350mb versie waarschijnlijk 's morgens al en de 720p paar uurtjes later denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef Gamer_V het volgende:
Morgenochtend te downloaden of 's avonds laat pas?
Laatste tijd zie ik een hoop 720p voor voor de hdtv's gereleased worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:51 schreef unaco het volgende:
[..]
350mb versie waarschijnlijk 's morgens al en de 720p paar uurtjes later denk ik.
Precies, dr Rush is nu al me fav charquote:
Een humorloze Stargate, het is effe wennenquote:
De gate dialen was pas gelukt toen Eli per toeval iets bedacht. Dat zou wel een heel gedurfd plan zijn dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Goed begin, alleen vertrouw ik die Rush voor geen meter, zal me niks verbazen als hij de lucian alliance heeft ingelicht
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:57 schreef yavanna het volgende:
Op zich een leuke aflevering, smaakt naar meer. Chloe en die vrouwelijke dokter zijn vrij vervelend, dat stuk waarin Chloe uithuilde bij de luitenant heb ik met liefde doorgespoeld, vre-se-lijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RubenSosa op 03-10-2009 19:24:42 ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook een enorme vooruitgang dat ze de serie wat volwassener hebben laten worden. De flauwe grapjes zijn eruit, de kinderlijke scenes zijn ook achterwege gelaten en hebben plaatsgemaakt voor een seksscčne (wat vreemd is aangezien ze in de re-release van de SG-1 pilot de naaktscčne hebben weg gelaten) en wat zwaardere shots wat betreft bloed en sterfte die we niet gewend zijn uit SG-1 of Atlantis.
Hopelijk zijn de komende paar afleveringen van de zelfde kwaliteit. De 4e aflevering wordt echter geregisseerd door (de op de SG sets beruchte) Peter DeLuise en ik ben over het algemeen niet zo'n fan van zijn stijl. Maar de tijd zal het leren.No amount of money ever bought a second of time.
Die bolle kop had hij ook bij Stargate Continuum al. Hopelijk gaat hij op dieet voor de nieuwe stargate film (waar hij een centrale rol heeft, dat was in ieder geval het laatste wat ik heb gehoord er over.)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:25 schreef unaco het volgende:
hahah ja, ik dacht ook al "zooo... die heeft een bolle kop gekregen"
Maar gelukkig is zijn humor nog altijd even lekker droog.. Carter zag er wel goed uit, hoop dat ze nog een paar keer terug komt
Ze doen erg hun best om op Battlestar Galactica te lijken, dat zie je ook aan het camerawerkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind het ook een enorme vooruitgang dat ze de serie wat volwassener hebben laten worden. De flauwe grapjes zijn eruit, de kinderlijke scenes zijn ook achterwege gelaten en hebben plaatsgemaakt voor een seksscčne en wat zwaardere shots wat betreft bloed en sterfte die we niet gewend zijn uit SG-1 of Atlantis.
Hopelijk gaan ze nog uitleggen wie die alliance precies is, of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Goed begin, alleen vertrouw ik die Rush voor geen meter, zal me niks verbazen als hij de lucian alliance heeft ingelicht
Als je als SG fan de LA niet kent dan tjah, kun je beter stoppen met kijken!quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nog uitleggen wie die alliance precies is, of heb ik iets gemist?
Verder lijkt het wel aardig te beginnen, heb alle afleveringen van SG1 en SGA gezien dus keek hier echt naar uit.
edit: oh ja![]()
http://stargate.wikia.com/wiki/Lucian_Alliance
nee maar ook niet echt logisch om een serie te maken over een schip waar men op geen enkele reden af kan .. avontuur nul dus levensvatbaarheid voor serie is ook kort. .quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:17 schreef kingmob het volgende:
Het zet tot nu toe wel er aan naar stargate galactica idd. Vond het wel leuk, maar het is ff afwachten. Maar goed dat ze wat nieuws proberen binnen het stargate universum, nog een sg1 kloon had nergens op geslaan.
Die rush is een beetje een Baltar Gaius kloon lijkt het. Maar de toon is een stuk minder donker dan galactica, dus het zal wel los lopen denk ik.
Ik vind wat het plot lijkt te worden (verschillende planeten waar ze even kunnen blijven) een beetje op losse schroeven staan alleen. Niet echt logisch om voor een ontdekkingsschip uit eerst andere schepen te sturen wel
Volgens mij is het niet echt een ontdekkingsschip, er hij onbemand de ruimte in gestuurd. Volgens mij is het meer een soort reddingsschop waar ze heen kunnen mocht het helemaal verkeerd gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:17 schreef kingmob het volgende:
Het zet tot nu toe wel er aan naar stargate galactica idd. Vond het wel leuk, maar het is ff afwachten. Maar goed dat ze wat nieuws proberen binnen het stargate universum, nog een sg1 kloon had nergens op geslaan.
Die rush is een beetje een Baltar Gaius kloon lijkt het. Maar de toon is een stuk minder donker dan galactica, dus het zal wel los lopen denk ik.
Ik vind wat het plot lijkt te worden (verschillende planeten waar ze even kunnen blijven) een beetje op losse schroeven staan alleen. Niet echt logisch om voor een ontdekkingsschip uit eerst andere schepen te sturen wel
Misschien is hij er niet direct verantwoordelijk voor maar hij zal er denk ik wel iets mee te maken hebben. En vraag me ook af of ze snel weer dat stenen communicatie ding gaan gebruiken want ben benieuwd wat er echt tegen rush is gezegd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
De gate dialen was pas gelukt toen Eli per toeval iets bedacht. Dat zou wel een heel gedurfd plan zijn dan.
Wat was er kinderachtig aan Atlantis ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef STING het volgende:
Vandaag de pilot eens kijken. Ben benieuwd.
SG-1 vond ik overall een leuke serie. Aan de andere kant, ik heb de serie nu 1 keer gezien en zou hem niet nog een keer willen zien. Dat heb ik wel met andere series die ik goed vind.
Atlantis vond ik erg tegenvallen, haast kinderachtig.
Ik hoop dat dit een andere/betere weg in slaat.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien is hij er niet direct verantwoordelijk voor maar hij zal er denk ik wel iets mee te maken hebben. En vraag me ook af of ze snel weer dat stenen communicatie ding gaan gebruiken want ben benieuwd wat er echt tegen rush is gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Kom jij uit een ei ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:33 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
nee maar ook niet echt logisch om een serie te maken over een schip waar men op geen enkele reden af kan .. avontuur nul dus levensvatbaarheid voor serie is ook kort. .
Wat ik een beetje irritant vond is dat:de search over het schip eigenlijk geen reet oplevert enzo ..
Er zijn er maar 2 die antcient kunnen lezen, Iets wat ik erg Anoying vind is dat er geen kaart van het schip is
vond ik bij SGA ook behoorlijke killer .. Dat je geheimen ontdekt ok maar ..
Net zoals leef ruimtes, kamers etc . nee dat is er niet .. 1 van de eerste dingen die je opzoekt de Kaart.
Ze zeiden volgens letterlijk mij dat het een ontdekkingsschip was, waar ze van plan waren later via de stargate naartoe te gaan. het was dus een soort reizende stargate. Maar als je dan schepen bouwt die eerst stargates bouwen, dan is dat schip dus overbodigquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:33 schreef IncredibleMe het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een ontdekkingsschip, er hij onbemand de ruimte in gestuurd. Volgens mij is het meer een soort reddingsschop waar ze heen kunnen mocht het helemaal verkeerd gaan.
Die andere schepen waren constructieschepen die vooraf alvast een Stargate netwerk opzetten.
Nee, maar dat was dan ook een beetje ergerlijk altijdquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:11 schreef CD-RW het volgende:
Was ik trouwens de enige die de hele tijd dacht: McKay of Carter zouden de life support al lang werkende hebben en ook nog wel een manier gevonden zou hebben om de Destiny gate te dialen?
Yep, The Destiny is een ontdekkingsschip, en vermoedelijk fungeert het als een soort van gateway tussen x (origin) en y (planeet waar de onbemande ruimtebootjes gates gebouwd hebben).quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ze zeiden volgens letterlijk mij dat het een ontdekkingsschip was, waar ze van plan waren later via de stargate naartoe te gaan. het was dus een soort reizende stargate. Maar als je dan schepen bouwt die eerst stargates bouwen, dan is dat schip dus overbodig
Maar goed, die plothole wil ik wel overzien verder hoor
Ik hoop ook dat ze nu echt hele rare dingen tegenkomen, gezien ze zo ontzettend ver weg zitten. De hele Star Trek serie is volgens mij nog nooit buiten de Melkweg gekomen, en de Destiny zat al een hoop sterrenstelsels verder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:30 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me wel leuk te worden, waarschijnlijk komen ze dus elke aflevering op een nieuwe Stargate locatie, waar ze dan 12 uur kunnen zijn en dan moeten ze weer verder. Heel simpel concept eigenlijk.
Uhm, Star Trek Voyager speelde zich toch af aan de andere kant van het heelal?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze nu echt hele rare dingen tegenkomen, gezien ze zo ontzettend ver weg zitten. De hele Star Trek serie is volgens mij nog nooit buiten de Melkweg gekomen, en de Destiny zat al een hoop sterrenstelsels verder.
nope...de andere kant van 'the galaxy'...het sterrenstelsel dus....en niet de andere kant van 'the universe'quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Uhm, Star Trek Voyager speelde zich toch af aan de andere kant van het heelal?
Nee Voyager zat gewoon nog steeds in de melkwegstelsel. Het downloaden is klaar en ik ga het dus vanavond kijken, ik ben echt benieuwd!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Inboorlingenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nope...de andere kant van 'the galaxy'...het sterrenstelsel dus....en niet de andere kant van 'the universe'
net de pilot gekeken...redelijk begin...wat referenties, om het oude SG-publiek wat herkenning te geven, maar in principe zitten ze nu in een positie waar ze de hele geschiedenis van SG-1 en Atlantis gewoon los kunnen laten....da's wel positief
de eerste afleveringen nog stuurloos en overgeleverd aan het schip...en op een gegeven moment gaat ongetwijfeld de auto-pilot uit...ze komen wat inboorlingen tegen...genoeg mogelijkheden...ik blijf wel kijken!
de tegenstand in beide series was toch ook altijd high tech, hoor...quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef unaco het volgende:
[..]
Inboorlingen![]()
Dat hebben we wel gehad met SG-1 en SGA.. We hoeven niet altijd het superiere ras te zijn, heb liever wat high tech poppetjes, zoals een verloren kwaadaardige cell van de Asgard die ze het leven zuur gaat maken.
Spoilers voor mensen die Stargate Atlantis S05 nog niet hebben gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:49 schreef unaco het volgende:
[..]
Inboorlingen![]()
Dat hebben we wel gehad met SG-1 en SGA.. We hoeven niet altijd het superiere ras te zijn, heb liever wat high tech poppetjes, zoals een verloren kwaadaardige cell van de Asgard die ze het leven zuur gaat maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de tech in het SG universe is verder dan Star Trek? Want meen me te herinneren dat Voyager iets van 60 jaar nodig had om thuis te komen op max speed, en dat was dus volgens jou in de Melkweg. Terwijl de schepen in de SG series in een paar weken naar Pegasus vliegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nope...de andere kant van 'the galaxy'...het sterrenstelsel dus....en niet de andere kant van 'the universe'
net de pilot gekeken...redelijk begin...wat referenties, om het oude SG-publiek wat herkenning te geven, maar in principe zitten ze nu in een positie waar ze de hele geschiedenis van SG-1 en Atlantis gewoon los kunnen laten....da's wel positief
de eerste afleveringen nog stuurloos en overgeleverd aan het schip...en op een gegeven moment gaat ongetwijfeld de auto-pilot uit...ze komen wat inboorlingen tegen...genoeg mogelijkheden...ik blijf wel kijken!
Dat zou ik gelijk niet zegen, maar FTL technologie is inderdaad geavanceerde dan in Star Trek.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:13 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dus de tech in het SG universe is verder dan Star Trek? Want meen me te herinneren dat Voyager iets van 60 jaar nodig had om thuis te komen op max speed, en dat was dus volgens jou in de Melkweg. Terwijl de schepen in de SG series in een paar weken naar Pegasus vliegen.
Nee het wordt een warpdrive genoemd lees hier de treknobabble verhaal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef Richardfun het volgende:
Dus ook niet zoiets als een hyperdrive in Star Trek?
Andere kant van de melkweg, niet het heelal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
In het eerste deel van de aflevering hadden ze het er over dat de planeet waar ze zaten de enige was die genoeg energie kon opwekken om de reis te maken. Kan me wel voorstellen dat een schip helemaal niet genoeg energie heeft om de stargate te openen naar de aardequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:43 schreef mr4hughz het volgende:
overgens wel vreemd dat zo'n gate dan niet naar home kan leiden .. immers de gate verteld toch de relevante informatie en ze weten waar ze naar toe moeten ?
Dat ligt denk ik vooral aan het budget. Mensen in pakjes zijn veel goedkoper dan uitgebreide special effects en CGIquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal dit heelal ook weer vol zitten met mensen of zal er dit keer een ander soort zijn
Ze zijn er nooit op geweest omdat ze in de tussentijd al hadden uitgevonden hoe ze hun bewustzijn in energie konden omzetten en geen lichaam/materie meer nodig hadden dus was het schip niet meer nodigquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef Mirel het volgende:
Wat is eigenlijk de rol van de Destiny? Hij gaat langs bij de net geseede planeten om onderzoek te doen. Doet het schip dat met allemaal scanapparaten enzo, of is het de bedoeling dat de bemanning dat doet? Als dat 2e het geval is, dan klopt er iets niet, want de ancients schenen er nooit op geweest te zijn toen het vertrok.
Het scheen dat ze het uiteindelijk vergaten want ze gingen zich richten op andere zaken. Maar dat gebeurde toch niet gelijk na de launch? Kan me niet voorstellen dat in die tijdspan van launch tot het uiteindelijk vergeten ervan er niemand van de ancients er op was geweest.
Ik dacht dat het was bevestigd dat de ancients er nooit op waren.
Volgens het verhaal tot nu toe bekend is het onbemand gelanceerd volgens mij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef Mirel het volgende:
Ja maar kort na de launch gelijk al moesten er toch wel lui op zijn geweest.
waarom? dat schip mag dan FTL vliegen, maar doet er dan alsnog duizenden jaren over om het volgende sterrenstelsel te bereiken...en dat zou eventueel pas het punt worden dat het interessant om te bezoeken zou zijn...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef Mirel het volgende:
Het besluit om er geen aandacht aan te geven en richten op ascension moest dan wel heel snel gekomen zijn na de launch.
Het zou in principe best vreemd zijn als mensen miljarden lichtjaren van Aarde blijken te leven aangezien er eerder in het verhaal is vastgesteld dat mensen door de Melkweg waren verspreid door de Gua'uld en in het geval van Pegasus als afstammelingen van de Ancients. Als het goed is zijn mensen noch de Ancients ooit op de planeten geweest waar dit schip langs gaat. Dus ik ben benieuwd hoe ze dit verhaal technisch gaan oplossen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal dit heelal ook weer vol zitten met mensen of zal er dit keer een ander soort zijn
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom? dat schip mag dan FTL vliegen, maar doet er dan alsnog duizenden jaren over om het volgende sterrenstelsel te bereiken...en dat zou eventueel pas het punt worden dat het interessant om te bezoeken zou zijn...
Kon er goed naar kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Precies, dr Rush is nu al me fav char![]()
En bij pilots is het meestal een beetje chaos dus zal nog even duren voordat de andere chars zich kunnen laten zien.. de medic en die dochter van de senator vond ik erg irritant.
Vquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:31 schreef Mirel het volgende:
Datte, en V. VVVVVVVVVVVV. Wanneer komt die? Wat zal die een bitch zijn om te zoeken op torrentsites als je een tijdje achter bent met eps en een paar wilt opzoeken
dat slaat nergens op dan zouden nog steeds amper uit ons zonnestelsel komenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:38 schreef Mirel het volgende:
Er is geen sprake van FTL in Star Trek want Warp 10 is sneller dan licht en dat halen ze niet. Op een paar eps hier en daar na dan. Maar dan veranderen ze in dino's en hebben ze seks met elkaar.
Hij is al te vinden op de verschillende torrent site'squote:Op maandag 5 oktober 2009 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan hem nog nergens vinden? Klopt dat?
Destiny is toch geen galaxy.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens waarom die 9de chevron de 8ste is er toch om tussen galaxy`s te reizen
Ja ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat ze nooit sneller dan het licht gingen, altijd net eronder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat slaat nergens op dan zouden nog steeds amper uit ons zonnestelsel komen
Volgens mij geeft die negende aan dat ze naar of van de Destiny dialen. Ik denk dat dat wel duidelijker gaat worden in de volgende aflevering. Ze (de schrijvers eigenlijk) moeten nu een oplossing hebben geschreven voor het komen en gaan naar Destiny van verschillende personen; Is het een two-way wormhole? Hebben ze een iris? Heeft de Destiny altijd hetzelfde adres? Blijft dit wormhole ook maar maximaal 37 minuten open? Zijn er space gates? Op zich kunnen ze heel veel van dit soort dingen overboord gooien door gewoon wat van de werking van de wormholes te herschrijven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens waarom die 9de chevron de 8ste is er toch om tussen galaxy`s te reizen
Star Trek buigt de ruimte:quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:30 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat ze nooit sneller dan het licht gingen, altijd net eronder.
quote:Enterprise, set in 2151 onwards, follows the voyages of the first human ship capable of traveling at warp factor 5.2 which under the old warp table formula, is about 140 times the speed of light.
quote:The limit of 10 did not entirely stop warp inflation. By the mid-24th century, the Enterprise-D could travel at warp 9.8 at "extreme risk", while normal maximum operating velocity was warp 9.6 and maximum rated cruise was warp 9.2. The Intrepid-class starship Voyager has a maximum sustainable cruising velocity of warp 9.975. In the alternate future depicted in "All Good Things..." (the final episode of the Star Trek:TNG), Federation starships travel at warp 13.
Ik begreep dat Eli ermee kwam dat het de aarde chevron moest zijn?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:42 schreef athlonkmf het volgende:
Is het nog uitgelegd waarom Rush opeens wel de 9e chevron begreep? Of heb ik dat gemist?
Yep.. maarja, daar hoef je geen wiskundige voor te zijn om dat te snappen, had zelfs ik kunnen bedenkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:01 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Ik begreep dat Eli ermee kwam dat het de aarde chevron moest zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |