Nopequote:Op woensdag 22 juli 2009 19:17 schreef Druktemaker het volgende:
TS is voor lul gezet door een dik iemand!
Dan is dat wel vadsig maar mogen ze nog opzich blijven leven. Ik ben geen Adolf Hitler ofzo dus vandaar dat ik een redelijke marge stelquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:18 schreef IkBenOzan het volgende:
En als het nou 19.5 kg overgewicht is?
Of zijn hoeren moeder is geneukt door een dikke man waar TS erbij stondquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:17 schreef Druktemaker het volgende:
TS is voor lul gezet door een dik iemand!
quote:
quote:
Jij hebt zeker zoeen dikke pens en je horloge knelt hard om je pols dat het niet prettig meer isquote:
Je vergat er nog negers bij de vermeldenquote:
Jawel zometeen zomerfeesten Nijmegenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef Synthesist het volgende:
Al die dikke mensen topics. Heb je niets beters te doen.
en nee, ik ben ook niet dik.
Buitenlandersquote:
Verre vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:26 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]hehe
[..]
Jij hebt zeker zoeen dikke pens en je horloge knelt hard om je pols dat het niet prettig meer is
Waar leid je dat dan uit af?quote:
Negers stinken wel vaak uit hun mondquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je vergat er nog negers bij de vermelden
Ik ben niet dik en ben wel hierdoor geirriteerd. Dikke mensen afzeiken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef wakajawaka het volgende:
Zie alle dikkertjes geïrriteerd doen.
iddquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef wakajawaka het volgende:
lub lub blub blub jij bent dikquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:38 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben niet dik en ben wel hierdoor geirriteerd. Dikke mensen afzeiken.![]()
Sommige mensen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:36 schreef wakajawaka het volgende:
Dan heb je iemand in het gezin die dik is en altijd jouw eten steelt. Daarom kom je voor de zeugen op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Schat ik word verweten van anorexia. Maar goed wat jij wilt.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan heb je iemand in het gezin die dik is en altijd jouw eten steelt. Daarom kom je voor de zeugen op.
Alle hoerenkinderen hebben AIDS.quote:
Oh, maar met die info zijn we allemaal trots op je!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Schat ik word verweten van anorexia. Maar goed wat jij wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
KLB baggeraar nummer 3453345436436quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, maar met die info zijn we allemaal trots op je!Zo erg is het nou ook weer niet! HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:15 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet! Hahaha.
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |