quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
Sinds wanneer begint de verkoop op donderdag om 10 uur?!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij nooit stappen dan voordat je naar ajax gaat?
Mwah, komend weekend zou leuk zijn. Wil gewoon tegen grunn beginnen met 0-3!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:31 schreef Nashje het volgende:
Eens met TT. Komend weekend laten zien wat we waard zijn.
Bijna nooit. En ik blijf het een loze kreet vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij nooit stappen dan voordat je naar ajax gaat?
Als kiespijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Het plaatje van Shrek mist in de OP Fortitudo.
ja en dalijk verliezen we 3 wedstrijden en dan mag ie van iedereen weer oprottenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:41 schreef NatteBever het volgende:
Haha die foto van Jol met zijn truuk, wat een baas
Slechts 3 wedstrijden van de 34 verliezen in de competitie tegen ik wel voor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
ja en dalijk verliezen we 3 wedstrijden en dan mag ie van iedereen weer oprotten
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)id-over-De-Zeeuw.htmquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:53 schreef getl0st het volgende:
Al meer bekend over de Zeeuw?
Tevens tvp
Ja ik teken daar zelfs voorquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Slechts 3 wedstrijden van de 34 verliezen in de competitie tegen ik wel voor.
Sla dat toernooi over en maak er gewoon 2 losse oefenwedstrijden van met normale prijzen. En dan spreekt het me tegen Atletico en Benfica echt wel aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat het Amsterdam Tournament mij sowieso al nooit aansprak, blijf ik het trouwens belachelijk vinden dat een club als Sunderland dit jaar mee doet. Het wordt echt een beetje treurig.
Goed voor de bookies.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Blight het volgende:
Ondanks dat het Amsterdam Tournament mij sowieso al nooit aansprak, blijf ik het trouwens belachelijk vinden dat een club als Sunderland dit jaar mee doet. Het wordt echt een beetje treurig.
Doelpunten tellen ook mee als punten. Benfica en Atletico kunnen helemaal los terwijl wij het moeilijk gaan krijgen tegen hun.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:13 schreef Rumille het volgende:
Scheelt wel dat we niet tégen Sunderland spelen.
Je onderschat Sunderland.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doelpunten tellen ook mee als punten. Benfica en Atletico kunnen helemaal los terwijl wij het moeilijk gaan krijgen tegen hun.
Boeit mij wat of we het toernooi winnen, ik wil spelen tegen grote tegenstanders en ik schat Benfica en Atletico hoger in dan Sunderland. Valt ook meer van te leren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doelpunten tellen ook mee als punten. Benfica en Atletico kunnen helemaal los terwijl wij het moeilijk gaan krijgen tegen hun.
quote:Update 13:28 uur - De Zeeuw heeft legitieme reden voor absentie
De reden voor de afwezigheid van Demy de Zeeuw op de donderdagtraining is legitiem. De middenvelder heeft een dikke knie, zo meldt Voetbal International donderdagmiddag. Tijdens een trainingssessie liep De Zeeuw woensdag een lichte knieblessure op. Daardoor was hij gedwongen donderdag binnen te blijven.
Dat Engels ook van de interviewster: "And what kind of spectacle you can give us?"quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanaf 1:25, wat een sublieme beeldkwaliteit.
Godskolere.
dan mag je er toch van uitgaat dat ze alle 3 in de "basis elf" spelen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
Stekelenburg, Suarez, Wielaert.
Stop de tijd, alles goed, 1 joker voor de zekerheid
Ik denk dat we na 5 wedstrijden al flink hebben kunnen genieten van 'Circus Atouba'. Hij heeft in ieder geval zelf al in zijn hoofd dat hij zo nu en dan een showtje op gaat voeren in het veld. Heerlijk weer zo'n nieuwe held. Gewoon die beelden van Witschge laten zien en voor de wedstrijd in de kuip zeggen: Doe maar na! Een nieuwe held is geborenquote:
Dat was om twaalf voor twee, niet andersom.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
Stekelenburg, Suarez, Wielaert.
Stop de tijd, alles goed, 1 joker voor de zekerheid
Jezus Christus, het wordt met de week ergerquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Godskolere.
De medische staf van Ajax weet vast raad met een kleine blessure.....quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Godskolere.
Uit tegen Feyenoord als we met 0-3 voorstaan en Atouba gaat van die acties maken als tegen Kluivertquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef Itisbanging het volgende:
[..]
Ik denk dat we na 5 wedstrijden al flink hebben kunnen genieten van 'Circus Atouba'. Hij heeft in ieder geval zelf al in zijn hoofd dat hij zo nu en dan een showtje op gaat voeren in het veld. Heerlijk weer zo'n nieuwe held. Gewoon die beelden van Witschge laten zien en voor de wedstrijd in de kuip zeggen: Doe maar na! Een nieuwe held is geboren.
En anders gewoon Vertonghen ipv Atouba. Jammer dan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:55 schreef MaxC het volgende:
Zolang die acties van Atouba maar meer punten opleveren dan kosten ben ik tevreden
Waarom krijg jij die?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:12 schreef Frankz0rz het volgende:
Mooi, de deal rond Ibrahimovic lijkt ook rond nu Eto'o naar Inter gaat, kom maar op met die 4-6 ton
Het zal me aan me reet roesten wat er komend weekend gebeurt, als er de eerste thuiswedstrijd maar een goede mat ligt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef NoizEkick het volgende:
In 25 uur van niks naar een bespeelbare grasmat?
"De concerten in de ArenA zijn afgelopen. O.a. U2 gaf acte de presence, maar nu moet er weer gevoetbald gaan worden. De tijd dringt voor de aanlegger van de grasplaggen. Vanmiddag om 15:00uur lag er nog geen grasspriet in. Vanaf morgenavond 19.00 uur moet hier worden gevoetbald. Vanaf 18:00uur vanavond worden de plaggen gras naar binnen gereden. Dat betekent dat er binnen 25 uur een grasmat moet liggen die vijf wedstrijden in drie dagen aankan. Wordt het Amsterdam Tournament weer een glijpartij waarbij de plaggen in het rond vliegen? Wij vrezen het ergste. U2?"
Dat gaat nog wat worden, ja.Vijf wedstrijden in drie dagen...
We hebben nog wel ff gelukkig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten wat er komend weekend gebeurt, als er de eerste thuiswedstrijd maar een goede mat ligt.
Ik zie het wel gebeuren dat we door dat veld op dat toernooi vlak voor de competitie een zware blessure erbij krijgen. Zal je zien dat het Suarez is of Aissati weer, dan is er gelijk weer paniek en komt er weer een te dure spelerquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten wat er komend weekend gebeurt, als er de eerste thuiswedstrijd maar een goede mat ligt.
quote:Transfer De Zeeuw is rond
donderdag 23 juli, door 343, Hulst, 18:09u, Forum Ajaxfans.net
"De Zeeuw is rond tekent voor 4 jaar wordt waarschijnlijk morgenmiddag gepresenteerd. Transfersom van 6,2 Miljoen"
Aldus een forumposter van Ajaxfans.net die veel contacten heeft in de voetbalwereld.
quote:Pushkin schreef:
Dit kreeg ik zonet gsmst "De Zeeuw is rond tekent voor 4 jaar wordt waarschijnlijk morgenmiddag gepresenteerd. Transfersom van 6,2 Miljoen"
Nou hou ik zelf nog even een slag om de arm, maar de persoon van wie ik dit heb heeft wel vaker primeurs gehad.
Die gozer leeft in de toekomst?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
donderdag 23 juli, door 343, Hulst, 18:09u, Forum Ajaxfans.net
[..]
Toch twee ton meer! Pffff Jol tochquote:
Afwachten maar ff.quote:De Zeeuw volgende week bij Ajax
donderdag 23 juli, door bojansuarez, Hoofddorp, 18:26u, voetbalprimeur.nl
Ajax-trainer Martin Jol hoopt volgende week de transfer van Demy de Zeeuw af te ronden. De middenvelder van AZ heeft zijn zinnen gezet op een overstap naar Amsterdam.
Jelmer van der Dussen
AMSTERDAM
In een gesprek met trainer Ronald Koeman liet De Zeeuw eerder deze week blijken met zijn hoofd niet bij AZ te zijn. De oefenmeester liet hem daarop buiten de selectie voor het oefenduel met Hamburger SV (0-1). \"Demy gaf aan niet gefocust te zijn op AZ. Ik kan alleen spelers gebruiken die dat wel zijn\", aldus Koeman.
Ook donderdag was De Zeeuw niet aanwezig op de training van AZ. Jol wilde op de persconferentie voorafgaand aan het Amsterdam Tournament weinig kwijt over de situatie van de international. \"We hopen het volgende week af te ronden\", aldus Jol.
\"We hebben een behoorlijk bedrag voor hem over. Maar De Zeeuw komt volgende week wel, eerst moeten we ons focussen op dit toernooi\", zei Jol. Ajax trapt vrijdagavond om 21.15 uur af tegen Atlético Madrid. Twee dagen later volgt de confrontatie met Benfica.
Selectie voor morgen.quote:Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaďl Aissati
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Vurnon Anita
Evander Sno
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Kennedy
daarna kan er gewoon weer een nieuwe mat inquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef NoizEkick het volgende:
In 25 uur van niks naar een bespeelbare grasmat?
"De concerten in de ArenA zijn afgelopen. O.a. U2 gaf acte de presence, maar nu moet er weer gevoetbald gaan worden. De tijd dringt voor de aanlegger van de grasplaggen. Vanmiddag om 15:00uur lag er nog geen grasspriet in. Vanaf morgenavond 19.00 uur moet hier worden gevoetbald. Vanaf 18:00uur vanavond worden de plaggen gras naar binnen gereden. Dat betekent dat er binnen 25 uur een grasmat moet liggen die vijf wedstrijden in drie dagen aankan. Wordt het Amsterdam Tournament weer een glijpartij waarbij de plaggen in het rond vliegen? Wij vrezen het ergste. U2?"
Dat gaat nog wat worden, ja.Vijf wedstrijden in drie dagen...
Was om 17u in het Apollo Hotel. Benfica was te laat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanavond is er weer de gebruikelijke persconferentie toch?
Faalhazen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was om 17u in het Apollo Hotel. Benfica was te laat.
Hij is ook niet geblesseerd?quote:
Sno is al helemaal geaccepteerd in de selectie na die Zidane actie van hem?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is ook niet geblesseerd?
Kennedy en Rommedahl zitten er wederom bij.Alsjeblieft Jol, dump ze toch for god sake.
Ik kan hier echt zo kwaad om worden he. Wat heeft die jongen misdaan? Hoe vaak heeft Jol hem aan het werk gezien? Lijkt mij toch te weinig om een goed beeld van hem te hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is ook niet geblesseerd?
Kennedy en Rommedahl zitten er wederom bij.Alsjeblieft Jol, dump ze toch for god sake.
Ik begrijp het ook niet. Rasmus staat bij mij in ieder geval hoger in de pikorde dan jongens als Anita en Donald.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kan hier echt zo kwaad om worden he. Wat heeft die jongen misdaan? Hoe vaak heeft Jol hem aan het werk gezien? Lijkt mij toch te weinig om een goed beeld van hem te hebben.
Lekkere kapitaalvernietiging weer.
Jol heeft al laten weten dat hij erg gecharmeerd was van Donald, Anita speelt op LB zolang Atouba er nog niet is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Rasmus staat bij mij in ieder geval hoger in de pikorde dan jongens als Anita en Donald.
rustig nou maar, er komt toch geen hond;)quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Philip10 het volgende:
Godverdomme, heeft die kutsnol van de Primera me twee kaarten voor A'dam Tournament verkocht die niet naast elkaar zitten. Dom, dom, dom om zelf niet te controleren, maar zoals altijd geven ze dat aan bij de verkoop....
En met dit soort wedstrijden gaan mensen echt niet aan de kant, onder het mom van, dit nummer staat op mijn kaartje dus ik ga niet opschuivenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Philip10 het volgende:
Godverdomme, heeft die kutsnol van de Primera me twee kaarten voor A'dam Tournament verkocht die niet naast elkaar zitten. Dom, dom, dom om zelf niet te controleren, maar zoals altijd geven ze dat aan bij de verkoop....
Weet je dat zeker? je kan net op de rand van een vak zitten waardoor je buurman een heel ander nummer heeft. Heb ik ook wel eens gehadquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Philip10 het volgende:
Ach niet zo treuren. De zeeuw komt toch voor een schijntjequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Rasmus staat bij mij in ieder geval hoger in de pikorde dan jongens als Anita en Donald.
quote:´Ajax trekt Charizardo Blastoisi aan´
PALLET TOWN- Ajax en Fc Rocket zijn het eens geworden over een transfer van het 19-jarige talent Charizardo Blastoisi.
De jonge centrale verdediger staat bekend om z´n tackle aanvallen en waterkanon. Ajax trainer Jol is in z´n nopjes met de transfer. ´Het is een echte killer die voor meer stootkracht moet zorgen´
Blastoisi tekend een contract voor 2 seizoenen.
Ik ging het proberen uit te spreken toen iemand vroeg wat z'n naam wasquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:28 schreef Jasza het volgende:
En toch trappen er genoeg mensen in die je het laat zien
Rocket, Pallet Town, Charizardo... ff doordenken mensen.quote:
ik moest het googlen. alsof iedereen bekend is met namen uit Pokemonquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rocket, Pallet Town, Charizardo... ff doordenken mensen.
quote:Jol: 'De Zeeuw komt volgende week wel!'
23-07-09
Martin Jol hoopt volgende week de transfer van Demy de Zeeuw af te ronden. De middenvelder van AZ heeft zijn zinnen gezet op een overstap naar Amsterdam. Vandaag was De Zeeuw niet aanwezig op de training van AZ, volgens een verklaring was dat wegens een blessure. Martin Jol wilde op de persconferentie voorafgaand aan het Amsterdam Tournament weinig kwijt over de situatie van de international. "We hopen het volgende week af te ronden", aldus Jol. "We hebben een behoorlijk bedrag voor hem over. Maar De Zeeuw komt volgende week wel, eerst moeten we ons focussen op dit toernooi", aldus Jol. Ajax trapt vrijdagavond om 21.15 uur af tegen Atlético Madrid. Twee dagen later volgt de confrontatie met Benfica. Sunderland is de vierde deelnemer aan het Amsterdam Tournament.
In een gesprek met trainer Ronald Koeman liet De Zeeuw eerder deze week blijken met zijn hoofd niet bij AZ te zijn. De oefenmeester liet hem daarop buiten de selectie voor het oefenduel met Hamburger SV (0-1). "Demy gaf aan niet gefocust te zijn op AZ. Ik kan alleen spelers gebruiken die dat wel zijn", aldus Koeman toen.
Rij 15, stoel 72 en 77. Gewoon even vragen of de buurmannen kunnen opschuivenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? je kan net op de rand van een vak zitten waardoor je buurman een heel ander nummer heeft. Heb ik ook wel eens gehad
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:
Zullen we het bericht dat geschreven is door Rumille maar met rust laten?
quote:'Ajax informeert naar vraagprijs Sebastián Coates'
23 juli 2009 RvN
De Uruguayaanse krant Diario Noticias (zie voorpagina) meldt dat Ajax zich officieel bij de club Nacional heeft gemeld. Ajax zou gevraagd hebben naar de transfervoorwaarden voor de 18-jarige verdediger Sebastián Coates. Volgens de krant heeft Nacional nog niet gereageerd op het verzoek van Ajax. De club zou eigenlijk willen wachten met verkoop tot na het WK onder 20 in september in de hoop dat hij dan de aandacht trekt en meer waard wordt.
Ajax Netwerk
De verdediger debuteerde op 18 april in het eerste elftal van Nacional. De centrale verdediger is 1m96 lang en is fysiek sterk. Hij heeft een contract tot 2011 bij Nacional. De club bezit 70% van de transferrechten. 30% is in handen van een Braziliaanse investeringsgroep.
Niet iedereen speelt nog steeds pokemonquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:28 schreef Jasza het volgende:
En toch trappen er genoeg mensen in die je het laat zien
Blastoise en Charizard horen bij de algemene ontwikkeling uit de jaren 90quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:11 schreef OreO het volgende:
[..]
Niet iedereen speelt nog steeds pokemon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |