Bronquote:Dikke vrouw moet dubbel betalen
CAIRNS - Een vrouw van 160 kilo voelt zich zwaar gediscrimineerd omdat ze in een vlliegtuig voor twee stoelen moest betalen. Tot overmaat van ramp bleken die twee stoelen niet eens naast elkaar te liggen...
Toen Samantha Scafe wilde inchecken voor de vlucht van het Australische Cairns naar Coolangatta werd haar verteld dat ze dubbel moest betalen, omdat ze twee stoelen kreeg toegewezen. "Om het comfort van andere reizigers niet te verstoren", klonk het officieel bij Jetstar.
Daar ging de vrouw schoorvoetend mee akkoord, maar toen ze het toestel betrad, brak haar klomp. De voor haar gereserveerde plaatsjes bleken een eind van elkaar te liggen...
'Menselijke fout'
Jetstar bood haar excuses aan voor deze 'menselijke administratieve fout', maar blijft erbij dat de vrouw de volle pot moet betalen. Scafe laat het hier niet bij en stapt naar de antidiscriminatiecommissie, meldt The Cairns Post.
quote:Daar ging de vrouw schoorvoetend mee akkoord, maar toen ze het toestel betrad, brak haar klomp. De voor haar gereserveerde plaatsjes bleken een eind van elkaar te liggen...
quote:[Daar ging de vrouw schoorvoetend mee akkoord, maar toen ze het toestel betrad, brak haar klomp. De voor haar gereserveerde plaatsjes bleken een eind van elkaar te liggen...
Mensen met overgewicht, een van de laatste categorieën van personen die iedereen ongegeneerd durft ontmenselijken...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Roi het volgende:
Vadsige mensen![]()
![]()
Met dikke mensen heb ik geen problemen, sommige mensen zijn nu eenmaal breed gebouw andere niet. Maar zulke mensen als in de OP, die kiezen er gewoon zelf voor om er zo ranzig uit te zien!
bronquote:CAIRNS - Een vrouw van 160 kilo voelt zich zwaar gediscrimineerd omdat ze in een vlliegtuig voor twee stoelen moest betalen. Tot overmaat van ramp bleken die twee stoelen niet eens naast elkaar te liggen...
Toen Samantha Scafe wilde inchecken voor de vlucht van het Australische Cairns naar Coolangatta werd haar verteld dat ze dubbel moest betalen, omdat ze twee stoelen kreeg toegewezen. "Om het comfort van andere reizigers niet te verstoren", klonk het officieel bij Jetstar.
Daar ging de vrouw schoorvoetend mee akkoord, maar toen ze het toestel betrad, brak haar klomp. De voor haar gereserveerde plaatsjes bleken een eind van elkaar te liggen...
'Menselijke fout'
Jetstar bood haar excuses aan voor deze 'menselijke administratieve fout', maar blijft erbij dat de vrouw de volle pot moet betalen. Scafe laat het hier niet bij en stapt naar de antidiscriminatiecommissie, meldt The Cairns Post.
De ideale manier om heel snel heel veel af te vallen toch? Je deelt je maar in tweeenquote:
3 stoelen moest ze dus voor betalenquote:
Dan is ze idd wel heel erg dik.quote:
Dan snap ik het inderdaad wel, maar als dan blijkt dat die stoeltjes dus niet naast elkaar zitten is het een lulargument en zou ik als ik dik was ook behoorlijk over de rooie gaan waarschijnlijk. Want in dit geval slaat het dus nergens op.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:40 schreef draaijer het volgende:
Als iemand eventueel kan aantonen dat het iemand door ziekte zo dik is geworden is het wat mij betreft wat anders. Anders gewoon dubbel betalen. Alsof ik met mijn slanke lijf erop zit te wachten om een vet lijf tegen je aan te hebben. Ik heb het naar Thailand gehad. Been kwam onder de leuning door en arm over de leuning heen. Ik heb dus echt een andere plek gevraagd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |