Wat zij zegt: je praat jezelf ook wel de put in hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Tspiet me zeer hoor, maar moet je nou echt om de 20 minuten melden hoe kut je je voelt?
Daar zijn ook aparte topics voor.
OT;
Wel oké.
al gelezen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 77
hoe herkenbaar.... Kan dan niet anders... Niemand begrijpt dat dan. Maar dan voel je je zo ontiegelijk rot dat je je positieve gedachtes niet geloofd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat zij zegt: je praat jezelf ook wel de put in hoor.
moet je horen wie t zegt, ik lees al jarenlang hoe zielig je wel niet bent, dat je vrienden niet met je op stap gaan, dat alles veranderd is dat t op t werk kut is, dat je nog nooit seks hebt gehad etc etcquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat zij zegt: je praat jezelf ook wel de put in hoor.
Dat is a: al een tijd terug en b: niet om de twintig minuten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
moet je horen wie t zegt, ik lees al jarenlang hoe zielig je wel niet bent, dat je vrienden niet met je op stap gaan, dat alles veranderd is dat t op t werk kut is, dat je nog nooit seks hebt gehad etc etc
heeft ook zo zn voordeel. Dan weet je ook niet wat je mist als je al 2 maanden kurkdroog staatquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat je nog nooit seks hebt gehad etc etc
Idd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
heeft ook zo zn voordeel. Dan weet je ook niet wat je mist als je al 2 maanden kurkdroog staat
valt me op hoe makkelijk een ander altijd met zulke dingen om kan springen... 'Ja doet even pijn maar gaat over! Hup aan de borrel' lees ik dan. Echt respect als je zo bent.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:29 schreef candygirl het volgende:
wat een heen en weer hier in dit topic
enne........ liefdesverdriet is erg, kan heel erg zijn maar kom op he verman je en zie het gewoon even aan.
een maand geduld doet vaak veel
En idd open een eigen topic als je van je af wilt praten![]()
Ot ; aant werk en honger
Ik ook niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
valt me op hoe makkelijk een ander altijd met zulke dingen om kan springen... 'Ja doet even pijn maar gaat over! Hup aan de borrel' lees ik dan. Echt respect als je zo bent.Ik kan het niet.
Heeft wel tijd nodig, maar bij de pakken neer gaan zitten helpt ook echt nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
valt me op hoe makkelijk een ander altijd met zulke dingen om kan springen... 'Ja doet even pijn maar gaat over! Hup aan de borrel' lees ik dan. Echt respect als je zo bent.Ik kan het niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:50 schreef plank_ het volgende:
[..]
Heeft wel tijd nodig, maar bij de pakken neer gaan zitten helpt ook echt niet
valt me op hoe makkelijk een ander altijd met zulke dingen om kan springen... 'Ja doet even pijn maar gaat over! Hup aan de borrel' lees ik dan. Echt respect als je zo bent. Ik kan het niet.quote:
als je iedere dag genoeg dingen meemaakt die erg zijn lukt je dit vanzelf welquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat was er dan zo grappig?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:23 schreef fraubitch het volgende:
na het lezen van dit topic best wel goed eigenlijkwant ik moest lachen enzo
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wat was er dan zo grappig?De helft voelt zich klote!
hier hetzelfdequote:Op donderdag 23 juli 2009 09:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, ik heb er echt zin in vandaag.
Dat wil ik óóóóhóóók!quote:
Geloof me, daar werk ik heel hard aan...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
In de steek gelaten.
same here... Gatver ik voel me echt depressed!!quote:
Ik ook.quote:
lekker sliepe!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:33 schreef Apotheose het volgende:
nu we het toch over slapen e.d hebben. Ik voel me ´wurrich´
ohhhh!! *jaloers!*quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:26 schreef Miam het volgende:
ik kan uitslapen! 4 dagen vrij, wooohooooooooo!
huh ,nou ik wist het wel.................quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:47 schreef candygirl het volgende:
[..]
huh ,nou ik wist het wel.................
nee niet afgezegd.quote:
dacht dat je inmiddels 'in de hemel' was met die liefde die je al gevonden had. En dan ondertussen ook nog dames oproepen om jou eventjes een berichtje te sturen???quote:
Idd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dacht dat je inmiddels 'in de hemel' was met die liefde die je al gevonden had. En dan ondertussen ook nog dames oproepen om jou eventjes een berichtje te sturen???
Jahquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dacht dat je inmiddels 'in de hemel' was met die liefde die je al gevonden had. En dan ondertussen ook nog dames oproepen om jou eventjes een berichtje te sturen???
quote:
niks meer gehoord?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:10 schreef sharam het volgende:
[..]
hier hetzelfde
sterkte om de dag door te komen
quote:
Ja eigenlijk moet ik gewoon volhouden, maar....maar.......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:00 schreef sharam het volgende:
weet ook niet meer wat ik moet doen of juist niet moet doen
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:15 schreef candygirl het volgende:
fibromylagie...............oh dat is toch niet zo erg....................zeggen ze,,,,,,,,,,,,,,,
nou wel als je ernorm verheugd op een feest en al om 11 uur naar huis moet gaan van de pijn in de benen
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:11 schreef agentstarling het volgende:
ziek, ben gevild door de Mexicaanse griep nota bene.
haha ja ik heb mijn handschoentjes aan hoor!quote:Op zondag 26 juli 2009 17:14 schreef _Vanilla_ het volgende:
[..]
je hebt toch wel een mondkapje op met typen he, straks krijgen wij het ook nog
. Beterschap!
iieewww.... snel in quaranaine jij....quote:Op zondag 26 juli 2009 17:11 schreef agentstarling het volgende:
ziek, ben gevild door de Mexicaanse griep nota bene.
Nou, niet iedereen. Alleen 1 iemandquote:Op zondag 26 juli 2009 23:04 schreef francis997 het volgende:
heb hoofdpijn, voel me down, klote, chagerijnig,woedend
En heb zin om iedereen naar de maan te sturen
Idd.quote:
Gefeliciteeerd,quote:
ff lenen bij de buurvrouwquote:Op maandag 27 juli 2009 11:45 schreef 2h2h het volgende:
warm moe en balen dat ik nog steeds geen strijkijzer heb en mijn bloewsje niet aankan.
eindelijk genoeg afgevallen dat ik hem aankan kan ik hem niet strijken
was je langs hem geweest dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Beetje treurig van mijn bezoek ergens van daarstraks.
Nee, een verzorgingstehuis.quote:
Zie edit, maakt niet uit.quote:
Thnx, jij ook he.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:19 schreef sharam het volgende:
sterkte iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Apotheose het volgende:
Wrong topic maar om toch er maar een stukje lyric er tegen aan te gooien:
Does it ever get any better?
Or will I feel this way the rest of my life?
I just can’t get it together
Now and then I’m losing my minddat en moe en aant werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verheug me zo op de vakantienog 8 dagen werken
en lekker realxen bijkomen met mijn
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
Gefeliciteerd Fraubiatchquote:
wil maar niet beter worden bij jou he....sterkte!quote:
Sterktequote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:44 schreef sharam het volgende:
nee wil idd niet beter
kan het niet vergeten 6jr
wil gewoon m'n lief terug
proficait!quote:
wat had je nog gekregenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef fraubitch het volgende:
Dank voor alle felicitaties!
OT: Ik mis mijn lief nu al!
Heb je een cadeautje gehadquote:
uit onverwachte hoek ja.quote:
Same here...quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:22 schreef Apotheose het volgende:
het jaar is nog niet afgelopen, maar ik weet nu al dat 2009 by far het meest fucked up jaar is EVER!! Voor mij dan...![]()
![]()
ja 'you can't live with them, you can't live without them'.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alle mannen zijn ook echt allemaal hetzelfde he.
hier gelukkig nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef scrub_nurse het volgende:
jee er is een ware relatieverbreekgolf aan de gang geloof ik...
sterkte allemaal
Dat klinkt net of iemand daarvoor kiest ofzo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef candygirl het volgende:
[..]
maar ja zo heeft iedereen zijn ding
ze bedoeld denk ik dat de 1 liefdesverdriet heeft en de ander weer andere problemen, zovan iedereen heeft wel watquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat klinkt net of iemand daarvoor kiest ofzo.
Oh ok.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ze bedoeld denk ik dat de 1 liefdesverdriet heeft en de ander weer andere problemen, zovan iedereen heeft wel wat
Waarover?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zou blij moeten zijn omdat ik bijna vakantie heb, maar het verdriet overheerst.
Sterkte meid, probeer nog zoveel mogelijk tijd met dr door te brengenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Beetje verdrietig.Het gaat zo slecht met mijn "2e moeder" (tante) dat ik bang ben dat het niet lang meer zal duren.
Dank je.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Sterkte meid, probeer nog zoveel mogelijk tijd met dr door te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |