Ik wil jouw liefde ook helemaal nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
ik geef Isdatzo helemaal geen liefde
Oh oh, wat gaat het weer van harte hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
beetje medelijden kan die krijgen als ik het kan missen
iedereen wil mijn liefde, dus niet liegen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil jouw liefde ook helemaal niet. Houd maar lekker.
graag of helemaal niet ja!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh oh, wat gaat het weer van harte hoor.
Ik zou er m'n kont nog niet mee afvegenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
iedereen wil mijn liefde, dus niet liegen!
jaja.. maar die gedachte kwam dus wel bij je op!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou er m'n kont nog niet mee afvegen.
Nu wel jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaja.. maar die gedachte kwam dus wel bij je op!
En terecht. Had je maar braaf moeten zijn en liefde aan hem gegeven.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef L.no het volgende:
[..]
En terecht. Had je maar braaf moeten zijn en liefde aan hem gegeven.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:02 schreef L.no het volgende:
[..]
En terecht. Had je maar braaf moeten zijn en liefde aan hem gegeven.
en 'get a room'.quote:
Jaja, volgens mij zit je ons nu voor de gek te houdenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
haha... was helemaal niet echt hoor!!
haha.. echt nietes!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, volgens mij zit je ons nu voor de gek te houden.
ik was er toch? En L.no was al verliefd op mij!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We hebben dit topic toch al voor onszelf?
Ah oke, laat de party maar zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
haha... was helemaal niet echt hoor!!
Juist!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We hebben dit topic toch al voor onszelf?
Dat meen je nietquote:
Oja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was er toch? En L.no was al verliefd op mij!
Harrr!quote:
Ik wil mezelf erin stoppen.. hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had toen iedereen die hier nooit meer kwam eruit geflikkerd maar nu kunnen er nog wel een aantal uit eigenlijk.
Ik zal eens wat in jou stoppenquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil mezelf erin stoppen.. hoe doe ik dat?
Tag-team dan?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
En ik een stalen knuppel in jouw achterste.
Oh, denk dat we wel íets sneller dan 20 rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
als het droog is en je je gaat niet harder dan 20 km/h
Joooo!quote:
denk je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, denk dat we wel íets sneller dan 20 rijden![]()
.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, denk dat we wel íets sneller dan 200 rijden![]()
.
ah.. hij is wel verplaatst.. Zullen ze er mee rijden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
Wat wel kak is is dit:
24.07.2009 01:56 DE 001 Neuenstein, Deutschland 2.0 Ankunft im GLS Depot
23.07.2009 19:32 DE 300 Laatzen/Rethen, Deutschland 2.0 Ankunft im GLS Depot
lekker vlotquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DE03/DE/5004.htm?txtRefNo=30276970766&txtAction=71000
Volg mijn bandje. Dit is van na landing op Hannover dus.
gefeliciteerd!quote:
Haha tof.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Persoonlijk record ook meteen.. die wordt nu elke dag verbroken met een dag extra
doet niks?quote:
Zit geen vooruitgang in blijkbaarquote:
Huhquote:oh.. en schreeuwende mensen op de werkvloer!!
Ontsla die gozer nou eindelijk eens een keer. Die gozer kan toch niets!!
Ah, dus jij hebt mij eruit gegooid?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had toen iedereen die hier nooit meer kwam eruit geflikkerd maar nu kunnen er nog wel een aantal uit eigenlijk.
Ik ga zo richting Limburg, ik kijk er nu al naar uit. Raar taaltje daar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef Isdatzo het volgende:
Dus in Limburgs dialect hè, ik moest echt moeite doen om niet keihard te gaan lachen om de hele situatie.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, dus jij hebt mij eruit gegooid?
Zal ik 'm even een half jaartje terugzetten dan?quote:
En ik ga zo de randstad in... die harde 'g'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga zo richting Limburg, ik kijk er nu al naar uit. Raar taaltje daar.
Ja echt zo grappigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga zo richting Limburg, ik kijk er nu al naar uit. Raar taaltje daar.
Ik ben in dat dorpje eens naar de bakker gegaan met mijn brakke kop, ik snapte er echt helemaal niks van toen een 'local' voor me iets stond te bestellen. En dat terwijl mijn Duits vrij behoorlijk is, en men zegt toch vaak dat het bijna Duits is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja echt zo grappig.
De kins mich ein eike euver de baan rolle.
Nah, dat verschilt steeds weer. Kerkraads klinkt erg veel op Duits, maar een ander dialect weer niet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben in dat dorpje eens naar de bakker gegaan met mijn brakke kop, ik snapte er echt helemaal niks van toen een 'local' voor me iets stond te bestellen. En dat terwijl mijn Duits vrij behoorlijk is, en men zegt toch vaak dat het bijna Duits is.
Ik ga naar Ittervoort.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, dat verschilt steeds weer. Kerkraads klinkt erg veel op Duits, maar een ander dialect weer niet..
Ahaha, volgens mij is er een stuk A67 afgesloten nu, of dat gaan ze vanavond doen. Kan ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga naar Ittervoort.
Hoe is het tegenwoordig, met bouwvak enzo, met die godvergeten A2? Vorige keer dat ik op vrijdag die kant op ging hebben we van Amsterdam tot voorbij Eindhoven gemiddeld de 30 Km/h niet gehaald volgens mij.
Ah, midden Limburg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga naar Ittervoort.
Hoe is het tegenwoordig, met bouwvak enzo, met die godvergeten A2? Vorige keer dat ik op vrijdag die kant op ging hebben we van Amsterdam tot voorbij Eindhoven gemiddeld de 30 Km/h niet gehaald volgens mij.
Dat is niet het antwoord dat ik wilde horen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ahaha, volgens mij is er een stuk A67 afgesloten nu, of dat gaan ze vanavond doen. Kan ook.
Vorige week een ander stuk A67, ook nog de maandag na 't weekend. Was weer feest hoor.
A2/A67/A58 (randweg Eindhoven) is een ramp met al die werkzaamheden.
quote:Weekeindafsluiting A67 naar Venlo bij Leenderheide
24 juli 22.00 uur tot 27 juli 06.00 uur
Van vrijdag 24 juli 22.00 uur tot maandag 27 juli 06.00 uur voert Rijkswaterstaat werkzaamheden uit aan de A67 richting Venlo ter hoogte van knooppunt Leenderheide. De A67 is afgesloten voor doorgaand verkeer richting Geldrop/Venlo. Om de doorstroming op de Randweg Eindhoven op gang te houden, is tevens de Leenderweg afgesloten tussen het Floraplein en de rotonde Leenderheide (staduitwaarts) en is op de rotonde de verbinding van Venlo naar Maastricht dicht. Verkeer moet rekening houden met omleidingsroutes en een langere reistijd.
Omleidingen
Verkeer op de A67 vanuit 's-Hertogenbosch/Tilburg/Antwerpen richting Geldrop/Venlo: vóór knooppunt Leenderheide rechts aanhouden richting Maastricht, via rotonde Leenderheide naar de A67 richting Geldrop/Venlo.
Verkeer vanuit de stad Eindhoven naar de A67 richting Venlo wordt afhankelijk van de herkomst via verschillende routes via de Aalsterweg naar de oprit 33 Waalre of via de Geldropseweg naar de oprit 34 Geldrop geleid. De omleidingen staan in de stad aangegeven met letter V.
Verkeer vanuit Eindhoven richting 's-Hertogenbosch/Tilburg/Antwerpen: Floraplein, Leenderweg, Leostraat, Boutenslaan, Keizer Karel V Singel, Karel de Grotelaan, via aansluiting 32 Veldhoven Zuid naar de A67 richting Antwerpen of naar de A2 richting 's-Hertoegnbosch/Tilburg.
Verkeer vanuit Eindhoven naar de A2 richting Weert/Maastricht: via de Aalsterweg naar de oprit 33 Waalre. Volg omleidingsroute M.
Verkeer op de A67 vanuit Venlo richting Maastricht: A67 afrit 35 Someren, N266 richting Weert, N275 richting Weert, oprit 39 naar de A2 richting Maastricht. Deze omleiding wordt op een tekstkar aangegeven vóór de afrit Someren.
Verkeer vanuit Geldrop richting Weert/Maastricht: Bogardeind, Geldropseweg, Kapelstraat, Jan Deckerstraat, Oude Stationsstraat, Leenderweg, Langstraat, Oostrikkerstraat, Dorpstraat, Valkenswaardseweg, oprit 34 Valkenswaard naar de A2 richting Weert/ Maastricht.
Om de Aalsterweg te ontlasten wordt verkeer vanuit Waalre naar Eindhoven geadviseerd te rijden via de N69, Burgemeester Mollaan, Professor Holstlaan, Bayeuxlaan.
Werkzaamheden
Tijdens de afsluiting wordt de A67 richting Venlo verlegd en gaat dan onder het nieuw gebouwde viaduct door. Vlak voor de rotonde Leenderheide sluit de A67 weer aan op de bestaande weg. De omlegging is nodig om de komende maanden de aansluiting van de A2 vanuit Maastricht op de Randweg Eindhoven te kunnen afbouwen.
Vernieuwing Randweg Eindhoven
In het najaar van 2006 is Rijkswaterstaat Noord-Brabant gestart met de vernieuwing van de Randweg Eindhoven van twee naar vier rijbanen. Hierbij wordt een systeem aangelegd van parallelwegen voor verkeer met een lokale bestemming en hoofdrijbanen voor het doorgaande verkeer dat zijn bestemming niet zoekt in Eindhoven of omgeving. Daarnaast worden de knooppunten Batadorp, De Hogt en Leenderheide volledig vernieuwd. Met als resultaat dat er medio 2010 een geheel vernieuwde randweg ligt die weer decennia lang bijdraagt aan een vlotte en veilige doorstroming. Meer informatie over de vernieuwing van de Randweg Eindhoven is te vinden op www.randwegeindhoven.nl.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. die moest je niet ontslaan...![]()
een collega met wie ik het juist heel goed kan vinden. Zijn contract wordt niet verlengd om totaal de verkeerde redenen trouwensquote:
Welke reden danquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een collega met wie ik het juist heel goed kan vinden. Zijn contract wordt niet verlengd om totaal de verkeerde redenen trouwens
nou ja.. hij is voornamelijk aangenomen voor design en dat is niet echt iets waar wij veel aandacht aan besteden, maar ik weet gewoon dat zijn ambities ook wel richting development liggen en dat zal hij ook zeker wel kunnen. Maar blijkbaar ziet mijn baas dat niet of vindt hij dat hij daar toch al genoeg mensen voor heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke reden dan?
Mja, altijd kut zoiets.
Ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En 'de kins mich de poekel roetsje'? Die ken je ook wel denk ik.
ja mooi verhaal hequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:00 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Ik denk dat ik ook een schadeclaim ga in dienen... bij mijn verzekeraar.... ik vond de beelden ook traumatisch....
Die blaren van de vierdaagse... tijdens mijn ontbijt![]()
Nogal jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja mooi verhaal he
Echt kansloze Amerikaanse acties zijn dat zeg..
Ik zou me er wel iets bij kunnen bedenken.. als je daar opeens een familielid op het beeldscherm zou zien vliegen.. Als je geen 'familieband' zou hebben met een van de slachtoffers.. dan ben je wel een beetje triest.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja mooi verhaal he
Echt kansloze Amerikaanse acties zijn dat zeg..
Er zijn een aantal Nederlanders die een schadeclaim bij hun verzekeringsmaatschappij hebben ingedient... omdat ze een trauma door de aanslag tijdens Koninginnedag aan hebben gehoudenquote:
Uhm.. ze zagen het op de televisie..quote:
ik ook... over 1,5 maandquote:
Kost die motor zoveel geld????quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
Had je beter een 1198 af kunnen schrijven á 45.000 ofzo. Veel beter voor de economie!
Heb net voor een dikke 400 euro achterstallige rekeningen betaaldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ik heb de economie weer een flinke oppepper gegeven..
2 overhemden van Ralph Lauren
1 Nintendo DSi
bejewled voor de DSi
Ice age voor de DSi
Super mario voor de DSi
Mapje voor de DSi
Webcam
Toen vond ik het weer mooi geweest. bijna ¤400,- totaal..
Geen Pokemon Platinumquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ik heb de economie weer een flinke oppepper gegeven..
2 overhemden van Ralph Lauren
1 Nintendo DSi
bejewled voor de DSi
Ice age voor de DSi
Super mario voor de DSi
Mapje voor de DSi
Webcam
Toen vond ik het weer mooi geweest. bijna ¤400,- totaal..
Nee, ach, die komt wel een keertje.quote:
Handjes boven de lakens hèquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Bootje84 het volgende:
Goed, L.no en ik gaan slapen. Morgen weer werken..
En het volk laten wachten?! Tijd voor een revolutie!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:13 schreef The_Dean het volgende:
Houniet is een koning, doe maar ff geduld
quote:
Hey, You slow!quote:
Tnx, will do! Ff schuren met L.noquote:
Schuur er een voor mijquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben nu je verslag op MF aan 't lezen moblo, maaaaaaaar dit moet ik nu even posten:
GEFLITST![]()
![]()
?
Dat ik dat nog mag meemaken. Nu mag je natuurlijk nevah evah meer iets over mijn rijgedrag zeggen.. smerige crimineel dat je bent
.
Als ze toch bezig zijn, ik heb ook nog een stapel planken liggen die geschuurd moeten wordenquote:
Heb zelf nog een stel gitaren staan die moeten, dus kan je nu ff niet helpenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ze toch bezig zijn, ik heb ook nog een stapel planken liggen die geschuurd moeten worden.
Heeft opzich nogal een poos geduurd niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
Speaking of foto's, mijn camera is sinds gister weer terug![]()
.
En hij doet het weer![]()
.
Wel zo handig, hè![]()
.
![]()
.
Mijn schuren maakt andere dingen ruw..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ze toch bezig zijn, ik heb ook nog een stapel planken liggen die geschuurd moeten worden.
ouwe zeikerdquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, gelezen.
Leuk verslag meid, alleen ik mis foto's van zo'n beetje de laatste 300 dagen
.
Nicequote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook besloten dit jaar op vakantie te gaan. Komend weekend naar Spa, donderdag weg, zondagnacht terug
Ohquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Nee hoor. Ben heir net begonnen, dus heb denk ik nog helemaal geen vakantiedagen
Had je beter op het Zomercarnaval kunnen zijn...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef jna het volgende:
Ik naar de zwarte cross. Blijk ik de enige zwarte te zijn....
waarom heet die shit dan zwarte cross
Willie Wartaal was er ookquote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef jna het volgende:
Ik naar de zwarte cross. Blijk ik de enige zwarte te zijn....
waarom heet die shit dan zwarte cross
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had je beter op het Zomercarnaval kunnen zijn...
Op de verjaardag van mijn zusje
Vriendin van mijn zusje:.. ik was geloof de enige blanke op het zomercarnaval...
Ik: Had je meldpunt discriminatie kunnen bellen, weet je ook eens is om een minderheid te zijn..
Jaloersquote:Op zondag 26 juli 2009 10:09 schreef PieterBas het volgende:
Een vriendin van mijn zusje is dit jaar ook ronde miss, van een aantal wielrencriteriums in de regio.
Dus mijn vader zei iets van, dan mag je zeker wel Alberto, Andy, Franck of Kenny kussen..
zij.. wie?
Ik: Heb jij uberhaupt wel de Tour de France gekeken? Kenny is een cultheld..
Hoewel Franck, Andy, Alberto en Kenny helemaal niet meerijden.. wel Fabio Cancellera..
Ze was ook de enige die zich had aangemeld... niemand van haar werk had zin om een ronde miss te zijn..quote:Op zondag 26 juli 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben iig wel een wielerfan
ronde miss krijg ik toch nooit voor elkaar
maar aanwezig zijn lijkt mij wel
werk? en hoe meld je je aan?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze was ook de enige die zich had aangemeld... niemand van haar werk had zin om een ronde miss te zijn..
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:28 schreef PieterBas het volgende:
Het ging via een bank... die ook een wielerploeg heeft.. en nee, het is niet de Saxo Bank
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:33 schreef PieterBas het volgende:
Ook daarom koop je je DVD's bij Bol.com!![]()
criterium in boxmeer? wielrennenquote:
Jaquote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier
Zijn jullie vandaag trouwens ook zo lui?
Ik ookquote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
JaAl heb ik wel 25 km gefietst vandaag
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik had trouwens een weddenschap met mijn vader.. dat ik binnen 30minuten van oma naar huis kon fietsen. Ik had nog ruim 1,5 minuut over.
en ik moest een Jan ontwijken, die wou me er niet langs laten op het fietspad
Dean staat nu in de signature![]()
Huh?quote:
Aan veel lichamelijke activiteiten gedaanquote:
quote:
Ja, zag het vandeweek, zeker even kijkenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tipje voor Dean, en andere geïnteresseerden: http://www.comedycentral.nl/tv/programma/104/topfilms.html
Klinkt goedquote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In de zon gezeten, bij een vuurkorf gezeten, biertjes gedronken, koffie gedronken, vlees op de bbq gegooid en na het garen opgegeten, spelletjes gespeeld (en allen gewonnen). Dat was het wel zo'n beetje, relaxed weekendje dus.
En vandaag nog even stukje Eindhoven meegepakt, omdat de vriendin die reed liever op de TomTom let dan op de borden en ik realiseerde me te laat dat ze echt niet van plan was een baan op de schuiven. Dus toen ik het zei, kon ze niet meer terug. TomTom was niet in topvorm op de A2, dus reed ze (met bijna 120 KM/s) Eindhoven in. Maar ja, we zijn thuis gekomen.
Ja, was zeker niet verkeerd.quote:
en heb je het overleefd?quote:
Want dat staat ook niet ON-TIE-GE-LIJK groot op die borden.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In de zon gezeten, bij een vuurkorf gezeten, biertjes gedronken, koffie gedronken, vlees op de bbq gegooid en na het garen opgegeten, spelletjes gespeeld (en allen gewonnen). Dat was het wel zo'n beetje, relaxed weekendje dus.
En vandaag nog even stukje Eindhoven meegepakt, omdat de vriendin die reed liever op de TomTom let dan op de borden en ik realiseerde me te laat dat ze echt niet van plan was een baan op de schuiven. Dus toen ik het zei, kon ze niet meer terug. TomTom was niet in topvorm op de A2, dus reed ze (met bijna 120 KM/s) Eindhoven in. Maar ja, we zijn thuis gekomen.
Ja! En de 50KM uitgelopenquote:
Wat een heldquote:Op zondag 26 juli 2009 19:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja! En de 50KM uitgelopen.
Het was een top week! Mis het nu al.
Ik heb helemaal geen tomtom..quote:Op zondag 26 juli 2009 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en als je 120km/s rijdt, respect!!! Damn, wat voor bak rijdt je vriendin.
Sowieso, mensen die alleen op tomtom kunnen rijden:![]()
![]()
![]()
![]()
-> [ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want dat staat ook niet ON-TIE-GE-LIJK groot op die borden.
Als je de borden met "GPS UIT" mist dan ben je echt stekenblind en zouden ze je rijbewijs terplekke af mogen nemen.
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
Zo'n bord staat er ook niet maar één keer, maar toch minstens wel een stuk of 5, 6, 7.
Klaar knul?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en als je 120km/s rijdt, respect!!! Damn, wat voor bak rijdt je vriendin.
Sowieso, mensen die alleen op tomtom kunnen rijden:![]()
![]()
![]()
![]()
-> [ afbeelding ]
Het zijn best handige dingen, maar dan om ergens in een binnenstad een adres te kunnen vinden. Voor lange afstanden over de snelweg zou ik 'm niet gaan gebruiken.quote:
En wie zegt dat die niet gezien zijn? Dat is echter slechts een advies van RWS. Wat je daarmee doet, moet je lekker zelf wetenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
Als je de borden met "GPS UIT" mist dan ben je echt stekenblind en zouden ze je rijbewijs terplekke af mogen nemen.
Die heb ik een tijdje niet meer gehoordquote:
Precies, gewoon even de wegnummers weten, dan kom je er wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:54 schreef PieterBas het volgende:
Er zit namelijk er al een in de auto ingebouwd
Grote afstanden lees ik liever eerst voor de rit.. Ik weet heus wel hoe ik vanaf hier naar Antwerpen moet rijden.
Na ~25 minuten geen posts meer zou je denken van wel hèquote:
Wat is dat nou voor antwoordquote:Op zondag 26 juli 2009 19:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En wie zegt dat die niet gezien zijn? Dat is echter slechts een advies van RWS. Wat je daarmee doet, moet je lekker zelf weten
Lekker rustig, dat wel. Maar ik denk dat ik het maar niet doe.quote:
En heel logisch antwoord op de vreemde aanname dat die borden niet gezien zijn.quote:
Nou nee, dan hadden we immers gewoon nog op de A2 gezeten.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zijn dus de mensen die op 't laatste moment van baan wisselen en daardoor een ongeluk veroorzaken
Nee, juist geen ene fuck (what's in the namequote:Op zondag 26 juli 2009 17:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aan veel lichamelijke activiteiten gedaan
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:40 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga tv kijken... Zometeen weer Top Gear
Nou, mijn reactie sloeg op het wél zien van de borden en er niet naar handelen. Mijn 2e reactie dus. Als ik zo'n advies in zo'n situatie zou zien zou ik 't niet in de wind slaan. Borden staan daar niet voor niks. Maar goed, dat zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En heel logisch antwoord op de vreemde aanname dat die borden niet gezien zijn.
Lijkt me een algemeen bekend feit dat ik dé meest kundige weggebruiker benquote:Maar ja, op FOK! is bekend dat iedereen briljant weggebruiker is, en iedereen die het in ogen van een FOK!er fout doet moet per direct een permanente rijontzegging krijgen.
Heb je geluk gehadquote:[..]
Nou nee, dan hadden we immers gewoon nog op de A2 gezeten.
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
Zo'n bord staat er ook niet maar één keer, maar toch minstens wel een stuk of 5, 6, 7.
Duidelijk geformuleerd.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, mijn reactie sloeg op het wél zien van de borden en er niet naar handelen.
quote:
Vrij duidelijk tochquote:Op zondag 26 juli 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor antwoord? Je wéét dat ze bezig zijn de randweg Eindhoven gigantisch te veranderen. Je wéét dat er nu tig tijdelijke oplossingen liggen. Je wéét dat noch de huidige, noch de uiteindelijke situatie in je tomtom staat én er staan borden waarop loeigroot staat 'GPS UIT'. Je wéét dat het iedere week weer anders is. Als je dan toch klakkeloos de tomtom volgt moeten ze je gewoon van de weg plukken, je hippe rbw op creditcard formaat in heel veel kleine stukjes knippen om daarna een notitie in het systeem te zetten dat je nóóit meer in aanmerking komt voor een rijbewijs
.
Yup. En als je dat net iets verder nog een keer had gedaan zat je richting antwerpen.quote:Hoe dan ook, zoals ik al zei, vind ik te veel aandacht aan de TomTom besteden überhaupt niet handig. Binnen Ittervoort stuurde die ons ook al fout (al hebben we de route toen bewust gevolgd om te zien hoe we zouden rijden). Maar ja, als je even de borden niet goed gevolgd hebt, TomTom zegt dat je goed gaat en je pas op het laatste moment door hebt dat je te ver naar rechts zit, dan kom je dus in Eindhoven.
Eindhovenquote:Verder weinig aan de hand, even een rondje door Eindhoven en weer de A2 op.
Vermakelijke film, maar had er wel wat meer van verwacht (hoewel het natuurlijk prima aansluit op de muziek die ze maken).quote:
Ik heb er niet veel van gezien, slechts een beetje water en een midgetgolfbaantje, maar we hadden weinig behoefte aan midgetgolf, we moesten nog een aardig stukje rijden en iemand in Amsterdam afzetten (in zo'n geval is TomTom wel handig).quote:
Dan kun je gewoon nog een dagje meepraten hoor.quote:
In dit tempo wel jaquote:Op zondag 26 juli 2009 22:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon nog een dagje meepraten hoor.
Zeker als je alleen bent.quote:
Die prutser werkt met 25 posts per pagequote:
Dankuquote:Op zondag 26 juli 2009 22:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die prutser werkt met 25 posts per page![]()
![]()
Ik ben Cali niet?quote:
Cali, Daph, 1 pot natquote:
quote:
Hey Daph!quote:
hey Nicoquote:
Hoe is het lekker dier?quote:
Ja goed hoor! Beetje moe. Ben nu met mn vriendinnetje aan het cammen. Heb een nieuwe webcam gekocht. Zij had er al 1, ik ook, alleen werkte die niet met Vistaquote:
Ik... denk.... hele... rare.... dingen....nuquote:Op zondag 26 juli 2009 22:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja goed hoor! Beetje moe. Ben nu met mn vriendinnetje aan het cammen. Heb een nieuwe webcam gekocht. Zij had er al 1, ik ook, alleen werkte die niet met Vista
Nu ben ik dus weer online te bewonderen
Hoe was je weekend..?
Wat is er niet aan te begrijpen..?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik... denk.... hele... rare.... dingen....nu![]()
![]()
En goehoed... ef lekker uitgebrakt gister![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |