quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:29 schreef pumpkineater het volgende:
Houd je kankerbek man idioot als je niet weet waar je over praat!
Mag allebei ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:30 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]Jij bent of lelijk of je woont in en klein huis en hebt een Pitbull als hond
Dat dus!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:31 schreef Devo het volgende:
pitbulls agressiefDie beesten worden vaak agressiever gemaakt door het baasje. Ik ken zo'n hond en die is bang voor zijn eigen schaduw en is lief.
En zie hier! Hét stereotype van een Pitbull eigenaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:29 schreef pumpkineater het volgende:
Houd je kankerbek man idioot als je niet weet waar je over praat!
Een AK47 is ook lief joh! Het ligt ook daar aan het baasje... Niet echt relevant dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:31 schreef Devo het volgende:
pitbulls agressiefDie beesten worden vaak agressiever gemaakt door het baasje. Ik ken zo'n hond en die is bang voor zijn eigen schaduw en is lief.
zijn wel altijd lieden van onbestemde afkomst en met veel tatoeagesquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:29 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn meestal tokkies of van die negers die denken dat ze in favela wonen.
Het is andersom, die diertjes kunnen er niets aan doen dat die kankerpaupers er allemaal ééntje willen en hem/haar vervolgens niet de juiste zorg geven! Daar komen al die problemen van, gaf je diezelfde kankerpaupers een labrador dan maakten ze die ook agressief want dat vinden ze 'stoer'quote:
Een pitbull is van zichzelf al agressief dus dat past wel mooi bij dat volk wat er één neemt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:52 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Het is andersom, die diertjes kunnen er niets aan doen dat die kankerpaupers er allemaal ééntje willen en hem/haar vervolgens niet de juiste zorg geven! Daar komen al die problemen van, gaf je diezelfde kankerpaupers een labrador dan maakten ze die ook agressief want dat vinden ze 'stoer'!
Dus dat. Gabbers enzquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:58 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Een pitbull is van zichzelf al agressief dus dat past wel mooi bij dat volk wat er één neemt.
Kankermongool, als je ergens niet van weet houd je kankerbek dan dicht!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:58 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Een pitbull is van zichzelf al agressief dus dat past wel mooi bij dat volk wat er één neemt.
Haha, typisch zo'n pitbullbezittende tokkiepauper.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Kankermongool, als je ergens niet van weet houd je kankerbek dan dicht!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Die eigenaren zijn ook van die enge getatoeëerde mannetjes met brilcream haar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:58 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Gezellig aan het meepraten in dit topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien ben jij ook een PAUPER!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
zeker een getatoeëerde pitbull eigenaar , gezien het taalgebruikquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
We hebben weer een kenner zie ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te zien ben jij ook een PAUPER!!!
Zijn gewoon kapot gefokt waardoor ze al een geestelijke meltdown hebben voordat ze geboren zijn.
Voor dat boek waar hij in staat was inderdaad meer fantasie nodig!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:26 schreef Biefstuk het volgende:
Lieve pitbull of agressieve pitbull. Het blijft een lelijk schepsel wat god heeft ontworpen met weinig inspiratie
Goeiequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:29 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Voor dat boek waar hij in staat was inderdaad meer fantasie nodig!!
En zo is het en niet anders!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef snakelady het volgende:
Ik ben ivm mijn studie en vrijwilligerswerk best wat in contact gekomen met dit soort honden en het zijn honden met ene gebruiksaanwijzing.
Ze zijn van nature heel lief, willen het baasje graag plezieren en je kan ze heel veel leren, maar de baas moet wel sterk in zijn schoenen staan.
Dat veel popijopiegozertjes zo'n hond kopen om stoer te doen is erg jammer.
Hoe lief ze ook zijn, zo'n hond heeft veel meer kracht in zijn kaken dan een jack russel en zal ook veel meer schade aanrichten
En het is een van de weinige honden die denkt een verhaal tegen je kunnen vertellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef snakelady het volgende:
Ik ben ivm mijn studie en vrijwilligerswerk best wat in contact gekomen met dit soort honden en het zijn honden met ene gebruiksaanwijzing.
Ze zijn van nature heel lief, willen het baasje graag plezieren en je kan ze heel veel leren, maar de baas moet wel sterk in zijn schoenen staan.
Dat veel popijopiegozertjes zo'n hond kopen om stoer te doen is erg jammer.
Hoe lief ze ook zijn, zo'n hond heeft veel meer kracht in zijn kaken dan een jack russel en zal ook veel meer schade aanrichten
Alle gespierde honden zijn afgrijselijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En het is een van de weinige honden die denkt een verhaal tegen je kunnen vertellen.![]()
![]()
Stafford zijn tof.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Alle dikke honden zijn afgrijselijk
Staffords hebben een eigen karakter en een eigen wil en dat maakt een hond tof. Een Beagle is ook tof, gaat zitten tijdens het wandelen en je zoekt het maar uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Alle gespierde honden zijn afgrijselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
En dat lief zijn en plezieren doen ze door de kinderen van de buren dood te bijten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:54 schreef snakelady het volgende:
Ze zijn van nature heel lief, willen het baasje graag plezieren
Dan moeten de buren de kinderen maar binnen houdenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dat lief zijn en plezieren doen ze door de kinderen van de buren dood te bijten.
Maar ook net zo tofquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
Staffords zijn minstens net zo eng als pitbulls.
.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
Staffords zijn minstens net zo eng als pitbulls.
Jij vindt ze eng.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij vindt enge honden per definitie tof?
dat is idd dom. Een stafford heeft een echte baas nodig, hij luisterd ook alleen naar de baas.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
Niet gek ook, aangezien er meestal dezelfde soort paupers mee lopen als er met pitbull rondlopen en ze die beesten totaal niet onder controle hebben.
Bull Terriërs zijn cool!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:15 schreef Smart_ass het volgende:
Echt enge beesten. Vooral van die bull terriers.
[ afbeelding ]
En het zijn inderdaad altijd van die paupereske kampers die ermee rondlopen.
Bulterriërs net zo goed hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:36 schreef Alices het volgende:
[..]
Bull Terriërs zijn cool!Vooral die witte, gewoon zo lelijk dat het mooi wordt!
Pitbulls daarentegen zijn gewoon te agressief... En zie je inderdaad altijd bij kempers.
Nee, dat doen ze omdat ze onopgevoed zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dat lief zijn en plezieren doen ze door de kinderen van de buren dood te bijten.
Het ligt niet aan de opvoeding, sommige honden zijn van nature al agressief.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze omdat ze onopgevoed zijn.
Iedere grote hond is een potentieel moordwapen, maar labradors bv worden over het algemeen beter opgevoed dan zogenaamde "vechthonden".
O ja, dat hebben we in dit topic nog niet gehad, de allesbepalende "opvoeding".quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:55 schreef snakelady het volgende:
Nee, dat doen ze omdat ze onopgevoed zijn.
Precies!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef K-Girly het volgende:So don't blame the dogs, eerder de eigenaars die hun hond niet in bedwang hebben en kinderen niet informeren betreft honden en maar afwachten tot ie het echt niet meer leuk vind
Discussie gewonnenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:04 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Dat dus, wel grappig dat nu iemand met een teckel komt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef -moppie- het volgende:
Geen een hond is van nature agressief! Sommige honden hebben wel het karakter om snel agressief te kunnen worden gemaakt.
Nadeel is alleen dat een pitbull meer schade aanricht en daardoor dus ook sneller in het nieuws komt.quote:Gevaarlijkste hond blijkt teckel
Opmerkelijk - door Ronald (Djeez) op 06-07-2008 @ 22:35
Menigeen zet het op een lopen bij het aanschouwen van een likkebaardende pitbull, bouvier of rottweiler. Onnodig, zo blijkt. Het is namelijk juist allemansvriend de teckel die de agressiefste hond is.
Wetenschappers van de universiteit van Pennsylvania zijn met deze bijzondere uitkomst van hun onderzoek naar voren gekomen. Voor deze studie ondervroegen zij meer dan zesduizend hondenbezitters. Hieruit werd een lijst opgesteld van agressieve honden, waarop 33 verschillende hondenrassen staan.
De onbetwiste nummer een van deze lijst is dus de teckel. Niet alleen maakt deze worst op pootjes het meeste lawaai, ook heeft twintig procent van deze honden al eens een voorbijganger in zijn enkels gebeten of een poging daartoe gedaan. Hetzelfde aantal teckels gaat met andere honden op de vuist, en 1 op de 12 exemplaren heeft zelfs al eens naar het baasje gehapt.
De chihuahua, een hondje dat zelfs in een redelijke binnenzak past, is goed voor de tweede plek. Ook dit hondje valt regelmatig andere honden aan. De Jack Russell bezit de derde plek in de 'rothonden-top 3'. Wie op zoek is naar een hond die wel lief is, moet rondkijken naar een basset, golden retriever, labrador of greyhound.
Volgens een van de onderzoekers is er een mogelijkheid dat kleinere honden genetisch meer voorbestemd zijn voor agressief gedrag dan hun grote soortgenoten als een pitbull of rottweiler. Deze honden staan pas halverwege op de lijst genoteerd. Bij de kleine 'schattige' hondjes ligt het percentage beten of pogingen daartoe richting vreemden maar liefst 20 procent hoger dan het gemiddelde. De aanvallen op andere honden ligt bij de kleintjes zelfs 30 procent hoger dan bij hun grote soortgenoten.
Gevaarlijkste hond blijkt teckel
Over understatements gesproken!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef snakelady het volgende:
Nadeel is alleen dat een pitbull meer schade aanricht en daardoor dus ook sneller in het nieuws komt.
mijn poedeltje is ook agressief, maar iedereen lacht hem uit, dus die is geen probleemquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
[/img]
Nadeel is alleen dat een pitbull meer schade aanricht en daardoor dus ook sneller in het nieuws komt.
en waarom plaats je alleen dit soor foto's, denk je echt dat je daar de discussie mee kan winnen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:23 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Precies!
Dit soort schatjes kunnen er zelf helemaal niets aan doen dat ze kinderen doodbijten en begraven. Die kinderen toonden niet genoeg respect enzo.
Kijk eens hoe lief en onbegrepen deze lieverds zijn dan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe jij aan deze informatie komt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:45 schreef mividaloca het volgende:
Sinds wanneer zijn die niet meer verboden dan in NL?
Van nature zijn pitbulls gewoon wat sneller agressief.. dat is algemeen bekend vooral de Amerikaanse versie.. Ze zijn gewoon wat onberekenbaar. Ze kunnen ineens even uit hun slof schieten en op het foute moment wat drama aanrichten. Betkend niet dat ze ook onwijs lief kunnen zijn daarnaast.. en dat het ook heel vaak goed kan gaan.
Ken een kind die door een herder is gebeten, die zag er niet veel beter uit helaasquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Over understatements gesproken!![]()
Tsja, beetje een nadeel dit:
[ afbeelding ]
Dat dus, maar bij een goede eigenaar is het de baas die de hond beschermt en zal de hond naar de baas kijken voor hulp! Mensen die een pit willen voor bescherming zijn fout bezig, het is geen waakhond, ze zijn van nature juist heel lief naar mensen! Als je een hond wilt zorg er dan voor dat er niets met hem haar gebeurt en je zult ook geen onverwachte agressie ervaren!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef K-Girly het volgende:
Mensen hier weten helemaal niet waar ze over praten!![]()
Het zijn de mensen die de hond maken! Waarom snapt niemand dat?
En indd die mannen die tof staan te doen met hun stafford/pit met een prikband en hem zo stoer en valt mogelijk laten overkomen zijn idioten die helemaal geen hond mogen aanschaffen.
ik heb zelf een stafford en is werkelijk het liefste beest van de heel wereld. (en nee ben geen tokkie!!)
Altijd heel vervelend als mensen hun mening hebben gevorm uit een paar negatieve nieuwsberichten, en er totaal geen ervaring mee hebben.
Praat niet vanuit mij eigen hond ook uit mijn omgeving en de staffordclub. Waarom is de huidige RAD afgeschaft als ze echt zo vals en agressief uit zichzelf waren?
Wel is het zo als een stafford/pit agressief word en bijt dat wel wat erger is dan een maltezer.
Maar je kunt je beter afvragen waarom ze bijten? Als een kind aan de staart loopt te trekken of in een oog loopt te prikken terwijl de hond als 2x gegromd heeft en blijven doorgaan?
Honden kunnnen niet praten.
So don't blame the dogs, eerder de eigenaars die hun hond niet in bedwang hebben en kinderen niet informeren betreft honden en maar afwachten tot ie het echt niet meer leuk vind
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:37 schreef K-Girly het volgende:
Die brute foto's is wel weer heel typisch, waar heb je op gezocht? agressie pits? zoek is op agressieve honden in het algemeen krijg je ook heel veel hits!![]()
Nou hieronder laten we dan ook maar de lieve kant zien!
[ afbeelding ]
En 5 minuten later:quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
en waarom plaats je alleen dit soor foto's, denk je echt dat je daar de discussie mee kan winnen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sukkel!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders stuurt hij zijn 'pit' op je af.
Alweer een sterkte reply.quote:
Heb je enig idee hoeveel labradors en andere gezinshonden wel eens kinderen hebben gebeten, sterker nog, ben zelf gebeten door onze schotse collie toen ik nog een kind was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[..]
En 5 minuten later:
[ afbeelding ]
laat ze lekker. Ik dacht ook altijd zo over pittbulls, tot ik ontdekte (in het 'echt') dat ze opgevoed gewoon heel lieve beesten kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel labradors en andere gezinshonden wel eens kinderen hebben gebeten, sterker nog, ben zelf gebeten door onze schotse collie toen ik nog een kind was.
Mijn man is eens gebeten door een kruising herder.
Maar lees je het nieuwsbericht wat ik heb geplaatst gewoon voor de fun niet of negeer je het gewoon uit gemak?
Pitbulls
Maar jij en je man zijn niet in stukken gescheurd en begraven?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel labradors en andere gezinshonden wel eens kinderen hebben gebeten, sterker nog, ben zelf gebeten door onze schotse collie toen ik nog een kind was.
Gelezen en ook al duidelijk gemaakt dat er verschil is tussen een bijt van een teckel oid en een doorgefokte moordmachine.quote:Maar lees je het nieuwsbericht wat ik heb geplaatst gewoon voor de fun niet of negeer je het gewoon uit gemak?http://forum.fok.nl/topic/1319454/2/50#71244325
Geen idee. Als er een topic over was had ik mij naw prima vermaakt met de hondenliefhebbers die over elkaar heen buitelen om hun schatjes koste wat kost te verdedigen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:27 schreef K-Girly het volgende:
in 2007 is een kind doorgebeten door 2 huskys Remember?
Stond jij toen ook vooraan om te zeggen dat het behoort tot het agressieve ras?
Wat wil je hier nu mee bewijzen, we zijn het er allemaal over eens dat slecht opgevoede pitbuls een gevaar zijn, dat is een vaststaand feit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar jij en je man zijn niet in stukken gescheurd en begraven?
[..]
Gelezen en ook al duidelijk gemaakt dat er verschil is tussen een bijt van een teckel oid en een doorgefokte moordmachine.
Pitbulls scheuren kind (6) aan stukken
Dat is niet genetisch bepaald zoals in het artikel staat maar het komt omdat veel mensen geen goede leiding geven aan een kleine hond omdat ze 'zo schattig' zijn of 'niet gevaarlijk' om nog maar niet te spreken van het oppakken van de hond wanneer er sprake is van een confrontatie met een andere hond waardoor de kleine hond opeens ver boven de andere hond uitsteekt en daardoor de dominante rol zal moeten spelen! Dit alles lijd tot veel frustratie bij kleine hondjes en daar komt dus ook hun 'agressie' vandaan! Verder compliment dat je je niet blindelings aansluit bij de media georiënteerde onwetende kneusjes hier en de pit ziet voor wat ie is, een lieve, trouwe hond!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar lees je het nieuwsbericht wat ik heb geplaatst gewoon voor de fun niet of negeer je het gewoon uit gemak?
Pitbulls
Al het leren bij honden bestaat uit conditiioneringsprocessen dus dit klopt. Als je ziet wat voor een soort mensen pitbulls nemen (behalve Snakelady danquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:27 schreef mividaloca het volgende:
vind dit wel een interesante discussie heb dan ook even mijn opa gevraagd die vroeger hondenschool had..(dit betekend natuurlijk niets maar hij weer wel veel van honden)
hij zegt dat Pitbulls eigenlijk tot de minst aggresieve rassen behoren net als de labrador (retriever). maar dat door zijn uiterlijk hij graag word uitgekozen door mensen die er meestal voor zorgen dat hij agressief word en dat als een pitbull dus aanvalt hij een van de honden is die de meeste schade zal aanrichten. Als een pitbull eenmaal vast heeft zal hij niet meer loslaten.. dit komt dan weer door de geschiedenis (pitbull is orgineel gefokt om stieren in hun neus te bijten, waarom moet je maar even googlen)
de meest agressieve honden zijn juist de kleine keffertjes maar die richten de minste schade aan. De teckel staat bekend als een van de meest agressieve honden. Net als de chihuaha.
Persoonlijk vind ik de Pitbull geen mooie hond maar ja iedereen zijn ding..
Oude mensen zijn wijs!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:27 schreef mividaloca het volgende:
vind dit wel een interesante discussie heb dan ook even mijn opa gevraagd die vroeger hondenschool had..(dit betekend natuurlijk niets maar hij weer wel veel van honden)
hij zegt dat Pitbulls eigenlijk tot de minst aggresieve rassen behoren net als de labrador (retriever). maar dat door zijn uiterlijk hij graag word uitgekozen door mensen die er meestal voor zorgen dat hij agressief word en dat als een pitbull dus aanvalt hij een van de honden is die de meeste schade zal aanrichten. Als een pitbull eenmaal vast heeft zal hij niet meer loslaten.. dit komt dan weer door de geschiedenis (pitbull is orgineel gefokt om stieren in hun neus te bijten, waarom moet je maar even googlen)
de meest agressieve honden zijn juist de kleine keffertjes maar die richten de minste schade aan. De teckel staat bekend als een van de meest agressieve honden. Net als de chihuaha.
Persoonlijk vind ik de Pitbull geen mooie hond maar ja iedereen zijn ding..
Tokkies die van zichzelf niet weten dat ze tokkie zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:03 schreef K-Girly het volgende:
Mensen hier weten helemaal niet waar ze over praten!![]()
Het zijn de mensen die de hond maken! Waarom snapt niemand dat?
En indd die mannen die tof staan te doen met hun stafford/pit met een prikband en hem zo stoer en valt mogelijk laten overkomen zijn idioten die helemaal geen hond mogen aanschaffen.
ik heb zelf een stafford en is werkelijk het liefste beest van de heel wereld. (en nee ben geen tokkie!!)
Waarom geloven mensen die fabeltjes toch? Er zijn tussen 1993 en nu zowel in binnen als buitenland zoveel onderzoeken geweest naar die beesten en het merendeel van die onderzoeken zegt dat het net zo'n lieve beesten zijn als labradors, maar het instinct zó verschillend is dat ze totaal niet te vergelijken zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef snakelady het volgende:
Maar dat maakt niet zo dat als een pitbull goed opgevoed is het een moordmachine is, een goed opgevoede pitbull is net zo min een gevaar als een goed opgevoede labrador.
dat is met elke hond zo. Alleen worden pitbulls vaak gehouden door mensen die er niet mee om kunnen gaan, of ze bewust opfokken 'omdat het zo mooi is als ze wild zijn'quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:43 schreef drbrik het volgende:
Wat ik dus een terechtere (is dat wel een woord?) klacht zou vinden is een Pitbull bij mensen die er niet mee om kunnen gaan is slecht!
Ja klopt als ik dit lees dan moet ik altijd denken aan alle dametjes met van die leuke dashondjes op hun schoot! Als die eens zouden weten waar die voor gefokt en voor gebruikt worden in duitsland! Dan heb je t pas over agressieve honden!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is met elke hond zo. Alleen worden pitbulls vaak gehouden door mensen die er niet mee om kunnen gaan, of ze bewust opfokken 'omdat het zo mooi is als ze wild zijn'
Ik heb zelf geen pitbull hoor, vind het mooie en lieve beesten maar in ons huishouden past momenteel geen hond, dan zou ik het beestje niet kunnen geven wat het nodig heeft ivm tijdgebrek.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Al het leren bij honden bestaat uit conditiioneringsprocessen dus dit klopt. Als je ziet wat voor een soort mensen pitbulls nemen (behalve Snakelady dan), hoef je geen Einstein te zijn om te beseffen dat dit niet moeders liefste worden
Ik kijk ook niet echt naar uiterlijk overigens. Ik wil enkel een lieve hondquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen pitbull hoor, vind het mooie en lieve beesten maar in ons huishouden past momenteel geen hond, dan zou ik het beestje niet kunnen geven wat het nodig heeft ivm tijdgebrek.
Maar je hebt wel gelijk inderdaad, het is jammer dat dit ras bij een bepaalde bevolkingsgroep populair is.
Overigens heb ik zelf geen directe voorkeur voor ene hondenras, ieder ras is anders met verschillende positieve karaktereigenschappen en ook negatieve karaktereigenschappen.
Zouden we een hond willen dan gaan we naar het asiel en kiezen we de hond die met zijn karakter het beste bij ons past, ongeacht uiterlijke kenmerken.
Pitbulls zijn helemaal niet te agressief. Met een goed baasje doen je 0,0 en zijn ze ontzettend braaf. Het zijn alleen ongelofelijk trouwe beesten en met een fout baasje gaat dat meestal fout. Wat ze in moeten voeren is een hondenrijbewijs voor het baasje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:36 schreef Alices het volgende:
[..]
Bull Terriërs zijn cool!Vooral die witte, gewoon zo lelijk dat het mooi wordt!
Pitbulls daarentegen zijn gewoon te agressief... En zie je inderdaad altijd bij kempers.
Dat vind ik inderdaad een goed idee zodat alleen lieve zorgzame baasjes nog een hond mogen houden! Worden die beestjes ook niet meer zo de dupe van de geestesziekte van mensen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:57 schreef Fokski het volgende:
[..]
Pitbulls zijn helemaal niet te agressief. Met een goed baasje doen je 0,0 en zijn ze ontzettend braaf. Het zijn alleen ongelofelijk trouwe beesten en met een fout baasje gaat dat meestal fout. Wat ze in moeten voeren is een hondenrijbewijs voor het baasje.
slimmer? Ooit van een bordercollie gehoord pauper?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Slimmer en trouwer dan andere honden.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
slimmer? Ooit van een bordercollie gehoord pauper?
1. Border Collie
2. Poedle
3. Duitse Herder
4. Golden Retriever
5. Doberman Pinscher
6. Sheltie
7. Labrador Retriever
8. Papillon of Vlinderhondje
9. Rottweiler
10. Australische Veedrijvershond
Rank Breed
1 Border Collie
Ik zie de pitbull er niet echt tussen staanDat je van Pittbulls houdt, ok(mijn honden zijn het niet ) maar dat je ze allemaal kwaliteiten gaat toedichten die ze niet hebben?
Mwah, het gaat steeds beterquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[quote]Normaal reageren is moeilijk voor je zie ik.
Mij maakt het niks uit hoor, ik heb er niks op tegen. Ik vind wel dat men in het geval van een pitt bull mensen moeten screenen en een soort vergunning moeten uitgeven (zoals al eerder geopperd werd, een soort rijbewijs). Ikzelf heb enkel Bearded Collies gehad, niet echt de slimste hondenquote:Voor de duidelijkheid die hond van de pic is niet van mij. Ik merk wel dat hij veel slimmer is dan de honden die ik zelf heb en die van de buren en kennissen.
Dat weet ik niet, ik ken de politie niet. Maar ik kan wel een aantal redenen verzinnen. Ik keek overigens naar de foute terrier nu je het over een Stafford hebt (49ste plek i.p.v. 66, The Staffordshire Bull Terrier draws its character of indomitable courage, high intelligence,) dus bij deze mijn excuusquote:En heb wel een beetje mijn twijfels over dat lijstje. Een dommerman is lastige hond om iets te leren. En waarom maakt de politie laatst een overweging om Staffords te gaan gebruiken ipv Herders?
zeer zeker, een der sterkste punten!quote:En trouw zijn is zeker een heel sterk punt.
Ik heb zelf een Beagle en die is echt niet zo slim als die Stafford. En golden retrievers staan ook boven in de lijst maar die zijn vaak doorgefokt en soms echt achterlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mwah, het gaat steeds beter
[..]
Mij maakt het niks uit hoor, ik heb er niks op tegen. Ik vind wel dat men in het geval van een pitt bull mensen moeten screenen en een soort vergunning moeten uitgeven (zoals al eerder geopperd werd, een soort rijbewijs). Ikzelf heb enkel Bearded Collies gehad, niet echt de slimste honden(maar wel heeel lief
)
[..]
Dat weet ik niet, ik ken de politie niet. Maar ik kan wel een aantal redenen verzinnen. Ik keek overigens naar de foute terrier nu je het over een Stafford hebt (49ste plek i.p.v. 66, The Staffordshire Bull Terrier draws its character of indomitable courage, high intelligence,) dus bij deze mijn excuus
[..]
zeer zeker, een der sterkste punten!
Wat is een poedle?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
slimmer? Ooit van een bordercollie gehoord pauper?
1. Border Collie
2. Poedle
3. Duitse Herder
4. Golden Retriever
5. Doberman Pinscher
6. Sheltie
7. Labrador Retriever
8. Papillon of Vlinderhondje
9. Rottweiler
10. Australische Veedrijvershond
Rank Breed
1 Border Collie
Ik zie de pitbull er niet echt tussen staanDat je van Pittbulls houdt, ok(mijn honden zijn het niet ) maar dat je ze allemaal kwaliteiten gaat toedichten die ze niet hebben?
edit: ik heb de bullterrier gevonden.. hij staat op de 66ste plaats![]()
66 Bull Terrier
onder het kopje: Fair Working/Obedience Intelligence
Die rechter heeft een graancirkel op zijn hoofd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:37 schreef LoggedIn het volgende:
Typische pitbull-eigenaar
[ afbeelding ]
Als ik een hond haal is t nummer 23 met zoetzure saus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mocht ik ooit een hond halen, dan wordt het een border collie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |