abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71243867
Gisteren plaatste ik in het topic Wat kost een allochtoon mijn opvatting dat het CBS niet zou gaan meewerken om persoonlijke politieke motieven.

Vandaag is dat dus uitgekomen:

http://www.ad.nl/binnenla(...)_erg_n_kant_uit.html

Is dit de opstand van de linkse elite waar Guusje ter Horst het recentelijk over had ?
nothing will change without a rebel
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:27:39 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71244080
quote:
Zo zou een ongezonde levenswijze van allochtonen de staat juist minder kosten dan de door de PVV geopperde meerkosten voor bezoekjes aan de huisarts. ,,Die mensen worden ook minder oud. Dat betekent minder AOW en pensioenen voor die groep.’’

Voor het onderwijs geldt een soortgelijke redenering, aldus het CPB. ,,De grootste kosten zitten in het hoger onderwijs. Als allochtonen alleen van de onderkant van het onderwijsgebouw gebruik maken, zijn de kosten lager.’’
M.a.w.: ze roepen nu zo hard mogelijk: "het is niet waar en het kost niet zo veel" maar even doorrekenen willen ze niet?! Hoe doorzichtig...
censuur :O
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:39:14 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71244512
en waarom kan dit niet in dat andere topic? Of was een aantal reacties te confronterend voor je?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:39:49 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71244533
oh, het topic is dicht
Ecosia
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:40:15 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71244549
Op zich valt het mee hoor die kosten, iedereen die 1 of meer buitenlandse ouders heeft is allochtoon.

Weet je trouwens wat het berekenen van dit soort non-informatie (Want dat is het! Je kan er he-le-maal niets mee namelijk.) de samenleving zou kosten!?!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71244614
Heel simpel.
Zo'n vraag heeft niets te maken met 'het naadje van de kous weten'.
De vraag 'wat kost groep X eigenlijk' valt alleen positief uit voor werkende mensen.
Voor alle andere groepen - huisvrouwen, werklozen, zieken, kinderen, bejaarden, ambtenaren en het koningshuis - valt hij negatief uit.

Vandaar dat deze vraag vaak gesteld wordt als men weer eens wil afgeven op een specifieke groep.

Kom op Wildie. Wees een vent en onderzoek dan ook de opbrengsten van blanke witte bejaarden, of werklozen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:42:21 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71244621
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

M.a.w.: ze roepen nu zo hard mogelijk: "het is niet waar en het kost niet zo veel" maar even doorrekenen willen ze niet?! Hoe doorzichtig...
hoezo doorzichtig, er is gewoon geen basis.
Als het aan wilders ligt wordt er alleen een berekening gemaakt van een aantal niet westerse moslims en gaat ie daar weken over lopen doorzeuren.

Whats next (of juist niet) een kosten/baten berekening van gehandicapten? Roodharige lesbo's uit friesland, bejaarden vrouwen van 75+
Ecosia
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:47:39 #8
181657 LordNemephis
computer says no
pi_71244837
Mijn voorouders zijn in zestienhonderdzoveel naar Nederland gekomen, tel ik dan ook nog als allochtoon? En Friezen, waar vallen die onder?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:50:37 #9
116015 SicSicSics
pi_71244957
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef mgerben het volgende:
Heel simpel.
Zo'n vraag heeft niets te maken met 'het naadje van de kous weten'.
De vraag 'wat kost groep X eigenlijk' valt alleen positief uit voor werkende mensen.
Voor alle andere groepen - huisvrouwen, werklozen, zieken, kinderen, bejaarden, ambtenaren en het koningshuis - valt hij negatief uit.

Vandaar dat deze vraag vaak gesteld wordt als men weer eens wil afgeven op een specifieke groep.

Kom op Wildie. Wees een vent en onderzoek dan ook de opbrengsten van blanke witte bejaarden, of werklozen
Ik moest heel hard lachen toen ik dit argument gisteren op de radio hoorde. Het is zo fout als wat natuurlijk!

Een beetje allochtonen gelijk willen trekken met bejaarden, gehandicapten, zieken, kinderen, en werklozen, want die kosten ook allemaal geld! (Auw! )
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:15:16 #10
8875 Mdk
Smart-ass
pi_71245899
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef Jumparound het volgende:

[..]

hoezo doorzichtig, er is gewoon geen basis.
Als het aan wilders ligt wordt er alleen een berekening gemaakt van een aantal niet westerse moslims en gaat ie daar weken over lopen doorzeuren.

Whats next (of juist niet) een kosten/baten berekening van gehandicapten? Roodharige lesbo's uit friesland, bejaarden vrouwen van 75+
Hoezo is er geen basis? De overheid voert toch ook gewoon een beleid ten opzichte van allochtonen (westers en niet westers) nu wordt er gevraagd om cijfers en onderzoeken zodat dat beleid gecontroleerd kan worden en dan wordt het ineens tegengewerkt van alle kanten.

En waarom denk je dat Wilders zou gaan zeuren over de resultaten dan? Als het beleid nu zo goed werkt dan valt er toch nergens over te zeuren verder? Daar is de oppositie toch voor? Het scherp houden en controleren van de uitvoerende macht.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:35:28 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71246631
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik moest heel hard lachen toen ik dit argument gisteren op de radio hoorde. Het is zo fout als wat natuurlijk!

Een beetje allochtonen gelijk willen trekken met bejaarden, gehandicapten, zieken, kinderen, en werklozen, want die kosten ook allemaal geld! (Auw! )
Inderdaad ja! En dat is het meest typische: "links" komt met de meest waardeloze argumenten, waarmee ze zonder het zelf door te hebben Wilders compleet gelijk geven! "bejaarden, gehandicapten, zieken, allochtonen, kinderen, werklozen, 't is een groot rijtje van mensen die niets bijdragen. Met als verschil dat bejaarden, gehandicapten, zieken, kinderen en werklozen nog een excuus hebben.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:39:54 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_71246800
Hoeveel kosten autochtonen in achterstandswijken?

En waarom zou het uberhaupt ook maar iets uitmaken hoeveel alle allochtonen samen kosten / opleveren?
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:48:32 #13
116015 SicSicSics
pi_71247131
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Inderdaad ja! En dat is het meest typische: "links" komt met de meest waardeloze argumenten, waarmee ze zonder het zelf door te hebben Wilders compleet gelijk geven! "bejaarden, gehandicapten, zieken, allochtonen, kinderen, werklozen, 't is een groot rijtje van mensen die niets bijdragen. Met als verschil dat bejaarden, gehandicapten, zieken, kinderen en werklozen nog een excuus hebben.
Een werkloze heeft een excuus, maar een allochtone werkloze niet?

Ik vind het een kul argument hoor, maar het neemt niet weg dat de 'kosten van een allochtoon' berekenen totaal zinloos is! Je kan helemaal niets met de informatie en het uitrekenen ervan is dan ook weggegooid geld.

De opmerking is een wat goedkope manier van publiciteit zoeken en reacties ontlokken, het voegt verder helemaal niets toe aan het debat.
Fine, fuck you then!
pi_71247179
Het was te verwachten nadat van der Laan in het debat beweerde dat allochtonen van grote waarde zijn voor onze samenleving dat er ooit eens een keer om een onderbouwing gevraagd zou worden.
En de verhoudingen in het Nederlandse parlementaire systeem liggen nu eenmaal zo dat de regering regeert en de Kamer controleert, dus vragen dienen simpelweg beantwoordt te worden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71247188
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat heeft 'links' prima bekeken.
De échte vraag is: Wil jij iedereen indelen in twee groepen: Mensen die iets bijdragen en mensen die dat niet doen?

En de vervolgvraag is: Kun je iemands bijdrage aan de samenleving gelijkstellen aan de belasting die hij betaalt, minus de uitkeringen die hij ontvangt?
Komt er gewoon een bedragje achter ieder zijn naam?
Is het zo simpel?
pi_71247495
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef mgerben het volgende:

[..]

Dat heeft 'links' prima bekeken.
De échte vraag is: Wil jij iedereen indelen in twee groepen: Mensen die iets bijdragen en mensen die dat niet doen?

En de vervolgvraag is: Kun je iemands bijdrage aan de samenleving gelijkstellen aan de belasting die hij betaalt, minus de uitkeringen die hij ontvangt?
Komt er gewoon een bedragje achter ieder zijn naam?
Is het zo simpel?
Je kunt dit heel simpel maar erg duidelijk vragen: Kom je iets brengen of kom je iets halen ?
pi_71247586
==

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 30-07-2009 16:16:23 ]
pi_71247675
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef bendk het volgende:
[..]
Je kunt dit heel simpel maar erg duidelijk vragen: Kom je iets brengen of kom je iets halen ?
Tuurlijk kun je dit vragen.
Maar als je dit alleen vraagt aan buitenlanders, is dat dan geen racisme?

'links' vraagt gewoon waarom je die vraag alleen stelt aan buitenlanders.

Wilders en de mensen die achter hem aanlopen zeggen heel schijnheilig 'het is alleen een kosten/baten analyse'.
Maar die analyse wordt alleen uitgevoerd op buitenlanders.

En zelfs zonder de analyse springt men al snel naar de gewenste eindconclusie toe: Buitenlanders zijn voor het merendeel uitvreters.

[ Bericht 22% gewijzigd door mgerben op 23-07-2009 13:13:23 ]
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:09:46 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71247870
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef mgerben het volgende:

[..]
Waarom zou dit "racisme" zijn? Ik vraag me eerder af waarom Nederland decennialang belangeloos geld weggeeft zonder ooit een kosten-baten analyse te doen.
pi_71248252
quote:

[..]

Wilders en de mensen die achter hem aanlopen zeggen heel schijnheilig 'het is alleen een kosten/baten analyse'.

En zelfs zonder de analyse springt men al snel naar de gewenste eindconclusie toe: Buitenlanders zijn voor het merendeel uitvreters.
Ik denk dat deze vraag gesteld wordt omdat de regering ook verantwoording zou moet afleggen over haar immigratiepolitiek en minderhedenbeleid, dat is ook waar de PVV, tijdens haar inbreng bij Verantwoordingsdag, om heeft gevraagd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71248297
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom zou dit "racisme" zijn? Ik vraag me eerder af waarom Nederland decennialang belangeloos geld weggeeft zonder ooit een kosten-baten analyse te doen.
Om twee redenen die ik al genoemd heb en best nog een keer wil noemen.
Ten eerste is een 'kosten/baten' analyse een farce. Hoe kun je zoiets doen, gewoon een bedragje achter ieders naam?
Hoe meet je de bijdrage van de huisvrouw? Hoe meet je de bijdrage van de vrijwilliger, van de bejaarde?
Hoe meet je de bijdrage van de allochtoon wiens kinderen naar het HBO gaan en een dure baan krijgen en veel belasting betalen?
Hoe meet je de bijdrage van de blanke hollander die hier studeert en dan naar het buitenland gaat?

Ten tweede valt een kosten/baten analyse altijd negatief uit. Zo'n analyse is alleen maar positief voor werkende mensen in het bedrijfsleven.
Als je dus een groep wilt bestempelen als 'uitvreters' doe je er een kosten-baten analyse op. Die valt namelijk altijd negatief uit.

Het is dus misbruik van het begrip 'onderzoek', want het is gewoon een garantie voor een negatief stempel onder het mom van onpartijdigheid.

Waar is nu die openheid waar Wildie altijd van opgeeft? Zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan vreemdelingen. Dan weten we gewoon 'inderdaad, dat is Wilders en zijn kliek.
Maar nee, het moet 'kosten/baten analyse' heten.
Kom op dan, met die openheid!
Zeg dan gewoon waar het op staat: "we hebben een hekel aan buitenlanders en we willen graag een onderzoekje dat aantoont dat iedereen een hekel aan buitenlanders zou moeten hebben".
Kom op dan, openheid!
pi_71248353
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze vraag gesteld wordt omdat de regering ook verantwoording zou moet afleggen over haar immigratiepolitiek en minderhedenbeleid, dat is ook waar de PVV, tijdens haar inbreng bij Verantwoordingsdag, om heeft gevraagd.
Verantwoording afleggen, prima.
Net doen alsof verantwoording alleen maar in euro's uitgedrukt kan worden: Onzin.

Er is ook nog zoiets als kwaliteit van leven, en daar kun je geen euro's aanhangen.
pi_71248356
quote:

[..]

Ik woon hier 3 jaar en in het tweede jaar heb ik 70 k verdiend..nog vragen ?
pi_71248443
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:09 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Omdat Nederland geen onderneming is, het is een samenleving. Met een kosten-baten analyse kun je net zo goed een derde groep selecteren: zij die meer dan modaal verdienen. Vervolgens aan deze uebermensch groep extra rechten toekennen. Ze hebben immers een betere kosten-baten verhouding dan de modaaltjes.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:29:51 #25
116015 SicSicSics
pi_71248612
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef bendk het volgende:
Dit is ook heel wat anders dan nu uitrekenen wat 'een allochtoon' kost!
Fine, fuck you then!
pi_71248646
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:22 schreef bendk het volgende:

[..]

Is je Deens vloeiend genoeg om op een Deenstalig forum te gaan lopen zeuren?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:37:00 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_71248869
Het CPB heeft gewoon gelijk. Behalve hier dan:
quote:
Voor het onderwijs geldt een soortgelijke redenering, aldus het CPB. ,,De grootste kosten zitten in het hoger onderwijs. Als allochtonen alleen van de onderkant van het onderwijsgebouw gebruik maken, zijn de kosten lager.’’
MBOs krijgen meer geld dan Universiteiten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71249035
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is je Deens vloeiend genoeg om op een Deenstalig forum te gaan lopen zeuren?
Ønkser du det ... og hvorfor ?
pi_71249054
quote:
[..]
Ja, eigenlijk een heleboel.
Je zegt 'tweede jaar'.
Was jij bij voorbaat door de Wilders-toets gekomen? M.a.w. had je bij binnenkomst al aan Wilders garanties kunnen geven?

Stel dat je hier het laatste jaar van je studie afmaakt, en dan hier blijft werken.
In dat 1e jaar kom je dus niet door de Wilders-toets, want dan kost je geld.
In het 2e en volgende jaren verdien je 70K per jaar dus ben je zeer gewenst.
Dus moeten we iemand als jij nou binnenlaten of niet?

En om het moeilijk te maken: jij kunt bij binnenkomst geen garantie geven dat je hier een baan vindt en blijft. Maar dat 'risico' kan zeer positief uitvallen, zoals jij aantoont.
Wat doen we?
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:44:40 #30
116015 SicSicSics
pi_71249108
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:42 schreef bendk het volgende:
Du besvaret mit spørgsmål!
Fine, fuck you then!
pi_71249488
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:42 schreef bendk het volgende:

[..]

klik.
pi_71250153
Volgens mij is veel geld besteden aan het uitzoeken van deze kosten idioot, daar je er niets mee kan. Tenzij Wilders ineens wel alle allochtonen (en niet alleen de criminelen) in de Noordzee wil flikkeren, maar dat lijkt mij wat al te dol.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71250415
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
Het CPB heeft gewoon gelijk. Behalve hier dan:
[..]

MBOs krijgen meer geld dan Universiteiten.
Is dat ook het geval als je het per leerling bekijkt?
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:38:14 #34
8369 speknek
Another day another slay
pi_71250868
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:24 schreef Eutow het volgende:

[..]

Is dat ook het geval als je het per leerling bekijkt?
Ja, zowel absoluut als per leerling

(per leerling)

(in totaal)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71251038
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:38 schreef speknek het volgende:

Ja, zowel absoluut als per leerling

Kennelijk pakt het CPB incl. R&D. Hetgeen dan wel oneigenlijk is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2009 @ 14:48:09 #36
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71251201
quote:

[..]

70k Deense Kronen. Poehee. Flink krantenwijkje.
Carpe Libertatem
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:53:16 #37
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_71251377
De uitkomsten van zo'n onderzoek zullen door wilders in alle gevallen toch voor de politieke winst verdraaid worden, als het resultaat hem bevalt doe de politiek het verkeerd en als het resultaat hem niet bevalt zal hij zeggen dat het CPB een waardeloze organisatie is die alleen maar flut rapportjes/broddelwerk uitbrengt.
Daarnaast vraag ik mij af wat je met zo'n onderzoek wil bereiken, afgezien van zie je wel zeggen(mocht het gunstig voor Geert uitpakken), je kan ze niet het land uitzetten omdat ze te veel kosten volgensmij.

[ Bericht 4% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 23-07-2009 17:33:09 ]
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:54:14 #38
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_71251411
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoeveel kosten autochtonen in achterstandswijken?
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het bericht las. Als GW consequent is, neemt hij ook die groep mee in zijn kostenplaatje.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_71252761
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:42 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk een heleboel.
Je zegt 'tweede jaar'.
Was jij bij voorbaat door de Wilders-toets gekomen? M.a.w. had je bij binnenkomst al aan Wilders garanties kunnen geven?

Stel dat je hier het laatste jaar van je studie afmaakt, en dan hier blijft werken.
In dat 1e jaar kom je dus niet door de Wilders-toets, want dan kost je geld.
In het 2e en volgende jaren verdien je 70K per jaar dus ben je zeer gewenst.
Dus moeten we iemand als jij nou binnenlaten of niet?

En om het moeilijk te maken: jij kunt bij binnenkomst geen garantie geven dat je hier een baan vindt en blijft. Maar dat 'risico' kan zeer positief uitvallen, zoals jij aantoont.
Wat doen we?
Eigen bedrijf begonnen...
pi_71252860
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

70k Deense Kronen. Poehee. Flink krantenwijkje.
euro...518.000 kronen
pi_71253439
Die kosten en baten analyse valt net zo goed negatief uit voor de provincie Limburg.
pi_71256008
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:54 schreef nikk het volgende:
Die kosten en baten analyse valt net zo goed negatief uit voor de provincie Limburg.
Omheinen en verkopen aan . . . Marokko misschien?
Hmmmm..... leuk idee.
pi_71256195
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Dus het CPB moet zomaar als een wilde aan het rekenen slaan als een willekeurige gek iets roept? Als ik nu verlang dat het CPB precies uitrekent wat alle Remco's van Nederland aan uitkering vangen, mag ik verwachten dat ze dat onmiddelijk gaan doen voor me? En wie mag dat allemaal betalen?

Het lijkt me prima dat het CPB pas met berekeningen aan de slag gaat wanneer de Tweede Kamer, onze volksvertegenwoordiging, daartoe opdracht geeft.
pi_71256419
Eigenlijk zou een andere partij voor de gein eens moeten eisen dat het CPB berekent wat Wilders stemmers de samenleving kosten.
pi_71257009
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:14 schreef isogram het volgende:

[..]

Dus het CPB moet zomaar als een wilde aan het rekenen slaan als een willekeurige gek iets roept? Als ik nu verlang dat het CPB precies uitrekent wat alle Remco's van Nederland aan uitkering vangen, mag ik verwachten dat ze dat onmiddelijk gaan doen voor me? En wie mag dat allemaal betalen?

Het lijkt me prima dat het CPB pas met berekeningen aan de slag gaat wanneer de Tweede Kamer, onze volksvertegenwoordiging, daartoe opdracht geeft.
het CBS staat in dienst van de overheid en de regering....ze moeten als ze daar een opdracht voor krijgen, behalve dus als dat linkse ambtenarencorps het niet zo goed uit komt....
pi_71257127
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:36 schreef bendk het volgende:

[..]

het CBS staat in dienst van de overheid en de regering....ze moeten als ze daar een opdracht voor krijgen, behalve dus als dat linkse ambtenarencorps het niet zo goed uit komt....
Mag ik je er trouwens even op wijzen dat het CBS en het CPB twee verschillende instanties zijn?
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:42:18 #47
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71257202
Ben je überhaupt op de hoogte van het bestaan van de separate instituties CBS en CPB, dat dat twee verschillende entiteiten zijn, en dat het in het bovengenoemde nieuwsbericht uitsluitend over laatstgenoemd bureau gaat?
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:43:00 #48
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71257227
Dat ik ooit nog dezelfde gedachte mocht hebben als een vooraanstaand denker als Monolith.
pi_71257281
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:43 schreef Reya het volgende:
Dat ik ooit nog dezelfde gedachte mocht hebben als een vooraanstaand denker als Monolith.
Het genoegen is geheel wederzijds.
pi_71257438
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mag ik je er trouwens even op wijzen dat het CBS en het CPB twee verschillende instanties zijn?
Eén pot nat wrs voor TS, beiden bevolkt door linkschmannen en linkschvrouwen, die op die manier onze werkelijkheidsbeleving manipuleren.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')