Als de grachtengordel maar bereikbaar is he.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:44 schreef sjimz het volgende:
Ja, ga dat in PTA ofzo bespreken.
Of ga elkaar lekker PMen over welke afslag wel open is.
Ik zit dan lekker op het strand in de zon in Spanje, ik zal wel aan de uitsupporters denken danquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
A28, ben benieuwd of jullie nog een uurtje of 2 eerder weg moeten, want er zijn werkzaamheden bij het Julianaplein. (knooppunt)
Jij bent duidelijk geen ekte.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit dan lekker op het strand in de zon in Spanje, ik zal wel aan de uitsupporters denken dan
Hoezo dit eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:41 schreef Pritt het volgende:
Jammer voor Rasmus.
quote:Update 11:25 uur - De Zeeuw mist ook training
Demy de Zeeuw is donderdag ook niet op de training van AZ verschenen. Hoewel Ronald Koeman woensdagavond nog aangaf dat de middenvelder gewoon mee zou trainen, was de international volgens De Telegraaf in geen velden of wegen te bekennen. AZ maakt zich klaar voor de strijd om de Johan Cruijff Schaal, aankomende zaterdag tegen SC Heerenveen, en het lijkt niet logisch dat De Zeeuw zal gaan spelen.
Ajax zal de speler wel weer gek aan het maken zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:53 schreef Prosac het volgende:
Voordat ikga roepen, wordt er uit het bericht nou niet echt duidelijk wat de reden van zijn afwezigheid is en of dit gewoon toegestaan is door Koeman.
En vooral aansturen op een arbitragezaak!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax zal de speler wel weer gek aan het maken zijn natuurlijk.
Meest logische scenario is inderdaad dat Blind heeft gezegd dat Demy nu even wat moet doen om de transfer te forceren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax zal de speler wel weer gek aan het maken zijn natuurlijk.
Mwah, ik vind het niet veel verschil inzitten. Beiden zouden gewoon meer dan goed genoeg voor de Eredivisie moeten zijn. Vertonghen speelt naar mijn mening ook beter op het middenveld, maar kan echt wel een soort '4' gaan worden. Die jongen kan allesquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijk gezegd mijn twijfels bij. Wieleart heeft regelmatig al de handen vol aan zichzelf. Zet een goede en beweeglijke spits (of een beer) tegenover een willekeurig centrum van huidige Ajaxspelers en ik voorzie problemen. Oleguer is misschien fysiek in staat een beer te bespelen, maar mist de snelheid en het inzicht om een rappe klasbak op te vangen. Wieleart vind ik net niet, niet snel en fysiek niet erg sterk. Alderweireld komt net kijken, maar is ook niet de snelste op de eerste meters en Vertonghen vind ik meer een middenvelder.
Alderweireld uit bij Marseille hetzelfde verhaal hoor, ik vind het echt compleet nutteloos om een jonge verdediger als Douglas te halen, als je al zelf een talentvolle jongen hebt lopen.quote:[..]
Douglas samen met Rajkovic aan het werk gezien in de tweestrijd met Marseille? Die hadden echt geen ondersteuning nodig van een ervaren jongen.
Haha. Hahaha. Hahahaha. Sorry Blawhquote:[..]
Salcido met Ooijer sla ik, mits Salcido in goede vorm steekt, hoger aan dan jullie centrum. Die hebben wel de combinatie van snelheid en fysieke kracht.
Dat kan ik me wel voorstellen, maar Anita zou wel wat toevoegen aan jullie elftal.quote:[..]
Zit niet te wachten op huurlingen. Ben al geen fan van het huidige elftal, met zo'n huurling erbij staat er al helemaal geen herkenbaar elftal meer op het veld.
rare keuze inderdaad. Demy kan beter één jaar CL spelen en daarna naar het buitenland verkassen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
En vooral aansturen op een arbitragezaak!
EL is natuurlijk veel beter dan CL!
asc'ersquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vraag ik me telkens af, zitten die gasten dan altijd brak in het stadion? Lekker hoor.
Echt zo'n loze kreet dit.
Goede spelers maken nog geen goed team, als Jol erin slaagt om met de huidige selectie een team te maken dan heeft Ajax gewoon grote kans om kampioen te worden. Alleen is dat is al jaren geen trainer meer gelukt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef N.i.c.k het volgende:
Feit blijft dat we vorig jaar het seizoen ingingen met Vermaelen en Huntelaar. Dan vind ik dat we er met Atouba en Dario flink op inleveren.
Het kan niet zo zijn dat je meteen gelijkwaardige vervangers hebt voor vertrekkende spelers, maar dan moet de kwaliteitsimpuls op een andere positie gegeven worden.
Het is dan te hopen dat Sulejmani en Aissati die kwaliteitsimpuls kunnen brengen dit jaar. Anders zal dit Ajax net zo afhankelijk zijn van Suarez als vorig jaar. En dan moet ik er niet aan denken dat die een keer zijn enkel verzwikt.
Ajax is Ajax.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:18 schreef BigKahuna het volgende:
Toch zegt het wel weer genoeg over Ajax dat een speler liever Europa League speelt met Ajax dan CL met AZ.
Bij een bedrijf (zoals Ajax) gaat het niet om wat er op je bankrekening staat, maar op je balans. En die 7mln staat waarschijnlijk wel op de balans.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom is dat goed? Wij hebben onze 7 miljoen ASAP nodig.
Ga jij nooit stappen dan voordat je naar ajax gaat?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vraag ik me telkens af, zitten die gasten dan altijd brak in het stadion? Lekker hoor.
Echt zo'n loze kreet dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |