca huren : Keirrison
http://globoesporte.globo(...)+POR+EMPRESTIMO.html
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:12 schreef EvanderSno het volgende:
Ajax wil de nieuwe aankoop van Barca huren : Keirrison
http://globoesporte.globo(...)+POR+EMPRESTIMO.html
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:43 schreef DJWeisz het volgende:
Zou wel een zeer goede spits zijn voor de Eredivisie samen met Suarez voorin.
Maar Porto heeft bij brazilianen dan weer de voorkeur, maar als hij komt zou het een goede spits zijn.
En Bale ook in t rijtje namen die langs zijn gekomen laatste tijd :
http://www.mirror.co.uk/s(...)any-115875-21543284/
To Germany ??![]()
AFC Ajax #1370 Einde voorbereiding; tijd voor het echte werkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:43 schreef getl0st het volgende:
Weet niet of ie al is langsgekomen maar:
[..]
quote:AMSTERDAM - Tv-producent Endemol heeft een overeenkomst gesloten met voetbalclub Ajax. Het televisiebedrijf gaat de uitzendingen verzorgen van Ajax TV, die via internet en betaalkanaal Eredivisie Live (in de rubriek Club TV), te zien zijn.
Ajax maakte Ajax TV tot dusver zelf, maar huurt nu de producent in om zo een ''kwaliteitsinjectie'' te bewerkstelligen.
Hoeveel geld met de deal is gemoeid, kon een woordvoerster van Endemol vrijdag niet zeggen.
Echt 1 post boven jequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:51 schreef Gajes het volgende:
Het werd tijd!
Endemol sluit deal met Ajax
Uitgegeven: 24 juli 2009 09:45
Laatst gewijzigd: 24 juli 2009 09:43
AMSTERDAM - Tv-producent Endemol heeft een overeenkomst gesloten met voetbalclub Ajax. Het televisiebedrijf gaat de uitzendingen verzorgen van Ajax TV, die via internet en betaalkanaal Eredivisie Live (in de rubriek Club TV), te zien zijn.
Ajax maakte Ajax TV tot dusver zelf, maar huurt nu de producent in om zo een ''kwaliteitsinjectie'' te bewerkstelligen.
Hoeveel geld met de deal is gemoeid, kon een woordvoerster van Endemol vrijdag niet zeggen.
Zelfde minuut gepost, kan zijn dat Gajes nog niet wist dat het bericht ook boven hem zou staanquote:
De Zeeuw? Vertonghen verdedigende middenvelder.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de basis straks, denk dat Alderweireld, Donald en Anita wel eens kansen kunnen gaan krijgen.
De grootste vraag is denk ik wie er rechtshalf wordt, je zou momenteel denken dat Kennedy de beste papieren heeft ;{.
Welke posities heeft Vertonghen tot nu toe ingevuld dan? Jij had daar zo'n mooi overzicht van toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vertonghen heeft geen enkele keer onder Jol op die positie gespeeld. Donald lijkt me voorlopig eerste keus.
De Zeeuw zou kunnen, maar die speelde bij AZ het best centraal, niet op rechts.
Ik denk dat Alderweireld, Donald en Anita (ivm afwezigheid Atouba) ook wel een basisplaats krijgen.. Alleen ben ik toch wel benieuwd wie rechtshalf komt te staanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de basis straks, denk dat Alderweireld, Donald en Anita wel eens kansen kunnen gaan krijgen.
De grootste vraag is denk ik wie er rechtshalf wordt, je zou momenteel denken dat Kennedy de beste papieren heeft ;{.
Een spits erbij is niet verkeerd, Martin heeft niet voor niets nummer 9 vrijgehouden. Daarbij kost hij relatief weinig, dus kunnen we het geld wat we overhouden gebruiken voor investeringen in andere linies.quote:
Dat kwam omdat Suarez en Cvitanich allebei hun nummer 16 en 20 wilden houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een spits erbij is niet verkeerd, Martin heeft niet voor niets nummer 9 vrijgehouden. Daarbij kost hij relatief weinig, dus kunnen we het geld wat we overhouden gebruiken voor investeringen in andere linies.
Ik heb het niet zo op die huurconstructies. Daar kun je gewoon niet op bouwen. Ik zie dan 100 keer liever Bodul hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een spits erbij is niet verkeerd, Martin heeft niet voor niets nummer 9 vrijgehouden. Daarbij kost hij relatief weinig, dus kunnen we het geld wat we overhouden gebruiken voor investeringen in andere linies.
Bodul...Dus alleen puur omdat hij in de juegd bij Ajax speelde?? Als Bodul nu de spits van Sparta of FC Utrecht was geweest was hij nooit opgevallen en had je ook niet graag hem in de spits bij Ajax zien spelen. Want zo ongelofelijk bijzonder is hij gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die huurconstructies. Daar kun je gewoon niet op bouwen. Ik zie dan 100 keer liever Bodul hoor.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:29 schreef cohen het volgende:
[..]
Bodul...Dus alleen puur omdat hij in de juegd bij Ajax speelde?? Als Bodul nu de spits van Sparta of FC Utrecht was geweest was hij nooit opgevallen en had je ook niet graag hem in de spits bij Ajax zien spelen. Want zo ongelofelijk bijzonder is hij gewoon niet.
Het lijkt me vrij logisch dat een speler niet opvalt bij een andere club als hij niks laat zien en het lijkt me ook vrij logisch omdat hij in de Ajax-jeugd speelt hij daarom wel een kans krijgtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:29 schreef cohen het volgende:
[..]
Bodul...Dus alleen puur omdat hij in de juegd bij Ajax speelde?? Als Bodul nu de spits van Sparta of FC Utrecht was geweest was hij nooit opgevallen en had je ook niet graag hem in de spits bij Ajax zien spelen. Want zo ongelofelijk bijzonder is hij gewoon niet.
Bodul heeft nooit in de jeugd van Ajax gespeeld, dat is zijn inhoudelijke sterke argument.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:38 schreef cohen het volgende:
kom op mietje, waar blijft je inhoudelijk sterke argument!
Kontlikker van Nashje...Maar een Jong-Ajax speler is ook een jeugdspelerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bodul heeft nooit in de jeugd van Ajax gespeeld, dat is zijn inhoudelijke sterke argument.
Vind ik niet, ik vind iemand die als 19-jarige speler naar Ajax komt geen Ajax jeugdspeler maar daar heb ik geen zin in om over te discussiëren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:59 schreef cohen het volgende:
[..]
Kontlikker van Nashje...Maar een Jong-Ajax speler is ook een jeugdspeler
Ja want iemand die het niet met jou eens is is een kontlikker van een anderquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:59 schreef cohen het volgende:
[..]
Kontlikker van Nashje...Maar een Jong-Ajax speler is ook een jeugdspeler
Pas maar op, nu ben je ook een kontlikkerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want iemand die het niet met jou eens is is een kontlikker van een ander.
Bodul kwam als 19-jarige naar Ajax en komt dus niet uit de Ajax-jeugd.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Pas maar op, nu ben je ook een kontlikker
Gabri.... Als die gozer eindelijk een keer fit isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb 'm nog niet helemaal schoongeveegd. Je kunt bij de kontlikkersclub Janitor....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Pas maar op, nu ben je ook een kontlikker
Oeh oeh, moet je ook ontgroend worden om daar lid van te worden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet helemaal schoongeveegd. Je kunt bij de kontlikkersclub Janitor....
quote:Suarez: Ik ben belangrijk
AMSTERDAM - Het vervult Luis Suarez met trots dat hij tijdens het duel in het Amsterdam Tournament tussen Ajax-Atletico Madrid de aanvoerdersband draagt. „Als je op je 22e captain van Ajax bent, is dat goed. Ik ben belangrijk. Aan de andere kant hebben we in het veld eigenlijk elf aanvoerders, want we zijn een team.” De drie Andreas-kruizen om zijn arm zullen zijn gedrag niet beïnvloeden. „Ik wil gewoon net zo spelen als vorig jaar: proberen het spel te lezen en intelligent te voetballen.”
Dat is nodig, denkt hij. „Ik sta tegenover John Heitinga en ik zie hem als een wereldverdediger. Ik heb één jaar met hem gespeeld en hij heeft mijn diepste respect gewonnen.”
Dat wordt vanavond voor even aan de kant geschoven. „Buiten het veld is hij een vriend, maar binnen de lijnen niet. We willen allebei winnen.” Dat benadrukt Heitinga grappend in Soest, waar de Spanjaarden zijn neergestreken. „Als Luis me door mijn benen speelt, ligt hij op het gras.”
heb jij vorig seizoen AZ-Ajax gekekenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:24 schreef Wooldoor het volgende:
Leuk stukje over Suarez en Heitinga, ik ben benieuwd hoe Heitinga zich houdt tegenover Suarez. In de eredivisie zijn er maar weinig tot geen die Suarez een hele wedstrijd kunnen controleren.
das lekker 70x zoveel als waar je hem voor hebt gekocht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef TUFKAL het volgende:
Volgens inside GA Eagles geruchten is de transfer met Demy afgerond, voor ongeveer 7 miljoen. Eagles krijgt een deel, vandaar dat men het daar weet.
Doe er mee wat je wil...
Ik verwacht dit:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je komt over als een klein kind waarvan het favoriete speeltje is afgepakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ajax moet goed uitkijken met Demy de Peeuw.
Zodra er een andere club komt ie meneer opeens geblesseerd en kan ie de motivatie niet meer opbrengen etc.
Geef ons lekker die 6,5 en weg met hem.
Geniet ervan, tis geen vechter namelijk.
Ik denk Wielaert voor Vertonghen en Enoh voor Sno.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik verwacht dit:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita;
Donald, Sno, Aissati, Emanuelson;
Suarez, Sulejmani.
Conclusies op basis van 1 wedstrijd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
heb jij vorig seizoen AZ-Ajax gekeken
Moreno en Moisander hadden hem volledig onder controle...
En bij Ajax-AZ liep hij ze zoek. Ik denk dat die pak sneeuw wel het een en ander ermee te maken had, dan is vervedigen namelijk een stuk gemakkelijker, zeker tegen snelle spelers die het van techniek moeten hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
heb jij vorig seizoen AZ-Ajax gekeken
Moreno en Moisander hadden hem volledig onder controle...
bron: voetbalprimeur.nlquote:AZ en Ajax praten verder over De Zeeuw
De gesprekken tussen Ajax en AZ over de mogelijke overgang van Demy de Zeeuw zijn nog altijd in volle gang. Een akkoord is echter nog steeds niet bereikt, zo laat AZ-trainer Ronald Koeman weten.
Fabian Bijman
ALKMAAR
"Er is nog geen duidelijkheid. Er wordt wel onderhandeld, maar ik heb nog niet begrepen dat het allemaal rond is", bericht Koeman over de stand van zaken. "Misschien dat er na het weekend wat duidelijkheid komt." Of De Zeeuw het seizoen als AZ-speler of als Ajacied begint, durft Koeman niet te zeggen. "De verwachting ligt daar ergens tussenin."
Mocht De Zeeuw komende week definitief overstappen naar Ajax, betekent dit voor Koeman een fikse aderlating. De oefenmeester raakt dan een week voor de start van de competitie één van zijn steunpilaren kwijt.
"Ik ben redelijk ervaren op het gebied van spelers kwijtraken op het laatste moment. Dat heb ik bij PSV en Ajax ook al meerdere malen meegemaakt. Maar daarvoor spelen we in Nederland. Dat is geen eindstation. Ik lig er niet wakker van. Ik kan mijn energie beter voor andere zaken gebruiken."
Die energie kan Koeman mogelijk kwijt in het zoeken naar versterkingen. De technische staf houdt de ogen nog altijd geopend voor wat betreft nieuwe aanwinsten. "We staan altijd open om verdere aanvulling te krijgen. We zijn steeds bezig om ons te verbeteren. Als daar kansen in komen zullen we dat niet nalaten. Maar dan moet het wel op basis van fysiek of ervaring een versterking zijn voor het team dat er nu staat."
De oefenmeester is na zijn eerste weken als trainer in Alkmaar goed te spreken over zijn spelersgroep. "De groep is fantastisch. Ik heb niet vaak zo'n groep meegemaakt. Alle spelers zijn zo bezig om beter te worden. Mét elkaar. Daarvoor moet ik de spelers een groot compliment voor maken."
En komend seizoen ga je ook een keer mee naar een uefa cup wedstrijd vind ik!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:59 schreef julian6 het volgende:
* julian6 gaat vanavond voor het eerst naar een wedstrijd van ajax![]()
quote:Of De Zeeuw het seizoen als AZ-speler of als Ajacied begint, durft Koeman niet te zeggen. "De verwachting ligt daar ergens tussenin."
ja wilde hem net quoten, lekker nietszeggend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
??
Hij begint het seizoen als halve Ajacied en halve AZ'er?
HSV wilde hem graag hebben vorig jaar, toen waren ze te laat. In de winter hebben ze niets gedaan om hem te halen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je komt over als een klein kind waarvan het favoriete speeltje is afgepakt..
De Zeeuw wilde vorig jaar al heel graag met Jol gaan samenwerken en toen werd het 'm ontzegd. Hij laat het zich simpelweg geen twee keer gebeuren. Wat een slapjanus inderdaad!
[..]
Ik denk dat dit niet de enige reden is Maar goed jij weigert een hoger salaris als je die geboden wordt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
HSV wilde hem graag hebben vorig jaar, toen waren ze te laat. In de winter hebben ze niets gedaan om hem te halen.
De enige reden waarvoor hij gaat naar Ajax is een financiele.. Dat vind ik gewoon kansloos..
goede interpretatiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
??
Hij begint het seizoen als halve Ajacied en halve AZ'er?
nou er nog eens 2 dan? Tuurlijk is geld belangrijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet de enige reden is Maar goed jij weigert een hoger salaris als je die geboden wordt?
AZ staat er om bekend dat ze meestal talenten halen idd. En geen Urzaiz/Luques/Gabries etc. Dat klopt en dan doen ze goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef N.i.c.k het volgende:
Feit is dat AZ het absoluut niet breed heeft. Dat wordt verbloemd met een beleid waarin geen Pele's meer gekocht worden, en alleen maar betaalbare talenten. (opzich niks mis mee).Maar ik ben er van overtuigd dat AZ die 6 miljoen absoluut goed kan gebruiken.
Bekijk het dan zo, hij is 26 en op een of andere manier lukt het hem niet om naar het buitenland te gaan. 2 jaartjes bij een club spelen waar je mee strijdt om het kampioenschap, hoger salaris krijgt en bij de Nederlandse club zit waar je je het makkelijkst in de kijker speelt voor een buitenlandse club.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
nou er nog eens 2 dan? Tuurlijk is geld belangrijk.
Maar als sportman kan je CL spelen en extra salaris pakken.
Want er lag een nieuw contract klaar voor hem, en dat soort spelers zullen lekker vangen bij AZ.
Hij gaat mijn inziens nu puur voor het financiele en das jammer als je dat ziet als supporter van AZ.
nieuwe sportieve uitdagingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
nou er nog eens 2 dan? Tuurlijk is geld belangrijk.
En wat nou als de DSB bank straks echt omvalt. Weg budget en club.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
AZ staat er om bekend dat ze meestal talenten halen idd. En geen Urzaiz/Luques/Gabries etc. Dat klopt en dan doen ze goed.
Maar het budget is juist flink verhoogd dit seizoen. Hoe kom jij aan die info dat AZ het niet breed heeft.
Martens, Poco, Schaars, Romero etc hebben net allemaal verlengt.
En dus extra salaris gekregen.
Kom eens met feiten ipv dit soort zaken maar lukraak te roepen.
Zo, dat is een post vol frustratie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Ach als je CL speelt dan speel jij je als speler denk ik meer in de kijker dan bij een club die al 5 jaar droog staat. (Gewoon de feiten).
Das geen bord voor mijn kop houden.
Het probleem zit hem eerder in het feit dat Demy niet een doorzetter is, een vechter.
Iemand die moet gaan ballen ipv via een ranzige manier de club waarmee je groot bent geworden op zo'n laffe manier te verlaten.
Als 20 voudig international hoef jij je echt geen zorgen maken als speler.
Maar misschien zien de clubs uit het buitenland wel hetgeen ik ziehaha
Dat is nu alleen de laatste jaren zo. De magere jaren alweer vergeten? Die zijn echter talrijker dan de vette jaren van nu.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
AZ staat er om bekend dat ze meestal talenten halen idd.
VS.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nieuwe sportieve uitdaging
Werken onder Jol
Spelen bij een echte topclub
Kijk dat zijn er zelfs 3
De ontwikkeling van Blind? Zo denderend vind ik hem nog niet. Lijkt me een goede kandidaat voor een verhuurperiode.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:42 schreef N.i.c.k het volgende:
Interesse in Sebastián Coates kan ik niet helemaal rijmen met de ontwikkeling van Blind en Alderweireld.
Net zo als ik het betreur dat met de Zeeuw Jan Arie minder zal spelen. Snap niet wat Jol dan bedoelt met de jeugd, en de jeugdopleiding hervormen. Doel is toch om ze in het 1e elftal te laten komen.
Eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:45 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
De ontwikkeling van Blind? Zo denderend vind ik hem nog niet. Lijkt me een goede kandidaat voor een verhuurperiode.
Feiten? Zitten de topclubs dan al 5 jaar lang bij PSV op de tribune? Nee ze zitten nog steeds bij Ajax.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Ach als je CL speelt dan speel jij je als speler denk ik meer in de kijker dan bij een club die al 5 jaar droog staat. (Gewoon de feiten).
Het probleem zit hem eerder in het feit dat Demy niet een doorzetter is, een vechter.
Iemand die moet gaan ballen ipv via een ranzige manier de club waarmee je groot bent geworden op zo'n laffe manier te verlaten.
ook mee eens. Maar ze zijn nagenoeg even oud. Laten we zeggen dat over 2 jaar Wielaert zijn beste tijd heeft gehad, wie gaat dan strijden voor die positie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:45 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
De ontwikkeling van Blind? Zo denderend vind ik hem nog niet. Lijkt me een goede kandidaat voor een verhuurperiode.
Topclubs zitten overal op de tribune als er een interessante speler speelt. Niet alleen bij Ajax.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Feiten? Zitten de topclubs dan al 5 jaar lang bij PSV op de tribune? Nee ze zitten nog steeds bij Ajax.
Klopt, maar spelen voor Ajax is toch iets anders. Hoe slecht het ook moge gaan, wij blijven nog steeds Ajax.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
VS.
Spelen in de CL!
Titel verdedigen (sportieve uitdaging)
Werken onder Koeman
Qua echte winst zit er behalve geld mijn inziens weinig verbetering in.
Speelden jullie nou CL en waren jullie kampioen geworden dan snap ik het.
Tis niet eens materiaal voor een arbitrage!
Welaert moet eerst maar eens een "beste tijd" bij Ajax krijgen, vorig seizoen was het niet veel...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ook mee eens. Maar ze zijn nagenoeg even oud. Laten we zeggen dat over 2 jaar Wielaert zijn beste tijd heeft gehad, wie gaat dan strijden voor die positie.
Echte AZ-fan zeker? Of stond je vroeger ook in de Arena te klappen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
De beste man speelt er pas een half jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Welaert moet eerst maar eens een "beste tijd" bij Ajax krijgen, vorig seizoen was het niet veel...
Reactie van een echte ajax-supporter, waarvan hulde. Nog steeds blijven jullie arrogant.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:05 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Echte AZ-fan zeker? Of stond je vroeger ook in de Arena te klappen?![]()
Maar ff zonder dollen, denk je nou echt dat AZ zich in de kijker gaat spelen in de CL?
Die gaan gewoon overlopen worden hoor, reken daar maar op. Daarbij is Ajax gewoon nog steeds de club met de grootste naam in het buitenland. (Gewoon de feiten) Jammer hoor dat die AZ supporters gelijk zo'n grote waffel krijgen als ze één keer in de 25 jaar kampioen worden..
Als Ajax komt dan willen de meeste spelers daarheen in NL, ook de Zeeuw. Face it.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
VS.
Spelen in de CL!
Werken onder Koeman
Zegt degene die enkel gebaseerd op zijn eigen vermoedens zegt dat De Zeeuw vertrekt voor het geld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kom eens met feiten ipv dit soort zaken maar lukraak te roepen.
Wij zijn gewoon de grootste en beste club in Nederland. Kunnen we ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Reactie van een echte ajax-supporter, waarvan hulde. Nog steeds blijven jullie arrogant.
Dat is de waarheid Piet. Meeste supporters, grootste successen, betalen het best etc. Kijk een objectief naar de zaak toe en zet je ei van je hoofd af.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Reactie van een echte ajax-supporter, waarvan hulde. Nog steeds blijven jullie arrogant.
Hebben we inderdaad gezien, de ene psver na de andere naar een europese topclub. Hoeveel moet Affelay laten zien bij PSV voordat er uberhuabt interesse komt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Het is Ajax. Punt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
VS.
Spelen in de CL!
Werken onder Koeman
Ik verwacht eigenlijk wel een overwinning, waarom niet? Het ging wel lekker tijdens de oefenwedstrijden en Atletico is pas veel later begonnen. Nu weet ik niet in hoeverre hun met hun basiselftal spelen vanavond..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Toch wel zin in vanavond. Verwacht geen overwinning, maar mocht dat wel gebeuren, geniet ik er alleen nog maar meer van.
Niet alle!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:09 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als Ajax komt dan willen de meeste spelers daarheen in NL, ook de Zeeuw. Face it.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef need2009 het volgende:
[..]
Niet alle!!!
Oh nee, Elia niet, waarom ook alweer?
Kijk naar de onderschrift, face it!
quote:Het leek zeker dat Eljero Elia (foto) FC Twente deze zomer zou verruilen voor Hamburger SV. De keuze voor HSV was een keuze voor trainer Martin Jol, die inmiddels echter is vertrokken naar Ajax. Ook Ajax heeft belangstelling voor Elia, die zijn kaarten tegen de borst houdt.
'Alle opties zijn nog open,' zegt Elia donderdag tegenover het AD. De vleugelflitser maakt er geen geheim van dat hij graag onder Jol wil werken. 'Vraag hier maar, bij het Nederlands elftal. Allemaal zijn ze weg van Jol. En dan is hij ook nog Hagenaar, net als ik.'
Het zou zomaar kunnen dat Ajax straks miljoenen neerlegt voor een speler die als C-junior door de club werd weggestuurd omdat hij niet goed genoeg was. 'Voor mij zou dat wel leuk zijn, maar voor Ajax niet zo,' meent Elia, die de houding van Ajax wel bij hem vindt passen.
'Met zo’n grote Ajax-tas over straat, dat vond ik geweldig. Die Amsterdamse bluf past ook wel bij mij, denk ik. Het uitdagen, het dollen, net als op straat. Een tegenstander he-le-maal gek maken, dat is het mooiste wat er is.' (KVN)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |